Questions



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Questions

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kumeza
Member
Questions  Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Questions    Questions  Icon_minitimeza 23 jan 2016 - 12:36

Sinds haar verwonding was Swallowpaw beter gaan nadenken. Over haar afkomst bijvoorbeeld. Was Lightleaf wel haar echte moeder? En wie was haar vader? Die vragen waren nog steeds onbeantwoord gebleven. De zwarte Apprentice lag op haar buik voor zich uit te staren. Lightleaf zou ze niet gaan beantwoorden. Dat was zeker. Claw beweerde dat hij de antwoorden wist, en ook al had ze een hekel aan hem, zat er niks anders op. Swallowpaw stond vermoeid op en bewoog zich richtings de Leaders den. Je wist het nooit met Claw. De ene keer was hij hierin, en de andere keer ergens anders. Maar Swallowpaw had geluk (wat je geluk mocht noemen dan). Ze zag dat Claw daarin was, en brutaal stapte de jonge poes naar binnen. "Claw." sprak ze zakelijk. Ze was er inmiddels achtergekomen dat het beter was om het zakelijk te houden. Zo kon je toch iemands aandacht vasthouden.

- Claw :3



Questions  Swallo12
Questions  G3K5gZvO_oQuestions  XehOIgmF_oQuestions  POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Questions  Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Questions    Questions  Icon_minitimema 25 jan 2016 - 14:13

Hij zat voor zich uit te staren. Op zijn netvlies stonden zijn jongste drie kittens. Drie zwarte kittens, twee katers en één kattin. Soms flikkerde het beeld naar het dode rode poesje die als laatst uit Howl was gekomen en waar ze zo ontdaan van was geweest. Hij had het daar nog niet met haar over gehad, waarom wist hij zelf eigenlijk ook niet zo goed. Misschien was hij wel bang, bang voor haar pijn. Er lag iets van emotie in zijn normaal zo kille groengele ogen. Dat was ook nog niet weg toen Swallowpaw opeens binnen kwam denderen. “Ehm ja?” Kuchte hij om de trilling uit zijn stem te houden. Zijn blik verharde weer en er kwam een strakke grimas om zijn bek. Hij vergat zelfs om kwaad te worden op de manier waarop ze binnen was gekomen.



Questions  Eki8z
Questions  ZrDY9U2Questions  2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Questions  Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Questions    Questions  Icon_minitimewo 10 feb 2016 - 20:31

Claw zag er wat afwezig uit, maar keek snel op. "Ehm ja?" kuchte de kater. Swallowpaw grimaste. De zwarte kater was blijkbaar ziek of zo. Uitkijken dus, dat zij ook niet zieken was. Ze knikte ter bevestiging, en ging kalmpjes zitten, terwijl ze haar staart om haar poten krulde. "Ik wou je een paar dingetjes vragen." miauwde ze. Ze onderdrukte haar voorgevoel dat Claw zometeen weer krankzinnig zou worden, net als die keer toen hij te keer ging tegen Lightleaf. Dat was namelijk best angstaanjagend. Alsof hij iedereen die hem dwarszat ging vermoorden. Nu stond de BloodClan daar wel om bekend, maar toch had Swallowpaw een andere indruk gekregen over de leider. Niet dat ze hem mocht natuurlijk, maar ze wist dat er mee te praten viel, als je hem normaal behandelde. Alhoewel was Swallowpaw niet zo goed in katten 'normaal' behandelen. Ze was enkele keren uitgescholden als brutaal kreng, wat best klopte. Zonder pardon was ze namelijk zonet binnengestapt, maar dat boeide haar geen zier. Ze wou alleen antwoord.
-Héél laat, sorry!



Questions  Swallo12
Questions  G3K5gZvO_oQuestions  XehOIgmF_oQuestions  POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Questions  Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Questions    Questions  Icon_minitimedo 11 feb 2016 - 9:09

Hij staarde haar een tijdje aan, zonder wat te zeggen. Ze leek sprekend op haar broer en hij vroeg zich af of die twee zich dat wel realiseerden. “Je zou je prima redden in de Elite weet je.” Sprak hij weer op zijn normale ijzige toon. “Je lijkt op je broer.” Vervolgde hij kalm. “Geen regels meer en doen wat je zelf wilt.”  Er ontstond een grijnsje om zijn lippen en hij schudde langzaam zijn kop. “Jammer dat jouw moeder je zo verpest en verwaarloost heeft.” Hij negeerde haar opmerking compleet en hield zijn blik strak op die van haar gericht. Wat kwam ze hier doen? Ze wilde antwoorden dat was duidelijk of ze die ging krijgen was een tweede.



Questions  Eki8z
Questions  ZrDY9U2Questions  2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Questions  Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Questions    Questions  Icon_minitimeza 20 feb 2016 - 12:10

Claw bleef haar best lang aankijken, en daar werd Swallowpaw zenuwachtig van. Ze wou dat ze zijn gedachten kon lezen. Dan was alles een stuk gemakkelijker geweest. Echter was het leven geen droom, en was dat dus niet zo. Echter trok de ander zijn bek open. “Je zou je prima redden in de Elite weet je.” sprak Claw op zijn normale toon, die Swallowpaw nu wel goed kende. Ze trok haar mondhoeken even strak. Dat had Claw al eens gezegd, maar zij weigerde. En dat kwam haar duur te staan. Dus bleef Swallowpaw stil, en liet de ander praten. “Je lijkt op je broer.” Swallowpaw trok haar oren verrast. Dit had ze niet verwacht van Claw. "Oh?" miauwde ze vertwijfeld. “Geen regels meer en doen wat je zelf wilt.” ging de kater door, en Swallowpaws gezicht verdonkerde. Ze wou niet in de Elite, omdat ze katten vermoordden, verwondden en andere erge dingen. Maar toch klonk het verleidend, en Swallowpaw keek de ander met een schuin kopje aan. Echter ging de kater nog steeds door met praten, en toen hij door ging, was haar nieuwsgierigheid weg. Er viel even een korte stilte. "Weet je Claw, ik kom hier helemaal niet voor jouw reclame. En het was je bijna gelukt ook, alleen had je dat laatste zinnetje maar weg moeten laten, want nu kom ik voor geen muis meer in jouw Elite. Ik kom hier voor antwoorden, dus ik begin maar gauw, zodat ik jou niet al te lang hoef te zien." Ze wou bijna 'jouw lelijke kop' zeggen, alleen leek dit haar niet het passende moment om hem uit te schelden. Ze wachtte niet op antwoord, en ging meteen door met haar verhaal. "Waarom heb jij Cole meegenomen? En zeg nu niet omdat je meer katten nodig had, want er zit iets achter, en dat weet jij donders goed." sprak ze ferm. Nee, ze was niet dom, en ze had toen ook al doorgehad dat er iets achter zat. Alleen wou ze het Lightleaf niet aandoen om weer te breken.




Questions  Swallo12
Questions  G3K5gZvO_oQuestions  XehOIgmF_oQuestions  POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Questions  Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Questions    Questions  Icon_minitimema 22 feb 2016 - 13:15

Hij grinnikte zachtjes terwijl Swallowpaw een hele woordenstroom over hem uitstortte. “Weet je waarom je zo reageert Swallow?” Zijn blik boorde zich strak in die van haar. “Omdat je stiekem weet dat ik gelijk heb.” Het was hem meer dan eens opgevallen hoe Lightleaf naar Cole keek en haar dochter links liet liggen. “Ik probeer je niet over te halen om je aan te sluiten bij de Elite. Ik vertel je enkel de waarheid, daar kom je toch voor voor de waarheid.” In zijn groengele ogen was te zien dat hij eerlijk was. Het was niet zijn intentie geweest om haar over te halen. Hij had de woorden meer in een opwelling uitgesproken en aan haar reactie te zien had hij een gevoelig puntje aangesneden. “Heeft Lightleaf nooit verteld waarom ik Cole mee heb genomen? Dat is niet zo netjes van haar.” Hij schudde even zijn kop voordat hij verder ging. “Ik betrapte haar met één van mijn members en ik zou mijn bek houden als ik één van de kittens kreeg. Uiteindelijk besloot ze dat toch maar niet te doen, dus heb ik zelf maar geregeld dat de belofte nagekomen werd. Tenslotte zou Silverstar het vast niet heel leuk vinden als hij te horen kreeg dat hij halve BloodClanners in zijn clan heeft. Zijn ogen fonkelden geamuseerd op. “Want dat zijn jullie Swallowpaw en dat zullen jullie altijd blijven.” Hij knipoogde naar haar en begon toen ongegeneerd zijn poot te likken.  



Questions  Eki8z
Questions  ZrDY9U2Questions  2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Questions  Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Questions    Questions  Icon_minitimewo 2 maa 2016 - 16:40

Nadat zij haar zegje gedaan had, begon Claw weer. En wat hij zei, verraste haar erg. "Weet je waarom je zo reageert Swallow?" Het was best griezelig hoe hij zijn blik in haar boorde, en Swallowpaw schudde aarzelend van nee. "Omdat je stiekem weet dat ik gelijk heb." ging de kater door. De apprentice bleef stil, niet begrijpende waar Claw het over had. En toch klopte er iets niet. Er was één enkel detail wat ze niet in haar hersenpan kon plaatsen. Gelukkig viel er geen stilte, maar ging de kater door met kletsen, en wat hij daarna zei, begreep ze wel. "Vertel mij dan de waarheid. Het gaat immers over mij, en over Cole, en, over Blurpaw." sprak ze, terwijl ze onbewust een dwingende toon had aangenomen. Ze was zo ontzettend nieuwsgierig, dat ze zelfs niet wantrouwend was geworden door de woorden van Claw. Enkel geïnteresseerd. En antwoord kreeg ze, of ze het wou of niet. "Ik betrapte haar met één van mijn members en ik zou mijn bek houden als ik één van de kittens kreeg. Uiteindelijk besloot ze dat toch maar niet te doen, dus heb ik zelf maar geregeld dat de belofte nagekomen werd. Tenslotte zou Silverstar het vast niet heel leuk vinden als hij te horen kreeg dat hij halve BloodClanners in zijn clan heeft." Zo veel informatie kon Swallowpaw even niet bevatten, maar voordat ze überhaupt in staat was om haar bek open te trekken, sloot Claw zijn verhaal af. Ze keek de leider met een schuin kopje aan, en liet een stilte vallen. "Dus, ik moet toch naar de BloodClan?" sprak ze vertwijfeld. "Maar, wie is mijn vader dan? En waarom ging mijn moeder met hem om? Waarom is dit allemaal gebeurd?" Haar hoofd tolde van de informatie die ze zonet gekregen had. Dit kon ze even niet allemaal bevatten, en ze had nog zo veel meer vragen om te stelllen. Wat zou er eigenlijk gebeuren als je hersens te veel informatie in één keer zou krijgen? Daar wou ze nu even niet aan denken.



Questions  Swallo12
Questions  G3K5gZvO_oQuestions  XehOIgmF_oQuestions  POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Questions  Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Questions    Questions  Icon_minitimezo 6 maa 2016 - 19:36

Hij liet zijn woorden even bij haar bezinken, want hij wist dat de vragenstroom vanzelf zou volgen. Hij schudde zijn kop toen ze vroeg of ze naar de BloodClan moest.  “Ooh nee Swallow, je moet niets. Iemand op jou leeftijd zal ik nooit dwingen, die beslissing moet je zelf maken. Ik heb niets aan katten die een clan niet los kunnen laten. Ik zeg enkel dat jij je prima in de Elite zal redden, de rest is jouw keuze.” Toen haalde hij even zijn schouders op. “Nu maakt het toch niet meer zo veel uit. Is het niet? Al heb je wel meer privileges als BloodClanner hier dat is een feit.” Hij gunde hen veel meer dan de ThunderClanners. “Wie jouw vader is kan ik niet zeggen, dat moeten jouw ouders zelf doen.” Hij was dan misschien een achterbakse rotzak, maar hij was zelf ook vader. Het was niet zijn taak om Swallowpaw die informatie te geven. “Ik weet niet waarom ze met elkaar omgingen, maar ze waren in ieder geval zo onvoorzichtig dat ik er achter kwam en tjah daar zitten consequenties aan.” Vervolgde hij kalm.



Questions  Eki8z
Questions  ZrDY9U2Questions  2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Questions
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: High Rock-
Ga naar: