Het spijt me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Het spijt me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blacksoul
Member
Het spijt me FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Het spijt me   Het spijt me Icon_minitimedo 7 jul 2011 - 12:18

(Only Redeye and Whiterose)

Blacksoul.Redeye.Whiterose. Vijanden van elkaar. Behoedzaam stapte Blacksoul rond in het terretorium van de shadowclan. Ze volgde een oude geur van Whiterose. Whiterose was de zus en vijand van Redeye en haarzelf, Blacksoul. Blacksoul gromde en zette haar nagels uit. Dat ik dit ooit nog ging doen, mijn exuses aanbieden aan Whiterose. Dacht Blacksoul inzichzelf. Redeye had haar vetrouwen geschonden, haar verraden. Whiterose had al die tijd gelijk gehad. Kleine tranen vielen op de grond voor Blacksoul. Woest schudde ze haar kop. Ze zat te huilen om een verrader. Redeye had haar een hele lange tijd bedrogen met die kittens. Ze had een gezworen eed afgelegd. En die had ze gebroken. Blacksoul kneede woest de grond onder haar inktzwarte poten. Ze trok haar nagels in en uit. Ze siste, ontblootte haar tanden, het hiep niets om de adrealine weg te krijgen. Ze begon te rennen. Ze rook een bekende geur. Ze draaide zich woedend om.''Het is te laat.'' Siste ze naar de zwarte poes die voor haar stond. Ze krijste en sprong op Redeye.


Het spijt me Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
Het spijt me DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Het spijt me   Het spijt me Icon_minitimedo 7 jul 2011 - 12:28

Met tranen in haar ogen rende Redeye achter de zwarte kat aan die haar zo vertrouwd was geweest al die jaren. Redeye wist dat de poes ooit met haar zusje had gepraat. Redeye had nooit gevraagd om wat er was gezegt tussen de wee katten. Redeye kreeg Blacksoul in de gaten, ze liep in het Shadowclan territorium. Voorzichtig zette Redeye haar poot ook in het territorium. Haar oude territorium. Redeye huiverde. Blacksoul nam haar mee naar de plek waar ze nooit meer terug wou komen. Ze wou de zwarte poes roepen maar die was haar voor. ''Het is te laat.'' Schreeuwde de kat en sprong met haar nagels uit naar aar toe. Redeye had het al verwacht en sprong naar de kat toe. Ze had haar nagels ingeslagen gelaten. Ze wou haar vriendin niet pijn doen, tenminste als Blacksoul haar nog zo zag. Ze had op het perfecte moment afgezet en ramde met haar kop vol in de buik van Blacksoul. Ze overmeesterde de poes en sprong bovenop haar. Ze ontblootte haar tanden en keek schichtig om zich heen. Ze begon een bekende geur te ruiken. Whiterose! Bedacht Redeye zich schokkend. "Blacksoul kom alsjeblieft mee terug naar het Rogue gebied, ik moet met je praten, maar niet hier. Ik zal je al mijn geheimen vertellen die je wil weten. Als we hier maar weg kunnen." Fluisterde de doodsbange zwarte poes naar haar vriendin. Redeye zag haar nog als een vriendin, en dat zou ze altijd doen. Maar alsnog bleef ze bovenop haar staan.


Het spijt me Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Whiterose
Member
Het spijt me DPKsfdL
Anna/Duckface
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Whiterose
BerichtOnderwerp: Re: Het spijt me   Het spijt me Icon_minitimedo 7 jul 2011 - 12:51

Whiterose hoorde alle herrie op haar gebied en sprinte er op af ze herkende de geur het leek of er iemand van haar verleden terug kwam de geur van verraad. "redeye"whiterose gromde en begon steets sneller te sprinten de geur kwam steets dichter bij ze zat vast op ons gebeet dacht whiterose het gebied om haar heen leek zwart te worden van de woede. whiterose wou steets sneller sprinten en liet zig dus gaan en lette niet meer op in de duisternis. Ze hoorde hun niet meer maar wist wel waar ze waren ze rook de geur van blacksoul ook. opeens kon whiterose niet meer remmen en viel over blacksoul en redeye heen ze maakte een koprol en kwam op vierpoten terecht. Het bos leek duister en eenzaam whiterose merkte dat er woede in de lucht zat haar woede en draaide zig om "wat doe jij hier redeye" roepte whiterose uit. Met een woesde blik keek ze naar haar zus maar de blik ging weg toen ze blacksoul zo zag en dacht wat deed ze hier. De donker in het bos was ondragelijk het leek net of ze niet mere te zien waren behalve hun die glinsterde in de donker. Whiterose was verward wat doen ze hier wat kwam blacksoul hier doen waarom heeft redeye mee te maken. Whiterose kreeg haar boze bik weer terug en zette haar instinkt weer in ze wachte op hun wat ze wouden gaan doen maar stond klaar voor een aanval.


Het spijt me Nx5qar
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
Het spijt me DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Het spijt me   Het spijt me Icon_minitimevr 8 jul 2011 - 12:16

"wat doe jij hier redeye." Hoorde de zwarte poes een bekende stem uitroepen. Ze schrok op en kroop van Blacksoul af. "Whiterose, ik.. Ik sta waar ik wil, en jij kan daar niets tegen doen." Gromde Redeye met een trilling in haar stem. Redeye sloeg haar nagels uit en trok haar bovenlip op. "Blacksoul! Waarom nam je me mee naar deze plek. " Riep Redeye schuldbewust naar achteren naar de liggende kat. Ze kroop in aanvalshouding en grom opnieuw naar de witte poes. "Kom met een poot aan mij en ik vermoord je Whiterose." Siste Redeye. Haar haren stonden overeind om haar bibberen te beschermen. "Whiterose ik meen het, raak mij of Blacksoul aan en ik vermoord je. Ik vermoord vaak genoeg katten, denk maar niet dat jij een uitzondering zal zijn." Gromde Redeye woest. Ze zwiepte woedend met haar staart over de grond en wachtte op het antwoord van de poes met wie ze ooit samen had gespeelt.


Het spijt me Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het spijt me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: