Water



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Water

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Twistervoice
Member
Water DPKsfdL
Esmee
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Twistervoice
BerichtOnderwerp: Water   Water Icon_minitimeza 26 dec 2015 - 0:41

Met haar ogen volgde ze het blaadje dat langzaam van de waterval naar beneden stortte. Zo ging het op dit moment met het weer, langzaam maar zeker werd het steeds erger en erger, kouder en kouder. Twistervoice zuchtte en zette haar pluizige vacht iets op. Zij had nog geluk met die vacht, maar hoe moest het met haar kortharige soortgenoten? Met een frons staarde ze naar het water. De tijden werden zwaar, niet alleen vanwege een vroege Leaf-bare, maar ook de spanningen tussen de clans werden erger. Doordat ze diep in gedachten verzonken was, merkte ze niet dat er een andere kat aankwam.

+ Open


Water Debosy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Water 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Water   Water Icon_minitimeza 26 dec 2015 - 12:18

Lynxfang haalde zijn tong nogmaals over zijn vacht heen en besloot toen dat het wel goed was. Het zat wel weer netjes genoeg, bovendien had hij betere dingen te doen dan zichzelf te wassen. Dus nu ging hij een wandeling maken en kijken hoe het ervoor stond in het territorium. Op dit moment. Hij was van plan om de jacht naar zonslaag te verschuiven, gezien er dan vaak wel wat meer prooi tevoorschijn kwam en daarvan was al erg weinig. De kater besloot om eens te kijken bij de Waterfall, een plek waar hij nou niet erg vaak kwam. Toch wou hij graag op de hoogte blijven en hij moest nou eenmaal overal hier een keer in een tijd komen. Lynxfang zag bij aankomst dat hij niet de enige was en herkende de andere als Twistervoice. Mooi, nog iemand. Hoefde hij niet in zijn eentje hier rond te lopen. Misschien kon hij zelfs een praatje met haar aanknopen, hij had al even niemand meer gesproken. ''Hoi Twistervoice''begroette hij haar al toen hij naar haar toeliep, om zijn aanwezigheid aan te kondigen.


Water Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Water I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistervoice
Member
Water DPKsfdL
Esmee
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Twistervoice
BerichtOnderwerp: Re: Water   Water Icon_minitimeza 26 dec 2015 - 12:27

De kat kwam steeds dichterbij, en nog altijd had ze niet door dat ze niet alleen was. Ze kromp dus ook in elkaar van schrik toen ze ineens begroet werd door een kater. "Hoi Twistervoice." haar vacht had ze ook perongeluk helemaal opgezet, waardoor ze er nu uitzag als een grote pluizebol. De grote pluizebol draaide snel haar kopje, en haalde opgelucht adem toen bleek dat het een kater van haar eigen clan was, want tegenwoordig wist je het maar nooit. Ze keek hem even aan met haar grote oranje ogen, en hoopte dat ze niet al te geschrokken leek. "Hey Lynxfang." miauwde ze, en probeerde niet al te nors te klinken. "Wat brengt jou hier?" vroeg ze na een tijdje zachtjes spinnend.


Water Debosy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Water 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Water   Water Icon_minitimeza 26 dec 2015 - 18:16

Ze leek te schrikken van zijn stem en Lynxfang schoot naar achteren toen ze haar vacht opzette. [b"Sorry, ik wilde je niet laten schrikken"[/b]stamelde hij. Ergens was hij er verbaasd over dat ze hem niet had horen aankomen, hij had nou niet heel zachtjes gedaan. Als hij niet jaagde en niemand in zijn buurt aan het jagen was, gaf Lynxfang liever zijn aanwezigheid aan. Het leek goed te werken op 'bepaalde' katten. De poes draaide zich om en leek opgelucht te zijn. Lynxfang stond haar wat ongemakkelijk aan te kijken, maar was blij dat ze zag dat er niks aan de hand was. Twistervoice begroette hem en Lynxfang glimlachte weer. Dat was een ongemakkelijk situatie. Het viel even stil, maar zij was degene om die weer op te vullen. Bij haar gespin voelde Lynxfang zich wat raar. Hij was niet gewend om snel te gaan spinnen. Toch spon hij zelf ook maar, anders was het misschien wel wat onbeleefd. "Ik wou kijken hoe dit gebied er bij lag"antwoordde hij op haar vraag. Hij ging naast haar zitten.


Water Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Water I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistervoice
Member
Water DPKsfdL
Esmee
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Twistervoice
BerichtOnderwerp: Re: Water   Water Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 14:22


De kater leek zich ietwat ongemakkelijk te voelen, maar Twistervoice kon zich er niet druk om maken. Ze kon zich wel iets ergers voorstellen, en hij ging zelfs ook spinnen. Hij kwam naast haar zitten, en ze schoof iets op zodat zijn vacht niet helemaal de hare raakte. Daar was het nog wat vroeg voor, niet? "Ik woi kijken hoe dit gebied erbij lag." antwoordde Lynxfang op haar eerder gestelde vraag. Ze knikte langzaam, en staarde naar het water. "Ik geloof dat het er wel redelijk bij ligt, ja." miauwde ze droog, en onderdrukte een sarcastische opmerking. Hij leek sociaal een beetje onhandig, deze kater. Dus ze wilde hem niet direct afschrikken met haar droge opmerkingen en humor.


Water Debosy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Water 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Water   Water Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 14:55

Hij besefte opeens hoe stom dat klonk en haar antwoord maakte hem er zeker van. Wie ging nou naar een gebied toe om te kijken hoe het er bij lag, alsof hij morgen naar de Stream zou gaan en daar opeens een enorme rots stond. Wel, hij had het wat verkeerd verwoord. Lynxfang kuchte. ''Ik bedoelde dat ik graag in alle gebieden van het territorium vaak genoeg wil komen en gezien ik hier al even niet meer was geweest''bracht hij er moeizaam uit, nog steeds geen idee hoe hij het moest verwoorden. ''Wel, ik wil graag van nut blijven voor mijn clan en ik denk dat ik dan ook genoeg kennis over het gebied moet houden''. Dat was het eigenlijk wel, daarom was hij hier. Om zich zeker te voelen.


Water Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Water I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistervoice
Member
Water DPKsfdL
Esmee
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Twistervoice
BerichtOnderwerp: Re: Water   Water Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 15:08

Ze grijnzde toen de kater zich realiseerde dat hij het misschien beter op een andere manier kon zeggen. "Ik bedoel dat ik graag in alle gebieden van het territorium vaak genoeg wil komen en gezien ik hier al even niet meer was geweest." het kwam er nog steeds niet helemaal uit, en ze knikte hem bemoedigend toe. 'Kom op, zo moeilijk kan het niet zijn.' dacht ze met een kleine glimlach. "Wel, ik wil graag van nut blijven voor mijn clan en ik denk dat ik dan ook genoeg kennis over het gebied moet houden." zei hij uiteindeljk. Ze hield haar kopje schuin. "Ik kan je alvast vertellen dat hier niks veranderd is." oei, weer zo droog. Ach, ze mocht hem niet zich ongemakkelijk laten voelen. "Weet je, laat ook maar. Ik snap wat je bedoelt." zei ze met een glimlach. "Het is best mooi hier, niet?" merkte ze warm op.


Water Debosy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Water 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Water   Water Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 15:18

Het ging lastig vandaag, misschien had hij maar even uit de buurt moeten blijven van andere katten. Blijkbaar had hij zijn dag niet, wat betreft socialiteit. "Ik kan je alvast vertellen dat hier niks veranderd is.". Zijn vacht schoot kort omhoog, niet wetend of hij zich beledigt moest voelen. Twistervoice veranderde alweer van stem en legde hem uit dat ze het snapte. Zijn vacht daalde weer, al besloot hij op zijn hoede te zijn met zijn zinnen. Hij kon niet nog meer stomme dingen gaan zeggen. "Het is best mooi hier, niet?". Mooi? Ja, misschien. Lynxfang keek om zich heen. Mooi. Waarschijnlijk wel. ''Ik denk het''mompelde hij terwijl hij eens goed rondkeek.


Water Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Water I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistervoice
Member
Water DPKsfdL
Esmee
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Twistervoice
BerichtOnderwerp: Re: Water   Water Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 15:27

Hij leek zich helaas met de minuut ongemakkelijker te voelen, misschien moest ze eens even iets minder Twistervoice zijn. Ze had nou eenmaal een apart karakter, en als je socially awkward was dan was zij niet de ideale poes om gesprekken mee te voeren. Maar vandaag moest hij het er maar mee doen, ze kon wel proberen om haar opmerkingen achterwege te laten. "Ik denk het." mompelde de kater, nu pas goed rondkijkend. Er verscheen een grote frons op haar gezichtje. Ja, als hij niet eens wist hoe het hier eruit zag was het voor hem wel nodig om meer over het gebied te leren. Humm, tamelijk zorgelijk geval dit. "Hmm nouja. Hoe was je dag?" vroeg ze om het gesprek gaande te houden. Een ongemakkelijke stilte was nog erger dan een ongemakkelijk gesprek.


Water Debosy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Water 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Water   Water Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 18:09

Lynxfang voelde zich nogal ongemakkelijk naast deze poes. Hij was gewend om respect te krijgen van de jongere clanleden, maar zij leek dat niet zomaar te geven. Het hielp vast ook niet mee dat hij zo onhandig deed vandaag. Na zijn ongemakkelijke antwoord viel het even stil en Lynxfang keek opzij. De poes fronste. Wat had hij nou weer verkeerd gedaan? Waarom waren poezen zulke moeilijke wezens. Hoe werkten ze? Lynxfang haalde diep adem en probeerde zich in te houden. "Hmm nouja. Hoe was je dag?". Hij verslikte zich in zijn ademhaling en kuchte. Blijkbaar was het gesprek weer op gang gezet. ''Um...Mijn dag. Niet bijzonder, ik heb wat katten gesproken in het Camp voordat ik hier naar toe ging''. Dat was het eigenlijk wel. ''En de jouwe?''vroeg hij, ze had waarschijnlijk wel wat meer beleefd dan hem.


Water Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Water I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistervoice
Member
Water DPKsfdL
Esmee
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Twistervoice
BerichtOnderwerp: Re: Water   Water Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 18:42

Hoe erg ze haar best ook deed, het bleef allemaal wat awkward. "Um...Mijn dag. Niet bijzonder, ik heb wat katten gesproken in het Camp voordat ik hier naar toe ging." zei de kater, ze knikte langzaam. Oke, inderdaad niet al te bijzonder. "En de jouwe?" vroeg hij vervolgens aan haar. De pluizige poes haalde haar schouders op, en moest eventjes nadenken om geen sarcastisch antwoord te geven. "Ach, ik heb eigenlijk geen klap gedaan. T'is een saai dagje vandaag." miauwde Twistervoice zuchtend, en besefte dat het misschien niet het beleefdste taalgebruik was. Maar zo was ze, ze kon er niks aan doen. "Al gejaagd vandaag?"


Water Debosy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Water 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Water   Water Icon_minitimema 28 dec 2015 - 15:29

Hij had het beter kunnen treffen en hij had het slechter kunnen treffen. Deze poes was nogal bijzonder en hij wist niet echt hoe hij met haar moest omgaan. Ze vertelde dat ze geen klap had gedaan en Lynxfang grinnikte kort. Even dacht hij erover na om te vragen of ze wel al wat taken had gedaan, maar dat zou ze vast niet in dank afnemen. Dus besloot hij dat eventjes achterwege te laten. "Al gejaagd vandaag?" Vroeg Twistervoice. Lynxfang schudde zijn brede kop. "Nee, ik wil wachten tot de schemering". Als het goed ging kon hij de volgende dag zijn clan verrassen met wat nieuwe prooi voor ontbijt. Waarschijnlijk was hij wel een groot gedeelte van de nacht bezig, maar dat kon er wel bij. "En jij?". Als ze inderdaad nog geen klap had uitgevoerd konden ze eventueel samen jagen. Twee waren altijd beter dan een.


Water Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Water I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Water
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Waterfall-
Ga naar: