Come with me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Come with me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Claw
Deceased
Come with me  Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Come with me    Come with me  Icon_minitimevr 11 dec 2015 - 12:19

Hij paste zijn tempo wel ietsje aan om er voor te zorgen dat Wasabi hem bij zou kunnen houden. Ja, dat was een veel betere naam voor de kitten. Dit was al de tweede kitten die hij meenam vanuit ThunderClan. De eerste was Cole geweest die zijn young one geworden was. Hij was benieuwt wat deze jonge poes in haar mars had. Toen ze het BloodClan kamp binnen kwamen stopte hij met lopen en keek om naar de kitten. “Welkom in het Elite kamp Wasabi.” Zei hij toen rustig. “Dit is je nieuwe thuis. Zo lang je nog kitten bent mag je daar slapen.” Hij knikte in de richting van barn two. “Wil je een nieuwe moeder Wasabi?” Vroeg hij terwijl hij zijn lichaam weer in beweging bracht in de richting van de barn van de moederkatten en kittens.

[First Wasabi]



Come with me  Eki8z
Come with me  ZrDY9U2Come with me  2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Wasabi
Member
Come with me  Giphy-downsized-large
330
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wasabi
BerichtOnderwerp: Re: Come with me    Come with me  Icon_minitimevr 11 dec 2015 - 12:39

Een gevoel van vermoeidheid en de pijn in haar pootjes deden Wasabi huiveren. Ze had een schram over haar pootkussentjes en haar rechterachterpoot deed verschrikkelijk vele pijn, maar ze besloot er niet over te klagen tegen Claw, hoewel er vermoeidheid in haar oogjes blonk.
Het harde straatoppervlak was vreemd en ruw, en wat waren die enorme wezens met ronde, zwarte poten die rook en smerige gassen uithoesten? Wasabi had duizenden vragen, maar ze hield zich een beetje in.
Plots stopte de enorme zwarte kater en Wasabi bleef opgelucht staan. Ze strekte haar achterpoot en bewoog haar klauwen aan die poot, waardoor de kramp verminderde.
'Welkom in het Elite kamp Wasabi,' zei Claw rustig en Wasabi keek met heldere, glanzende oogjes rond. Ze rook meerdere katten, zowel kleine kittens al volwassen warrior - Members, zoals Claw het noemde. 'Dit is je nieuwe thuis. Zolang je kitten bent mag je daar slapen,' vervolgde de kater kalm. Hij knikte naar een soort van houten Twoleg Nest waar de geur van melk en kittens uit dreef. Wasabi vond het er zeer uitnodigend uit zien, kantelde haar kopje en knikte.
'Wil je een nieuwe moeder, Wasabi?' vroeg Claw toen en de grijze kitten verslikte zich bijna in haar eigen ademhaling. Een nieuwe moeder? Wauw, de Bloodclan gaf gewoon nieuwe moeders! 'Kan dat zomaar?' vroeg het breedgeschouderde poesje en trippelde vooruit, zodat ze weer naast Claw liep, op weg naar het houten Twoleg Nest. Ze slikte de vragen die ze nog meer wou stellen, in. Misschien kon ze dat maar beter laten om vragen te stellen. Dat leek niet erg geaccepteerd te worden door de Bloodclanleader.


Laatst aangepast door Wasabi op vr 11 dec 2015 - 13:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Come with me  Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Come with me    Come with me  Icon_minitimevr 11 dec 2015 - 13:35

Hij had echt wel door dat ze moe was, maar ze moest gehard worden. Dus hij ging haar niet dragen. Ze moest leren voor haarzelf te zorgen. Hij keek Wasabi aan toen ze vroeg of dat zomaar kon, een nieuwe moeder. “Natuurlijk.” Zei hij simpel. “Ik kan alles regelen.” Ze moesten gewoon naar hem luisteren. Als hij vond dat iemand de kitten onder zijn hoeden moest nemen, dan gebeurde dat. Het maakte niet uit op welke manier, maar gebeuren zou het. Hij liep barn two binnen en liet zijn blik over de moederkatten gaan. Wie zou hij uitkiezen? Zijn blik bleef hangen bij Brat en Fortuna. Brat had twee wat oudere kittens en zou binnenkort nieuwe krijgen werd er gezegd en Fortuna had net kittens gekregen. “Brat, Fortuna.” Zei hij om de aandacht van de twee kattinnen te trekken. “Dit is Wasabi.” Hij keek om naar de kitten.


[Ik heb een pm gestuurd naar de spelers van Brat en Fortuna. Ik wacht even op hun antwoord wie er pleegmoeder wil worden]



Come with me  Eki8z
Come with me  ZrDY9U2Come with me  2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Wasabi
Member
Come with me  Giphy-downsized-large
330
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wasabi
BerichtOnderwerp: Re: Come with me    Come with me  Icon_minitimevr 11 dec 2015 - 14:31

'Natuurlijk,' antwoordde Claw simpeltjes en stapte voort. 'Ik kan alles regelen.' Wasabi bleef veilig en dicht bij hem; ze voelde zich nog niet helemaal in haar element, maar zodra ze de houten constructie binnenstapten, voelde ze de warmte en veiligheid meteen over haar vacht stromen en verwijderde ze zich een muislengte meer van Claw om met gespitste oren rond te kijken in het half-duister. Ze zag een moederkat op de grond liggen, met pasgeboren kittens van een zonhoog of twee rond haar buik.
Zodra Claw zijn blik op enkele moederkatten liet glijden trippelde Wasabi terug naar hem toe en ging naast hem zitten. Ze zag duidelijk zijn blik op twee poezen vallen en een nerveus gevoel klauwde rond haar hart. Wasabi kon haar gespannenheid niet verklaren. Ze wist dat Claw waarschijnlijk wel een goede moeder zou uitkiezen, maar toch...
'Brat, Fortuna,' sprak de Bloodclanleader plots naar een zwarte poes met kleurloze ogen en een bruin gestreepte poes. 'Dit is Wasabi.'
Toen de zwarte kater naar haar omkeek, keek ze eerst in zijn groene ogen en daarna nieuwsgierig in die van de andere twee poezen. Wasabi hoopte dat ze haar afkomst - Puur Thunderclan - niet erg zouden vinden; als ze nu probeerde om een goede Bloodclanners te zijn, maakte het toch niks uit? Haar blauwe oogjes gleden over de twee poezen en ze knikte eventjes nieuwsgierig.

(Okay! )
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Come with me  Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Come with me    Come with me  Icon_minitimevr 11 dec 2015 - 15:19

Hij overdacht nogmaals een keer welke kattin hij moest kiezen en toen kwam hij tot een besluit. Hij keek weer naar de kattinnen en zijn blik bleef hangen bij Fortuna. “Ik wil dat jij haar nieuwe moeder wordt.” Deelde hij haar mee. Het was geen vraag, hij deelde het gewoon mee. Hij draaide zich om naar Wasabi en begon haar vooruit te duwen naar Fortuna en haar jonge kroos. “Dit is jou nieuwe mama en siblings.” Zei hij terwijl hij haar vooruit bleef duwen tot vlak voor het nest van de zwarte poes. Toen kwam hij overeind en keek tevreden. Ja, hij was tevreden met zijn besluit. Dit was een heel goed idee al vond hij het zelf.



Come with me  Eki8z
Come with me  ZrDY9U2Come with me  2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
Come with me  Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Come with me    Come with me  Icon_minitimevr 11 dec 2015 - 21:35

De twee kittens duwde constant tegen haar buik aan, het irriteerde haar mateloos maar toch had ze een zwakke plek voor de kriebelende irritatie vachtballetjes. Een zachte glimlach gleed over snuit, en even likte ze de twee kittens over hun vacht, en duwde ze dichter tegen der aan om ze warm te houden. In haar ooghoek bleef ze de zwart witte poesje aanstaren, die ze de naam Cordellia had gegeven. Op een of andere manier moest ze aan Hurricane denken als ze de kitten daar zag liggen, niet omdat ze ook echt van hem waren maar iets van binnen zei het tegen haar. Iedereen dacht dat de kittens van haar een Zorro waren, toch bleef haar hart voor Hurricane ook al was Zorro nu in het spel gekomen. Toen er een schaduw het streepje licht dat van uit het kamp de Barn in scheen, liet verdwijnen keek ze met een ruk om. De gitzwarte vacht van Claw was niet bepaald bijzonder, maar het grijze lichaampje naast hem liet haar opkijken. Toch had ze gehoopt dat het Zorro was, maar blijkbaar had Claw het op haar gemunt vandaag. Zijn blik gleed over haar en Brat, tot hij haar naam uitsprak. Ze richtte haar kleurloze ogen op die van hem, maar gleden al snel naar de kitten naast hem. "Ik wil dat jij haar nieuwe moeder wordt.” Deelde Claw leuk uit, het enige wat de poes deed was de leider met een frons aankijken. Maar haar blik verzachte al snel toen de kitten naar haar werd geleid, ze knikte rustig naar de poes en zette een kleine lachje op. "Rustig maar, ik bijt niet" mauwde ze met een rustige klank, en hees zich zelf omhoog zodat ze voor Claw en de kitten zat. "Wat is je naam?" Vervolgde de poes, en gaf een zwiep van haar staart om dichterbij te komen op om te warmen. Het was tenslotte nog een kitten.

-Telefoon bericht


Come with me  F7679810Come with me  6r6hafCome with me  Rm66qa Come with me  K00uqCome with me  17coyhCome with me  Rm66qaCome with me  Vno93lCome with me  2i0b29yCome with me  2i0b29yCome with me  Vmwrhy
Come with me  B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Wasabi
Member
Come with me  Giphy-downsized-large
330
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wasabi
BerichtOnderwerp: Re: Come with me    Come with me  Icon_minitimeza 12 dec 2015 - 8:31

'Ik wil dat jij de nieuwe moeder word.' Wasabi staarde nieuwsgierig naar de gitzwarte poes met grijze ogen waar Claw het tegen had. Was dat haar mama? 'Dit is jou nieuwe mama en slibings,' deelde de Bloodclanleader dan ook mee. Wasabi keek de poes een beetje zenuwachtig aan. Wat als ze haar niet wou?
Claw duwde haar zachtjes naar de gitzwarte poes en het breedgeschouderde poesje spartelde niet tegen, hoewel ze haar bonkende hartslag niet onder de controle kreeg.
'Rustig maar,' mauwde de poes geruststellend en hees zich omhoog. 'Ik bijt niet.'
Haar woorden gaven Wasabi de moed om wat dichterbij te trippelen en haar nieuwsgierig te besnuffelen. Wauw, ze had niet alleen een nieuwe moeder, maar ook al nieuwe slibings! Ze draafde nieuwsgierig een rondje rond de zwarte poes en ging toen netjes voor haar zitten.
'Wat is je naam?' De poes gaf een zwiep met haar staart ten teken dat ze dichterbij mocht komen, en Wasabi deed gehoorzaam wat de poes gebaarde. Ze stapte todat ze tussen de twee voorpoten van de poes stond en drukte zich tegen haar borst, huiverend van de warmte tegen haar verkoelde vachtje. Dat deed deugd.
'Wasabi,' mauwde ze nieuwsgierig en keek naar boven, in de grijze ogen van de poes. Mama... De woorden gonsden in haar hoofd. Normaal had ze alleen papa kunnen gebruiken, maar mama was nieuw voor haar.


Come with me  1vlHwQx
Thanks Julia!




Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Come with me  Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Come with me    Come with me  Icon_minitimeza 12 dec 2015 - 10:13

Zira had besloten zichzelf weer voor een tijdje terug te verplaatsen naar het Elite kamp in plaats van het vroegere ThunderClan kamp. Dan kon ze een tijdje bij haar kittens zijn en de zaken hier regelen. Aangezien hun kamp niet leeg mocht staan, waren hier altijd minimaal vijf members om deze te bewaken. Nu kon er ééntje met haar ruilen.
Toen Zira de barn inliep zag ze haar kroost nog braafjes liggen. De andere moederkatten - Brat, Brokenfeeling en Fortuna - pasten goed op. Ze moest hen nog eens bedanken daarvoor. De tabby poes drukte haar neusje tegen Pyre aan en gaf een lik over Nyra haar kopje. "Mama is weer terug," miauwde ze rustig, waarna ze naast hen ging liggen. Ze legde haar kop op haar voorpoten en sloot haar ogen. Even rusten had ze wel verdiend, ze had immers de hele tocht van het vroegere ThunderClan kamp naar hier gemaakt nadat ze alles wat ze nog moest doen daar had afgehandeld - een drukke dag had ze zeker wel gehad. Voordat ze in slaap kon vallen kwamen er twee katten de barn in. Claw met een kitten, die ze herkende als Raccoonkit. "Raccoonkit," miauwde ze verrast en keek toen vragend naar de zwarte kater. Wat was dit? Had Raccoonkit zich bij hen gevoegd of was er iets anders aan de hand? Fortuna werd aangewezen als nieuwe moeder voor de jonge poes en het werd duidelijk dat Raccoonkit zich nu inderdaad bij de Elite gevoegd had. Een kleine grijns kwam op Zira haar gezicht. Ze mocht de jonge kitten wel en was op zich wel blij dat deze zich bij hen gevoegd had. Rustig luisterde ze mee met het gesprek tussen de nieuwe moeder en dochter. Wasabi was de nieuwe naam. "Welkom, Wasabi." miauwde ze waarna ze een knikje gaf.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Come with me  2hh0j8y
Come with me  10pvxmwCome with me  10pvxmwCome with me  10pvxmwCome with me  2gxnp75Come with me  23mrb6wCome with me  2hqc5lx Come with me  E8v3o2Come with me  34nodx3Come with me  Vmwrhy Come with me  23h0tfkCome with me  10pvxmwCome with me  10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Come with me  Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Come with me    Come with me  Icon_minitimema 14 dec 2015 - 8:50

Hij stopte met duwen en keek naar Fortuna. Ze ging niet tegen hem in, blijkbaar had ze geaccepteerd dat hij de kitten bij haar zou dumpen. Dat scheelde weer, dan hoefde hij geen discussie aan te gaan. Fortuna was één van de weinige members waar hij een beetje waardering voor voelde en ze bewees maar weer eens dat dat niet voor niets was. Toen de stem van Zira klonk keek hij om naar zijn commander. Hij gaf haar een knikje als teken dat ze er een nieuwe kitten bij hadden. Toen grijnsde hij naar haar en draaide zich om om de barn te verlaten. “Ik zal jullie alleen laten.” Hij keek Wasabi en Fortuna nog even aan voordat hij de barn uit sjouwde. Aangezien Zira in de Elite was had hij besloten maar weer naar de ThunderClan te gaan. Hij verliet het kamp met een voldane fonkeling in zijn groengele ogen.

[Claw is topic uit]



Come with me  Eki8z
Come with me  ZrDY9U2Come with me  2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Wasabi
Member
Come with me  Giphy-downsized-large
330
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wasabi
BerichtOnderwerp: Re: Come with me    Come with me  Icon_minitimema 14 dec 2015 - 11:04

Plots merkte de grijze kitten een gestreepte poes met rode ogen op. Zira. Wasabi keek haar nieuwsgierig knipperend aan en kantelde haar grijze kopje. 'Welkom, Wasabi,' miauwde de Commander en een beetje verlegen boog Wasabi haar kop. 'Dankje,' mauwde ze zachtjes en keek Zira even met sprankelende blauwe ogen aan.
'Ik zal jullie alleen laten.' De kalme stem van Claw. Wasabi keek op naar de ravenzwarte Leader, maar die verliet het schuurtje al snel. Knipperend staarde ze hem na. Hij was een belangrijk figuur in haar geschiedenis geweest, besefte ze. Anders zat ik nog steeds bij de Thunderclan, in de stinkende Thunderclankatten...
De breedgeschouderde kitten keek eventjes naar Zira en toen naar Fortuna, waarna ze zich dicht tegen haar aankrulde. Ze sloot haar ogen en de geur van Fortuna vloeide over haar heen, de heerlijke geur van melk. Genietend spinnend voelde ze de slaap opkomen, en zonk zalig weg in een diepe slaap.

[Wasabi is topic uit]


Come with me  1vlHwQx
Thanks Julia!




Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Come with me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: