A new adventure



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A new adventure

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leopardskin
Member
A new adventure DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: A new adventure   A new adventure Icon_minitimedi 23 feb 2016 - 15:47

Leopardskin was op pad, ze wist nog niet helemaal waarnaartoe, maar dat deed er niet toe. De kattin keek om zich heen, alle twoleg dens stonden netjes op een rij. Ze wandelde verder, op een rustig tempo. De kattin rook eens goed, de geur van een andere kat kwam heer tegemoet, ze huiverde even, bij de gedachte dat dit een BloedClan kat zou kunnen zijn. Leopardskin had nog nooit een BloedClanner geroken, en wist dus niet zeker of het niet gewoon een onschuldige kittypet was. Of misschien zelfs wel een andere Clankat. Ze keek om zich heen, op zoek naar een beweging, en misschien zelfs wel en gedaante die haar tegemoet kwam.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
A new adventure 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Milo
Member
A new adventure Giphy
Marte
76
Actief
Kiss me if I'm wrong, but dinosaurs still exist right?

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Milo
BerichtOnderwerp: Re: A new adventure   A new adventure Icon_minitimedi 23 feb 2016 - 22:53

Milo trippelde rustig door de besneeuwde straten, warm ingepakt in zijn witte truitje. Eerst naar links, naar de straat met de kersenbomen, dan weer rechts, oversteken, door de achtertuinen. Het was zijn gebruikelijke routine, elke dag ging hij langs ditzelfde pad. Hij hield van de voorspelbaarheid, de zekerheid dat alles hetzelfde bleef. Zijn pootjes stapten onafgebroken verder op het weggetje. Hij sloeg de hoek van de straat om en bleef geschokt staan toen hij een onbekende, gevlekte kat zag zitten. Wat deed zij hier? Een lichte paniek verspeidde zich door zijn lijfje; dit was niet gepland!


A new adventure B87alh


Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
A new adventure DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: A new adventure   A new adventure Icon_minitimedi 23 feb 2016 - 23:33

Leopardskin keek de onbekende kater recht in zijn ogen. Haar blik verzachtte toen ze de lichte paniek in zijn ogen zag, "hallo. Ik heet Leopardskin, wat is jou naam?" vroeg ze met een neutrale stem. Ze wist niet of deze kat haar zou aanvallen of niet, maar één ding was zeker, zij zou niet beginnen met een aanval. De kattin loste alles graag vredig op, ook al was dat niet altijd een optie. Haar blik werd triest, en ze staarde naar een triest tafereel dat alleen zij kon zien; het slagveld waar haar ouders, broer en zusje waren vermoord. Ze schudde snel haar hoofd in de hoop dat Milo niks had gemerkt.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
A new adventure 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Milo
Member
A new adventure Giphy
Marte
76
Actief
Kiss me if I'm wrong, but dinosaurs still exist right?

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Milo
BerichtOnderwerp: Re: A new adventure   A new adventure Icon_minitimedo 25 feb 2016 - 16:11

'Hallo, ik heet Leopardskin, wat is jou naam?' De poes had heldere, blauwe ogen en was misschien iets ouder dan hem. Milo vermoedde dat ze geen poesiepoes was, en een koude rilling trok over zijn rug. Er zat geen dreiging in haar stem, en niets wees erop dat ze hem zou aanvallen, maar toch... Je wist nooit wat zo'n wilde kat zou doen. Het ene moment konden ze misschien wel vriendelijk en aardig tegen je doen, maar zodra te dicht in de buurt kwam... bam! Met toegeknepen ogen keek Milo de poes aan, 'Milo' antwoordde hij kortaf. Hoe minder hij zei, hoe sneller de luipaard weg was.


A new adventure B87alh


Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
A new adventure DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: A new adventure   A new adventure Icon_minitimedo 25 feb 2016 - 19:29

Leopardskin lachte hem vriendelijk toe, "Prettig kennis te maken Milo" Zei ze op een zachte toon. "Trouwens, veel huiskatten zijn bang van Rogues... Maar ik doe je echt geen kwaad, geloof me" Voegde ze er snel aan toe om er voor te zorgen dat de kater niet wegliep, ze was eenzaam en had behoefte aan een vriendelijk gesprek, misschien zelfs wel een vriend. Hij zal toch wel wegrennen, iedereen is bang van me of valt aan... Of, ze zijn al dood Dacht de kattin bedroeft. Pijn was te zien in haar ogen, maar dit keer knipperde ze het niet weg, soms was het goed om je kwetsbaar op te stellen.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
A new adventure 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Milo
Member
A new adventure Giphy
Marte
76
Actief
Kiss me if I'm wrong, but dinosaurs still exist right?

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Milo
BerichtOnderwerp: Re: A new adventure   A new adventure Icon_minitimevr 26 feb 2016 - 18:54

'Prettig kennis te maken Milo' de poes had een aangename, zachte stem en haar ogen keken hem vriendelijk aan. Ze zag er oprecht aardig uit. 'Trouwens, veel huiskatten zijn bang van rogues... Maar ik doe je echt geen kwaad, geloof me' Milo schuifelde onrustig met zijn poten, kon hij haar vertrouwen? Het woordje rogue spookte door zijn hoofd, rogue, rogue, rogue. Had hij dat niet ooit al gehoord? Hij wist het niet zeker... 'Ben je een clankat?'  vroeg hij opnieuw kortaf, maar met een tikkeltje nieuwsgierigheid. Nu deze onbekende kat zomaar zijn dagelijkse route had verstoord, wou hij wel graag weten waarom. Hij schrok toen hij opeens verdriet in de ogen van de poes zag verschijnen. Had hij iets verkeerd gedaan? 'Alles goed?' vroeg hij bezorgd.


A new adventure B87alh


Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
A new adventure DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: A new adventure   A new adventure Icon_minitimevr 26 feb 2016 - 19:54

'Ben je een clankat?' Vroeg de kater, een beetje kortaf -vond Leopardskin- daarna schuifelde hij onustig met zijn poten. 'Ben je een clankat?' vroeg hij daarna. Leopardskin lachte, 'Nee, ik ben een Rogue... Waarom zou ik anders over Rogues begonnen zijn?' legde de kattin uit. Toen de verdrietige blik in haar ogen verscheen vroeg de kater voor haar bezorgd: 'Alles goed?'. Leopardskin keek naar de grond, "Prima" mompelde ze terwijl er een traan op de grond viel. Hij spatte uit elkaar, en de kattin zuchtte. "Om eerlijk te zijn, nee.... Mijn ouders, broer en zus zijn vermoord toen ik 10 manen was, en sinds dien ben ik alleen. Ik heb het zelf net overleefd" Haar stem klonk stabiel, maar nadat ze klaar was met praten rolden er nog meer tranen over haar wangen. De kattin zuchtte.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
A new adventure 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Milo
Member
A new adventure Giphy
Marte
76
Actief
Kiss me if I'm wrong, but dinosaurs still exist right?

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Milo
BerichtOnderwerp: Re: A new adventure   A new adventure Icon_minitimewo 2 maa 2016 - 0:46

'Nee, ik ben een Rogue... Waarom zou ik anders over Rogues begonnen zijn?' legde ze uit, maar Milo snapte het nog steeds niet. Wacht wacht, was een Rogue niet zoiets als een aardige Bloodclanner? Dus betekende dat dat ze niet van plan was om hem op te eten? Milo hoopte maar van wel. Leopardskin's blik richtte zich op de grond toen er plots een enkele traan over haar wang naar beneden biggelde. 'Prima' zuchtte ze, 'Om eerlijk te zijn, nee.... Mijn ouders, broer en zus zijn vermoord toen ik 10 manen was, en sindsdien ben ik alleen. Ik heb het zelf net overleefd' Oh... Milo was even met stomheid geslagen. Hij wist niet goed hoe hij moest reageren, niet iedere dag kwam er een wildvreemde zijn levensverhaal bij hem uitstorten. Hij kende haar nauwelijks! En dan nog, hij kon zich amper voorstellen hoe zij zich moest voelen. Familie had hij nooit gehad, noch was hij ooit iemand dierbaar verloren. Maar niemand verdiende zo'n hard leven. Hij wou dat hij Leopardskin kon troosten, maar wist niet hoe. Uiteindelijk gaf hij haar dan maar een onbeholpen kopje. 'Het komt wel goed,' murmelde hij, al wist hij niet of hij het zelf wel geloofde.


A new adventure B87alh


Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
A new adventure DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: A new adventure   A new adventure Icon_minitimedo 3 maa 2016 - 14:43

Na een tijdje stilte, gaf Milo haar een onbeholpen kopje en zei 'Het komt wel goed,'. Leopardskin glimlachte, 'Dankje' Zei ze. 'Sorry als het een beetje raar lijkt dat ik gelijk mijn hele levensverhaal aan je vertel, maar ja. Soms is dat de enige manier om iemand er van te overtuigen dat ik geen kwade bedoelingen heb' Legde de kattin snel uit, hopende dat ze er niet raar door leek. 'Ik zag dat je duidelijk bang van me was, maar dat is volkomen normaal. Dus besloot ik me maar gewoon kwetsbaar op te stellen, snap je?' Vervolgde ze, terwijl in haar felblauwe ogen wat blijdschap verscheen, ze had iemand er waarschijnlijk van overtuigd dat ze hem niet zou opeten.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
A new adventure 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Milo
Member
A new adventure Giphy
Marte
76
Actief
Kiss me if I'm wrong, but dinosaurs still exist right?

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Milo
BerichtOnderwerp: Re: A new adventure   A new adventure Icon_minitimeza 5 maa 2016 - 20:11

'Dankje,' zei Leopardskin, 'Sorry als het een beetje raar lijkt dat ik gelijk mijn hele levensverhaal aan je vertel, maar ja. Soms is dat de enige manier om iemand er van te overtuigen dat ik geen kwade bedoelingen heb' De poes ratelde maar door en Milo had geen idee waarover ze het had. 'Ik zag dat je duidelijk bang van me was, maar dat is volkomen normaal. Dus besloot ik me maar gewoon kwetsbaar op te stellen, snap je?' Ehm nee, dacht Milo, maar hij knikte alsof alles wat ze zei volstrekt logisch was. 'Ah ja' mompelde hij zwakjes. 'Wel... Eh, ik denk dat maar eens verder moet.' Hij probeerde zo subtiel mogelijk langs Leopard heen te lopen, wat niet lukte met zijn dikke lijf, en verder te gaan met zijn wandeling. 'Nog leuk om je te ontmoeten.' 


A new adventure B87alh


Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
A new adventure DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: A new adventure   A new adventure Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 13:04

'Wel... Eh, ik denk dat maar eens verder moet.' Zei Milo toen. Leopardskin lachte toen de kater een tevergeefse poging deed om langs haar heen te lopen, wat niet lukte met zijn dikke lijf, en verder te gaan met zijn wandeling. 'Nog leuk om je te ontmoeten.' Leopardskin zuchtte. Was ze nou echt zo vervelend? Ze ging even zitten, maar stond al snel weer op. De grond was koud. Zou ze Milo nog volgen? Of zou ze dan alleen maar vervelend zijn? De kattin wist het niet, maar waagde het er op. Ze haalde de kater in en ging naast hem lopen, "Ben ik nou zo vervelend?" Vroeg ze hem, gewoon om er zeker van te zijn.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
A new adventure 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Milo
Member
A new adventure Giphy
Marte
76
Actief
Kiss me if I'm wrong, but dinosaurs still exist right?

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Milo
BerichtOnderwerp: Re: A new adventure   A new adventure Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 14:07

Hij was al bijna verder gelopen toen hij opnieuw Leopardskin achter hem hoorde. 'Ben ik nou zo vervelend?' vroeg ze. Er was geen spoor van verwijt in haar stem waar te nemen, of verdriet, boosheid, al die dingen had Milo kunnen begrijpen. Hij stopte en ademde een paar keer diep in en uit, zijn kop naar beneden hangend. Hij wist gewoon niet wat te zeggen. Hij draaide zich om, stopte half in zijn beweging en opende zijn mond om iets te zeggen. Hij stokte toen hij Leopards felblauwe ogen zag. Eigenlijk wou ze gewoon een beetje vriendschap, besefte hij, gewoon iemand om tegen te praten. Waarom moest hij zo bot doen? 'Sorry,' hij schaamde zich. 'Ik ben het simpelweg niet gewoon om met vreemden te praten.' Geen oogcontact maken, niet praten met hen en vooral niet te dichtbij komen, het was hem altijd zo geleerd.


A new adventure B87alh


Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
A new adventure DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: A new adventure   A new adventure Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 17:58

'Sorry,' Leopardskin kon zien dat Milo zich schaamde toen hij dat zei. 'Ik ben het simpelweg niet gewoon om met vreemden te praten.' Vervolgde de kater. Leopardskin keek hem begripvol aan, "Het geeft niets... De meeste katten vallen me gelijk aan, dus jou reactie viel eigenlijk wel mee..." Legde ze uit, hopende dat hij zich niet meer zo zou schamen.

(Sorry voor de late -en korte- reactie >-<)


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
A new adventure 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Milo
Member
A new adventure Giphy
Marte
76
Actief
Kiss me if I'm wrong, but dinosaurs still exist right?

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Milo
BerichtOnderwerp: Re: A new adventure   A new adventure Icon_minitimezo 13 maa 2016 - 13:04

'Het geeft niets... De meeste katten vallen me gelijk aan, dus jou reactie viel eigenlijk wel mee...' zei Leopardskin. Milo schuifelde weer onrustig met zijn poten. Hij had geen idee wat hij moest antwoorden of zeggen, of gewoon reageren in het algemeen. Hij wou de poes niet kwetsen, dat was nooit zijn bedoeling geweest, maar hij vond dit alles maar een beetje vreemd. Hoewel, nu hij even over haar woorden nadacht.. 'Oh, ja! Dat heb ik ook altijd!' Een opgeluchte grijns verscheen op zijn gezicht, eindelijk iets waarover hij kon meepraten! 'Maar dan echt altijd. Heel het dorp zit vol met die sadistische katten, die Bloodclan.' Hij trilde even toen hij aan die naam dacht, het waren geen fijne herinneringen.


A new adventure B87alh


Terug naar boven Ga naar beneden
 
A new adventure
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: