Do you think of me when you look to the sea?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Do you think of me when you look to the sea?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Roseburn
Dark forest
Do you think of me when you look to the sea? VXFylUl
Loïs ❁
259
Actief
You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside

CAT'S PROFILE
Age: D E A D [25] ❁
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roseburn
BerichtOnderwerp: Do you think of me when you look to the sea?   Do you think of me when you look to the sea? Icon_minitimedo 4 feb 2016 - 20:04

De wat oudere kitten trippelde de nursery uit. Ze verveelde zich, voelde zich te oud voor de rest. Behalve dan natuurlijk de kittens van Futuresong, die waren ongeveer even oud als haar. Toch leken die niet zo vaak te willen spelen of op avontuur te willen gaan, dus deed ze dat maar lekker zelf. Ze had op het moment echt geen zin in haar siblings, wilde liever nog zichzelf moeten vermaken dan samen met hen. Al mocht ze Shadowkit en Robinkit wel, nu gewoon even niet. De grijze poes keek naar de grijze lucht. Het was minder koud dan normaal was de laatste tijd en ze verwachtte dan ook geen witte regen op het moment, maar gewone regen. De eerste druppel viel al uit de lucht. Rose volgde het met haar blauwe ogen, en verbaasde zich erover hoe deze weer de grond introk. Haar ogen vergrootten zich iets. Hé, dat had ze nooit eerder gezien! Natuurlijk had ze wel regen gezien, maar ze wist niet dat het ook weer in de grond verdween. Ze dacht dat het terug naar de rivier stroomde, maar blijkbaar was dat niet zo. Een glimlach kwam op haar gezicht door haar nieuwe ontdekking. Ze dacht terug aan haar eerste avontuur op het ijs, en zag automatisch een paar flitsen van dit evenement voor haar ogen. Ze zag zichzelf met die rooie en zwarte katten schaatsen en een grijns kwam op haar gezicht. Toen er een druppel op haar snuit viel, werd ze weer uit haar gedachtes gehaald. Ze likte deze met haar roze tongetje van haar neus af. Een druppel viel voor haar poten en met een grijns en fonkelende oogjes sloeg ze haar nagels uit, waarna ze in de druppel sloeg met haar poot. Deze spatte uiteen en toen kon Rosekit hem niet meer zien. Steeds meer druppels vielen en steeds vaker sloeg ze met haar poot. Dat ze nat werd deerde haar niet. Ze lachte hard bij iedere keer als er een druppel uit elkaar spatte. Dit was leuk!

- Ganzenopdracht, open!


roseburn

Terug naar boven Ga naar beneden
Lakepaw.
Member
Do you think of me when you look to the sea? Tumblr_n6u1vkDPLr1qaedvuo7_r1_250
Juul ♛
134
Afwezig
I’d like to see things your way, but I’m not sure if I can stick my head that far up my ass. ♥️

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lakepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Do you think of me when you look to the sea?   Do you think of me when you look to the sea? Icon_minitimeza 6 feb 2016 - 21:21


Lakepool

Gapend rekte de witte apprentice zich uit op haar nest van mos. Het geluid van de neerkomende regen op het dak van haar hol wekte haar. Een grauw ontsnapte uit haar keel. Was er geen sneeuw, dan was er wel regen. Met half dichtgeknepen ogen stapte ze het hol maar uit. Ze zou nu waarschijnlijk toch niet meer in slaap kunnen vallen, dus kon ze zichzelf maar beter nuttig gaan maken. De grauwe, grijze wolken hadden zich verspreid over de lucht. Het was al laat in de ochtend, maar toch was het donker buiten. Lakepaw vond het maar deprimerend.
De apprentice was op weg naar de prooistapel toen een heen en weer springend hoopje vacht haar aandacht trok. Een grijs gevlekte kitten besprong de neervallende regendruppels of het prooi was. Lakepaw rolde even met haar ogen. "Het is maar regen, hoor." snauwde ze. "Niets bijzonders." Pasgeboren kittens waren schattig, maar zodra ze wat ouder waren werden sommige zo sukkelig. Hoe kon je nou in StarClan's naam plezier hebben met iets als regen.
Do you think of me when you look to the sea? Happy_cat_icon_by_tie_dye_tiger-d64x2z7


Fairfaith | Liongaze |'Lakepaw | Luvon
Do you think of me when you look to the sea? 2gsh2e8
I’m not a tease, Im just a reminder of what you can’t have ♥️

Terug naar boven Ga naar beneden
Roseburn
Dark forest
Do you think of me when you look to the sea? VXFylUl
Loïs ❁
259
Actief
You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside

CAT'S PROFILE
Age: D E A D [25] ❁
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roseburn
BerichtOnderwerp: Re: Do you think of me when you look to the sea?   Do you think of me when you look to the sea? Icon_minitimeza 6 feb 2016 - 21:58

Natuurlijk moest er een betweter komen die haar pret weer bederven moest. Verontwaardigd keek Rosekit op naar de andere kat die zojuist naar haar gesnauwd had dat het maar regen was. Haar ijsblauwe ogen richtten zich op de apprentice, ze had geen idee hoe ze heette maar ze zou haar moeder hierover vertellen en dan was de ander nog lang niet jarig. Met een woedende blik keek Rose naar de ander en trok uitdagend haar wenkbrauw op. "En wie ben jij om dat te beslissen?" miauwde ze nijdig. Een nieuwe druppel viel op haar neus maar dit keer ging ze er niet achterna, want ergens voelde ze zich wel beschaamd. Ze wilde helemaal niet stom lijken in de buurt van oudere katten maar als deze stom deden tegen haar dan mochten ze een heel eind oprotten ook.


roseburn

Terug naar boven Ga naar beneden
Lakepaw.
Member
Do you think of me when you look to the sea? Tumblr_n6u1vkDPLr1qaedvuo7_r1_250
Juul ♛
134
Afwezig
I’d like to see things your way, but I’m not sure if I can stick my head that far up my ass. ♥️

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lakepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Do you think of me when you look to the sea?   Do you think of me when you look to the sea? Icon_minitimema 8 feb 2016 - 17:06


Lakepool

Ze had niet verwacht dat de kitten zo snel aangebrand zou raken. Het was maar een opmerking, geen verwijt. Als zij graag haar tijd wilde besteden met achter regendruppels aanrennen moest ze dat zelf beslissen. Kittens hadden toch geen taken waar ze zich iedere dag aan moesten houden. "Ik heb niet besloten dat dat regen heet, dat was het werk van moedertje natuur." Ze zakte door haar achterpoten en nam een comfortabelere positie aan. "Äls ik dat had mogen beslissen had ik het wel een mooiere naam gegeven." Mompelde ze in zichzelf. 'Regen' klonk zo lomp.
Do you think of me when you look to the sea? Happy_cat_icon_by_tie_dye_tiger-d64x2z7


Fairfaith | Liongaze |'Lakepaw | Luvon
Do you think of me when you look to the sea? 2gsh2e8
I’m not a tease, Im just a reminder of what you can’t have ♥️

Terug naar boven Ga naar beneden
Roseburn
Dark forest
Do you think of me when you look to the sea? VXFylUl
Loïs ❁
259
Actief
You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside

CAT'S PROFILE
Age: D E A D [25] ❁
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roseburn
BerichtOnderwerp: Re: Do you think of me when you look to the sea?   Do you think of me when you look to the sea? Icon_minitimeza 20 feb 2016 - 22:43

Toen Lakepaw miauwde dat zij niet besloten had dat het regen heette, rolde Rosekit met haar ogen. Ze was niet dom; dat had ze zelf ook nog wel door. Sterker nog, een brein had zeker Rose wel. Dat was dan ook de reden dat ze meteen een opmerking klaar had liggen toen de apprentice zei dat ze het een mooiere naam gegeven zou hebben als zij had mogen kiezen. "Maar je zei net dat het 'maar' regen was." zei ze op betweterige toon. "Als het niets bijzonders is, geef je het ook geen mooie naam." de kitten trok haar wenkbrauw op en keek met uitdagende pretlichtjes in haar ogen naar de ander, wachtend op een antwoord. Het liefste daagde ze iedereen zo uit, de hele dag door. Heerlijk vond ze het.


roseburn

Terug naar boven Ga naar beneden
Lakepaw.
Member
Do you think of me when you look to the sea? Tumblr_n6u1vkDPLr1qaedvuo7_r1_250
Juul ♛
134
Afwezig
I’d like to see things your way, but I’m not sure if I can stick my head that far up my ass. ♥️

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lakepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Do you think of me when you look to the sea?   Do you think of me when you look to the sea? Icon_minitimedo 25 feb 2016 - 13:24


Lakepool

De leerling wierp een geïrriteerde blik op de kitten en snoof even. Van een kitten van de leider had je toch wel iets beters mogen verwachten dan een betweterig mormeltje. "Oké, stel je voor dat jij de eerste kat in het woud geweest zou zijn," begon ze terwijl ze haar staart over haar pootjes sloeg. "Hoe zou jij het dan hebben genoemd?" Zelf had ze nog niet echt een betere naam bedacht, maar eens zien waarmee het mormeltje aan zou komen zetten.
Do you think of me when you look to the sea? Happy_cat_icon_by_tie_dye_tiger-d64x2z7


Fairfaith | Liongaze |'Lakepaw | Luvon
Do you think of me when you look to the sea? 2gsh2e8
I’m not a tease, Im just a reminder of what you can’t have ♥️

Terug naar boven Ga naar beneden
Roseburn
Dark forest
Do you think of me when you look to the sea? VXFylUl
Loïs ❁
259
Actief
You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside

CAT'S PROFILE
Age: D E A D [25] ❁
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roseburn
BerichtOnderwerp: Re: Do you think of me when you look to the sea?   Do you think of me when you look to the sea? Icon_minitimedo 24 maa 2016 - 17:06

Als eerste werd er op haar gereageerd met een licht gesnuif. De oudere kitten glimlachte kort in zichzelf. Pf, als die katten dachten dat zij altijd braaf was, hadden ze het mis. Mooi niet dat ze zich netjes aan alle regeltjes ging houden die de warrior code oplegde. Dat was gewoon niks voor haar. Toen de apprentice aan haar vroeg hoe zij regen genoemd zou hebben als zij de eerste kat was in het woud, haalde ze kort haar schouders op. Een frons kwam op haar gezicht toen ze nadacht over het perfecte woord, maar het leek haar niet te binnen te schieten. "Weet ik niet," miauwde ze dus wat simpeltjes en grijnsde kort. "Ik vind regen gewoon een goeie naam, jij wilde iets anders, ik niet,"


roseburn

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Do you think of me when you look to the sea?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: