We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 12:49
Ik vind het een heel mooi setje Chi! Ik ben lekker weer terug van de kapper en dan straks naar Star Wars. c: Maar ik wil ook posten, dus dat is ook wel weer stom. ;c
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 13:30
Gheheh ja eigg zie ik haar dat echt nog doen xD @Yanthe, arme Lizard :') Ooit komt ze er nog wel achter ;D Al zal het niet spotted zijn die haar dat verteld xD
So you say I'm complicated > But you've had me underrated
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 14:01
Helleuwww
Innertje heeft een nieuw setjeee
::Stamps::Stuff::
'Ohana, means family, family means nobody gets left behind' Thanks Ezz <33
Brat
Member
Sans 4442 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 14:04
Inner en Fair hebben een mooi setje <3
Morgen eindelijk na acht jaar mn kamer behangen :')
Brat
Member
Sans 4442 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”