So mush hate ll Crowcall



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 So mush hate ll Crowcall

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rosefrost
Member
So mush hate ll Crowcall K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: So mush hate ll Crowcall   So mush hate ll Crowcall Icon_minitimewo 13 jan 2016 - 19:52



De flame point poes zag er weer tip top uit, Zo zag ze er altijd uit Rose was ijdel en had geen probleem om dat toe te geven ze moest er altijd goed uit zien net als haar moeder, De riverclan apprentice trippelde door riverclan gebied heen geen reden ze verveeld zich en besloot een stukje te gaan wandelen ja zij was geen lui luis die de hele dag op haar kont zat nee zij bewoog ze moest zich zelf sterk en goed in vorm houden ja zo geweldig was ze nou sterk mentaal en fysiek haha ja perfect...De poes stopte even met lopen en keek omzich heen ze stond nu bij de grenzen even vroeg ze zich af hoe lang ze aan het lopen geweest was, Was ze dan zo diep in haar gedachten? Ugh rose! je moet wel opletten wat je doet! De prachitge poes ging zitten haar ijs blauwe ogen keken door het gebied heen, Een geirriteerde grom ontsnapte uit haar bek toen een gestalte in haar gezichts beeld verscheen, Een windclanner great weer iemand om haar en haar clan af te snauwen.
Crowcall c: daarna open
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
So mush hate ll Crowcall Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: So mush hate ll Crowcall   So mush hate ll Crowcall Icon_minitimedo 14 jan 2016 - 18:39

Crowcall trippelde zenuwachtig langs de grenzen. Ze wist niet precies waarom ze daar was. Ze was doodsbang om vijandige katten tegen te komen, maar tegelijk wilde ze katten van andere clans zien. Ze bleef ook bij Fourtrees in de buurt, steeds maar hopend dat Tall zich daar zou vertonen. Ze had hem al lang niet gezien. Hij had natuurlijk wel wat beters te doen dan de hele tijd bij Fourtrees rondhangen. Zij overigens ook wel, maar daar dacht ze maar even niet aan.
Ze was bij het stuk van de grens tussen haar clan en RiverClan dat niet langs de kloof liep. Het was een korte strook tussen de kloof en Fourtrees in en de grens bestond hier uit niet meer dan een geurmarkering. Crowcall bleef staan toen ze een kat zag zitten, een paar manen jonger dan zij. Het was een knappe poes. Een flame-point met blauwe ogen, net zoals Lionroar. Had hij soms stiekem kittens in RiverClan? Crowcall lachte even. Er waren wel natuurlijk meer flame-points in het bos, maar het was toch een grappige gedachte. Ze liep naar de apprentice toe, er daarbij uiteraard voor zorgend dat ze aan haar eigen kant van de grens bleef. Ze wilde geen ruzie uitlokken. "Hallo", zei ze, waarna ze niet zo goed wist hoe ze nu verder moest gaan.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

So mush hate ll Crowcall WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefrost
Member
So mush hate ll Crowcall K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: So mush hate ll Crowcall   So mush hate ll Crowcall Icon_minitimedo 14 jan 2016 - 20:00



Rose verslamde haar ogen toen ze de zwarte kattin zag lachen lacht ze haar nu uit? De flame point poes snoof even geirriteerd bij de gedachten dan wilde ze wel eens weten waarom oh wacht nee eigenlijk niet het was maar een windclanner dus haar gedachtes waren niet echt belangrijk,"Hallo", zei ze de zwarte poes zorgte er voor dat ze op haar eigen grond bleef, Mooi Rose was niet bang om een Windclanner ook al was ze wat manen ouder dan haar zelf uit haar gebied ter verjagen of anders kon ze er nog altijd een patrouie er bij halen, Rose keek haar hooghartig een en een van haar oren draaide even naar achter 'Hallo' miauwde ze uitendelijk terug, Niet gemeen maar ook niet aardig een beetje daar tussen in Rose liet haar ijs blauwe ogen strak op de zwarte kattin vestigen en bestudeerde haar goed, ugh ze vond zwart echt een vreselijke kleur ookal was haar eigen broer zwart ze vond het zelf helemaal niks zo saai zwart ugh, Al had het wel wat voordelen in de nacht was je bijna niet te zien maar in leaf-bare met al dat wit je was net een muis in een open veld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
So mush hate ll Crowcall Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: So mush hate ll Crowcall   So mush hate ll Crowcall Icon_minitimedo 14 jan 2016 - 21:08

De apprentice beantwoordde haar groet zonder veel emotie te tonen. Crowcall voelde zich een beetje ongemakkelijk onder haar blik. Die had iets neerbuigends. Vreemd was het toch, hoe hooghartig zo'n jonge kat kon kijken. Crowcall haalde diep adem. Ze moest niet zo zenuwachtig doen. Die kat was minstens een paar manen jonger dan zij, ze hoefde zich niets aan te trekken van wat zij vond. "Geen zorgen, ik ga de grens niet oversteken", zei ze met een smal glimlachje. Je bent een warrior, toon een beetje zelfvertrouwen! Ze ging zitten, omdat ze zich in staande positie niet goed een houding wist te geven. Eenmaal zittend sloeg ze haar staart om haar poten. Ze voelde zich lelijk. Ze wist dat ze zich om dat soort dingen niet druk moest maken. Wat maakte het in StarClansnaam uit? En misschien was het nog niet waar ook. Tall had gezegd dat ze mooi was... Maar goed, hij was Tall, hij was gewoon aardig. Aardig en eerlijk gingen niet altijd samen. Ze schudde haar hoofd. Maak je niet zo druk. Bij Zilverpels, ze doet niet eens iets, ze kijkt alleen naar je! Ze rechtte haar rug iets.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

So mush hate ll Crowcall WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefrost
Member
So mush hate ll Crowcall K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: So mush hate ll Crowcall   So mush hate ll Crowcall Icon_minitimedo 14 jan 2016 - 21:54



Rose keek de zwarte kattin ever verbaasd aan ze zag er wat...Onzeker uit . "Geen zorgen, ik ga de grens niet oversteken", zei ze met een smal glimlachje, Rose knikte langzaam 'Das mooi' miauwde ze vervolgens, Niet gemeen maar ook niet aardig Rose keek haar weer even war verward aan toen de zwarte kattin haar rug iets rechtte 'Ik ben Rosepaw en jij?' vroeg ze vervolgens met een zelfverzekerde stem want ja dat was ze zelfverzekerd, Rose keek de Warrior wat ongeinteresseerd aan want ja sorry hoor ze was niet echt intresant tot nu toe totaal niet eigenlijk toch voelde Rose de behoefde om haar inde gaten te houden ja ze zei wel dat ze de grenzen niet over ging steken maar hoe ze nou of het geen leugen was Rose vertrouwde de windclanners voor geen meter voor nu omdat ze riverclan de schuld gaf van de dood van hun deputy en heel riverclan daar verantwoordelijk voor was Hpfm onzin, Rose schudde even maar haar dikke maar goed bijgehouden vacht ze keek de zwarte kattin rustig aan maar niet met intresse, Rose keek even om haar heen het was droog voor nu al zou het haar niet verbazen of als het nog ging sneeuwen want dat deed het altijd in die verdommde leaf-bare Rose righte haar ijs blauwe weer op de zwarte vacht van de kattin, Zwart ugh ze vond het echt niet mooi totaal niet zelfs maar niet iedereen kon er zo goed uitzien als zij dat was gewoon een feit waar zelfs zij zich bij neer moest leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
So mush hate ll Crowcall Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: So mush hate ll Crowcall   So mush hate ll Crowcall Icon_minitimeza 16 jan 2016 - 20:21

De RiverClan apprentice stelde zich voor als Rosepaw. De naam paste wel bij haar. Rosepaw was echt zo'n naam voor mooie katten. Persoonlijk hield Crowcall niet zo van rozen. Ze keek Rosepaw even aan. Zou ze ook doorns hebben? Toen er naar haar naam werd gevraagd, duurde het een tel voor ze antwoord gaf. "Crowcall." Ze was het nog niet helemaal aan gewend om zich met die naam voor te stellen. Ze was zelfs iedere keer bijna bang dat ze het verkeerd zou zeggen. Het voelde nog niet helemaal als haar naam. "Het is in bladkaal zeker wel fijn om zo'n dikke vacht te hebben?" vroeg ze in een poging een gesprek te beginnen.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

So mush hate ll Crowcall WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefrost
Member
So mush hate ll Crowcall K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: So mush hate ll Crowcall   So mush hate ll Crowcall Icon_minitimeza 16 jan 2016 - 20:39

Het duurde even voordat de zwarte poes antwoord gaf op een best makkelijke vraag "Crowcall." Rose snoof wat geirriteerd he eindelijk was ze haar naam vergeten ofzo?. "Het is in bladkaal zeker wel fijn om zo'n dikke vacht te hebben?" vroeg de windclanner vervolgens, Rose knikte langzaam en keek naar haar vacht een klein glimlach verscheen op haar gelaat ze was zo blij met haar vacht zo mooi dik en glanzend ja er waren niet veel katten met de zelfde vacht als zij! 'Heel erg fijn' miauwde ze nu op een vriendelijke toon Rose sloeg haar dikke staart om haar poten en keek de zwarte poes nu wat nautraler aan 'Crowcall hm?' ze her haalde haar naam Rose vond het wel bij haar passen 'Crow door je vacht en call door je..mond?' dat laaste gokte ze maar want tja wat moest het anders zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
So mush hate ll Crowcall Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: So mush hate ll Crowcall   So mush hate ll Crowcall Icon_minitimema 18 jan 2016 - 10:16

"Heel erg fijn", beaamde Rosepaw. "Crowcall hm? Crow door je vacht en call door je..mond?" Crowcall grijnsde. "Crow door mijn vacht ja, maar dat -call heeft niet zo veel met mijn mond te maken. Volgens mij gaat het meer om het geluid. Niet dat ik zo klink, maar meer de sfeer ervan. Hoe leg ik dat uit... De roep van een kraai, het heeft iets... iets... desolaats. Dat is misschien het beste woord. Nu ja, ik weet ook niet precies wat Everstar dacht toen ze me die naam gaf, maar dat is in ieder geval wat ik me erbij voorstel." Misschien een beetje een lang verhaal, maar goed. "Hoe denk jij dat je later gaat heten? Of wat zou je als naam willen?" vroeg ze aan Rosepaw. Achter Rose kon je vrij veel dingen plakken.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

So mush hate ll Crowcall WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefrost
Member
So mush hate ll Crowcall K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: So mush hate ll Crowcall   So mush hate ll Crowcall Icon_minitimema 18 jan 2016 - 17:34


"Crow door mijn vacht ja, maar dat -call heeft niet zo veel met mijn mond te maken. Volgens mij gaat het meer om het geluid. Niet dat ik zo klink, maar meer de sfeer ervan. Hoe leg ik dat uit... De roep van een kraai, het heeft iets... iets... desolaats. Dat is misschien het beste woord. Nu ja, ik weet ook niet precies wat Everstar dacht toen ze me die naam gaf, maar dat is in ieder geval wat ik me erbij voorstel." rose gromde even zachtjes jeetje ze vroeg alleen of Call iets met haar mond te maken had niet naar haar levens verhaal waarom zij ze niet gewoon ja of nee? "Hoe denk jij dat je later gaat heten? Of wat zou je als naam willen?" vroeg de zwarte kattin vervolgens Rose haalde wat hooghartig haar schouders op 'Weet ik veel''miauwde kort ja wist zij veel hoe ze ging heten, Hopelijk voor Butterstar was het een mooie naam anders moest ze echt op haar vacht gaan letten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
So mush hate ll Crowcall Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: So mush hate ll Crowcall   So mush hate ll Crowcall Icon_minitimevr 22 jan 2016 - 14:42

Crowcall zweeg toen ze Rosepaw zacht hoorde grommen. Ze begon zich eigenlijke en beetje aan haar te ergeren. Mocht ze niet eens even haar eigen naam uitleggen. Het antwoord dat op haar vraag kwam was ook al vrij bot. Blijkbaar kon het haar niet zo veel schelen. Oké. Er waren vriendelijker manieren om dat te zeggen. Goed, ze had het kunnen verwachten. Rozen hadden nu eenmaal dorens. Crowcall was helaas, zoals gewoonlijk, niet in staat een bijtend antwoord te verzinnen. Ze keek Rosepaw aan. Laat haar maar iets verzinnen. Weet jij soms een beter gespreksonderwerp? En als ze niet wilde praten was dat ook duidelijk, dan ging ze wel weer weg, of zo.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

So mush hate ll Crowcall WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefrost
Member
So mush hate ll Crowcall K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: So mush hate ll Crowcall   So mush hate ll Crowcall Icon_minitimevr 22 jan 2016 - 16:00



Het verbaasde Rose niet echt dat de zwarte poes niks meer zij kon vast niks meer verzinnen ha! Misshien hete ze Crow omdat ze net zo dom was als een kraai er versheen een grijns op het gelaat van de poes bij de gedachten, De flame point poes schudde even met haar vacht en keek de zwarte poes wat hooghartig aan 'Weet je niks meer te zeggen?' vroeg ze vervolegns rustig maar ergens ook uitdagend ze was de poes aan het teste kijken wat she is made of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
So mush hate ll Crowcall Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: So mush hate ll Crowcall   So mush hate ll Crowcall Icon_minitimedi 26 jan 2016 - 21:06

'Weet je niks meer te zeggen?' vroeg Rosepaw. Crowcall keek haar aan. Wat een vervelende kat was die Rosepaw eigenlijk. Weet je wat? Ik zal eens laten zien dat ik me niet op de kop laat zitten. Crowcall was niet erg goed in ad rem antwoorden, maar ze zou maar eens een poging wagen. Ze was wel een warrior! Ze ging zich toch niet laten kleineren door een arrogante apprentice? "Ik dacht dat ik je met stilte wel plezier zou doen, je leek mijn vorige verhaal niet erg interessant te vinden", miauwde ze op vriendelijke toon. "Over interessant gesproken, heb jij niks boeiends te zeggen?"


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

So mush hate ll Crowcall WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefrost
Member
So mush hate ll Crowcall K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: So mush hate ll Crowcall   So mush hate ll Crowcall Icon_minitimedo 28 jan 2016 - 17:25



"Ik dacht dat ik je met stilte wel plezier zou doen, je leek mijn vorige verhaal niet erg interessant te vinden", miauwde ze op vriendelijke toon Rosepaw knikte ' Nee totaal niet' siste ze scherp, He ze was eerlijk hier haar verhaal was saai en totaal niet intersesant en wat moest ze dan liegen?"Over interessant gesproken, heb jij niks boeiends te zeggen?" de poes dacht even na ze had eigenlijk niet veel zin om veder met de poes te praten maar goed ze had ook niks anders te doen 'Jij sprak mij eerst aan dus jij moet dingen vertellen' miauwde de poes wat hooghatig 'Maar goed hoe gaat het in jouw clan?' misshien kon ze nog wat informatie los krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
So mush hate ll Crowcall Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: So mush hate ll Crowcall   So mush hate ll Crowcall Icon_minitimema 1 feb 2016 - 21:58

Rosepaw beaamd op niet erg vriendelijke toon dat haar verhaal inderdaad niet erg interessant was geweest. Crowcall wierp even een scherpe blik haar kant op. Tsjongejonge, hoe bitchy kon je zijn? 'Jij sprak mij eerst aan dus jij moet dingen vertellen' besloot Rosepaw. Crowcall snoof. "Goed, als jouw koninklijke oren het aankunnen om mijn verhalen aan te horen", miauwde ze. Hah, daar had ze toch maar mooi een antwoord gegeven! Stiekem was ze wel een beetje trots op zichzelf. 'Maar goed hoe gaat het in jouw clan?' vroeg de RiverClan apprentice. Crowcall schudde glimlachend haar hoofd. Dus ze ging haar uithoren, hm? Ze haalde haar schouders op. "Alles zijn gangetje", zei ze. "Men jaagt. Men houdt ceremonies. Men voert oorlog. Het gebruikelijke verhaal." Goed, in feite waren ze op dit moment niet echt in oorlog, maar het zat er wel aan te komen. Eigenlijk zat het er altijd wel aan te komen. Er was weinig voor nodig om de vlam in de pan te doen slaan. De grote leiders wilden allemaal bijzonder graag laten zien hoe sterk ze wel niet waren en grepen iedere kans aan om een gevecht te beginnen.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

So mush hate ll Crowcall WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
 
So mush hate ll Crowcall
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: