Touch me with everything ᕗ



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Touch me with everything ᕗ

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Glovefall
Member
Touch me with everything ᕗ DPKsfdL
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ᕙ 20 moons ᕗ
Gender:
Rank:
Glovefall
BerichtOnderwerp: Touch me with everything ᕗ   Touch me with everything ᕗ Icon_minitimeza 26 dec 2015 - 17:36

Smile;
Witte natuur. Wit groen. Witte vlokken. Witte vlokken die het groen overdekken, gecreëerd door de natuur. Sneeuw. Sneeuw valt. Valt snel en traag. Nat en droog. Wit en grijs. Het beste was traag, droog en wit. Dat was dus niet het geval. Het leek wel een sneeuwstorm, zo snel. Te warm voor echte sneeuw dus halve regen en door de grijze lucht kleurde de vlokken ook grijs. Glovefall zette haar korte vacht op. Ze had een klein vogeltje in haar bek. Dat had ze net kunnen vangen voordat dit rot weer plaatsvond. Zo typisch.


Rainpaw, daarna open


Touch me with everything ᕗ HeXQ3IE        Touch me with everything ᕗ 3vWO2H2        Touch me with everything ᕗ VKqDMqg
Everyting is hard before it is easy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainpaw'
Member
Touch me with everything ᕗ DPKsfdL
80
Actief
Rainpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Touch me with everything ᕗ   Touch me with everything ᕗ Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 12:05

Wat een rotweer! De lucht was droog en helder toen plots de hemel openbrak. Sneeuw dat geen sneeuw was en regen dat geen regen was viel neer vanuit de lucht. Zijn vacht was kletsnat en plakte aan zijn lijf.
Met stroeve passen liep de grijze kater door het territorium. En natuurlijk as er nergens een boom te bespeuren om onder te schuilen. Gelukkig was hij bijna bij de waterval, daar zou wel een rots zijn om onder te kunnen schuilen. "Ga jagen" had één of andere warrior hem bevolen. Ja, dag! Niet in dit weer. Hij verhongerde liever dan dat hij op zoek ging naar de weinige en magere prooi in dit stomme weer.

De grot was droog, althans, droger. Rainpaw plofte neer in het vochtige zand en zuchtte luid. Zijn buik gromde en hij gromde mee. De hele clan zou waarschijnlijk veilig en droog in het kamp zitten en de elders zouden leuke verhalen vertellen aan wie het zou willen horen. Dit stond op het punt de slechtste dag van zijn leven te worden. En de saaiste. Hij keek naar de hemel, geen vooruitgang. Het zag er nog steeds uit als even geleden. Grijs. Donker donker donker grijs. En geen kat te bespeuren. Dat werd een dagje in eenzaamheid. Niet dat Rain dat erg vond.


Touch me with everything ᕗ 23vi8eh
Better to be hated then loved for what I'm not.
Terug naar boven Ga naar beneden
Glovefall
Member
Touch me with everything ᕗ DPKsfdL
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ᕙ 20 moons ᕗ
Gender:
Rank:
Glovefall
BerichtOnderwerp: Re: Touch me with everything ᕗ   Touch me with everything ᕗ Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 17:57

Smile;
Glovefall drukte haar oren plat. Straks vroren haar puntjes eraf. En die rondvliegende druppels van de waterval hielpen ook niet. Alles werd nog beter toen ze struikelde. Over weet-ik-veel-wat. Ze sukkelde nog net een grot binnen voordat ze op haar bek ging. Versuft stond ze op en schudde ze zich uit. "Aaaaah!" Ze schoot achteruit tot bij de ingang. Pas toen ze de enge gestalte herkende gingen haar haren liggen. "Oh gelukkig, ben jij het maar," mompelde ze.



Touch me with everything ᕗ HeXQ3IE        Touch me with everything ᕗ 3vWO2H2        Touch me with everything ᕗ VKqDMqg
Everyting is hard before it is easy
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Touch me with everything ᕗ
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Waterfall-
Ga naar: