Can I help you? {open}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Can I help you? {open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Steamkit
Member
Can I help you? {open} DPKsfdL
Witseee
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Steamkit
BerichtOnderwerp: Can I help you? {open}   Can I help you? {open} Icon_minitimedo 3 dec 2015 - 15:15


Het poesje liep rustig door het kamp en rilde bij de zoveelste ijzige windvlaag, "Brr," mompelde zacht. Waarom is het toch zo koud dacht ze verveeld, nu zou ze de hele tijd in de nursery moete zitten en daar is nog minder te doen! Wat had ze daar nou aan? Ze kon toch wel nuttigere dingen doen, zoals helpen in het kamp. Steamkit liet haar groene ogen door het kamp glijden, maar op het eerste zicht zag ze niemand die ze echt kon helpen. Werd ze maar snel apprentice, maar dat zou nog 3 lange en koude manen duren. Doelloos dwaalde het poesje door kamp, misschien moest ze gewoon aan iedereen vragen of ze kon helpen. Resoluut stapte ze naar de eerste kat die ze zag en mauwde: "Hallo, kan ik je misschien helpen?"


Stormpaw - Bubblekit - Steamkit - Fera - Laurelkit
Can I help you? {open} JGuJbYx
If you don’t know where you’re going,
 Any road will get you there

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackeye
Member
Can I help you? {open} DPKsfdL
Z~
7
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24manen
Gender:
Rank:
Blackeye
BerichtOnderwerp: Re: Can I help you? {open}   Can I help you? {open} Icon_minitimedo 3 dec 2015 - 15:45

"Hallo kan ik je misschien helpen?" Een klein kittentje stapte op Blackeye af. Blackeye keek naar het kleintje. Ze zei tegen het oranje kleintje "Naar je moeder gaan en oppassen dat jij geen Greencough krijgt," Ze gaf het kleintje een zacht tikje met haar staart. Al was het geen vriendelijke waarschuwing, toch hoopte Blackeye dat het niet te hard opgevat werdt. Maar uit ervaring wist ze dat het waarschijnlijk wel zou gebeuren.


Can I help you? {open} 2dwe106
Terug naar boven Ga naar beneden
Steamkit
Member
Can I help you? {open} DPKsfdL
Witseee
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Steamkit
BerichtOnderwerp: Re: Can I help you? {open}   Can I help you? {open} Icon_minitimedo 3 dec 2015 - 17:53

Steamkit keek de zwarte poes hoopvol aan, misschien kon ze eindelijk eens iets doen. Ze was dan ook meer dan teleurgesteld toen de poes antwoordde: "Naar je moeder gaan en oppassen dat jij geen Greencough krijgt." "Sorry, maar dat kan niet," zei Steam resoluut, ze keek de zwarte poes onderzoekend aan vervolgde toen: "Want dan help ik jou niet." Pff dacht ze alsof zij Greencough zou krijgen, dat zou zeker niet gebeuren dat wist ze gewoon. Haar groene oogjes boorde zich in die van de poes tegenover haar en ze mauwde geruststellend: "En over mij hoef je je geen zorgen te maken. Ik zal ervoor zorgen dat ik geen Greencough krijg," Steam zette zich neer en bekeek de zwarte poes aandachtig, "Wat is jouw naam eigenlijk?" vroeg ze nieuwsgierig.


Stormpaw - Bubblekit - Steamkit - Fera - Laurelkit
Can I help you? {open} JGuJbYx
If you don’t know where you’re going,
 Any road will get you there

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Can I help you? {open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: