Like nobody's around



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Like nobody's around

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Flameleap
Member
Like nobody's around Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Like nobody's around   Like nobody's around Icon_minitimewo 20 jan 2016 - 18:32


Hij schudde de sneeuwvlokken van zijn vacht af tegen de tijd dat de kater bijna bij Marshlands gekomen was. Zijn grasgroene ogen stonden gericht op zijn pootstappen. Zogenaamd 'geïnteresseerd' op zijn pootstappen. Hij verveelde zich, misschien kon hij wel met 1 van de apprentices stoeien. Maar dat leek hem ook niet zo handig. Hij was tamelijk te groot voor zijn leeftijd en dat zou ook niet eerlijk zijn. Jagen ging er ook niet van in. Veels te koud. Eigenlijk wist hij niet eens waarom hij hier eigenlijk was. Hij was nog moe van die ene avond waar al die nieuwe apprentices liepen te klagen over wie waar moesten slapen. Flamepaw slaakte een zucht voordat hij plaats nam naast een boom en zijn schouder likte, hij moest zo warm mogelijk blijven. Ondanks dat zijn vacht te kort was.

&Swiftpaw


I wouldn't hesitate,
Like nobody's around YcchNZp
To smile while you suffocate

Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftclaw
StarClan
Like nobody's around PRmMw5F
Nath
547
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 22 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftclaw
BerichtOnderwerp: Re: Like nobody's around   Like nobody's around Icon_minitimewo 20 jan 2016 - 19:08


s w i f t c l a w
For it is when calm clouds gather that thunder is made
Het was niet omdat er nu een ziekte heerste in Shadowclan dat Swiftpaw meer haar best deed hoor. Nee, totaal niet. Sarcasme. Stiekem probeerde ze om zo weinig mogelijk in het kamp te zijn, de broeiplaats van de ziektekiemen. En aanegzien het territorium dan nog maar de enige andere optie was, was ze nu dus heel vaak hier te bekennen. Ze sleurde twee magere muisjes mee, geklemd met hun staart tussen haar kaken, terwijl ze verder over het drassige gebied trippelde. Haar donkerrode pels stak fel af met de witte sneeuw die kraakte onder haar pootjes. Haar ijsblauwe ogen -welke als twee druppels water op die van haar moeder leken- staarden wat verveeld voor zich uit. Eigenlijk was dit best saai. Ze had niets te doen! Het enige wat er op haar programma stond was jagen, maar dat werd na een tijd helaas doodsaai. Een verwrongen zucht verliet haar bekje terwijl ze verder struinde. Pas toen een eveneens rood gestalte in haar zichtveld verscheen, hielt ze halt. "Flamepaw!" riep ze plots uit, naar hem toe rennende. Al glijdende kwam ze weer tot stilstand, de twee prooidieren pardoes op de grond gooiende. "Wat is er? Had je genoeg van die meiden in de leerlingen den dat je een luchtje bent komen scheppen?" Een grimas verscheen op haar gelaat, terug denkende aan hetgeen wat er gisterenavond gebeurd was.


The things we can't obtain are the most beautiful ones
Like nobody's around AC1IOM7
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameleap
Member
Like nobody's around Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Re: Like nobody's around   Like nobody's around Icon_minitimewo 20 jan 2016 - 19:19

"Flamepaw!" klonk er achter hem. Met een ruk keek hij naar achteren waarbij hij de blauwe ogen van Swiftpaw herkende. Hij zuchtte diep, het laatste wat hij wel nodig had was een poes. Hij had voorlopig wel genoeg gezien. "Wat is er? Had je genoeg van die meiden in de leerlingen den dat je een luchtje bent komen scheppen?" Hij stond op. "Ja, de Den is langzaamaan overgenomen. Geef mij maar fangirls, maar geen Den vol met die dramaqueens." bromde hij geërgerd bij het terugdenken van die ruzie. "Ik zie het al helemaal voor me; allemaal poezen die achter me aan gaan uit woede, en ik wou nog zó graag een kusje." Het laatste klonk meer sarcastisch. Zelfs voor hem waren dit teveel poezen. "Wat doe jij hier? Ook jezelf van die girl-apocalyps bevrijd?"


I wouldn't hesitate,
Like nobody's around YcchNZp
To smile while you suffocate

Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftclaw
StarClan
Like nobody's around PRmMw5F
Nath
547
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 22 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftclaw
BerichtOnderwerp: Re: Like nobody's around   Like nobody's around Icon_minitimewo 20 jan 2016 - 19:24


s w i f t c l a w
For it is when calm clouds gather that thunder is made
De poes greens. "Oh? Zal ik dan maar weggaan? Ik ben tenslotte ook een poes." Ze rolde met haar ogen. Zijn woorden zorgden ervoor dat een kleine lach haar bekje verliet. "Kusje? Volgensmij krabben ze nog liever onze ogen uit, de verwende muizenkeutels." miauwde ze sarcastisch. Uiteindelijk sloeg ze een keer met haar rode staart in de lucht en zoog ze een grote hap lucht naar binnen. "Ja en nee. Ik ben nu niet zo graag in het kamp, vanwege al die zieke katten. Daarbij kan het nooit kwaad om wat extra prooi te vangen, toch?" glimlachte ze naar hem, toch een ietwat vragende blik doorschemerende in haar ogen. Sommige katten hadden een best interessante persoonlijkheid, en dus was ze wel wat nieuwsgierig naar de reactie van Flamepaw. Ze had geleerd dat er nogal uitzonderlijke katten rondliepen op de aarde, en dat bedoelde ze niet altijd even positief.


The things we can't obtain are the most beautiful ones
Like nobody's around AC1IOM7
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameleap
Member
Like nobody's around Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Re: Like nobody's around   Like nobody's around Icon_minitimewo 20 jan 2016 - 19:40

"Oh? Zal ik dan maar weggaan? Ik ben tenslotte ook een poes." Ugh, not again. "Zolang je maar niet gaat janken om een nest." grinnikte hij. "Kusje? Volgensmij krabben ze nog liever onze ogen uit, de verwende muizenkeutels." Hij knikte langzaam. "We kunnen ze makkelijk aan, alleen een berg poezen is te veel voor mij." Hij moest toch zachtjes om zijn eigen grap lachen, dat zou wel erg bizar zijn. "Ja en nee. Ik ben nu niet zo graag in het kamp, vanwege al die zieke katten. Daarbij kan het nooit kwaad om wat extra prooi te vangen, toch?" Hij begon zich al snel op zijn gemak te voelen. Nu ze hem duidelijk had gemaakt dat ze niet zoals die anderen was. "Snap ik", hij bewaarde het detail dat hij eerder Greencough had, maar nu onderhand beter was geworden. "Dat jij in dit weer wilt jagen en nog succes had ook." miauwde hij verrast terwijl hij met zijn staart richting haar vangst wees. "Als het niet om die irritante Warriors gingen zou ik nogsteeds in mijn nest zijn." Hij haatte het mateloos dat er altijd Warriors waren die de Den controleerden of er geen Apprentice achterbleef. Trainingen werden hevig en strenger sirieus genomen. Het was hem al eerder gebeurt. Waarbij hij bijna weer ruzie maakte.


I wouldn't hesitate,
Like nobody's around YcchNZp
To smile while you suffocate

Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftclaw
StarClan
Like nobody's around PRmMw5F
Nath
547
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 22 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftclaw
BerichtOnderwerp: Re: Like nobody's around   Like nobody's around Icon_minitimewo 20 jan 2016 - 20:27


s w i f t c l a w
For it is when calm clouds gather that thunder is made
De poes maakte een pruillipje. "Maar ik wou nog zo graag dat ene nest! Het is niet eerlijk!" jammerde de rode poes, waarna er een gigantische lach doorbrak op haar gelaat. Ja, stiekem kon ze er wel mee lachen. "Ik ben blij dat al die katers nu weg zijn, nu voel ik me minder bekeken worden." grinnikte ze terwijl ze haar oortjes spitsten. Alhoewel ze dit niet volledig als grap bedoelde. Swiftpaw wist dat ze het uiterlijk van haar moeder geërfd had. Vooral haar gespierde maar toch sierlijke bouw. De oogkleur ging ook Innerstar's kant op, maar de rossige textuur van haar vacht had ze dan weer van haar vader. De poes keek weer op toen Flamepaw zijn woorden vervolledigde. Opnieuw greens de apprentice eventjes. "Geloof me, geluk speelt vaak een grote rol bij het jagen. Je kan de beste krijgers op pad sturen en alsnog geen prooi te pakken krijgen." miauwde ze terwijl ze haar schouders ophaalde. Nadien verliet een korte grinnik haar bekje. "Ik was al weg voor die ambetantige jonkies wakker waren. Ik zie het al voor me: ruzie makende over wie er 't eerst de den mag verlaten."


The things we can't obtain are the most beautiful ones
Like nobody's around AC1IOM7
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameleap
Member
Like nobody's around Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Re: Like nobody's around   Like nobody's around Icon_minitimewo 20 jan 2016 - 20:48


Zijn grasgroene ogen keken in de hare nadat de kattin een pruillipje had opgezet. "Maar ik wou nog zo graag dat ene nest! Het is niet eerlijk!" Hij haalde zijn schouders op. "Too bad", grinnikte hij schouderophalend. "Ik ben blij dat al die katers nu weg zijn, nu voel ik me minder bekeken worden." Hij begon te lachen. "Nou, bedankt", miauwde hij en keek weg, zogenaamd gekwetst. "Geloof me, geluk speelt vaak een grote rol bij het jagen. Je kan de beste krijgers op pad sturen en alsnog geen prooi te pakken krijgen." Sprak ze verder. "True, true. Al zou het geluk mij niet toejuichen." Hij keek haar met een sukkelige glimalch aan. Nop, hij had nooit echt geluk gehad. Maar dat deed hem niet veel, het maakte hem niet zo depressief of aandachtstrekkend. "Ik was al weg voor die ambetantige jonkies wakker waren. Ik zie het al voor me: ruzie makende over wie er 't eerst de den mag verlaten." Hij grinnikte. "Ik ben de koning hier, dus ik mag altijd als eerste eruit." Miauwde hij met een zware, deftige stem. Hij deed zijn borst vooruit. "Althans, al die kleine prinsesjes hebben mij uit mijn paleis weggejaagd." Hij snoof verontwaardigd. "Iemand moest ze is een lesje leren, ikzelf vindt het niet eens zo zinvol om ruzie te maken over een nest. Like; je kon net zo goed vechten over wie de eerste stap de in Apprentice Den nam. Ze mogen die rage wel voor iets meer nuttigs bewaren, bijvoorbeeld, een gevecht misschien?" bij de laatste zin klonk zijn stem wat harder. Het sloeg ook nergens op, die ruzie, het had zijn nachtrust verstoord.


I wouldn't hesitate,
Like nobody's around YcchNZp
To smile while you suffocate

Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftclaw
StarClan
Like nobody's around PRmMw5F
Nath
547
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 22 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftclaw
BerichtOnderwerp: Re: Like nobody's around   Like nobody's around Icon_minitimewo 27 jan 2016 - 20:29


s w i f t c l a w
For it is when calm clouds gather that thunder is made
De rode poes knikte bij zijn woorden. Uiteindelijk verliet een korte zucht haar bekje en wierp ze haar felle blauwe blik op een willekeurige struik. "Ach, zolang ze mijn nachtrust nu maar niet storen. Anders zweer ik het op Starclan dat ze daar véél spijt van gaan krijgen." Haar stem klonk licht grommend en haar toon had iets van strengheid opgevat. Het maakte haar niets uit wat die kittens gingen doen wat hun trainingen betrof, zolang ze haar maar niet stoorden. Swiftpaw had het gemunt op macht en dat kon ze enkel bereiken door steeds harder te trainen. Dit ging haar echter niet lukken als die jonkies haar bleven storen en ze steeds half slapende op haar trainingsessies verscheen. Als het nu Newleaf was geweest dan had ze nog buiten kunnen slapen of in het territorium. Maar dat ging dan weer regelrecht tegen haar persoonlijkheid in: ze was niet iemand die zomaar opgaf. De anderen moesten buigen voor háár, zij niet voor hen.


The things we can't obtain are the most beautiful ones
Like nobody's around AC1IOM7
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameleap
Member
Like nobody's around Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Re: Like nobody's around   Like nobody's around Icon_minitimeza 30 jan 2016 - 20:21


Zijn grasgroene ogen volgden de hare terwijl de rode poes naar een struik keek. "Ach, zolang ze mijn nachtrust nu maar niet storen. Anders zweer ik het op Starclan dat ze daar véél spijt van gaan krijgen." hij knikte grinnikend. "Ik denk dat je daar niet zomaar ongestraft ervanaf komt." miauwde hij grappend terwijl hij de poes een plagende por gaf. Het was inderdaad een hele apocalyps geworden in de Apprentice Den. Overal kon je wel gefluister, gegiechel of gelach horen. Het maakte hem gek. Hij werd altijd wakker met wallen onder zijn ogen. Hoe zou het zijn als ze allemaal naar de Warriors Den verhuizen? "Ik hoop dat ze zich als warriors beter gedragen." dacht hij luid, mompelend. Het was meer naar zichzelf gekeerd dan naar de kattin. Pas merkte de rode kater dat zij wat ouder dan hem was. Wat moeilijk te merken was voor hem aangezien hij te groot was voor zijn leeftijd.


I wouldn't hesitate,
Like nobody's around YcchNZp
To smile while you suffocate

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Like nobody's around
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Marshlands-
Ga naar: