Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Zealspark
StarClan
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead   Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead Icon_minitimema 8 feb 2016 - 13:35

Zijn poten droegen hem richting de bekende rotsen waar hij al een lange tijd niet meer geweest was. Na de dood van zijn vader had de kater het gewaagd om nog één keer zijn poten op het nu verboden stuk grond te zetten, maar dat was de laatste keer geweest. Zijn helderblauwe blik hield de emotie en onzekerheid verborgen terwijl ze zich steeds dichter bij de rotsen bevonden. Zealspark moest zich nu sterk houden voor Firepaw. Zij was degene die dat nu nodig had, een steun toeverlaat. De wolken vermenigvuldigden, net zoals de regendruppels in een steeds grotere hoeveelheid naar beneden kletterden. Hij drukte zijn vacht tegen die van de jongere poes, gewoon in de vorm van een vriendschappelijk gebaar en om haar warmte te bieden. Hij vond het eerder normaal dat een mentor ervoor zorgde dat zijn apprentice gezond bleef.

Firepaw!


Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead   Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead Icon_minitimevr 12 feb 2016 - 20:22

What do we say to the god of death? Not today.
De rotsen vormde zich voor hen tussen de stortregen door. De rode apprentice liep dicht tegen haar mentor aan, die al een even vlammend rode pels had. Ze was doorweekt, haar vacht plakte tegen haar huid, waardoor er weinig van haar over bleef. Met Leafbare en BloodClan in de Clan was ze magerder dan ooit, maar nog niks om zorgen over te baren. Het strakke contrast met de normaal dik opgezette pels zorgde echter voor haar zielige verschijning. Pas toen ze zich in één van de schuilplekken onder de overhangende rotsen van Sunningrocks bevond hield ze stil, waarna er een rilling door haar lichaam schoot. Van de kou, van verdriet. Ze herinnerde zich dat Liongaze haar Sunningrocks had laten zien. Voor een moment wenste ze dat iedereen zo was als hij, zodat er geen vijandigheid meer was en dus ook geen doden.
F I R E P A W


Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead   Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead Icon_minitimema 15 feb 2016 - 21:32

Uiteindelijk waren ze gearriveerd bij hun broodnodige schuilplek. Zijn kop en lichaam kregen nu bescherming geboden tegen de regen, en dat was hetgeen waar hij nu vooral naar snakte. Dat en de veiligheid van de Clan. Maar Zealspark wist dat dat laatste nu een verre droom was, eentje die hij enkel kon realiseren met veel moeite, bloed, zweet en tranen. En dan vooral bloed.. Hij schudde zijn kop en dwong de negatieve gedachtes in een hoekje van zijn hoofd, al was het niet bepaald gemakkelijk om nu het positieve van de situatie in te zien. Brightspots was dood, het kamp was bezaaid met een walgelijke Bloodclangeur, gemengd met die van de dood. Hij vroeg zich af of alle doden het hem kwalijk namen, omdat hij niet de krijger was die hij hoorde te zijn. Hij was niet verantwoordelijk genoeg.. Als hij beter had opgelet, beter zijn best had gedaan dan had hij deze situatie kunnen voorkomen. Als hij toenertijd de grenzen beter had gecheckt dat zou hij de Clan voor de inval van Bloodclan hebben kunnen gewaarschuwd. Dit alles voelde aan als zijn fout, alsof hij gefaald had. Hij boorde zijn nagels in de grond en sloeg zijn kaken op elkaar. Maar de gedachte dat hij zich sterk moest houden, voor Firepaw en de rest dwong de tranen binnen te blijven. Zijn lichaam was ondertussen bezaaid met wonden en hier en daar een litteken, net zoals zijn hart. Maar dat voorkwam niet dat hij nog altijd zijn uiterste best deed om Thunderclan uit de vieze klauwen van Bloodclan te krijgen. De rode kater zou wraak nemen op die Claw en zijn smerige slaafjes. Al zei hij het duizend en één keer luidop in zijn gedachtegang, hij zou die daad ook in werkelijkheid klaar weten te spelen. Nog nooit had hij zo'n grote drang gevoeld om iemand met opzet te pijnigen, misschien zelfs te vermoorden. Maar hij vond dat de redenen die hij er nu voor had gesteund werden door de gruwelijke feiten die in het geheugen van iedere Thunderclanner gegrift stonden.


Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead   Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead Icon_minitimedi 23 feb 2016 - 17:32

What do we say to the god of death? Not today.
Er bleef een stilte tussen mentor en apprentice hangen. Verslagenheid wellicht, hoewel beide verre van klaar waren om zich gewonnen te geven. Het gewicht van de plaats waar ze zich bevonden, bovenop de gebeurtenissen van die dag drukte zwaar op hen neer. Firepaw sloot haar ogen voor een moment om de overgebleven tranen weg te dwingen. Het was koud, maar lang niet meer zo koud als in de volle regen en wind. Zolang er geen RiverClanners langs zouden komen zaten ze hier goed. "Wil je me vertellen hoe het vroeger was?" vroeg ze uit het niets, zonder hem aan te kijken. Ze doelde op mooie verhalen die hij kende over vorige Clanleiders en, als hij dat wilde, over zijn vader misschien. De machtige leider waarnaar zij vernoemd was en aan wie zij veel katten deed denken. Ze had hem eigenlijk nog nooit echt om verhalen gevraagd, maar misschien was dit een manier om haar gedachte wat tot rust te laten komen.
F I R E P A W


Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead   Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead Icon_minitimedi 8 maa 2016 - 21:08

Hij keek pas weer op toen de rode poes hem een vraag stelde. Zealspark fronste even en wiebelde wat met zijn oortjes voordat hij Firepaw een schuine, vragende blik toewierp. Zijn ogen hadden weer een aangename kalmte gekregen en zijn gelaatstrekken zaten vrijwel weer volledig in de plooi. "Wat wil je weten dan?" klonk zijn stem zacht, maar in tegenstelling met zijn ogen alles behalve kalm. Hij had zijn best moeten doen om de klank op een zelfde volume te houden maar toch had zijn stem overgeslagen in het uitspreken van de woorden. Hij vervloekte zichzelf binnensmonds en wierp zijn lichte blauwe ogen welke als een koud vuur flikkerden de andere kant op. Hij wist zelf niet op iets interessant te komen en aangezien hij nu niet als een zeurende elder wou overkomen, die random dingen begon op te noemen die alles béhalve interessant waren had hij haar dus maar gevraagd wat ze precies wou weten. Alhoewel dit moment vele herinneringen in hem opriep, het waren niet bepaald degene die hij met haar wou delen.


Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead   Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead Icon_minitimedi 8 maa 2016 - 23:34

What do we say to the god of death? Not today.
Zijn stem sloeg lichtelijk over toen hij haar vroeg wat ze precies wilde weten en ze voelde zich schuldig dat ze het had durven vragen. Het was er nu echter toch al uit en als ze haar mentor een beetje kende dan had het nu ook geen zin meer om erop terug te komen nu ze de aanzet toch al had gegeven. "Iets over Silverstar of Firestar, over ThunderClan met een echte Clanleider aan het hoofd. Sorry dat ik het vraag, er zal op het moment wel niets tussenzitten dat niet pijnlijk is," haar woorden dwaalde langzaam af. Was het egoïstisch om op een moment als dit om zo'n verhaal te vragen? Het was puur uit verlangen de moed terug te vinden en te kunnen hopen dat alles weer goed zou komen, hoewel er dingen waren gebeurd die nooit meer recht gezet konden worden. "Ik mocht altijd in Silverstar's den liggen als ik dat wilde. Hij vertelde me dat hij die van de warriors toch veel gezelliger vond." Ze begon zelf maar, al kende ze de leider nooit zo goed als hem.
F I R E P A W


Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead   Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 21:25

De poes verduidelijkte haar vraag wat en een kleine schouderophaal ging er nog vanaf toen ze zich verontschuldigde. "Geeft niet," miauwde hij terwijl hij zachtjes glimlachte, een glimlach die zijn ogen niet bereikte. Toen ze nadien vervolgde, dacht hij direct aan de keren dat hij Silverstar verachtte. Een grijns begon met zijn lippen te spelen. "Helemaal in het begin, toen Silverstar net leader was, mocht ik hem totaal niet." beaamde hij, zijn blauwe blik een tikkeltje verontschuldigend. "Het voelde aan alsof hij zomaar de plaats van mijn vader innam.. alsof hij hem verving.. en Firestar was gewoon niet vervangbaar.." probeerde hij uit te leggen terwijl zijn ogen afdwaalden naar zijn witte voetjes. "Maar toen hij mijn mentor werd en ik hem beter leerde kennen werd hij meer dan alleen mijn mentor en leader.. hij was toen ook mijn vriend. En heel stiekem.. keek ik een beetje naar hem op." Natuurlijk keken er veel krijgers naar hun leider op. Maar bij Zealspark lag het toch net iets gevoeliger. Firestar was altijd al zijn grote voorbeeld geweest en dus was het enorm lastig geweest om zijn perspectief van richting te veranderen. Een zucht rolde over zijn lippen. Ergens was hij jaloers op Firepaw. Zij had tenminste een moeder gehad, iemand die haar verhaaltjes vertelde voor het slapen gaan. Iemand die haar troostte wanneer het er op aankwam.. Al betwijfelde hij dat laatste, Firepaw kennende. "Weet je, mijn moeder stierf bij de geboorte," begon hij plots. Hij wist niet waarom hij dit precies vertelde aan haar, maar het voelde gewoon juist aan. "Daarom trok ik altijd meer naar mijn vader toe. Hij was mijn enige steun toeverlaat..  Toen hij stierf leek het alsof mijn hele wereld stuk ging, alsof ik me plots op onbekend terrein bevond en de enige standvastigheid die ik had van me weggerukt werd.." zuchtte hij zachtjes. "Het is gewoon oneerlijk." miauwde hij nadien, doelende op alles wat ze meegemaakt hadden. Hoe snel iemands leven afgelopen kon zijn.. Er was maar slechts één seconde nodig om een ware droom tot een nachtmerrie om te toveren.


Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead   Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead Icon_minitimema 14 maa 2016 - 22:14

What do we say to the god of death? Not today.
Zealspark zei dat het niets gaf, maar ze zag dat zijn glimlach slechts bij zijn mond bleef hangen en niet door trok naar zijn ogen. Het verbaasde haar lichtelijk toen de kater vertelde dat hij Silverstar ooit niet had gemogen, aangezien hij altijd zo goed bevriend met hem had geleken. Het begrip kwam echter wel toen hij uitlegde waarom dat was. Voor een deputy leider kon worden moest eerst de vorige leider sterven of afstappen. Het was een soort van vervanging, hoewel natuurlijk geen twee katten hetzelfde waren. Ze kon zich er wel iets bij voorstellen dat dat lastig was. Het gesprek werd zwaarder toen hij plots begon over zijn moeder die was gestorven nadat ze haar kittens op de wereld had gezet. Firepaw luisterde stilletjes toe hoe hij vertelde dat zijn vader daarom alles voor hem was geweest. De rode apprentice slikte even. "Ik weet niet hoe dat voelt, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen," sprak ze op zachte toon. "Maar," haar stem vond iets meer kracht terug, "Silverstar vinden we wel terug," vervolgde ze. Haar mentor had al zoveel verloren en ze zou er persoonlijk voor zorgen dat de zilveren kater die hun Clan leidde niet de volgende werd.
F I R E P A W


Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead   Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead Icon_minitimezo 20 maa 2016 - 17:06

De woorden van de rosse poes deden een kleine glimlach op zijn gelaat toveren. "Silverstar zullen we zeker terugvinden. Al is dat het laatste wat ik doe." miauwde hij zacht maar met een enge vastberaden toon. Hij wou niet dat zijn mentor en eveneens vriend op een vreemde, onbekende plek het leven zou laten. Net zoals hij niet wou dat Firepaw haar leven zou wagen in een poging Claw te vermoorden. Hij wist dan ook dat wanneer het erop aan kwam, hij haar of te wel tegen moest houden of zou moeten helpen. Hijzelf had namelijk ook een bepaalde drang om de zwarte Bloodclan leader een koekje van eigen deeg te laten proeven. De regen stortte nog steeds onophoudelijk naar beneden en een zachte zucht verliet zijn bekje. "Maak je trouwens geen over je krijgerschap. Ik zorg ervoor dat je zeker nog je warriornaam zult mogen ontvangen. We zullen Silverstar wel terugvinden. Bloodclan zal verdwijnen. Alles zal terug zijn zoals het voorheen was. Dat beloof ik." miauwde hij zacht, zijn helderblauwe blik in de hare priemende.


Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead   Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 21:34

What do we say to the god of death? Not today.
Ze ontmoette zijn blik en er verscheen een lichte grijns op haar gelaat bij zijn woorden. "Oh ik maak me geen zorgen over het worden van een Warrior. Zelfs al had Claw het aangeboden, dan nog had ik het niet van hem aangenomen. De enige die mij een warrior naam mag geven is de leider van ThunderClan en die doet dat wel als hij terug is. Al moet ik hem de oren van zijn kop zeuren," antwoordde ze. Ze wist ook wel dat ze waarschijnlijk al een warrior was geweest als alles normaal was verlopen, maar dat zat er nu gewoon niet in. Wat ze zei was waar, enkel een echte leider kon een apprentice zijn naam geven. Ze zou nooit kunnen leven met een vieze naam die Claw voor haar had bedacht. Dan liever voor altijd rondlopen met de naam Firepaw.
F I R E P A W


Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: