Meh [+Swallowpaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Meh [+Swallowpaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Salmonleap
Member
Meh [+Swallowpaw] 33dcsag
Floriske
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Salmonleap
BerichtOnderwerp: Meh [+Swallowpaw]   Meh [+Swallowpaw] Icon_minitimewo 20 jan 2016 - 16:34

Salmonpaw zat op een hoge tak in een boom die vlakbij het kamp stond wat voor zich uit te staren. Ze hield haar pootjes strak onder zich gevouwen en haar staart recht naar achteren, zodat ze niet breder was dan de taak waar ze op zat. De bomen hadden nu geen bladeren, maar ze wilde niet gezien worden. Ze had geen zin in BloodClanners die haar gingen vragen waarom ze niet aan het jagen was. Vanaf de grond zou ze nu echter onzichtbaar zijn. Zelfs als er een klein stukje Salmonpaw uitstak, zou dat niet opvallen, want haar vacht had dezelfde bruingrijze kleur als de bast van de boom. Ze snufte. De kou gaf haar een loopneus en het was zeer ergerlijk. Ze wierp een korte blik naar beneden om te zien of daar nog iemand voorbij liep. Om eerlijk te zijn verveelde ze zich nogal hier. Ze had haar oren gespitst voor geluiden uit het kamp, maar er viel niet vele interessants te horen. Verhip, d'r was inderdaad een kat daar beneden. Een echte ThunderClanner, en dan ook nog eens eentje waarvan ze wist dat ze Claw behoorlijk haatte en nog dapper genoeg was om ervoor uit te komen ook. "Hey, Swallow!" riep ze naar beneden, zonder zelf van haar plek te komen.


It's just I'd rather be causing the chaos
Than laying at the sharp end of this knife

Meh [+Swallowpaw] 13z3guv
Spoiler:



Laatst aangepast door Salmonpaw op za 23 jan 2016 - 17:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Meh [+Swallowpaw] Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Meh [+Swallowpaw]   Meh [+Swallowpaw] Icon_minitimeza 23 jan 2016 - 12:17

Ondanks haar manke poot en haar gehoest was Swallowpaw er weer eens tussenuitgeknepen. Gewoon, even wat tijd voor haarzelf. Ze wou op dit moment niemand achter haar kont aangelopen die vroegen wat ze aan het doen was. Ze had zelfs geen zin in de aandacht van Cole, Lightleaf of Hazelkit. Gewoon niemand. Swallowpaw had gewoon haar tijd nodig. Ze had dat niet echt gehad in haar korte leventje. Ze wandelde door de sneeuw en stond abrupt stil. Een kriebel in haar neus zat haar dwars en ze begon te sniffen. "Ha...Ha.. Hatsjie!" nieste ze, en keek wat ziekjes op. "Hey, Swallow!" hoorde ze opeens boven haar. Daar zag ze Salmonpaw zitten. Ze was een oudere Apprentice, maar ze leek Swallow niet slecht. "Hoi." mompelde ze, hopend dat ze niet moest hoesten.

- flut :'3



Meh [+Swallowpaw] Swallo12
Meh [+Swallowpaw] G3K5gZvO_oMeh [+Swallowpaw] XehOIgmF_oMeh [+Swallowpaw] POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Salmonleap
Member
Meh [+Swallowpaw] 33dcsag
Floriske
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Salmonleap
BerichtOnderwerp: Re: Meh [+Swallowpaw]   Meh [+Swallowpaw] Icon_minitimeza 23 jan 2016 - 18:09

Swallowpaw keek omhoog, haar ogen nog een beetje waterig van het niezen. Ik kan maar beter hier boven blijven zitten, dacht Salmonpaw bij zichzelf. Straks stak Swallow haar ook nog aan. Salmonpaw moest haar oren spitsen om het gemompelde antwoord te verstaan. Hm, misschien was boven blijven toch niet zo'n goed idee. Als Swallowpaw niet harder kon praten dan dat... Ze wilde vragen of Swallowpaw niet naar haar toe komen komen, maar bedacht zich toen dat ze natuurlijk niet kon klimmen met die manke poot, als ze het überhaupt al kon. Salmonpaw slaakte een zucht en klom een eindje naar beneden. Ze had geen zin om op de grond te staan, dus ging ze op de laagste tak zitten, maar een paar vossenlengtes van de grond verwijderd. "Leef je nog een beetje?" vroeg ze met een scheve grijns. Swallowpaw had haar mening flink uit durven spreken, maar daar was ze niet ongestraft mee weggekomen. En nu was ze dus nog ziek ook.


It's just I'd rather be causing the chaos
Than laying at the sharp end of this knife

Meh [+Swallowpaw] 13z3guv
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Meh [+Swallowpaw] Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Meh [+Swallowpaw]   Meh [+Swallowpaw] Icon_minitimeza 30 jan 2016 - 15:42

Ze zag hoe Salmon naar beneden klom, maar nog steeds in de boom bleef. Ze nieste nog een keer, en keek de ander vermoeid aan. "Misschien dat ik eens een keer langs Jayfeather moet gaan.." mompelde Swallowpaw. Ze was op dit moment absoluut niet fit. Steeds wanneer er maar één koud briesje moest ze keihard niezen, zodat de jacht ook geen muis opleverde. "Leef je nog een beetje?" grijnsde de ander. Normaal zou Swallowpaw ook grijnzen, maar dit keer kon ze dit niet hebben. "Nee, ik ben dood, nou goed?" sprak ze, met haar oren naar achteren. Haar staart werd iets dikker. Nee, je kon nu geen grapjes maken. Nu niet.

- Sorry, flut en laat ^^'



Meh [+Swallowpaw] Swallo12
Meh [+Swallowpaw] G3K5gZvO_oMeh [+Swallowpaw] XehOIgmF_oMeh [+Swallowpaw] POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Salmonleap
Member
Meh [+Swallowpaw] 33dcsag
Floriske
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Salmonleap
BerichtOnderwerp: Re: Meh [+Swallowpaw]   Meh [+Swallowpaw] Icon_minitimedi 2 feb 2016 - 18:18

Swallowpaw mompelde iets over Jayfeather. "Lijkt me een goed idee", beaamde Salmonpaw. Swallow zag er niet bepaald topfit uit. "Nee, ik ben dood, nou goed?" zei de zwarte poes geërgerd. "Wauw, rustig, ik beledigde je toch niet?" zei Salmonpaw toen ze Swallows kwade blik en dikke staart zag. Ze zuchtte een keer. "Sorry", zei ze met iets van tegenzin. Dát ze het zei was al een wonder. Sorry was geen woord dat je vaak van Salmonpaws lippen hoorde komen. Niet gemeend, tenminste. Ze beschouwde Swallowpaw als een uitzondering. Die kat had wel wat respect verdiend. Salmonpaw wilde zelf wel dat ze wat dapperder was. Laf zou ze zichzelf nooit noemen. Verstandig. Dat was ze. Wat kon ze in haar eentje nou helemaal uitrichten? Ze kon wel zo'n BloodClanner aanvallen, maar ze wist dat ze er niets anders mee zou bereiken dan een mogelijke bespoediging van haar levenseinde. Het zou geen effect hebben. Misschien is Swallowpaw wel helemaal niet zo dapper, maar heeft ze gewoon een wat te grote mond. En zelf ben ik niet laf, maar verstandig. Zo is het. Haar geweten was het nog niet helemaal met haar logica eens.


It's just I'd rather be causing the chaos
Than laying at the sharp end of this knife

Meh [+Swallowpaw] 13z3guv
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Meh [+Swallowpaw] Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Meh [+Swallowpaw]   Meh [+Swallowpaw] Icon_minitimewo 10 feb 2016 - 17:08

Ze hoorde vaag dat het wel een goed idee was om naar Jayfeather te gaan. Bij de volgende opmerking keek ze geërgerd op naar Salmonpaw. Haar staart werd dikker en haar oren gingen naar achter. "Nee, ik ben dood, nou goed?" Direct nadat ze het zei kromp ze in een. Salmonpaw verdiende het niet door haar uitgefoeterd te worden alsof zij een Bloodclanner was ofzo. "Wauw, rustig, ik beledigde je toch niet?" sprak de oudere poes. Nog iets meer kromp Swallowpaw in een. Wat bezielde haar? "Sorry", sprak de ander, en de zwarte poes keek met een frons op. Zij hoorde sorry te zeggen, dus dat Salmonpaw sorry zei klopte toch niet, of was zij nou gek? "Nee, nee, ík moet sorry zeggen. Het klopte niet dat ik zo erg boos werd op jou, alsof jij Claw was ofzo." miauwde ze rustig, en lette niet op haar schorre stem. Nee. Withoest was nou het laatste waar ze aan dacht, en dat ging zo laten merken ook.



Meh [+Swallowpaw] Swallo12
Meh [+Swallowpaw] G3K5gZvO_oMeh [+Swallowpaw] XehOIgmF_oMeh [+Swallowpaw] POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Salmonleap
Member
Meh [+Swallowpaw] 33dcsag
Floriske
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Salmonleap
BerichtOnderwerp: Re: Meh [+Swallowpaw]   Meh [+Swallowpaw] Icon_minitimewo 17 feb 2016 - 21:34

"Nee, nee, ík moet sorry zeggen. Het klopte niet dat ik zo erg boos werd op jou, alsof jij Claw was ofzo", antwoordde Swallowpaw. Salmonpaw grijnsde. "Tss, en we lijken niet eens op elkaar", miauwde ze. "Excuses aanvaard", vervolgde ze met een galant knikje. "Maar goed, nu we als brave, goed opgevoede ThunderClanners excuses hebben uitgewisseld, zullen we dan nu een wat leuker gesprek voeren?" Ze legde haar kop op de tak en liet haar staart naar beneden bungelen. "Al kan ik niet echt iets leuks bedenken", mompelde ze. Ze keek langs de tak naar beneden. "Jij nog iets positiefs te melden?"


It's just I'd rather be causing the chaos
Than laying at the sharp end of this knife

Meh [+Swallowpaw] 13z3guv
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meh [+Swallowpaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: