Worth It



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Worth It

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mistfeather
Member
Worth It O0b2ft
Dani
235
Actief
"Take me to your happily ever after"

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistfeather
BerichtOnderwerp: Worth It   Worth It Icon_minitimema 28 dec 2015 - 16:46

Met de wind in haar haren en grote sprongen gingen de poes over de grote velden heen van windclan. Haar conditie ging vooruit en de poes had meer spieren gekregen. Ja de poes was gesteld op haar uiterlijk. Heel erg eigenlijk, maar tijdens het trainen vergat ze dat compleet. Haren door elkaar en ze had het warm. Uit het niets maakte ze een bocht zodat ze stil kwam te staan en ze bleef hijgend staan. Een poot had ze opgetild, na even wachten trippelde ze de gouden stengels in en besloot om te gaan zitten. Het was al later aan het worden, maar haar familie was een competitieve familie. Zwakke siblings werden niet getolereerd. Die had ze wel en ze was er zelf ook eentje geweest. Die tijd probeerde ze zich van zich af te zetten. Nu was ze het niet bang om een ander tegen te spreken zoals haar broertjes dat wel eens deden. De poes begon met het schoonmaken van haar vacht. Mist vond nu dat ze het waard was om zich echt deel van de familie te noemen. Over familie gesproken. Kort na de gedachtes vulde een bekende geur haar neus.

{ Eerst 'Tigerpaw


Worth It PBceofq
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Worth It HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Worth It   Worth It Icon_minitimema 28 dec 2015 - 16:57

Een zilverwitte gestalte schoot iets verderop over de besneeuwde heuvels heen. Tigerpaw kneep zijn ogen samen om beter te kunnen zien wie het was, maar op dat moment kwam haar geur al bij hem binnendrijven. Het was Mistpaw, één van zijn zusjes. Hij moest toegeven dat ze aardig haar best had gedaan op het trainen, dat was wel te zien aan het feit dat ze zo snel over de heuvels heen schoot. De kater besloot de pas erin te zetten en haar te volgen tot aan de Heatherfields, die hij zonder blikken of blozen betrad. Sommige katten waren bang dat als ze er eenmaal in gingen ze de weg niet terug konden vinden, Tigerpaw wist wel beter. Hij was er al aardig vaak geweest in de afgelopen maan. "Je begint snel te worden, Misty," mauwde de kater terwijl hij zijn kop door de gouden stengels heen stak en een kleine grijns op zijn gelaat toverde.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Worth It VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistfeather
Member
Worth It O0b2ft
Dani
235
Actief
"Take me to your happily ever after"

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistfeather
BerichtOnderwerp: Re: Worth It   Worth It Icon_minitimema 28 dec 2015 - 17:05

Één van de broertjes kwam aangelopen met een grijns op zijn gezicht en zij zuchtte met een kleine glimlach op haar gezicht. Ze stopte met het schoonmaken van haar vacht, want het was haar broertje en het was gewoon raar om een gesprek te hebben met iemand die steeds een tong over z'n eigen vacht zat te halen. Ja, nee dat ging ze niet doen. Zijn opmerking stelde ze aardig op prijs en ze knikte naar hem als een soort welkom. "Nou Tiger, jij begint ook groter te worden hoor." Of hij veel training had gehad wist ze niet, maar hij leek groter dan eerst. Sowieso, er was weer een moon voorbij en het hele nestje zat nog in de groei. Als hij nou nog meer spieren zou kweken zou haar broertje wel wat poezen aan kunnen trekken. Al leek hij dat nu al te doen.


Worth It PBceofq
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Worth It HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Worth It   Worth It Icon_minitimema 28 dec 2015 - 17:14

De kater zette een kleine grijns op toen zijn zusje opmerkte dat hij ook groter begon te worden. "In de hoogte of in de breedte?" mauwde hij zichzelf half afvragend maar met een grijns rond zijn lippen wat aanduidde dat het zijn aparte vorm van sarcasme was. Immers was hij zowel groter dan de meeste katten en begon hij aardig wat spieren te kweken. Anyway, beetje flauw maar ach. "Ik weet zeker dat moeder en vader trots op je zouden zijn geweest," mauwde hij met zijn zware stem als altijd en stapte nu helemaal uit de gouden stengels om op zijn kont neer te ploffen. "Al wat vrienden gemaakt?" vroeg hij toen oprecht nieuwsgierig.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Worth It VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistfeather
Member
Worth It O0b2ft
Dani
235
Actief
"Take me to your happily ever after"

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistfeather
BerichtOnderwerp: Re: Worth It   Worth It Icon_minitimema 28 dec 2015 - 17:31

"In de hoogte of in de breedte?", zei de kater en je kon aan hem zien dat hij het grappig bedoelde. Mist lachte en tikte met haar poot toen zacht tegen zijn flank aan. "Beide", zei ze toen nadat ze deed alsof ze hard had nagedacht. "Ik bedoel, je hebt wel een buikje hoor." Haar stem had een pesterig toontje erin en een korte grijns. Het was een grapje natuurlijk. "Grapje", besloot ze er nog wat droogjes achteraan te zeggen. De poes bleef netjes zitten en legde haar staart over haar poten. Bij de woorden over vader en moeder keek ze even naar de grond. Ja dat was ook een groot deel van de motivatie geweest. "Op ons", vulde ze aan en ze keek omhoog naar de ogen van haar broer. Na een korte stilte werd een ander onderwerp aangeslagen. Vrienden maken was ze mee onderweg. Als kitten was ze natuurlijk haast onzichtbaar geweest. Nu was het de tijd om vrienden te maken. "Ik ben onderweg. Jij hebt er al aardig wat niet?" Ja ze zag hem vaker met het nest van Brindleleaf bijvoorbeeld. Heel veel aardige poezen van haar leeftijd waren er niet echt. Mousepaw was aardig en ook close met haar broer. Misschien moest ze maar eens nog beter haar best gaan doen op dat vrienden maken.


Worth It PBceofq
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Worth It HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Worth It   Worth It Icon_minitimema 28 dec 2015 - 17:53

Zijn zilveren zusje begon erover dat hij wel een buikje had, en daarbij zette hij een speelse frons in. Grapje, kwam er nog droogjes achteraan. "Hopelijk voor jou hoef ik dat de komende paar manen nog niet te zeggen," mauwde hij plagerig op zijn beurt. Misschien snapte ze de grap, misschien niet. Maar het zorgde er in elk geval voor dat hij moest grinniken met zijn zware stem. Hah. Het gesprek ging over hun ouders nu, Mistpaw vulde hem aan dat ze trots waren op hen beide. Op ons. De kater knikte een keertje kort, hopelijk zou dat zo wezen. "Mwah. Meer vijanden dan vrienden geloof ik." Het was waar, want er waren amper katten die hij zijn vrienden kon noemen. Mousepaw dan, en Raptorpaw al had hij de kater niet bepaald vaak meer gesproken de laatste tijd.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Worth It VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistfeather
Member
Worth It O0b2ft
Dani
235
Actief
"Take me to your happily ever after"

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistfeather
BerichtOnderwerp: Re: Worth It   Worth It Icon_minitimema 28 dec 2015 - 18:11

"Hopelijk voor jou hoef ik dat de komende paar manen nog niet te zeggen." De poes keek hem verontwaardigd aan, maar moest er wel om lachen. "Onze familie is niet gemaakt voor buikjes", zei ze en ze deed haar kin in de lucht. Ja, het was een trotse familie waar ze in zat. De familie was trots op het feit dat ze allemaal wel wat konden. Het was een familie die de aandacht wel verdiende. De familie bestond uit vooral sterke poezen en katers, Raven en Plum als uitzonderingen. Toen de kater zei dat hij meer vijanden had gemaakt dan vrienden kreeg ze een grijns op haar gezicht. "Tja word je ook sterk van, niet?" Met haar staart tikte ze wat op de grond. Haar houding was zoals altijd alert. "Die houden je scherp." Het was raar hoe ze het niet eens slecht vond dat hij vijanden maakte. Was een normaal ding vond ze. Maakte haar niet veel uit. "Als het goede vijanden zijn natuurlijk of kan meneer ze wel aan?" Saaie vijanden deden natuurlijk niks.


Worth It PBceofq
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Worth It HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Worth It   Worth It Icon_minitimema 28 dec 2015 - 18:19

"Precies zoals je het zegt," mauwde de kater toen zijn zusje zei dat hun familie niet was gemaakt voor buikjes. Vijanden, wie had ze eigenlijk niet? Hij had er enkel een tikkeltje meer dan normaal. "Mwah, ik kan ze wel aan hoor," verzekerde hij zijn zusje. "Binnen de clan zijn er voor mij niet bepaald veel echte.. bedreigingen. Whitelion misschien, maar die haarbal spoort volgens mij ook niet helemaal." Misschien moest hij eens buiten de grenzen wat onrust gaan trappen, maar dat was een pleziertje wat hij bewaarde voor later. Als hij nog groter en sterker was, want hij wilde niet de verkeerde treffen en een vertraagde training hebben. Oh nee, alles was al uitgestippeld in zijn hoofd. Hehe. "Maar, wie zijn jouw vrienden dan zoal?" Wie weet blufte zijn zusje wel en had ze helemaal niemand. Of maakte ze alleen vrienden met de losers, want dan moest hij er eens even voor gaan zorgen dat ze een beetje met normale katten om ging.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Worth It VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistfeather
Member
Worth It O0b2ft
Dani
235
Actief
"Take me to your happily ever after"

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistfeather
BerichtOnderwerp: Re: Worth It   Worth It Icon_minitimema 28 dec 2015 - 18:58

Hij kon ze aan volgens hemzelf en ze moest het maar op zijn woorden houden, want meer kon ze er niet van zien. Als Whitelion een vijand was was dat natuurlijk gevaarlijk, maar die zou niet zomaar een apprentice aanvallen, al had ze haar twijfels met Tiger. Hij kon verschrikkelijk vervelend doen dat wist ze. Al had ze nog nooit met katten gepraat die daar 'slachtoffers' van waren geweest. "Maak daar maar geen ruzie mee, broer. Dan zit je in grote problemen en dan zal niet alleen jij raar aangekeken worden." Klonk misschien egoïstisch, maar hij moest het maar weten. "Just don't get yourself killed." Kort trok ze haar mondhoek op en luisterde daarna naar de volgende vraag van de kater. "Tja ik zou ze niet zomaar echte vrienden durven noemen. Nog niet." Ja, Mist was een wantrouwende kattin en ze noemde iemand niet snel een vriend of vriendin, ten koste van zichzelf.

{ Was even eten. :'D


Worth It PBceofq
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Worth It HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Worth It   Worth It Icon_minitimema 28 dec 2015 - 20:10

Zijn zusje waarschuwde hem dat hij daar maar beter geen ruzie mee kon maken. "Ik had al ruzie met hem toen ik nog een kit was, Misty. Don't worry. Ik heb sowieso het gevoel dat hij eerder heen zal gaan dan ik." Een kleine grijns sierde zijn lippen, die ijsbeer kon hun clan niet eens beschermen en hun territorium bewaken. Want dat was wat een echte deputy hoorde te doen. Wie weet haalde StarClan hem binnenkort dan ook wel uit het leven om een ander een kans te geven. Eigenlijk zou dat wel goed zijn, als ze dat zouden doen. Dan lieten die dooie ook eens hun kop zien. "I won't," verzekerde hij zijn zusje met een grimas. "Nou, vertel me dan eens, wie heb je dan ontmoet?"


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Worth It VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistfeather
Member
Worth It O0b2ft
Dani
235
Actief
"Take me to your happily ever after"

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistfeather
BerichtOnderwerp: Re: Worth It   Worth It Icon_minitimema 28 dec 2015 - 20:59

De poes keek even omhoog en deed weer alsof ze hard moest nadenken, maar dat viel wel mee. Binnen 2 seconden had ze het alweer in haar hoofd. Haar geheugen liet haar nooit in de steek. Het was iets wat ze altijd al had gehad. Ze leek alles te onthouden. Van hoe de dag was en wie ze had ontmoet tot wat ze had gegeten. Alles wat haar interesseerde eigenlijk. Een soort archief was het. Natuurlijk was het niet perfect, maar ze kon er veel mee. "Saffronpaw, Maskedpaw, Stormpaw", begon ze. Of Tiger die zou kennen wist ze natuurlijk niet, maar zij had ze niet allemaal goed gekend. "Puddlepaw, Quietpaw, Mousepaw." Wel mooi hoe ze dat hele lijstje zo kon opnoemen, maar misschien had Tiger inmiddels wel door dat haar geheugen echt niet normaal goed was. Ouders waren dood en hij had de verantwoordelijkheid wat op zich genomen, dus hij kende iedereen beter dan wie dan ook uit het nestje toch? "Ik zie wel wie de echte aardige zullen zijn."


Worth It PBceofq
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Worth It HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Worth It   Worth It Icon_minitimema 28 dec 2015 - 21:03

Zijn zusje somde een lijst van zes namen op en de kater knikte een keertje terwijl hij luisterde. Hij wist dat het geheugen van zijn zusje haar nooit in de steek liet, slimme Misty. "Inderdaad," mauwde hij op haar laatste woorden. "Nog geen crushes?" vroeg hij toen met een kleine grimas. Want yeah, Plumpaw had er al zoveel gehad dat hij ze niet eens meer bij kon houden. Maar er waren maar weinig andere katten die werkelijk wisten welke kant zijn zusje ook kon hebben.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Worth It VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistfeather
Member
Worth It O0b2ft
Dani
235
Actief
"Take me to your happily ever after"

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistfeather
BerichtOnderwerp: Re: Worth It   Worth It Icon_minitimema 28 dec 2015 - 21:12

Het was leuk hoe haar broertje wat beschermend leek te zijn. Het was dan ook niet lang geleden dat ze bang achter hem had lopen schuilen. Nu sloeg ze makkelijk een vervelende kater op z'n neus als hij vervelend was. Misschien zag hij dat nog niet, of hij was gewoon zo. Tja ze kende hem pas 7 moons hé? De vraag van haar broertje liet haar wel lachen. "Wat hoor ik nou?", zei ze lachend en ze stond op om wat naar hem toe te lopen. "De machtige Tigerpaw vertrouwd het zusje niet? Tiger ik ben Plum niet." Dat zusje van haar ging echt nog problemen krijgen met dat steeds verliefd worden. Zij vond het al moeilijk om iemand een vriend te noemen, dus laat staan crush. "Je maakt me wel nieuwsgierig broertje. Jij wel dan?"


Worth It PBceofq
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Worth It HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Worth It   Worth It Icon_minitimema 28 dec 2015 - 21:24

"Gelukkig maar, want ik heb aan één Plum genoeg om op te passen." Het was waar, hij hield inderdaad een oogje op hun zusje. En daarbij eigenlijk ook op de rest van het nest, voornamelijk zijn zusjes. "Nee, mij niet te zien hoor. Het grootste deel van de clan is eigenlijk gewoon zielig. Ik bedoel. Hoe kan het anders dat we een stuk territorium verloren hebben?" mauwde hij en veranderde heel subtiel het onderwerp. Maar nee, hem niet gezien hoor, met een crush.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Worth It VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistfeather
Member
Worth It O0b2ft
Dani
235
Actief
"Take me to your happily ever after"

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistfeather
BerichtOnderwerp: Re: Worth It   Worth It Icon_minitimema 28 dec 2015 - 21:31

Hij zei nee, zoals te verwachten was. Waarom zou hij het ook zeggen tegen zijn soms wat vervelende zusje? Of hij had echt geen crush. Tja dat kon je niet zo van hem aflezen. Windclan was de laatste tijd wel een zwakke clan, maar Mist hield er hoop in. Hopelijk Tiger ook. "Laat dat niet horen aan de warriors", zei ze met een kleine grijns. "Die vermoorden je ter plekken." De poes ging tegenover de kater zitten. "Wij gaan gewoon hard trainen om dat gebied weer terug te krijgen", zei ze. "Mam en pap waren goede warriors. Die hadden dat niet laten gebeuren." Ja ze ging weer terug naar dat onderwerp, maar de trotse familie kon daar gewoon maar niet over ophouden. Het onderwerp gaf haar motivatie en verdriet tegelijk.


Worth It PBceofq
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Worth It HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Worth It   Worth It Icon_minitimema 28 dec 2015 - 23:57

"Als ze me vermoorden is de hoop op een sterke clan sowieso verloren," mauwde hij met een kleine grijns en keek zijn zusje triomfantelijk aan. "Maar inderdaad, laten we de eer hoog houden en ons gebied terugclaimen als het zover is. Straks onderschatten ze WindClan, maar ze weten niet dat een nieuwe generatie zich klaar staat te stomen voor het echte werk." Een kleine grijns verscheen rond zijn lippen.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Worth It VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistfeather
Member
Worth It O0b2ft
Dani
235
Actief
"Take me to your happily ever after"

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistfeather
BerichtOnderwerp: Re: Worth It   Worth It Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 0:25

Mist was het met hem eens over dat ze niet aan hun familie moesten komen. De nieuwe generatie was best sterk. Nou zo leek het in ieder geval. Haar nest was sterk en als ze warriors waren zouden ze schaden kunnen aanrichten. Nog 5 moons voor het grootste deel. De poes glimlachte. "Nog 5 moons broertje", zei ze met een duwtje. "Ik Mistpaw zweer dat we de familie hoog houden en zullen vechten voor ons gebied." Kort stak ze haar tong uit haar bek. Het klonk als een soort eed. Kort liet ze een stilte vallen en de poes keek naar het lijf van haar broer. "Hoe gaat het met je conditie?", besloot ze te vragen. Ze wou wel eens weten hoe andere apprentices ervoor stonden.


Worth It PBceofq
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Worth It
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Heatherfields-
Ga naar: