I'd love to change the world - Claw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'd love to change the world - Claw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowdrop
StarClan
I'd love to change the world - Claw Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: I'd love to change the world - Claw   I'd love to change the world - Claw Icon_minitimeza 5 dec 2015 - 19:09


Met kalme passen en een hoog gegeven kop wandelde de kattin verder. De grote poes week niet uit voor iemand... Haar ogen stonden vastberaden gericht op haar eindbestemming. Ze had erover nagedacht en was nu bij een besluit gekomen. Ze moest hem spreken. Dat was echt nodig. Dus zonder enige waarschuwing wandelde de grijsgevlekte kattin in de den binnen en keek ze met haar goudgele ogen rond. "Klop, klop, ik ben binnen, ik ga met je spreken, Claw," zei ze even droogjes. Ze was hier zo niet mee gediend en dat kon je duidelijk zien aan haar uitdrukking. Ze wilde dit echt even rechtzetten en alleen woorden konden dat doen. Want wat ging ze met een aanval bereiken? Niks.


I'd love to change the world - Claw RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
I'd love to change the world - Claw Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: I'd love to change the world - Claw   I'd love to change the world - Claw Icon_minitimeza 5 dec 2015 - 20:44

Hij zat in zijn den, of tenminste wat voor moest stellen als zijn den. Het zou nooit zo vertrouwd voelen als zijn barn in de Elite, maar goed het was te doen. De blik in zijn groengele ogen gleed echter naar de opening in de den zo snel hij iets hoorde. Niet veel later kwam Snowdrop binnen de voormalige deputy van de ThunderClan, voordat Zira en hij alles ingenomen hadden. Hij wist dat het een kwestie van tijd was voordat ze met hem wilde praten en dat moment was toen blijkbaar. “Snowdrop.” Zijn stem klonk kil en kalm zonder verdere emotie. Je hoorde de nieuwsgierigheid niet die zich van hem meester maakte omdat deze kattin opeens in zijn den stond. Wat wilde ze van hem? Vast geen theekransje.



I'd love to change the world - Claw Eki8z
I'd love to change the world - Claw ZrDY9U2I'd love to change the world - Claw 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
I'd love to change the world - Claw Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: I'd love to change the world - Claw   I'd love to change the world - Claw Icon_minitimeza 5 dec 2015 - 21:15


Hij straalde verbaasd genoeg geen vijandigheid uit, waardoor ze haar ogen vernauwde. “Snowdrop.” Dat was het enigste wat hij zei. Ze sloeg even met haar staart en keek kalm rond. Een paar moons terug zou ze hier kalm en rustig binnen gekomen zijn. Maar dat waren andere tijden, daarbij was ze toen ook een heel andere kat. Maar nu, nu was het helemaal anders. "Ik wil een voorstel doen," zei ze kalmpjes. "Ik wil eerst even zeggen dat ik ergens... Blij ben... Dat dingen hier wat drastischer worden aangenomen," klonk er opeens terwijl ze zijn blik vast bleef houden. "Ik wil je helpen," klonk er even. "Ik weet dat er katten zijn die duidelijk... Tegen dit alles zijn, maar ik moet toegeven, Thunderclan is te zwak," zei ze. "Dat betekend niet dat ik me meteen overgeef," vervolgde ze. "Zolang ze weerstand blijven bieden aan dit alles zullen ze zwak blijven," ze gromde even lichtjes waarna haar klauwen uit hun hulsel kwamen. "En ik ben het zat om onder deze zwakkelingen te leven," Het was een feit waarmee ze al lang zat. Wat eerst een moederlijk instinct was geweest werd een last. En die last bezorgde haar pijn. Nu zorgde die pijn voor een haat. "Daarom," sprak ze even met opnieuw een kalme stem. "Wil ik die zwakkelingen... Die katten die zich verzetten best aan je overgeven," ze knipperde even kalm. "Aangezien het dus zo is dat jij onze leider bent..." ze vernauwde haar ogen even. "Maar wat als we eenheid kunnen vormen? Thunderclan aan Bloodclan kunnen koppelen?" ze grijnsde even schuin. "Geen tegenstrijdigheid, maar simpelweg eenheid," herhaalde ze. "Ze geloven in mij, normaal moeten ze mij vertrouwen," zei ze rustig. "Dus, Claw, wat denk je ervan? Ik help jou en doe alles wat je van me vraagt... En ik krijg wat ik al die tijd al wil..." Ze knipperde even rustig, wetende dat ze zonet een voorstel deed om haar clan te verraden.


I'd love to change the world - Claw RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
I'd love to change the world - Claw Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: I'd love to change the world - Claw   I'd love to change the world - Claw Icon_minitimema 7 dec 2015 - 10:12

Hij onderbrak haar niet, maar luisterde naar de woordenstroom die uit haar bek kwam. Het verraste hem al liet hij dat niet merken. Was dit serieus de deputy van de ThunderClan geweest? Met de woorden die ze nou uitsprak pleegde ze hoogverraad en daardoor groeide Claw zijn wantrouwen, want hoeveel meende ze ervan? Deed ze dit alleen om te proberen zijn vertrouwen te winnen of was ze eerlijk tegen hem. Toch was dit een kans die hij niet kon negeren als het waar was wat ze zei dan kon ze zeker iets voor hem betekenen. Het bleef nog even stil terwijl hij haar nieuwsgierig opnam. Wat was dit voor kattin? Was ze net als Zira zou ze haar clan kunnen verraden. De enige manier om daar achter te komen was door het haar te laten doen. “Je krijgt één kans. Zorg er voor dat je die niet verprutst.” Hij stond op en draaide een rondje om haar heen, voordat hij voor haar ging zitten en haar strak aankeek. “Bewijs me dat je mij niet voor de gek houdt en wij kunnen zaken doen.” Vervolgde hij kalm terwijl er een grijnsje om zijn lippen verscheen en een koud vuur in zijn groengele ogen. “Zo niet dan ben je dood.”



I'd love to change the world - Claw Eki8z
I'd love to change the world - Claw ZrDY9U2I'd love to change the world - Claw 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
I'd love to change the world - Claw Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: I'd love to change the world - Claw   I'd love to change the world - Claw Icon_minitimema 7 dec 2015 - 10:33

Hij bleef haar maar zo aankijken, maar haar uitdrukking veranderde voor geen seconde. Ze was strak, was overtuigd van haar zaak en was bewust van haar keuze. “Je krijgt één kans. Zorg er voor dat je die niet verprutst.” Dat zou ze ook niet doen. De grote kattin vernauwde haar ogen even toen hij een rondje rond haar liep. “Bewijs me dat je mij niet voor de gek houdt en wij kunnen zaken doen.” zei hij met een grijns, het vuur stond duidelijk in zijn ogen. “Zo niet dan ben je dood.” Ze knikte even met een koude blik in haar goudgele ogen. "Zeg me wat ik moet doen om je vertrouwen te winnen en ik doe het," zei ze even. Ze zou alles doen om Thunderclan te beschermen, alles om ze sterk te maken... Zelfs als het verraad betekende zou ze het doen.


I'd love to change the world - Claw RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
I'd love to change the world - Claw Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: I'd love to change the world - Claw   I'd love to change the world - Claw Icon_minitimema 7 dec 2015 - 14:48

Ze begreep het niet. Vertrouwen zou ze nooit van hem kunnen winnen. Ze was een ThunderClanner en hij vertrouwde zijn eigen Elite members nog niet eens. Hij kon iemand respecteren, maar vertrouwen was een heel groot woord. De enige die hij echt vertrouwde waren Howl en Yu. Hij schudde even zijn kop terwijl hij zijn blik strak op haar gericht hield. “Nee, zo werkt dat niet. Ik vertrouw graag alleen mijzelf, maar dan gaat het om wederzijds respect. Jij kunt mijn respect winnen door alles aan mij door te melden. Alles wat afwijkt van de dagelijkse werkzaamheden en elke kat die ook maar op de een of andere manier verzet lijkt te bekokstoven naar mij toebrengen.” Vervolgde hij nog steeds op dezelfde kalme toon. Dat was wat hij van haar verwachtte als ze wilde bereiken wat ze eerder geopperd had.



I'd love to change the world - Claw Eki8z
I'd love to change the world - Claw ZrDY9U2I'd love to change the world - Claw 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
I'd love to change the world - Claw Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: I'd love to change the world - Claw   I'd love to change the world - Claw Icon_minitimedi 8 dec 2015 - 14:22


Op haar woorden schudde de zwarte kater enkel zijn kop. Natuurlijk, hm... Het was niet zo raar dat de kat haar zo zou vertrouwen. Maar goed... “Nee, zo werkt dat niet. Ik vertrouw graag alleen mijzelf, maar dan gaat het om wederzijds respect. Jij kunt mijn respect winnen door alles aan mij door te melden. Alles wat afwijkt van de dagelijkse werkzaamheden en elke kat die ook maar op de een of andere manier verzet lijkt te bekokstoven naar mij toebrengen.” Ze knikte even rustig naar hem. In haar achterhoofd was het meer een ander scenario die zich afspeelde. De katten kalm houden en stil en zodra er iemand besloot die kalmte weg te halen... Dan zou ze het naar Claw voorbrengen. Na een korte stilte knikte ze nogmaals. "Dan is dat geregeld," zei ze kalmpjes. "Als je nog iets van me nodig hebt, hoef je het maar te zeggen," en met die woorden verliet ze de den. Haar gele ogen bleven even op de grond gericht terwijl ze langzaam haar pas vertraagde en tot stilstand kwam. Hopelijk kwam Silverstar snel terug... Hopelijk moest ze niet zo ver gaan... Maar iets in haar zei dat het voor haar al te laat was.


I'd love to change the world - Claw RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'd love to change the world - Claw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: High Rock-
Ga naar: