UFO gespot?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 UFO gespot?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
takarashi
Member
UFO gespot? DPKsfdL
62

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons..
Gender:
Rank:
takarashi
BerichtOnderwerp: UFO gespot?   UFO gespot? Icon_minitimewo 13 jul 2011 - 23:55

Kijk dit filmpje maar en vertel me of je het gelooft

Ik weet dat ik het in ieder geval geloof D:


UFO gespot? 10550546
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamwave
StarClan
UFO gespot? DPKsfdL
147

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Dreamwave
BerichtOnderwerp: Re: UFO gespot?   UFO gespot? Icon_minitimedo 14 jul 2011 - 7:51

Takarashi, je gelooft me of je gelooft me niet, maar dat zijn helikopters. Ze hebben ooit eens gezegd dat UFO's bestonden, maar later bleek dit een helikopter te zijn, van ver opgenomen in de lucht. En dan nog, zulke filmpjes kunnen zeer makkelijk bewerkt worden zodat het lijkt alsof je een ufo ziet. Ze kunnen ook foto's van 'UFO's' hebben gezocht, die geplakt hebben en dat gauw afgespeeld hebben. Net als zombies, vampiers, Dracula en de hele mikmak, bestaan UFO's dus echt niet Wink

Een overtuiginkje: Laatst op Internet stond dat zombies onze wereld zouden overheersen en ons zouden aanvallen, op eenentwintig mei. Is dat gebeurd? 'k Denk 't niet D:



Terug naar boven Ga naar beneden
Raintail
Member
UFO gespot? DPKsfdL
Linn
269

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Raintail
BerichtOnderwerp: Re: UFO gespot?   UFO gespot? Icon_minitimedo 14 jul 2011 - 8:01

ik dont believe it ^^
Ik geloof er wil en dat er ander leven is , maar niet in óns heelal, misschien dat er ergens nog leven is, waar wij nog nooit gekomen zijn, maar dit zijn gwn helikopters denk ik ^^ .


UFO gespot? 2v7sytk
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewkit.
Member
UFO gespot? DPKsfdL
166

CAT'S PROFILE
Age: 5 manen
Gender:
Rank:
Dewkit.
BerichtOnderwerp: Re: UFO gespot?   UFO gespot? Icon_minitimedo 14 jul 2011 - 9:46

Dat is niet echt een "ufo" want waarom zouden aliens als ze dan al bestaan wel naar ons kunnen vliegen en wij niet naar hen? ik denk wel dat er ergens buitenaards leven bestaat maar op een planeet ver, ver buiten ons zonnestelsel en dat leven zal (denk ik) niet veel verschillen van het onze Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderheart
Member
UFO gespot? DPKsfdL
155

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: UFO gespot?   UFO gespot? Icon_minitimevr 29 jul 2011 - 18:11

Nee, dat is geen "ufo" dat kan gewoon niet ben het met de andere eens.


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind UFO gespot? Rainbowdashx

UFO gespot? 002

Andere signature:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
UFO gespot?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: