A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Venompaw
Member
A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT DPKsfdL
82
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Venompaw
BerichtOnderwerp: A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT   A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT Icon_minitimezo 31 jan 2016 - 12:24

De jonge kater was voor de eerste keer naar Riverclan territoir gegaan, hij was namelijk best wel benieuwt naar de rivieren. Hij wilde namelijk zijn rust vinden, hij had zijn oren gespitst en zich klaar gemaakt voor een aanval. Hij was namelijk niet echt een drukke kat, hij opende zijn mond voorzichtig. Hij wist dat ergens hier de rivieren in de beurt zouden zitten, hij zwiepte een paar keer met zijn staart. Hij wachtte tot er een kat zou opduiken, die katten zouden op zijn geur afkomen. Dus zou hij een gesprek kunnen voeren of zichzelf kunnen trainen door een gevecht, hij schudden even met zijn vacht en wachtte geduldig.


A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT 20kxh8o
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefrost
Member
A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT   A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT Icon_minitimezo 31 jan 2016 - 12:32


De prachtige poes liep met een hooghartige houding het kamp uit, Ze moest grezen controleren nou geweldig waarom moest zij altijd alles doen? Had butter de pest aan haar ofzo? ze had al zoon bitchy mentor waar ze oh zo blij mee was, Geirriteerd sloeg de flame point poes een steen weg ugh zij was de beste appentice van haar clan en dan kreeg ze sleepingcurse als haar mentor die duidelijk daar niet blij mee was nee die had liever dreamypaw haar dochter, Geirriteerd zwierpte de poes een paar keer met haar staart een koude bries waaide door haar vacht heen, het was ook zulk mooi weer, Uitendelijk kwam de poes bij de highlands aan iets rook erg verdacht het rook naar...Schadowclan? Starclan domme wat moeten die hier?! Kom te voorschijn moeraskikker!' siste de poes duidelijk en vel, Ze had hier echt geen zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw
Member
A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT DPKsfdL
82
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Venompaw
BerichtOnderwerp: Re: A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT   A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT Icon_minitimezo 31 jan 2016 - 12:40

Venompaw was nog steeds bezig met zijn rust tot een felle kraaierige stem opdook, 'Kom te voorschijn moeraskikker!' siste de poes duidelijk en vel. De kattin was duidelijk een Riverclanner en helemaal toen hij haar zag, hij was niet verstopt maar hij deed wat ze zei. Hij trippelde naar haar toe, al was hij geen moeras kikker. Hij ging voor de Flame point zitten en keek haar rustig aan, hij had zijn wapens uitgeklapt maar wachtte tot ze meer te zeggen zou hebben. "Is er wat Riverclan kat?" Vroeg hij rustig, hij had namelijk al getraind met katten. Hij wilde namelijk elke techniek leren, hij wilde beter worden.


A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT 20kxh8o
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefrost
Member
A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT   A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT Icon_minitimezo 31 jan 2016 - 12:45


Zo die kater had lef hij trippelde rustig naar haar toe en ging voor haar neus zitten Rose gromde en deed een paar stappen naar achter,"Is er wat Riverclan kat?" Vroeg hij rustig, Meende hij dit nou? hij verspreide allemaal moeras geur over hun terretoruim heen en hij vroeg of er iets was? 'Je weet heel goed wat er is jij mouse-brain' siste ze vel 'Jij hoort hier niet verdwijn voordat ik een patroui er bij haal!' ze meende het echt als hij niet ging oprotten ging ze een patroui halen die hem lekker in elkaar mochten slaan het was toch maar een schadowclanner.
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw
Member
A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT DPKsfdL
82
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Venompaw
BerichtOnderwerp: Re: A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT   A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT Icon_minitimezo 31 jan 2016 - 12:52

De kater keek de kattin in haar blauwen ogen aan, hij ging rustig recht zitten en maakten het voor hem erg gemakkelijk. Hij keek haar gevoelloos en kil aan, de riverclan kat gromde en deed een paar stappen naar achter, hij keek haar rustig aan zelfs toen de flame point steeds kwaader werd. 'Je weet heel goed wat er is jij mouse-brain' siste de jonge poes fel. Hij haalde zijn schouders op, het was niet nodig om andere katten gelijk te beledigen. Hij likte zijn koude lippen af, 'Jij hoort hier niet verdwijn voordat ik een patrouille er bij haal!' Vervolgde de flame point weer. Hij negeerde haar kwaden reacties, hij wreef met zijn poot over zijn hoofd toe. "Misschien weet ik het wel beter dan dat jij het weet." Miauwde hij op haar reactie, om een soort Mind-game te spelen. "Hoe druk heb je het deze dagen gehad?" Vroeg hij daarna ineens, omdat hij haar ergens wel wilde overhalen tot een gesprek.


A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT 20kxh8o
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefrost
Member
A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT   A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT Icon_minitimezo 31 jan 2016 - 13:44


Het irriteerde Rose alleen maar dat hij haar negeerde hoe durft hij?! hij had echt veel lef zeg haar een beetje nergeren wist hij wel wie zij was!  "Misschien weet ik het wel beter dan dat jij het weet." Miauwde hij de poes gromde zachtjes eng sloeg haar nagels uit haar hulzen 'Volgens mij ben jij net zo dom als die steen daar als jij denk dat jij het beter weet dan ik' miauwde scherp  "Hoe druk heb je het deze dagen gehad?" Vroeg hij daarna ineens,De poes draaide even met haar oren en versmalde haar ogen no way dat ze een gezellig gesperk met hem ging houden 'Verander niet van onderwerp rat'
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw
Member
A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT DPKsfdL
82
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Venompaw
BerichtOnderwerp: Re: A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT   A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT Icon_minitimezo 31 jan 2016 - 14:48

Bij het zien van de Flame point kattin haar woeden klapte hij ook zijn nagels uit, de kattin voor hem dacht dat ze superieur was. Het zien was ook vinden bij haar, de kattin gromde zachtjes. 'Volgens mij ben jij net zo dom als die steen daar als jij denk dat jij het beter weet dan ik' miauwde ze scherp. Hij rolde met zijn ogen, katten waren slimmen wezen maar zij had een ego hoger dan haar hersenen. De poes draaide even met haar oren en versmalde haar ogen, zij werd alleen maar kwader en kwader. 'Verander niet van onderwerp rat' probeerde ze weer een belediging op hem te leggen, hij stond op en ging erg groot voor haar staan. Hij haalde zijn kin in de lucht, hij deed zijn borst naar voren. "Jij bent bang, daarom gebruik je beledigingen of niet?" Miauwde hij nog steeds rustig, hij liet zijn staart op de grond hangen.


A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT 20kxh8o
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefrost
Member
A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT   A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT Icon_minitimezo 31 jan 2016 - 14:54


hij stond op en ging erg groot voor haar staan. Hij haalde zijn kin in de lucht, hij deed zijn borst naar voren. "Jij bent bang, daarom gebruik je beledigingen of niet?" Miauwde hij nog steeds rustig Rose kneep haar ogen tot spleetjes, Bang? bang voor wat hem? was dat een grap ofzo? 'Hoezo zou ik bang zijn voor jouw ik ben ouder sterker en beter getraind' ja dat was toch ook zo? 'Jij bent net de nursery uit' siste ze zachtjes, Ja rose schatte hem wel iets van 5 tot 6 moons net een apprentice dus daar was ze niet bang voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw
Member
A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT DPKsfdL
82
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Venompaw
BerichtOnderwerp: Re: A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT   A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT Icon_minitimezo 31 jan 2016 - 15:21

De jonge kat ging weer normaal zitten, ze leek alleen maar kwaad te worden door al zijn acties. 'Hoezo zou ik bang zijn voor jouw ik ben ouder sterker en beter getraind' Sprak de Riverclan kattin, nog steeds woedend. Hij begon te lachen, ze begreep hem niet. Hij stopte ermee toen ze veder ging, 'Jij bent net de nursery uit' siste de kattin zachtjes. Hij keek haar nog steeds serieus aan en schudden met zijn kop, "Ik weet dat niemand bang voor mij zou zijn, alleen jij bent bang om gekleineerd te worden zelf beledigd en geen vrienden meer te hebben en ik weet dat je daarom andere beledigd of niet soms?" Vroeg hij rustig. Hij keek haar aan, ze zou hem misschien dit keer ook niet begrijpen. Hij kende namelijk meerdere katten en hij was er achter gekomen dat elke kat een angst zou hebben, hij wist dat zij ergens ook een zwakke punt zat want ze zou de Patrouille roepen maar dat had ze nog steeds niet gedaan. Misschien hongerde ze wel naar ruzies en geweld maar hij moest ook leren om te gaan met zulke katten, zelfs als hij ze zelf niet mocht. Hij glimlachte naar de flame point kattin, hij wilde geen ruzie maar wilde juist onderzoeken wat er met haar aan de hand was. "Sorry als ik je kwaad heb gemaakt om hier te komen maar ik dacht.." Miauwde hij naar haar, om haar nieuwsgierig te maken naar de reden.


A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT 20kxh8o
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefrost
Member
A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT   A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT Icon_minitimezo 31 jan 2016 - 15:29


"Ik weet dat niemand bang voor mij zou zijn, alleen jij bent bang om gekleineerd te worden zelf beledigd en geen vrienden meer te hebben en ik weet dat je daarom andere beledigd of niet soms?" Vroeg hij rustig, Rose haalde haar kin op en keek hem strak aan 'Dat is niet waar dit is gewoon wie ik ben ik heb genoeg katten om me heen die echt om me geven' ze wist wel wat hij probeerde te doen over haar skin te komen but he was wrong misshien is dat bij hem de case maar niet bij haar,. "Sorry als ik je kwaad heb gemaakt om hier te komen maar ik dacht.." Miauwde hij naar haar, Rose keek hem verbaasd aan 'Je kan denken? wow applausje'
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw
Member
A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT DPKsfdL
82
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Venompaw
BerichtOnderwerp: Re: A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT   A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT Icon_minitimezo 31 jan 2016 - 15:38

Venompaw negeerde wat ze zei want hij wist dat ze loog, hoe katten reageerde kon je vaak zien en horen. Hij liep soms een hele dag met zijn ogen dicht om zijn oren te trainen, hij trainde vaak zichzelf maar de meeste katten hadden een leraar nodig dus daarvoor zocht hij maar zij leek te laag te zijn voor die rol misschien als hij haar later weer ontmoeten dat haar levenservaring van nul tot niveau 1 was gestegen. 'Dat is niet waar dit is gewoon wie ik ben ik heb genoeg katten om me heen die echt om me geven' Zei ze alleen hij wist dat zo loog, alleen kon ze dat niet toegeven in zijn ogen. Hij liep gewoon veder weg, hij had al zijn rug naar haar toe gedraaid en negeerde haar totaal. Ze kon zich ook alleen voelen en daarom zo reageerde zodat de katten bij haar bleven, 'Je kan denken? wow applausje' zei ze hem nog achter na.

~Het is aan jouw de keus of dit topic tot een einde is gekomen of nog veder door gaat.


A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT 20kxh8o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A seed grow to a beautyfull Rose (Rosepaw'') SPT
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Highlands-
Ga naar: