hunting in the snow



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 hunting in the snow

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Autumnstorm
Member
hunting in the snow DPKsfdL
een mens XD
31
Actief
Autumnstorm was als kitten de kleinste van een nestje in de RivierClan. Ze werd geplaagd, en besloot dus respect te verdienen door prooi te vangen. Ze dwaalde enkel af tot het WindClan territory en kwam Frostfaith tegen. Zij vertelde dat in de WindClan de katten niet beledigd worden, en allemaal gelijk zijn. Autumnstorm vond dit prachtig, en knikte meteen enthousiast "ja" toen Frostfaith vroeg of ze zich bij de WindClan wilde voegen. In overleg met Everstar mocht ze dus blijven, en ze had nooit meer wat van de RivierClan gehoord.

Daarom kan ze nu nog steeds geweldig zwemmen, en is groter dan de meeste WindClan katten.

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Autumnstorm
BerichtOnderwerp: hunting in the snow   hunting in the snow Icon_minitimedi 23 feb 2016 - 13:38

Mokkend ploegde Autumnstorm door de ijskoude sneeuw. Ze had absoluut geen zin om te jagen, maar nu het Blad-kaal was, moest ze wel. Haar oranje dikke vacht had zo zijn voor- en nadelen. Het voordeel was, dat ze het niet koud had. Het nadeel, dat haar oranje vacht nogal afstak tegen het witte deken, en ze zo geen enkele kans had een prooi te vangen. Ze naderde het kleine meertje, waar nu het zo koud was een laagje ijs op lag. Voorzichtig zette ze een poot op het ijs. Het was sterk genoeg om op te staan, maar ze riskeerde het liever niet. Het ergste was om met Blad-kaal een natte vacht te hebben. Plots kreeg ze een konijntje in het oog. Het chocolade bruine diertje had het zo te zien ook niet echt getroffen met zijn vacht. Voorzichtig drukte ze haar buik tegen de natte koude sneeuw en sloop dichterbij. Het diertje, die onder de sneeuw naar voedsel zocht, had niks in de gaten. Autumnstorm sprong omhoog en maakte het beestje af zonder dat het de tijd had om een kreet uit te slaan. Tevreden beende ze weer terug naar het kamp. 


Open~
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
hunting in the snow Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: hunting in the snow   hunting in the snow Icon_minitimedi 23 feb 2016 - 17:57

Autumstorm,
uit jouw post maak ik op dat je graag een Clankat wil zijn. In dit geval moet je jezelf eerst aanmelden voor een clan. Nu ben ik ook Butterstar en heb ik gemerkt dat je jezelf al op hebt gegeven om bij de Riverclan groep te komen. Dit is al een heel goed begin maar je moet jezelf ook nog even in het topic dan aanmelden die je hier: https://www.warriorcatsnl.com/f125-riverclan kan vinden. Wil je nou niet bij Riverclan maar bij een andere clan vindt je hier de andere clans waar je jezelf kan aanmelden. https://www.warriorcatsnl.com/f14-clans . Als je verder nog vragen of opmerkingen hebt kan je deze altijd aan mij of een van de andere moderators stellen in een prive bericht. Kijk anders ook, als je dat nog niet gedaan hebt, hier even https://www.warriorcatsnl.com/h1-guidebook . Dit is een duidelijke en overzichtelijke uitleg van alles dat wel en niet mag hier op Warrior Cats. Ik wens je veel plezier.

Groetjes Sinclaw.
Ik zag dat je dit topic twee keer geopend hebt. Ik zal een van de twee weghalen zodat zodra je geaccepteerd bent je met dit topic gewoon verder kunt gaan.


hunting in the snow CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnstorm
Member
hunting in the snow DPKsfdL
een mens XD
31
Actief
Autumnstorm was als kitten de kleinste van een nestje in de RivierClan. Ze werd geplaagd, en besloot dus respect te verdienen door prooi te vangen. Ze dwaalde enkel af tot het WindClan territory en kwam Frostfaith tegen. Zij vertelde dat in de WindClan de katten niet beledigd worden, en allemaal gelijk zijn. Autumnstorm vond dit prachtig, en knikte meteen enthousiast "ja" toen Frostfaith vroeg of ze zich bij de WindClan wilde voegen. In overleg met Everstar mocht ze dus blijven, en ze had nooit meer wat van de RivierClan gehoord.

Daarom kan ze nu nog steeds geweldig zwemmen, en is groter dan de meeste WindClan katten.

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Autumnstorm
BerichtOnderwerp: Re: hunting in the snow   hunting in the snow Icon_minitimewo 24 feb 2016 - 10:13

Hallo Sinclaw,
Ik heb me inderdaad aangemeld bij de rievierclan, maar heb besloten dat ik toch liever in de windClan wil. Ik weet alleen niet hoe ik dat doe. Kan jij me daarbij helpen? En ben ik nu lid van een topic? Want ik weet niet waar je dat kan zien. Ik ben pas 2 dagen online, dus sorry als ik je te veel vragen stel:cinderpelt:

Groetjes Autumnstorm
Terug naar boven Ga naar beneden
 
hunting in the snow
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Heatherfields-
Ga naar: