Whoops



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Whoops

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Howl
Member
Whoops DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Whoops   Whoops Icon_minitimewo 2 dec 2015 - 11:41

Dat ze hiervoor speciaal heen en weer was gereisd tussen Bloodclan en Thunderclan. Voor dit nieuws. Claw ging niet blij zijn, dat wist ze zeker. Toch was zij het wel, ze voelde zich gelukkiger dan ooit tevoren. Nog nooit eerder had ze zich ooit zo gevoeld. Met opgewekte, kalme passen kwam ze Claw's schuur in. Ze wist dat hij hier zat, omdat Zira momenteel in Thunderclan was. En hier moest ook een oogje in het zeil gehouden worden. "Claw?" zei ze rustig, terwijl ze - kalmer dan normaal - de klim naar zijn nest maakte. Ze was benieuwd wat hij er van zou vinden. Hoe boos hij zou worden als ze het vertelde. Het was natuurlijk ook maar een ongelukje geweest. Wist zij veel dat het de eerste keer meteen schot in de roos was.

&Claw


Whoops 2gxnp75Whoops 10pvxmwWhoops 10pvxmwWhoops 2hqc5lxWhoops 34nodx3Whoops Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Whoops Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Whoops   Whoops Icon_minitimewo 2 dec 2015 - 11:57

Soms ijlde hij de laatste tijd een beetje. Zijn oor was echt gaan ontsteken en al was het gelukkig nog niet verder getrokken dan het vlees om de scheur in zijn oor heen moest zijn lichaam wel vechten. Daardoor was zijn lichaam soms warmer dan die eigenlijk hoorde te zijn. Hij moest zelfs opletten dat als het hem lukte te slapen hij niet de diep in slaap viel, dat maakte hem kwetsbaar. Hij lag in zijn nest en ademde oppervlakkig wat er op duidde dat hij in slaap was gevallen. Hij schrok zich daarom ook rot toen hij opeens iets naast zich voelde. Hij had dieper geslapen dan de bedoeling was geweest en wat ook helemaal niet bij hem paste. Sissend sprong hij overeind en kwam er toen pas achter dat het Howl was. “Wat?” Snauwde hij. Terwijl hij probeerde te bekomen van de schrik en zijn gezicht betrok toen er meteen weer een steek door zijn oor trok.



Whoops Eki8z
Whoops ZrDY9U2Whoops 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Whoops DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Whoops   Whoops Icon_minitimewo 2 dec 2015 - 14:16

Ze zag dat hij schrok. Hij schrok alleen als hij echt op een plek ver weg was geweest. Howl keek eventjes naar hem en kneep haar ogen tot spleetjes. Ze probeerde te doorgronden wat er met hem was. Maar hij was warm en raar. Het rook ook naar ontsteking. Haar blik gleed een aantal keer over hem heen en bleef hangen op het gescheurde oor. "Kalm aan gek. Ik ben het maar, je moet dat oor wel verzorgen anders ontsteekt hij. Kan je lekker wat tijd spenderen met Thunderclans kruidendoos." Waar ze dus net vandaan kwam, Mistpaw. Zachtjes likte ze het oog een beetje, ze wou hem geen pijn doen, maar het zou best steken. "Ik kom net van Thunderclan af. Ik heb die Mistpaw me na laten kijken." zei ze tegen hem. "Ik weet alleen niet of jij wilt horen wat ze vond."


Whoops 2gxnp75Whoops 10pvxmwWhoops 10pvxmwWhoops 2hqc5lxWhoops 34nodx3Whoops Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Whoops Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Whoops   Whoops Icon_minitimewo 2 dec 2015 - 14:42

Hij ging weer liggen terwijl hij koppig zijn kop schudde. “Nee, ik kom niet meer bij die kruidenkatjes in de buurt.” Rare snuiters vond hij die katten. Hij kon geen hoogte van ze krijgen en hij wist nou eenmaal graag alles precies. Als hij iets niet kon begrijpen raakte hij prikkelbaar. Op dat moment was hij sowieso niet in een al te best humeur door te weinig slaap en de pijn. “Het geneest vanzelf wel weer.” Mauwde hij, maar de manier waarop ze haar volgende woorden uitsprak alarmeerden hem. Hij kreunde door haar tong die over zijn oor gleed. “Als ik het niet wil horen waren leidt je je woorden dan eerst in?” Hij klonk nog steeds niet als zichzelf. Haar tong over zijn oor deed echt verrekte veel pijn. “Blijkbaar is het wel iets wat ik moet weten anders vertelde je mij het nu niet.” Toen trok hij zijn kop weg. “Aauw!” Snauwde hij weer terwijl hij zijn tanden over elkaar knarste.



Whoops Eki8z
Whoops ZrDY9U2Whoops 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Whoops DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Whoops   Whoops Icon_minitimewo 2 dec 2015 - 15:10

Claw was duidelijk geïrriteerd. Hij kreeg niet veel slaap, nu hij twee clans had en dat ontstoken oor hielp niet echt mee. Hij begon over waarom ze haar woorden inleidde als hij het toch niet wou weten. Howl zuchtte. Dat wist ze zelf ook niet. "Geen idee, ik ben een beetje raar de laatste tijd." Raar in haar kop. Het was lastig, want ze wou het vertellen en ze wou het voor zichzelf houden. Maar ze kon het resultaat nooit voor hem verbergen, dus het moest. "Ik ben bij Mistpaw geweest om mijn wonden te laten checken en toen vertelde ze me dat.. uhm.. ik sinds een aantal weken niet meer alleen voor mezelf eet. Maar voor drie of vier... anderen.. in me..." zei ze rustig, haperend. Ze was ergens heel bang voor zijn reactie en ergens totaal niet.


Whoops 2gxnp75Whoops 10pvxmwWhoops 10pvxmwWhoops 2hqc5lxWhoops 34nodx3Whoops Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Whoops Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Whoops   Whoops Icon_minitimewo 2 dec 2015 - 15:29

Hij begon dit gesprek een beetje eng te vinden, eigenlijk werd hij er wat zenuwachtig van. “Je bent bij Mistpaw geweest.” Herhaalde hij haar woorden wat weifelend. Waarom ging zij naar een kruidenkatje? Wat bedoelde ze eigenlijk met die woorden…Ze at voor meer katten. Ooh sh*t. Langzaam begon het tot hem door te dringen en zijn bek viel een stukje open terwijl hij haar aanstaarde. Hij werd opnieuw vader, hij kreeg weer kittens, kittens met Howl. Nee nee nee, daar was hij helemaal niet klaar voor. Het was al heel wat dat hij zich voor haar open had gesteld, maar voor kittens? Nog meer katten waar hij zich zorgen over moest maken, nog meer katten die hij moest beschermen. “Ik…” Met een ruk stond hij overeind. “Ik moet even naar buiten.” Opeens leken zelfs de muren van zijn eigen barn op hem af te komen. Met grote passen sjouwde hij zijn barn uit met een blik in zijn groengele ogen die niet veel goeds kon betekenen.



Whoops Eki8z
Whoops ZrDY9U2Whoops 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Whoops DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Whoops   Whoops Icon_minitimewo 2 dec 2015 - 15:49

Howl's ogen werden groot toen hij begon te praten. Zou hij het dan toch niet zo erg vinden? Oh nee, nee. Hij liep al weg. Hij ging naar buiten toe. Howl had zich net naar boven gesleept met moeite, ze ging niet nu helemaal naar beneden weer. Ze voelde zich al zo lomp en zwaar, ondanks dat haar buikje pas iets opgezwollen was. Het was echt alleen te zien als je goed keek en er op lette. Gelukkige kleed zwart af, anders leek ze nog dikker. De poes keek naar beneden, naar Claw die buiten ging zitten. Toen kroop ze zijn nest in en plofte daar neer. Wat moest ze hier nou mee? Ze voelde zich opeens ook helemaal niet lekker. Alsof haar ingewanden zich allemaal omdraaide en het steeds meer begon te draaien. Ze deed haar ogen dicht, misschien dat het dan weg ging. Vanzelf.


Whoops 2gxnp75Whoops 10pvxmwWhoops 10pvxmwWhoops 2hqc5lxWhoops 34nodx3Whoops Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Whoops Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Whoops   Whoops Icon_minitimedo 3 dec 2015 - 8:55

Misschien was het maar goed dat ze niet achter hem aankwam, dan kon hij tot bedaring komen zonder dat hij dat op haar afreageerde. Hij staarde voor zich uit terwijl hij een flinke teug lucht nam. Zijn nekharen stonden overeind en hij had zijn lippen op elkaar geperst. Hij wist dat andere katten zijn kittens zouden gaan gebruiken als manier om hem te bedreigen en eigenlijk kon hij dat helemaal niet gebruiken. Hij zag het ook bij Zira gebeuren en hij had het niet voor niets geheim gehouden dat Yu zijn dochter was totdat ze oud genoeg was om zichzelf te verdedigen. De kittens zouden dat nog niet kunnen en iedereen zou het weten, dat hij de vader was. Of? Nee dat kon hij niet doen. Hij liet de lucht weer uit zijn bek ontsnappen en zuchtte. Toen het langzaam tot hem door begon te dringen dat het raar was dat Howl niet achter hem aan was gekomen, op elk ander moment had ze dat wel gedaan. Een bezorgde frons trok in zijn voorhoofd terwijl hij overeind sprong. Hij draaide zich om en sjouwde zijn barn weer in. “Howl?” Hij sprong weer naast haar in zijn nest. “Ben je ziek?” Er klonk zelfs bezorgdheid door zijn stem terwijl hij zijn staart om haar heensloeg. Koud zou ze het in ieder geval niet krijgen met zijn veel te warme lichaam, heet van de koorts.



Whoops Eki8z
Whoops ZrDY9U2Whoops 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Whoops DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Whoops   Whoops Icon_minitimedo 3 dec 2015 - 9:10

Ze nog steeds in zijn nest, ogen dichtgeknepen tegen alles. Maar de wereld draaide in haar kop nog steeds, en het hield niet op! Howl gromde zachtjes, haast onhoorbaar. Toen hoorde ze Claw terug omhoog komen en al snel voelde ze dat hij naast haar stond. Haar ogen opende zich toen hij haar naar zei. Of ze ziek was. Haha, leuk hoor. Howl grijnsde. "Nee, alleen hartstikke duizelig en vermoeid. Ik weet niet wat het is." zei ze tegen hem. "En straks dan wordt ik moddervet en dan gaat iedereen me uitlachen van: 'Hahah kijk dat is die domme poes van Claw, heeft hij toch mooi volgepropt'. Daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in." zei ze, haar stem kraakte zo af en toe. "Zal ik anders.. onze kits aan de twolegs geven? Dan kan de clan ze ook niet vermoorden. Twolegs zijn wel goed voor katten hoor, soms.." ze wist zelf ook niet echt wat ze zei. Het was een soort woordenstroom en ze wist niet eens goed wat ze allemaal vertelde.


Whoops 2gxnp75Whoops 10pvxmwWhoops 10pvxmwWhoops 2hqc5lxWhoops 34nodx3Whoops Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Whoops Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Whoops   Whoops Icon_minitimedo 3 dec 2015 - 9:29

En toen begon de woordenstroom. Hij staarde haar verrast aan terwijl hij even zijn bek open en dicht deed. Wat zei ze nou allemaal weer? “Nee.” Zei hij resoluut. “Doe niet zo mal Howl. Niet de Twolegs, alles behalve die Twolegs.” Zijn oren lagen plat in zijn nek terwijl hij haar niet begrijpend aan bleef kijken. “We kunnen de kittens bij rogues onderbrengen als ze daar veiliger zijn maar ik vertik het om mijn eigen vlees en bloed aan die verschrikkelijke wezens te schenken. Het zijn onze kittens Howl, kittens waar we waarschijnlijk onszelf in terug zien. Ik wil mijzelf niet terugzien bij Twolegs.” Nee, dat zou hij echt niet kunnen verdragen. Zou hij sowieso afstand kunnen nemen van zijn kinderen? Hij had dat bij zijn eerste nestje gedaan en hij wist hoe zwaar dat was, maar als de kittens daardoor veiliger zouden zijn zou hij het zo weer doen. Ook al zouden ze dan koeltjes tegen hem gaan doen zoals Cobra deed.



Whoops Eki8z
Whoops ZrDY9U2Whoops 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Whoops DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Whoops   Whoops Icon_minitimedo 3 dec 2015 - 10:47

Ze wist het zelf ook niet. Howl keek naar Claw, die meteen vertelde dat hij niet wou hebben dat hun kittens naar twolegs zouden gaan. "Nee.. dat is ook geen goed plan.. ik weet het gewoon niet. Ik weet hoe je over ze denkt. Maar het zijn wel onze babies. Die ik met mijn leven zal beschermen." Stemmingswisseling. Moederlijke gevoelens incoming in 3... 2... 1. Howl zuchtte diep. "Ik wil ze ook niet bij rogues hebben. Wie weet wat die met onze kinderen doen. Dan is het nog steeds niet veilig." zei ze. "We moeten ze gewoon houden. Iedereen die mijn babies aanraakt maak ik dood, en zijn kop gaat op een steen." dat was wel lekker middeleeuws. Maar daar hadden katten gelukkig geen besef van. Howl zou ze allemaal slachten als ze aan haar kinderen zaten. "Ik wil dat ze gewoon weten wie hun ouders zijn. En dat we ze gewoon samen kunnen opvoeden." Ze rolde zich wat op haar zij, om zichzelf wat comfortabeler te maken. Wat oprollen was nu alles behalve fijn voor haar buik.


Whoops 2gxnp75Whoops 10pvxmwWhoops 10pvxmwWhoops 2hqc5lxWhoops 34nodx3Whoops Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Whoops Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Whoops   Whoops Icon_minitimedo 3 dec 2015 - 11:08

Oké nou begreep hij er helemaal niets meer van. Wat wilde ze nou eigenlijk? Moonwhite was ook al anders gaan doen toen ze zwanger was geweest en het leek of dat bij Howl ook het geval was. Wat was dat toch met zwangere kattinnen dan begreep hij nog minder van ze dan dat hij normaal al deed. Hij onderging de volgende woordenstroom terwijl hij het doffe gevoel in zijn kop probeerde te negeren. Door de koorts dacht hij niet honderd procent helder en dit nieuws maakte het niet beter. Hij had daarom ook geen zinnig antwoord klaar. Hij legde enkel zuchtend zijn kop op zijn voorpoten. “Laat me er eerst even over nadenken Howl.” Misschien was het juist wel goed dat ze het hem nu verteld had anders was hij er helemaal ontdaan van geweest en waarschijnlijk heel kwaad geworden. Op dat moment had hij er gewoon geen puf voor. Het drong ook nog niet helemaal door en misschien kwam dat wel uit zelfbescherming.



Whoops Eki8z
Whoops ZrDY9U2Whoops 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Whoops
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: