Look out your *** Oops... ~Stormshadow~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Look out your *** Oops... ~Stormshadow~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Penguinpaw
Member
Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Look out your *** Oops... ~Stormshadow~   Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ Icon_minitimewo 16 dec 2015 - 16:29

Penguinpaw liep terug richting het kamp. Ze kwam net van het territorium vandaan. Ze had gewoon gezellig een rondje gelopen, omdat ze daar zin in had. Terwijl ze nadacht, viel ze opeens op de grond. Blijkbaar was ze tegen een kat aangebotst. 'Kun je niet uitkijken ofso!' zei Penguinpaw boos. Toen ze opstond keek ze tegen wie ze opbotste. Langzaam keek ze omhoog en zag daar een grote witte kater staan. 'Uhm... Laat maar. Ik heb niks gezegd', zei de poes snel en liep langzaam achteruit. Het was iemand van de bloodclan. Penguinpaw slikte en keek de kater bang aan.


Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormshadow
Member
Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ DPKsfdL
Cynthia
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 hellish moons
Gender:
Rank:
Stormshadow
BerichtOnderwerp: Re: Look out your *** Oops... ~Stormshadow~   Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ Icon_minitimevr 18 dec 2015 - 20:37

Stormshadow was aan het mediteren toen iemand tegen hem aanbotste. 'Kun je niet uitkijken ofso!' klonk de boze stem van een jonge poes. Geïrriteerd opende Stormshadow zijn ogen en dreigend keek hij de poes aan. Om het effect van zijn dreigende blik te versterken stond hij op. Hij was een paar koppen groter dan de poes en daardoor kon hij op haar neer kijken, zijn dreigende uitstraling versterkte. 'Uhm... Laat maar. Ik heb niks gezegd', zei de poes snel en ze liep langzaam achteruit. Een gemene grijns vormde zich rond Stormshadow's lippen. "O, zo gemakkelijk kom je er niet van af." zei hij op een kille toon terwijl hij een pas in de richting van de poes deed.




Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ 2dtyse1

Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ 29uy8ty
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Look out your *** Oops... ~Stormshadow~   Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ Icon_minitimevr 18 dec 2015 - 20:45

"O, zo gemakkelijk kom je er niet van af." zei de witte kater met een kille toon en stapte op Penguinpaw af. 'En wat als ik ren?' zei Penguinpaw hopend. Toen bedacht ze zich dat de kater veel sneller dan haar zou zijn. 'Laat maar, slecht idee', mompelde Penguin in zichzelf. 'Luister, iedereen maakt toch wel eens een fout', zei ze met een bange blik in haar ogen. Doordat de kater wel een paar koppen groter dan haar was, kwam hij dreigend over. Waarom moest ze nou net tegen een bloodclanner aanlopen?!


Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormshadow
Member
Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ DPKsfdL
Cynthia
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 hellish moons
Gender:
Rank:
Stormshadow
BerichtOnderwerp: Re: Look out your *** Oops... ~Stormshadow~   Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ Icon_minitimezo 20 dec 2015 - 18:58

De jonge poes probeerde te ontsnappen maar ze kwam al snel tot de conclusie dat rennen niet zou werken. Natuurlijk zou dat niet werken, Stormshadow was namelijk veel sneller dan haar.'Luister, iedereen maakt toch wel eens een fout.' zei de jonge poes met een bange blik in haar ogen. Dat klopt en iedereen moet voor de gevolgen daarvan boeten." zei Stormshadow met een enge grijns op zijn gezicht. Dat je voor je fouten moest boeten wist hij zelf maar al te goed. Ook al had je ze misschien niet gemaakt... De witte kater richtte zich snel weer op de jonge poes voor hem en klapte zijn lange, scherpe nagels uit om haar nog wat banger te maken.




Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ 2dtyse1

Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ 29uy8ty
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Look out your *** Oops... ~Stormshadow~   Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ Icon_minitimezo 20 dec 2015 - 19:15

Dat klopt en iedereen moet voor de gevolgen daarvan boeten." antwoordde de witte kater. Vervolgens klapte hij zijn nagels uit. Geschrokken sprong Penguinpaw achteruit. Wacht, waar was ze nou eigenlijk bang voor? Dat een oude witte kater haar pijn zou doen?! Dat zou echt laag zijn. 'Zeg, durf je eigenlijk wel tegen iemand die jonger is', begon ze een stuk minder bang. 'Best laf hoor. Durft de oude witte kater niet tegen iemand van zijn eigen leeftijd? Pakt die daarom maar een jonger poesje', zei Penguinpaw spottend. 'Ik snap het best hoor. Degene van jou leeftijd zijn natuurlijk veel angstaanjagender en veel sterker. Logisch dat je iemand pakt die veel jonger is dan jou', zei Penguinpaw.. 'Ow, wat onbeleefd van me. Ik ben Penguinpaw', zei ze met een gemene grijns. Ze wist dat ze zich nu op gevaarlijk terrein bevond. Maar wat zou de kater haar aan kunnen doen?!


Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormshadow
Member
Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ DPKsfdL
Cynthia
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 hellish moons
Gender:
Rank:
Stormshadow
BerichtOnderwerp: Re: Look out your *** Oops... ~Stormshadow~   Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ Icon_minitimema 21 dec 2015 - 19:24


En ja toen kwam de woordenstroom van een bang poesje die haarzelf uit een moeilijke situatie probeerde te praten. Helaas, voor haar, ging dat dus niet werken. Haar woorden deden Stormshadow namelijk niks, helemaal niks. Het enigste wat de woorden deden was de witte kater irriteren, iets wat niet goed ging uitpakken voor de poes. 'Ow, wat onbeleefd van me. Ik ben Penguinpaw' stelde de poes haarzelf voor met een gemene grijns op haar gezicht. En toen was ze, EINDELIJK, klaar met praten. Zonder te reageren op Penguinpaw's verhaal deed Stormshadow nog een stap in haar richting. Hij was nu nog maar een halve staartlengte van haar verwijderd. Met uitgeklapte nagels legde hij zijn poot onder haar kin en deed deze omhoog. "Ik ben Stormshadow, onthoud die naam maar goed." zei hij op een kille toon terwijl hij haar doordringend aanstaarde met zijn bruine ogen. Zijn nagels prikte hij nog wat dieper in de kwetsbare huid onder Penguinpaw's kin, maar een grote of dodelijke wond zou het niet worden. Penguinpaw had namelijk het geluk dat ze een poes was. Hij vermoorde namelijk geen poezen, als ze een kater was geweest, dan was ze nu al lang in Starclan.

- Ik heb toestemming van Renske om Penguinpaw te verwonden.


Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ 2dtyse1

Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ 29uy8ty
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Look out your *** Oops... ~Stormshadow~   Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ Icon_minitimedi 22 dec 2015 - 14:58



Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormshadow
Member
Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ DPKsfdL
Cynthia
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 hellish moons
Gender:
Rank:
Stormshadow
BerichtOnderwerp: Re: Look out your *** Oops... ~Stormshadow~   Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ Icon_minitimeza 2 jan 2016 - 20:21

'Auw.' piepte Penguinpaw. Nu had mevrouw niet zo'n grote mond meer hé. Een tevreden grijns stond op Stormshadow's gezicht. 'Ken je niet iemand anders om pijn te doen?' vroeg Penguinpaw zacht. "Ik ken wel iemand die ik pijn wil doen, maar jij bent eerst aan de beurt." antwoordde Stormshadow simpel. Natuurlijk had hij iemand anders die hij pijn wilde doen, zijn broer. Bij de gedachte aan zijn broer werd hij al woedend, maar hij was nu bezig met Penguinpaw daarom schudde hij de gedachte aan zijn broer uit zijn hoofd en richtte hij zich weer op de poes. "Luister goed naar me klein poesje." begon Stormshadow terwijl hij Penguinpaw doordringend aankeek. "Ik laat je zo los en dan verdwijn jij uit mijn buurt en wil ik je nooit meer zien." vervolgde hij kil. Nadat hij dat gezegd had liet hij Penguinpaw los. "Als ik je nog 1 keer zie dan ga je eraan, begrepen?" waarschuwde hij de poes nog een keer met een kille stem. "En nu weg wegwezen." vervolgde hij snel.

Laat maar je weet waarom xD


Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ 2dtyse1

Look out your *** Oops... ~Stormshadow~ 29uy8ty
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Look out your *** Oops... ~Stormshadow~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: