tell me more about this world.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 tell me more about this world.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tigerheart
Member
tell me more about this world. DPKsfdL
40

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons.
Gender:
Rank:
Tigerheart
BerichtOnderwerp: tell me more about this world.   tell me more about this world. Icon_minitimema 11 jul 2011 - 20:07

De grijze kater keek met doffe ogen voor zich uit. Een paar dagen terug had hij Oddpaw ontmoet. Hij wist niks meer over deze wereld en was eerlijk gezegd gewoon op dezelfde plek gebleven. Oddpaw had hem beloofd hem weer eens terug te zien. Hopelijk kwam deze vandaag. Hij wou meer weten over de Skyclan, en alles daarom heen. Hij wou alles weten over deze wereld. Oddpaw leek jong, veel jonger dan hem. Een beetje vreemd dat deze meer wist dan hem. Maar als Oddpaw hem vanalles zou uitleggen dan zou hij alles weer weten. Dan zou hij zijn geheugen misschien terug krijgen. Hij grijnsde kort. Hij zou zijn geheugen terug krijgen! Hij ging er alles aan doen. Toch vreesde hij ervoor dat hij Oddpaw nu in gevaar bracht. Het was een soort gevoel dat hij had. Hij wist namelijk nog niks af van de warrior code, hiervan wist hij énkel de naam: Warrior code dus. Hij knikte even. Als Oddpaw vandaag kwam zou hij deze vandaag vragen hoe het met die warrior code zat. Hij wou de regels leren en weten hoe het was als clankat. Hij wou weten wat Oddpaw was en wat de andere rangen inhielden. Hij grijnsde. Hij leek nu veel op een leergierige kit, Die voor het eerst in de wijde wereld stond. Hij keek even naar de grond. Misschien had hij wel kittens, zijn eigen jongen. En misschien had hij wel een partner, waarvan hij heel erg veel hield. Misschien had hij wel vijanden die nu op de loer lagen en konden zien dat hij zwak was, en hem ooit zouden kunnen aanvallen. Kort slikte hij. Hopelijk was dat niet zo. Hij wou nu nog geen ruzie. Hij kon zich maar beter een tijd gedeisd houden en enkel met Oddpaw praten. Dat leek hem handiger. ALs hij met de verkeerde praatte zou hij zo moeten zeggen wat zijn naam was, en dit wist hij nog steeds niet!


{{ODDPAW & TIGERHEART}}


tell me more about this world. 8yuzhz
Terug naar boven Ga naar beneden
Oddeye
Member
tell me more about this world. DPKsfdL
Viktor
382
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Oddeye
BerichtOnderwerp: Re: tell me more about this world.   tell me more about this world. Icon_minitimema 11 jul 2011 - 20:30

Oddpaw werd wakker in de Apprentice den, hij had gedroomd over een kater die hij een paar dagen geleden ontmoet had. Vandaag zal ik hem veer eens opzoeken! Dacht hij, Ik zal hem rondleiden en wat vertellen over SkyClan en de andere Clans. Hij rekte zich uit en liep naar buiten. Zijn ogen schoten snel over het kamp, er was niemand. Oddpaw snelde vlug het kamp uit, op weg naar de kat. Onderweg ving hij nog een muis voor de kater. Ergens bij de grenslijnen rook hij de oude Clangeur van zijn vriend. Oddpaw volgde de geur en zag de grote, grijze kater staan, wachtend op hem. “Goede morgen, kat wiens naam ik nog steeds niet weet!” Zei Oddpaw voor de grap “Kijk, ik heb een muis voor je gevangen.” En legde de muis voor de kater neer en zuchtte bij de gedachten dat hij gewoon de Warrior Code overtrad. Ik wil mijn Clan niet uit! Dacht hij, Is het dan niet goed dat ik een andere kat in nood help?! “Zeg,” Begon Oddpaw “Je weet je naam zeker nog steeds niet?”



tell me more about this world. Oddeyeos
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerheart
Member
tell me more about this world. DPKsfdL
40

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons.
Gender:
Rank:
Tigerheart
BerichtOnderwerp: Re: tell me more about this world.   tell me more about this world. Icon_minitimedi 12 jul 2011 - 8:16

Plots drong er een geur door zijn neus. Hij keek op en zag een witte kater aankomen met verschillende kleur ogen. Dat was Oddpaw! Het vrolijkte hem eigenlijk wel op. Hij wou meer weten over de warrior code! Toen Oddpaw aankwam met een muis grijnsde hij. "Bedankt" Hij knikte even naar Oddpaw en begon te eten aan de muis. Toen Oddpaw hem iets vroeg schudde hij bedroefd zijn hoofd. "Man, Wist ik dat maar" Zei hij waarna hij kort grijnsde. Hij keek naar voren en dan weer naar Oddpaw. "Zeg Oddpaw," Hij keek Oddpaw aan. "Ik heb gehoord van ene WarriorCode, wat houdt dat eigenlijk in?" Ja het was de Warrior Code die hem de hersens had laten krijgen. Hij wist er echt niks over, maar volgens hem had hij dit vroeger wel geweten. Maar wat als hij dat niet had geweten? En iets héél anders was geweest dan hoe hij nu was? Geen idee. HIj wist het echt niet. Hij kon maar beter hierblijven, op deze vertrouwde plek, en wachten op Oddpaw. En deze dan vragen over hoe het was in de clan en welke clans er waren. Hij keek even naar de lucht. Ja, Vanaf nu vertrouwde hij Oddpaw .

{Sorry klein}


tell me more about this world. 8yuzhz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
tell me more about this world.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: