THIS is a border?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 THIS is a border?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cinderflame
Member
THIS is a border? DPKsfdL
Viktor
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderflame
BerichtOnderwerp: THIS is a border?   THIS is a border? Icon_minitimevr 8 jul 2011 - 13:35

Met zo groot mogelijke pootstappen maakte Cinderpaw baan naar de grenslijnen. Haar mentor Raindrop had haar er nog niet naar toegebracht, dus ze ging zelf maar kijken wat voor magische muur de rogues tegen hield. Maar tot haar verbazing, was het gewoon een uitgestrekt stuk land. Ze voelde zelfs een lichte teleurstelling, het was niks magisch, er was geen speciale muur zodat de rogues buiten bleven. De warriors deden altijd alsof het iets geweldigs was, iets groots. Maar zo zag het er totaal niet uit.. Er hing gewoon sterke shadowclan geur en meer niet. Dat kon toch niet genoeg zijn? Ze zouden een grote muur moeten bouwen, dan kon niemand er meer langs! Als zij ooit leider zou zijn.. Dan zou ze dat ook zeker doen! Als ze ooit leider zou worden dan. Misschien kon ze al beginnen met het bouwen van een muur? Dan zouden ze wel zien hoe goed idee het was! Meteen zonder te aarzelen stak ze de grens over, recht het rogue gebied in. Ze ging meteen op zoek naar dingen zodat ze haar muur kon bouwen. Want Cinderpaw had nou eenmaal redelijk lak aan de regels.

-Batflight only Wink-


THIS is a border? WzvP7lD
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Batflight
Member
THIS is a border? DPKsfdL
50

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 2 manen
Gender:
Rank:
Batflight
BerichtOnderwerp: Re: THIS is a border?   THIS is a border? Icon_minitimevr 8 jul 2011 - 14:23

Batflight liep doodstil door het ShadowClan territorium, terwijl hij rustig de border volgde. Hij had eigenlijk geen goede aanwijsbare reden om hier te zijn. Hij was er gewoon. Hij had toevallig geen taken om te jagen of de grens van het territorium te bewaken, en Blacknight kon hij ook nergens vinden, dus hij was gewoon het kamp uit gegaan en was afwezig door het bos gaan lopen. Doodstil, zoals hij altijd was, terwijl hij nadacht over van alles en nog wat. Soms dringde de geur van prooi zijn neus binnen, en op zulke momenten bleef hij stilstaan, zijn gigantische oren naar voren, trillend bij elk geluidje. Dan zwiepte hij een keer met zijn staart en liep weer verder. Hij had geen zin om te jagen. En nu was hij toevallig bij de grens aangekomen tussen het ShadowClan territorium en het land waar de rogues leefden. De doordringende ShadowClan geur dreef langs hem heen. De patrol van Zonhoog moet hier nog niet zo lang geleden langsgekomen zijn. Eronder rook hij een andere geur... een erg bekende geur. Cinderpaw! Hoe komt haar geur nou hier... Nieuwsgierig bleef Batflight stilstaan. De geur kwam vanuit de richting van het kamp, ging over de border en verdween vervolgens op het land erachter. Hij rook nog eens goed. Geen geur terug... Gealarmeerd keek hij uit over het land van de rogues. Cinderpaw was daar! Hij wist het zeker. Wat ging er om in het hoofd van die kleine apprentice... Zomaar het territorium verlaten! Zonder verdere overwegingen stapte Batflight gewoon de border over en begon de geur van de leerling te volgen, die kriskras over het gebied heen en weer ging. Hij volgde het een paar bosjes in, en spurtte er weer uit met een explosie van takken en bladeren. Vervolgens bleef hij staan op een open stuk gras.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderflame
Member
THIS is a border? DPKsfdL
Viktor
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderflame
BerichtOnderwerp: Re: THIS is a border?   THIS is a border? Icon_minitimevr 8 jul 2011 - 14:34

Vrolijk stapte Cinderpaw door, haar pootstapjes leken wel te echoën over het gebied. Ze kwam al snel uit bij een kleine open plek met veel takjes en veel modder. Dat was gewoon perfect. Ze keek eventjes in het rond en bedacht zich wat ze allemaal voor haar muurtje nodig had. Ze had in ieder geval veel van alles nodig, dat wist ze zeker. "Oke.. takken.. modder.. veel bladeren.." Sprak ze hardop, terwijl ze de woorden in haar brein inprentte. Ondanks dat ze erg ondeugend was, was Cinderpaw hardstikke intelligent. Ze zou niet zomaar iets vergeten namelijk. Met lichte pootstapjes die best wel gracieus waren voor haar doen, begon ze in het rond te kijken. Uiteinedlijk begon ze aan takken te trekken en ze verzamelen op de kleine open plek. Het was nog best wel zwaar werk en één keer stak een doorn in haar tong, maar ze was vastbesloten om het door te zetten. Maar 1 tak, wou maar niet los laten. Ze zette zich schrap en trok uit alle macht. Uiteindelijk liet de tak met een luide *snap* los. Ze tuimelde achteruit met de tak in haar bek. Daarna legde ze het takje trots op haar stapel neer, die nu bijna zo groot was als zijzelf. Maar plots, hoorde ze zwaarde pootstappen, en plots leken de struiken wel te exploderen. Ze sloeg een geschrokken gil en verstopte zich achter haar stapel met takken. Pas toen herkendde ze het zwarte gestalte. "Batflight!" Miauwde ze, bijna beschuldigend, "Je liet me heel erg heel erg schrikken!" Ze had haar oren platgelegd.


THIS is a border? WzvP7lD
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Batflight
Member
THIS is a border? DPKsfdL
50

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 2 manen
Gender:
Rank:
Batflight
BerichtOnderwerp: Re: THIS is a border?   THIS is a border? Icon_minitimeza 9 jul 2011 - 12:58

Batflight bleef stilstaan, terwijl zijn diepe grijze ogen onderzoekend rondkeken. Hopelijk zou hij straks de weg terug kunnen vinden naar het kamp, hij kwam nooit in dit gebied. Zijn blik gleed over de bomen die het kleine stukje open gras omringden waar hij nu op stond, terwijl hij afwezig een tak uit zijn vacht schudde. "Batflight!" Miauwde ineens een kleine piepstem. Met een frons keek Batflight om zich heen. Dat klonk als Cinderpaw! Eindelijk keek hij naar beneden, en daar stond ze, haar lange vacht zo erg rechtop gezet dat het bijna lachwekkend was, twee oren plat naar achteren gelegd en een paar grote amberkleurige ogen die hem aankeken vanuit een pluizige grijze bal die Cinderpaw voor moest stellen. "Hey!" riep hij. "Daar ben je. Cinderpaw! Hoe komt het ooit in je op om het territorium te verlaten? Heeft Raindrop je nooit gewaarschuwd?" zei hij, met een waarschuwende blik. Cinderpaw leek nog steeds bang. Hij verzachte zijn blik wat. Toen zag hij een grote stapel takken naast Cinderpaw, die daar vast niet op natuurlijke wijze waren gekomen. "Wat was je hier aan het doen?" vroeg hij, niet meer met die je-bent-echt-heel-verkeerd-bezig-stem die hij net had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderflame
Member
THIS is a border? DPKsfdL
Viktor
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderflame
BerichtOnderwerp: Re: THIS is a border?   THIS is a border? Icon_minitimezo 10 jul 2011 - 10:36

Cinderpaw staarde naar Batflight, met een bijna defensieve blik in haar ogen. Wat was er nou dan weer aan de hand? Was het zo'n probleem dat ze Shadowclan gebied wou beschermen door er een grote muur omheen te bouwen? Nou, aan de woorden van Batflight te horen blijkbaar dus wel. "Hey!" riep hij. "Daar ben je. Cinderpaw! Hoe komt het ooit in je op om het territorium te verlaten? Heeft Raindrop je nooit gewaarschuwd?" Cinderpaw stak haar kinnetje omhoog, "Nee, dat heeft ze niet! En sowieso, is het een probleem dan? Er is hier niks gebeurd hoor!" Miauwde ze met grote ogen, maar bijna tegen het brutale aan, alleen kon haar schattige toon en enthousiasme dat brutale er altijd onder krijgen, waardoor het een hele andere toon had dan dat het bij de meeste katten zou krijgen. "Wat was je hier aan het doen?" Vroeg Batflight aan haar, de waarschuwende stem miste ze compleet. "Ik ben hier takken aan het verzamelen om een muur rond Shadowclan territorium te bouwen!" Miauwde ze enthousiast, "Dan kunnen indringers er nooooooit meer in! En.. En.. En dan kunnen we ook meer jagen en minder patrouilleren omdat indringers er toch niet in kunnen! En dan hebben we een echte grenslijn zoals ik me voorgesteld had!" In haar enthousiasme was het kleine poesje eventjes in de lucht gesprongen. Maar daarna stopte ze, "Maar Batflight, wat doe jij hier dan?" Vroeg ze daarna, haar kop schuin houdende. "Dan is het toch ook gevaarlijk om hier te zijn voor jou?" Het was haar ook totaal ontgaan dat hij haar hier kwam halen.


THIS is a border? WzvP7lD
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Batflight
Member
THIS is a border? DPKsfdL
50

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 2 manen
Gender:
Rank:
Batflight
BerichtOnderwerp: Re: THIS is a border?   THIS is a border? Icon_minitimezo 10 jul 2011 - 10:50

Batflight keek van de grote vreemde hoop takken naar Cinderpaw en weer terug. " "Nee, dat heeft ze niet! En sowieso, is het een probleem dan? Er is hier niks gebeurd hoor!" miauwde Cinderpaw met een verontwaardigde piepstem, terwijl ze -bijna beschuldigend- naar Batflight keek. Een kleine glimlach verscheen op zijn gezicht. "Heh... Dat is het punt niet Cinderpaw! Het is gewoon tegen de Warrior Code om je op ander gebied te vertonen zonder een goede reden!" zei hij. "Ik ben hier takken aan het verzamelen om een muur rond Shadowclan territorium te bouwen!" Miauwde Cinderpaw enthousiast, zonder ook maar te letten op wat Batflight had gezegd, "Dan kunnen indringers er nooooooit meer in! En.. En.. En dan kunnen we ook meer jagen en minder patrouilleren omdat indringers er toch niet in kunnen! En dan hebben we een echte grenslijn zoals ik me voorgesteld had!" Batflight keek haar met een geamuseerde blik aan. "Maar Cinderpaw, indringers worden nu toch ook al goed tegen gehouden?" zei hij. "Ik denk dat je gewoon mee teru-" "Maar Batflight, wat doe jij hier dan?" onderbrak Cinderpaw hem. Even keek hij haar verbaasd aan. Had ze dat dan nog niet door? "Ik rook je geur in vijandig territorium, dus ik was bezorgd. Ik heb gedaan wat ik volgens de Warrior Code zou moeten doen, en ben je gaan zoeken," miauwde hij. Toen keek hij om zich heen, naar de donkere bomen met beangstigende schaduwen ertussen. "We moeten hier weg, het is hier niet veilig."
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderflame
Member
THIS is a border? DPKsfdL
Viktor
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderflame
BerichtOnderwerp: Re: THIS is a border?   THIS is a border? Icon_minitimezo 10 jul 2011 - 10:59

"Heh... Dat is het punt niet Cinderpaw! Het is gewoon tegen de Warrior Code om je op ander gebied te vertonen zonder een goede reden!" Miauwde Batflight. Cinderpaw's vacht zette zich wat verontwaardigt op, "Het is niet mijn schuld dat mama me dat nooit geleerd heeft!" Miauwde ze verontwaardigt. Pft, wat was die Batflight naar! Daar kon ze toch helemaal niks aan doen? Ze bedoelde het goed notabene! De geamuseerde blik van Batflight zorgde dat het kleine poesje alleen nog maar meer in de verdediging schoot. "Maar Cinderpaw, indringers worden nu toch ook al goed tegen gehouden?" Miauwde Batflight. Cinderpaw snoof niet gelovend, "Ik heb al meerdere malen door het territorium gezworven, en meerdere malen heb ik Riverclan en Thunderclan geur op ons territorium geroken! Gemengd met prooigeur!" Miauwde ze, Batflight aankijkende alsof hij haar probeerde voor te liegen.(Hi Melting ice:3) Ondertussen was haar mentale archief over wie ze wel en niet aardig vond aan het werken als een klok. Batflight daalde flink in haar mentale achting, dat in ieder geval wel. "Ik rook je geur in vijandig territorium, dus ik was bezorgd. Ik heb gedaan wat ik volgens de Warrior Code zou moeten doen, en ben je gaan zoeken," miauwde Batflight op haar volgende vraag. Cinderpaw keek om zich heen, niet begrijpend, "Maar ik ben nog geen probleem te-" Begon ze, maar Batflight onder brak haar."We moeten hier weg, het is hier niet veilig." Cinderpaw legde haar oren plat, "M-maar mijn takken!" Miauwde ze, bijna wanhopig.


THIS is a border? WzvP7lD
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
THIS is a border? DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: THIS is a border?   THIS is a border? Icon_minitimedo 14 jul 2011 - 17:01

*Random Rogue 8D*

Er was altijd wel iets te doen. Je moest altijd uitkijken, altijd opletten. Sandstorm sloop langs de grenzen van ShadowClan en ThunderClan, er totaal niet om gevend dat het Clangrenzen waren. De Clans konden hen niets meer maken! Als Scourge zijn plan goed in werking gezet werd.. Zou er niets van die arrogante katten overblijven, geen haartje, geen herinnering. Ze wisten alleen niet dat ze met al hun geruzie de dood recht in de ogen keken. Hij zou ze er in ieder geval niet bij helpen.
Verzonken in gedachtes had Sandstorm nauwelijks gemerkt dat hij aan de grens van de bomen en struiken gekomen was, bijna uit de dekking die hij had. Automatisch stopte hij, hoopte dat de bries hem niet zou verraden. De wind die er stond blies geuren van hem vandaan.. en zijn geur naar anderen toe. Was er überhaupt wel iemand? De zandkleurige kater stond als bevroren, niet van plan iets te gaan doen tot hij zeker wist dat de kust veilig was.. Damn. Er stonden twee katten, hoogstwaarschijnlijk ShadowClankatten, o zo trouw aan de Code. Een Warrior was tegen een kleine kat aan het praten en hij leek de boel niet te vertrouwen, te zien aan zijn lichaamstaal. Hij keek zelfs zijn kant op.. Hij miauwde iets, wat bij de kleine niet goed leek te vallen. Als ze hem toch al gezien hadden moest hij zich misschien maar laten zien, niet? Langzaam en netjes stapte hij tevoorschijn, met een geamuseerde blik in zijn ogen. 'Zijn we een beetje verdwaald?'


THIS is a border? 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Batflight
Member
THIS is a border? DPKsfdL
50

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 2 manen
Gender:
Rank:
Batflight
BerichtOnderwerp: Re: THIS is a border?   THIS is a border? Icon_minitimevr 15 jul 2011 - 17:31

Met een slecht voorgevoel flitsten Batflight's ogen van de ene naar de andere kant. "M-maar mijn takken!" miauwde Cinderpaw nogal dramatisch. Batflight luisterde niet echt. Zijn slechte voorgevoel ging niet weg. Hij vertrouwde altijd op dat gevoel. Langzaam scande hij de bomen achter Cinderpaw. Geen paniek. Paniek maakt het alleen maar erger. GEEN paniek... "Zijn we een beetje verdwaald?" klonk ineens een stem achter hem. Met zijn oren naar achter en grote verschrikte ogen draaide hij zich snel om. "AAH!" ontsnapte uit zijn mond. Hij herstelde zich echter gelijk en keek kwaad recht in de ogen van een grote zandkleurige rogue, die om de een of andere vreemde reden een halsband aan had. "Wat doe jij-" hij onderbrak zichzelf, bedenkend dat ze niet op hun eigen territorium waren. "Nee dat zijn we niet. Toch bedankt voor het vragen. We waren net op weg terug," Batflight keek zijdelings even naar Cinderpaw, en zwiepte met zijn staart met het signaal dat dit toch echt wel een ERG goed moment was om terug te keren naar ShadowClan territorium, en keek toen de rogue weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderflame
Member
THIS is a border? DPKsfdL
Viktor
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderflame
BerichtOnderwerp: Re: THIS is a border?   THIS is a border? Icon_minitimevr 15 jul 2011 - 19:26

Opeens kwam er een andere kater de open plek op, en meteen gingen Cinderpaw's oogjes nieuwsgierig naar de kater toe, geen greintje angst kwam er voor in de amberkleurige dieptes van haar ogen. "Wie ben jij," Vroeg Cinderpaw nieuwsgierig, terwijl ze naar de rogue toetrippelde, nieuwsgierig naar boven kijkende naar de rogue. "Ik ben Cinderpaw!" Miauwde ze trots. Ze negeerde de geschrokken reactie van Batflight. "Zijn we een beetje verdwaald?" Miauwde de rogue. Cinderpaw schudde haar kopje, haar pluizige vacht danste op haar gelaat, "Nee, ik ben hier takken aan het verzamelen!" Miauwde ze enthousiast, niet snappend waarom Batflight zo bang was. Maar goed, Cinderpaw was gewoon naïef en had geen flauw benul van wat rogues kunnen doen. "Nee dat zijn we niet. Toch bedankt voor het vragen. We waren net op weg terug," Miauwde Batflight, miauwde hij, terwijl hij zijdelings naar haar keek. Cinderpaw hield haar kopje iets scheef, "Maar ik was nog takken en bladeren aan het verzamelen!" Miauwde ze verongelijkt, recht tegen zijn gezag ingaande met platgelegde oortjes.


THIS is a border? WzvP7lD
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
THIS is a border? DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: THIS is a border?   THIS is a border? Icon_minitimezo 17 jul 2011 - 13:43

Het was lachwekkend dat de Warrior zich omdraaide en daarbij een gilletje van schrik over zijn lippen liet glippen. Je meende toch niet dat hij daadwerkelijk geschrokken was? Daarna wilde de zwarte kater in de aanval gaan, verbeterde zichzelf en sloeg de 'hulp' af. Net op weg terug. Natuurlijk. De kater hield een lach in, maar keek uiterst geamuseerd uit zijn ogen. De kleine daarentegen leek nogal ignorant en vroeg hem direct wie hij was, waarna ze zichzelf voorstelde. Hij keek naar haar met een glimlach. 'Ik ben Sandstorm, aangenaam Cinderpaw. Je bent al een stuk beleefder dan deze Warrior,' complimenteerde hij haar. Ze was dus takken aan het verzamelen.. schattig hoor. Waarschijnlijk nog maar net Apprentice. Hij negeerde het gekriebel van de halsband om zijn nek en bleef naar Cinderpaw kijken, die verdrietig mauwde dat ze nog niet weg wilde. 'Waarom laat je haar hier niet even blijven? Ze heeft nog tijd genoeg om naar huis terug te gaan,' fleemde hij, meer om bij de Apprentice in de smaak te vallen dan bij de Warrior. Dit kon nog een leuk spelletje worden. 'Ze heeft het toch prima naar haar zin!' Hij richtte zich weer op Cinderpaw. 'Heb je al wat gevonden?' vroeg hij, quasi-geïnteresseerd. Dit was nu één van die dingen waar je plezier aan kon beleven.


THIS is a border? 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Batflight
Member
THIS is a border? DPKsfdL
50

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 2 manen
Gender:
Rank:
Batflight
BerichtOnderwerp: Re: THIS is a border?   THIS is a border? Icon_minitimewo 20 jul 2011 - 14:36

"Maar ik was nog takken en bladeren aan het verzamelen!" riep Cinderpaw. Batflight wierp een blik naar haar, deed vervolgens zijn ogen dicht om vervolgens recht in de ogen van de rogue te kijken. Maar voor hij iets had kunnen verzinnen begon de zandkleurige kater alweer te praten. "Ik ben Sandstrom, aangenaam Cinderpaw. Je bent al een stuk beleefder dan deze Warrior," miauwde hij, met een grijns op zijn gezicht. Dit ging fout... "Waarom laat je haar niet even blijven?" de rogue richtte zich nu op hem. "Ze heeft nog tijd genoeg om naar huis terug te gaan," zei hij liefelijk, nog steeds met die stomme grijns op zijn gezicht. "Ze heeft het toch... prima naar haar zin!" een schittering van overwinning verscheen in de groene ogen van de rogue. "Heb je al wat gevonden?" vroeg hij aan Cinderpaw, vast en zeker vastbesloten om haar vertrouwen te winnen. Batflight's nagels klapten uit en tikten tegen de harde grond. "Cinderpaw." hij moest het anders proberen. "Laten we de takken die je al hebt verzameld naar de grenslijn brengen. Het zijn er best veel," zei hij met een lieve stem, terwijl hij een blik wierp op de rogue. Om daad bij het woord de zetten, pakte hij een grote tak op in zijn bek. De schors schuurde aan zijn tanden en het smaakte naar modder, maar hij bleef het toch stevig vasthouden in zijn bek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderflame
Member
THIS is a border? DPKsfdL
Viktor
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderflame
BerichtOnderwerp: Re: THIS is a border?   THIS is a border? Icon_minitimewo 20 jul 2011 - 19:41

If you are lost in your way
Deep in an awesome story
Don't be in doubt and stray
Cling to your lonesome folly


Cinderpaw's oortjes gingen eventjes hangen in verwarring, een verwarring en tweestrijd die duidelijk in haar onschuldige oortjes te lezen stond. "Maar Batflight is ook heel aardig.." Ondanks de strijd die ze net met Batflight had gehad, sprong ze nog wel in de bres voor haar clangenoot, haar loyaliteit bewijzend. De zandkleurige kater beloofde haar te helpen en dat ze nog wel kon blijven. Haar oortjes schoten iets overeind. "Echt waar?" Reageerde ze enthousiast, haar ogen stralend. "Dan kan ik meer takken verzamelen.. oh en ook het gebied ontdekken!" De kater vroeg haar nu wat ze al gevonden had. Nu werd Cinderpaw toch wel ietsjes verlegen. "Die takken.. en die bladeren.." Miauwde ze ietwat zachter, haar oortjes iets naar achter gedraaid. Maar toen kwam Batflight er weer tussen. "Je hebt wel een punt Batflight.." Miauwde ze aarzelend, maar nog altijd met bijna medelijwekkend veel verwarring in haar ogen, "Anders wordt het teveel om te verslepen.. denk ik.." Toen zag ze dat Batflgight zelf een tak probeerde te versjouwen. "Ik kom je helpen!" Beloofde ze, en ze stuiterde naar Batflight terug.


THIS is a border? WzvP7lD
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
THIS is a border? DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: THIS is a border?   THIS is a border? Icon_minitimewo 20 jul 2011 - 20:01

Een spelletje dat werkte als touwtrekken. Om eerlijk te zijn hoefde hij niet te winnen, maar wilde hij de Clankat stangen. Wat maakte het ook uit? Alsof de Apprentice hem ooit aardig zou vinden. Nee, hij wilde een spel spelen, voor één keer niet serieus zijn. Cinderpaw keek heel enthousiast naar hem en leek blij met zijn voorstel, tot de kater voorstelde de takken terug naar de grens te slepen. Wat zou hij doen? Een poging om mee te gaan? Haar overhalen hier te blijven? Gemeen doen? Het laatste klonk het best. Dus fronste Sandstorm, inlevend in zijn rol van lieve Rogue. 'Naar de grens? Weet je dat wel zeker?' Hij keek twijfelachtig naar Batflight. 'Als je ze naar de grens brengt, wil je ze zeker ook mee naar huis nemen?' vroeg hij aan Cinderpaw. 'Maar.. mag je ze daar wel houden? Ik wil wedden dat veel Warriors dat kinderachtig vinden..' zei hij twijfelachtig, met een onderstreping van 'kinderachtig'. 'Wil je echt dat ze afgepakt worden? Dan heeft het niet zoveel zin om ze naar de grens te slepen,' zei hij, alsof hij in gedachten verzonken was. Eigenlijk hield hij hun reactie goed in de gaten, maar wisten zij dat? Nee, dus. Met flemende woorden probeerde hij haar aandacht vast te houden om de Warrior te irriteren. Zelf liep hij naar een tak toe. 'Dit is toch wel een mooie..' Wat zou haar hier houden? 'Wil je haar takken afnemen door ze naar de grens te brengen en ze dan af te laten pakken, zodat het jou schuld niet is?' zei hij tegen Batflight, alsof het idee in één keer bij hem opkwam. 'Het is maar een theorie..'


THIS is a border? 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Batflight
Member
THIS is a border? DPKsfdL
50

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 2 manen
Gender:
Rank:
Batflight
BerichtOnderwerp: Re: THIS is a border?   THIS is a border? Icon_minitimewo 20 jul 2011 - 20:43

Eventjes zag Batflight Cinderpaw twijfelen, toen kwam ze enthousiast aanrennen. "Ik kom je helpen!" riep ze. Batflight keek naar de kater, en liet hem uitpraten terwijl die een wanhopige poging deed het vertrouwen van Cinderpaw terug te krijgen. Toen hij klaar was, legde hij de tak weer neer terwijl hij de rogue bleef aankijken. Hij liet een lachje horen, alsof het idee van de kater het slechtste idee was dat hij ooit had gehoord. "Wat lief van je dat je je daar zo zorgen om maakt. Gelukkig hoeft dat helemaal niet. Als we naar de grens zijn geweest, gaan we natuurlijk gewoon weer terug! Dat had ik de hele tijd al willen doen. En ik weet zeker dat ik de andere Warriors kan overhalen dat dit toch echt wel een perfect idee is om indringers buiten te houden," zei hij. "Kom op Cinderpaw! Laten we deze takken naar de grens brengen. Als we daar zijn kunnen we misschien gelijk nog meer Warriors halen om te helpen!" zei hij met een enthousiaste stem. Hij pakte de tak weer op en maakte aanstalten om richting de grens te lopen.


THIS is a border? Batflight-4

Night - Brokenstar - Fierypaw - Batflight - Snow
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderflame
Member
THIS is a border? DPKsfdL
Viktor
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderflame
BerichtOnderwerp: Re: THIS is a border?   THIS is a border? Icon_minitimedo 21 jul 2011 - 11:35

Cinderpaw's oortjes gingen hangen toen ze de woorden van Sandstorm hoorde. De takken weg moeten? "Ik ben niet kinderachtig..." Jammerde ze zachtjes, haar ogen groot, bang en verdrietig. Het leek net alsof het al kleine, pluizige poesje kromp in haar vacht. Tranen vormden zich in de hoeken van Cinderpaw's ogen. Ze was nog helemaal niet gewend aan het apprentice zijn, voelde zich meer een kit. En de woorden die de rogue uitsprak staken haar duidelijk. "B-batflight.. is dat waar?.." Jammerde ze zachtjes, haar amberkleurige blik op Batflight richtende. Maar Batflight gaf ontkennend antwoord, en merkte zelfs op dat een warrior hen kon helpen. Zijn woorden lieten Cinderpaw zich toch echt iets beter voelen en voorzichtig pakte ze een wat kleinere tak op. Al zag je haar twijfel in elke stap terug komen, die onzekerheid die haar pootjes liet trillen. "Oke.. Batflight.." Murmulde ze zachtjes. Het jonge poesje werd toch al langzaam moe van haar avontuur.


THIS is a border? WzvP7lD
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
THIS is a border? DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: THIS is a border?   THIS is a border? Icon_minitimezo 24 jul 2011 - 20:30

Hij kon het vertrouwen van Cinderpaw in Batfligt niet ondermijnen, daarvoor kende ze hem al te lang. Ze kende hem totaal niet, maar leek hem op een kinderlijke manier te geloven. Daar kreeg hij in ieder geval bewijs voor toen ze murmelend achter hem aanliep. Toch leek ze niet helemaal zeker van haar zaak. Sandstorms blik viel op de kleine takken die ze had. Nogal klein. Ja, die Apprentice was niet groot, maar toch.. Hij kon haar niet eeuwig hier houden, op het verkeerde territorium. Dat ging gewoonweg niet. Waarom wilde hij hen hier houden.. Eigenlijk om de Warrior te pesten, de wantrouwige Warrior die niet direct zei waar het op stond maar omzichtig probeerde Cinderpaw mee te slepen naar 'veilig' territorium. Dwaas. Spoedig was niemand maar veilig, geen Clankat. 'Gaan jullie nu al weg? Dat is wel ongezellig.. Natuurlijk moeten die takken in veiligheid gebracht worden..' Hij overdreef het niet met zijn toon, deed alsof hij bloedserieus was. [Gegijzelde takken 8D] 'Al zijn ze wel een beetje klein,' mauwde hij, terwijl hij naar de takken keek. Sandstorm zweeg even, telde tot drie in zijn hoofd. 'O!' Het leek alsof hij een ingeving kreeg. 'Zal ik je iets vertellen? Niemand weet het, maar omdat jij wel te vertrouwen bent, zal ik het zeggen.. Ik weet een plaats waar mooiere takken liggen,' vertelde Sandstorm vertrouwelijk aan Cinderpaw, op een toon om haar interesse te wekken. Wat was het toch heerlijk om dit soort katten te pesten..


THIS is a border? 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
 
THIS is a border?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: