(CLAN EVENT) Iceskating! - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 (CLAN EVENT) Iceskating!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Lynxfang
StarClan
(CLAN EVENT) Iceskating! - Pagina 2 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: (CLAN EVENT) Iceskating!   (CLAN EVENT) Iceskating! - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 dec - 20:38

Zijn voorstel werd goedgekeurd en even voelde Lynxfang opluchting door zijn lijf heen gaan. De Apprentice maakte een grapje en Lynxfang glimlachte naar hem. ''We zullen zien''. Hij ging alvast klaar staan en Fairfath vroeg of hij kon aftellen. Lynxfang strekte zich even uit en knikte. Hij keek naar beide katten. ''Er klaar voor?''vroeg hij om ze te waarschuwen dat hij ging beginnen. ''Kunnen we lekker gaan zwemmen''grapte hij nog vlug even terug en ging toen helemaal klaar staan. ''1...2...3"hij bracht zijn achterwerk al wat omhoog. ''Af!''. Lynxfang schoot vooruit en sloeg meteen zijn nagels uit in het ijs. Even bleef hij hangen, maar al vlug had hij zijn poten waar hij ze wou hebben en rende en gleed toen over het ijs. Met zijn klauwen haakte hij zich steeds even vast in het ijs, zodat hij wat meer stevigheid was. Toch was het een lastige race.


(CLAN EVENT) Iceskating! - Pagina 2 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
(CLAN EVENT) Iceskating! - Pagina 2 I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
(CLAN EVENT) Iceskating! - Pagina 2 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: (CLAN EVENT) Iceskating!   (CLAN EVENT) Iceskating! - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 dec - 21:19

De sfeer was geweldig. Even kon ze al het nare vergeten en heel even genieten van het moment met deze twee gezellige Clangenoten. "Nou nou, Riverpaw. Pas maar op met wat je zegt, wie weet schaatst Lynxfang je zo ondersteboven." grapte ze spinnend waarna ze de wat oudere krijger een knipoog gaf. Toen het aftellen begon zette ze zich schrap. Bij de 'af' zette ze zich af met haar achterpoten en schoot als een speer over het ijs. Net iets té snel voor haar doen. Om af te remmen probeerde ze haar nagels in het ijs te zetten. Misschien was dit niet haar slimste idee. Door het plotse afremmen tuimelde ze voorover. Shit, nu konden ze haar makkelijk inhalen! En ze had nog wel zo'n goede start gemaakt. Snel krabbelde ze weer overeind en probeerde het opnieuw, iets voorzichtiger dit keer.



VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Puppysnarl
Member
(CLAN EVENT) Iceskating! - Pagina 2 DPKsfdL
99
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Puppysnarl
BerichtOnderwerp: Re: (CLAN EVENT) Iceskating!   (CLAN EVENT) Iceskating! - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 dec - 21:26


Totaal niet blij liep Puppykit achter haar moeder aan. Haar moeder had haar en haar siblings mee het kamp uit genomen, op zich was dat best wel leuk. Er waren alleen een paar probleempjes: het was er vies, er waren enge beesten, er waren katten waar Puppykit veel te goed voor was en ze had haar vacht net helemaal goed gedaan en dat wilde ze dus het liefst zo houden. Toen Butterstar haar naar voren duwde als een teken dat ze moest gaan spelen of iets in die richting zuchtte Puppykit diep. Wat ze allemaal wel niet voor haar moeder deed. Ze deed haar kopje trots misschien een beetje arrogant omhoog en trippelde als een echte dame tussen alle katten door. Wie o wie was het waard om met haar te praten? Haar onweerstaanbaar, schattige oogjes gleden over alle katten die er waren, maar ze kon niemand vinden... Waarom waren er hier geen knappe katers?

Tag: Nog niemand, maar een knappe kater die haar slaafje wilt zijn is welkom Wink


Tᕼᕮ Tᖇᑌᕮ STᖇᗩIᑎS ᖇISᕮ OᑎᒪY ᖴᖇOᗰ Tᕼᕮ ᖇIᑕᕼ ᖇᕮᗪ ᑕᕼᗩᗰᗷᕮᖇS
Oᖴ ᗩ ᑕᗩᑎIᑎᕮ ᕼᕮᗩᖇT
(CLAN EVENT) Iceskating! - Pagina 2 TsSM4ag
TᕼᕮSᕮ ᗰᕮᒪOᗪIᕮS ᗩᖇᕮ Tᕼᕮ ᗷᕮST ᗯᕼᕮᑎ Tᕼᕮ ᗰOOᑎ IS ᑌᑭ
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverpaw-
Member
(CLAN EVENT) Iceskating! - Pagina 2 DPKsfdL
84
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Riverpaw-
BerichtOnderwerp: Re: (CLAN EVENT) Iceskating!   (CLAN EVENT) Iceskating! - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 dec - 14:24

Riverpaw keek naar de katten, een beetje uitdagende blik. Hij spitste zijn oren bij het horen van de katten stemmen, eigenlijk was hij best wel nieuwsgierig hoe alles zou zitten en wie er zou winnen. "Nou nou, Riverpaw. Pas maar op met wat je zegt, wie weet schaatst Lynxfang je zo ondersteboven." grapte Fairfath spinnend waarna ze de wat oudere krijger een knipoog gaf. Ergens had ze wel gelijk maar misschien zou hij wel winnen en misschien ook niet. Hij lachten en haalde zijn schouders op, ''We zullen zien'' Zei Lynxfang die klaar ging staan. Hij ging dichter tegen het ijs staan, ''Er klaar voor?'' vroeg Lynxfang om ze te waarschuwen dat hij ging beginnen. ''Kunnen we lekker gaan zwemmen'' grapte de oudere kater, River lachten er kort bij. Ja, vast. "Dan kunnen we elke natie vast laten zien dat we echte vissen zijn." Grapte hij daarna, het zou een leuke race worden. Laat de beste winnen, ''1...2...3" Telde Lynx af, ''Af!''. Bij dat geluid ging River eigenlijk zijn achterpoten gebruiken, hij zou dan met zijn voorpoten kunnen sturen. Dus gebruikte hij zijn voorpoten om niet om te vallen, Riverpaw zag hoe Fairfath naar voren schoof. Lynx bleef achter maar die hield zich stevig in het ijs, alleen veder op was de jongere krijger omver gevallen. Zonder echt op te letten botste hij recht tegen de kattin aan, al vlug was zij overeind maar lag hij even verward te wezen. Hij schudden zijn kopje, vlug probeerde hij overeind te komen maar dit ijs was zo glad. Hij probeerde dan maar buik te glijden zoals de Pinguïns deden, alleen dat schoot niet echt op.


(CLAN EVENT) Iceskating! - Pagina 2 11b6ptk
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
(CLAN EVENT) Iceskating! - Pagina 2 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: (CLAN EVENT) Iceskating!   (CLAN EVENT) Iceskating! - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 dec - 18:38

Een brede liefdevolle glimlach lag op haar lippen kijkend naar haar kittens wetend dat ze zichzelf prima zouden vermaken en dat ze hen allemaal in de gate zou kunnen houden met behulp van de rest van de omstandigen natuurlijk, dus inplaats van zichzelf druk te maken om de katten rekte ze haar lichaam uit en stapte richting Fairfaith een warme glimlach op de lippen van de leader ondertussen toekijkend hoe Riverpaw en Lynxfang een wedstrijdje aan het houden waren. Iedereen leek de zorgen van Leafbare vergeten te zijn en hoewel Butterstar een kat was die niet zo'n fan was van plezier en geen werk waren dit de kleine momenten dat ze er toch wel erg van genoot. "zo zo Fairfaith, dit is dus wat mijn warriors tegenwoordig doen?" Vroeg ze glimlachend.

-Fairfaith



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
(CLAN EVENT) Iceskating! - Pagina 2 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: (CLAN EVENT) Iceskating!   (CLAN EVENT) Iceskating! - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 dec - 19:50

Lachend draaide ze haar hoofd om naar de apprentice die zojuist tegen haar op gebotst was. Het was zo leuk om leerlingen, krijgers en zelfs kittens zo leuk met elkaar op het ijs te zien spelen. Dit was een van de beste ideeën die ze ooit uitgevoerd had.
De poes draaide zich om bij het horen van een bekende stem. Het was die van Butterstar. Ze schrok even van haar opmerking, maar kwam er al snel achter dat het vriendelijk bedoeld was. "Ëh, ja Butterstar, denk ik." grinnikte ze wat zenuwachtig. Ze was zo onder de indruk dat zelfs Butterstar op was komen dagen dat ze de race helemaal vergeten was. "Ik was een wedstrijdje aan het schaatsen tegen Riverpaw en Lynxfang, u kunt meedoen als u wilt?" bood ze aan met een glimlach.



VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
(CLAN EVENT) Iceskating! - Pagina 2 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: (CLAN EVENT) Iceskating!   (CLAN EVENT) Iceskating! - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 dec - 20:38

Even had hij een achterstand, maar al vlug schoot hij naar voren toe en haalde Riverpaw al weer in. Die tegen Fairfath aan knalde, wel zo kon het ook. Even stond hij stil en keek hoe de twee weer overeind kwamen. De Apprentice ging met zijn buik over het ijs heen glijden, van plan om niet nogmaals te vallen. Wat niet erg opschoot. Lynxfang rolde met zijn ogen en liep naar hem toe, nog steeds met zijn klauwen als houvast in het ijs. Fairfath was intussen met de Leader aan het praten. ''Zeg, wou je de race vandaag nog afmaken of zullen we morgen gaan kijken of je er al bent?''vroeg hij aan Riverpaw, terwijl hij er voor ging staan. Hij glimlachte en zette zijn poot op de jonge kater. ''Moet ik je over het ijs heen schuiven?'' bood hij aan, ging het vast wel wat sneller.


(CLAN EVENT) Iceskating! - Pagina 2 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
(CLAN EVENT) Iceskating! - Pagina 2 I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverpaw-
Member
(CLAN EVENT) Iceskating! - Pagina 2 DPKsfdL
84
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Riverpaw-
BerichtOnderwerp: Re: (CLAN EVENT) Iceskating!   (CLAN EVENT) Iceskating! - Pagina 2 Icon_minitimewo 17 feb - 11:32

De jonge kater kwam overeind, de kattin had haar hoofd om gedraaid naar hem. Hij lachte, "hehehehe, die kon ik wel zien aankomen." Maakte hij een droge grap toen zijn hoofd tegen het ijs lag, hij rukte zijn hoofdje los van het ijs. Alleen een stem haalde de kattin voor hem van het ijs af. "zo zo Fairfaith, dit is dus wat mijn warriors tegenwoordig doen?" Vroeg de boter god van de clan. Hij keek op, maar negeerde de rest want hij hoefde niet echt mee te praten op dit moment. "Ëh, ja Butterstar, denk ik." grinnikte Fairfaith wat zenuwachtig. De kater grinnikte en probeerde veder buik te glijden. Hij spitste zijn oren bij het horen van de kattin haar stem. "Ik was een wedstrijdje aan het schaatsen tegen Riverpaw en Lynxfang, u kunt meedoen als u wilt?" bood Fair aan met een glimlach. "Ik zie buterstar niet sneller dan ons aan de finish komen." Grapte hij op de twee, ter wel hij nog moeilijk overeind kwam. Lynxfang was uiteindelijk ver genoeg gekomen die uiteindelijk tegen hem sprak. ''Zeg, wou je de race vandaag nog afmaken of zullen we morgen gaan kijken of je er al bent?'' vroeg de oudere kater aan hem, terwijl Lynx er voor ging staan. De warrior zetten zijn poot op hem, hij glimlachten. ''Moet ik je over het ijs heen schuiven?'' bood Lynx aan, River kreeg een grote glimlach. "Ja zou wel fijn zijn, hoef ik niks te doen. Hehehehe." Lachte hij, "Alleen ik weet wat beters, wat als je op mijn rug gaat zitten en me als een slee gebruikt?" Bood hij aan zo konden ze beiden winnen. Misschien ging dat wel sneller, hij was een beetje te lui om al het werk zelf te doen.

Sorry voor de late reactie!! IK WIL WEL DAT DIT TOPIC LEKKER ACTIEF BLIJFT.


(CLAN EVENT) Iceskating! - Pagina 2 11b6ptk
Terug naar boven Ga naar beneden
 
(CLAN EVENT) Iceskating!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: River-
Ga naar: