(Open) Wisdom is useless



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 (Open) Wisdom is useless

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kestrelwing
Member
(Open) Wisdom is useless GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: (Open) Wisdom is useless   (Open) Wisdom is useless Icon_minitimema 21 dec 2015 - 20:21

De wind woei hard door zijn vacht, en zou vele katten omver hebben geblazen. Maar de grote stevige kater bleef gemakkelijk op zijn poten staan, en haalde diep adem. Het was een puinhoop in de Thunderclan. Pure puinhoop. Net zo'n puinhoop als zijn verleden. Een clan kon ontzettend sterk zijn, maar zodra er een geliefd persoon of wat dan ook omkwam, brak er paniek uit. En toch bleef een clan dan ook sterk. Kestrelwing ging langzaam zitten, en keek uit over het lege veld. Hij slaakte weer een diepe zucht. Na al die jaren was het hem duidelijk geworden. Iedere clan probeerde speciaal te zijn, beter dan de rest. Maar tegelijkertijd waren ze juist zo ontzettend hetzelfde. Er zat geen spat verschil tussen ze, maar geen van alle wilden ze dat accepteren. Kestrelwing keek even op toen hij in de verte voetstappen hoorde. Hij begon oud te worden, en wat had hij bereikt? Niet veel, behalve wijsheid. En niemand luisterde tegenwoordig naar je, dus daar had je ook geen biet aan.


(Open) Wisdom is useless PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
(Open) Wisdom is useless DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Wisdom is useless   (Open) Wisdom is useless Icon_minitimema 21 dec 2015 - 20:47


Applenose trippelde door het Thunderclan territorium met een dun muisje in haar bek. Het muisje was te weinig om een kat te voeden dus daarom was ze van plan om veder te gaan jagen, maar eerst moest ze het muisje naar haar verstop plek brengen. In die verstop plek verstopte ze prooi zodat ze het later aan de zwakke en de kittens kon geven. Ze wist dat het gevaarlijk was al helemaal als er een Bloodclanner achter kwam, maar voor haar clan wilde ze het risico wel nemen. Door de muis in haar mond had ze de geur van een ander kat niet geroken. Daarom schrok ze zich ook bijna dood toen ze Kestrelwing zag staan. Van schrik had ze haar muisje laten vallen. "Ehh, hoi Kestrelwing." zei ze een beetje beschaamd. "Ik had je niet gezien." vervolgde ze.


(Open) Wisdom is useless Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
(Open) Wisdom is useless GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Wisdom is useless   (Open) Wisdom is useless Icon_minitimedi 22 dec 2015 - 0:06

De voetstappen naderden hem langzaam maar zeker, de geur verried dat het om een poes van zijn eigen clan ging. Er kwam een bruine poes met groenige ogen tevoorschijn, en ze leek hem nog niet te hebben opgemerkt, hoewel je toch niet snel over Kestrelwing heen keek. Met een klein glimlachje volgde hij met zijn ogen de bewegingen van de poes. Hoe lang zou het nog duren? Even later leek ze zich een ongeluk te schrikken, zelfs haar muisje viel op de grond. "Eh, hoi Kestrelwing. Ik had je niet gezien." zei de poes lichtelijk beschaamd. "Dat merkte ik al, dag jongedame." zei hij vriendelijk, en nam haar even nieuwsgierig op. Ze leek inderdaad nog vrij jong, en hij herkende haar zo gauw niet. "Zou ik uw naam mogen weten?" vroeg hij geïnteresseerd.


(Open) Wisdom is useless PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
(Open) Wisdom is useless 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Wisdom is useless   (Open) Wisdom is useless Icon_minitimewo 23 dec 2015 - 0:41

Grijnzend volgde hij de poes. De nieuwe rang van de Bloodclan was iets waarvan ze vollop gebruik moesten maken. Voor je het wist kwam er weer een kat met het idee van opstand. Dan waren ze dit gebied kwijt. Ze hadden er genoeg voor gevochten en Draco vond dat ze het verdiende. De bruine poes die hij nu volgde was bijvoorbeeld tegen de regels bezig met haar muis. De tweede kater die verscheen was minder handig. De situatie vervloekend kwam hij tevoorschijn. Ze konden hem niks aandoen want Claw zou hun vermoorden in dat geval. 'Waar wou je met die muis heen.' Een gemene glimlach stond op zijn gelaat. Ze konden toch niet tegen hem op.


(Open) Wisdom is useless BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
(Open) Wisdom is useless DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Wisdom is useless   (Open) Wisdom is useless Icon_minitimevr 25 dec 2015 - 0:05

En net toen Applenose haar naam wilde vertellen aan Kestrelwing klonk er een stem achter haar. 'Waar wou je met die muis heen.' zei de stem. Applenose draaide haarzelf om, om daar vervolgens een Bloodclan kater te zien staan. Applenose rolde geïrriteerd met haar ogen. Die Bloodclanners moesten zich ook echt overal mee bemoeien, maar dan ook echt overal. "Met die muis?" vroeg ze terwijl ze met haar poot naar de muis wees. "Die muis wilde ik gaan begraven zodat ik hem later op kon halen om hem vervolgens naar het kamp te brengen. Je weet wel dat heet jagen." legde Applenose uit terwijl ze naar de muis toe liep. "Maar voordat je veder vraagt waarom ik helemaal hier na toe liep om dat te doen." zei ze snel voordat de Bloodclanner wat kon zeggen. Even liet ze een korte stilte vallen om de muis te verplaatsen. "Dat deed ik omdat het Leaf-bare is. Daardoor zijn de meeste delen van het bos namelijk bevroren, maar als Thunderclanner leef ik in het bos en weet ik dus ook welke delen eerder bevroren zijn en welke niet." ging ze veder terwijl ze een kuiltje groef. "En daarom ging ik dus hierheen want dit deel van het bos is nog niet bevroren. En als Thunderclanner wist ik dat dus." eindigde ze haar verhaal. Vervolgens legde ze haar muis in het kuiltje en deed er wat sneeuw overheen. Daarna ging ze naast Kestrelwing zitten en keek ze de Bloodclanner aan met een uitdagende blik in haar ogen. Ze was benieuwd naar wat de Bloodclanner ging zeggen. Niet dat hij een poot had om op te staan. Applenose had namelijk genoeg redenen om hier te zijn en dat wist die Bloodclanner donders goed.




(Open) Wisdom is useless Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
 
(Open) Wisdom is useless
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: