Big sister



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Big sister

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Penguinpaw
Member
Big sister Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Big sister   Big sister Icon_minitimeza 27 feb 2016 - 18:23

Penguinpaw zat over het kamp heen te kijken. Ze zag veel apprentice en warriors zitten, maar ze had geen zin om dat heen te gaan. Zin om het territorium in te gaan had ze ook niet en waar haar mentor was, wist ze niet. Toen zag ze haar zusje zitten, Chestnutkit. Langzaam stond ze op en liep naar haar zusje toe. 'Hey Chestnutkit', zei de apprentice toen ze bij haar aankwam. 'Hoe is het?' vroeg ze vervolgens en ging zitten. Glimlachend keek ze haar aan en wachtte op een antwoord.

~First Chestnutkit~


Big sister 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Big sister WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Big sister   Big sister Icon_minitimeza 27 feb 2016 - 18:40

Chestnutkit zat lekker in het gras toen haar zus aan kwam lopen; Pegiunpaw. 'Hey Chestnutkit'. Zei de poes. 'Hoi!' Piepte het kleine poesje. 'Hoe is het?' Vroeg haar grote zus. 'Goed hoor'. Antwoorde Chestnutkit. Ze bofte wel dat ze zo'n aardige zus had. Dacht de kleine tabby.

{Pegiunpaw}


Big sister IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Big sister Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big sister   Big sister Icon_minitimeza 5 maa 2016 - 15:55

'Hoi!' zei de kitten tegen haar. ‘Goed hoor'. antwoordde haar zusje op de vraag van Penguinpaw waardoor ze moest lachen. 'Heb je zin om iets leuks te doen?' vroeg ze maar. Aangezien er toch niet veel te doen was, kon ze maar beter iets met haar zusje gaan doen. Natuurlijk vond ze het ook leuk om dingen te gaan doen met haar zusje. Ze deed haar staart om zich heen en keek wat om zich heen.


Big sister 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Big sister WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Big sister   Big sister Icon_minitimeza 5 maa 2016 - 16:03

'heb je zin om iets leuks te doen?' Vroeg haar zus. 'Natuurlijk!' Riep de kitten blij. Een beetje afleiding zou haar goed doen in deze situatie met allemaal Bloodclanners om haar heen. Ze was nog steeds niet gewend om een onbekende kat te zien lopen die hier helemaal niet thuishoorde. Ze vond alle katten aardig. Maar niet deze gemene katten die het overnamen in hun kamp en territorium. Ze had in het begin niet veel van meegekregen. Maar steeds meer begon de harde waarheid tot de kleine tabby door te dringen. Silverstar was weg. Ze had Silverstar nog nooit goed kunnen leren kennen, maar het was haar leider, dus het was een schok om te horen dat er een andere leider is; Claw. Al zou die nooit haar echte leider worden. 'wat gaan we doen?' Vroeg de kitten aan haar zus.


Big sister IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Big sister Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big sister   Big sister Icon_minitimezo 6 maa 2016 - 19:48

'Natuurlijk!' riep de kitten enthousiast. Ze was blij dat ze zo enthousiast was. Penguinpaw wilde namelijk dag haar Chestnutkit wel een rustig leven kon lijden met al die bloodclanners in hun kamp. 'wat gaan we doen? vroeg haar zusje aan de apprentice. 'Hmm, wat denk je van verstoppertje?' stelde ze voor na even nagedacht te hebben. 'Of weet jij iets anders?' vroeg ze voor de zekerheid aan Chestnutkit. Ze wist niet of de kitten het wel leuk vond om te doen, dus als ze met een ander idee kwam stond ze daar volledig achter.


Big sister 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Big sister WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Big sister   Big sister Icon_minitimezo 6 maa 2016 - 20:51

Hmm, wat denk je van verstoppertje?' Vroeg haar zus. Chestnut moest even nadenken. Ze had eigenlijk nog nooit echt verstoppertje gespeeld. Ze had het al wel andere kittens zien doen, maar daar heeft ze nooit echt aan meegedaan. Het leek haar altijd wel leuk. 'Oké!' Riep de kitten enthousiast. 'Of weet jij iets anders?' Vroeg de poes haar. 'Nee, verstoppertje is goed!' Antwoordde de kleine tabby. 'Jij begint met tellen!' Riep de kitten, en ze sprong gelijk weg om zich te gaan verstoppen. Waar ze zich zal verstoppen wist ze nog niet. Ze keek het kamp rond. Toen kreeg ze de Warrior den in de gaten. Ze was er nog nooit in geweest. En ze was heel benieuwd hoe het er van binnen uitzag. De kleine kitten rende ernaar toe. Op het moment was er niemand in de buurt. Ze stak haar kopje in de den. Ze keek nog een keer om haar heen en sprong toen de den in. Ze verstopte zich achter een nest.


Big sister IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Big sister Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big sister   Big sister Icon_minitimema 14 maa 2016 - 11:52

'Oké!' Riep ze enthousiast. Toen de kitten zei dat ze verstoppetje een goed idee vond en had besloten dat Penguin moest gaan tellen, rende ze weg. De apprentice draaide zich om en deed haar ogen dicht. Daarna begon ze meteen met tellen. Toen ze daarmee klaar was, draaide ze zich om en begon met zoeken. Ze keek goed om zich heen, maar Chestnut was nergens te bekennen. Dus begon ze maar met lopen. Ze doorzocht het hele kamp, maar nergens was de kitten. Toen zag ze de warrior den. Daar zou chestnut eigenlijk niet mogen komen, maar ze wist hoe kittens waren. Ze besloot richting de den te lopen en keek naar binnen. Al snel zag ze de kitten achter een nest liggen. 'Chestnut! Kom maar, ik heb je gezien!' Riep ze vanuit de ingang.


Big sister 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Big sister WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Big sister   Big sister Icon_minitimema 14 maa 2016 - 19:38

De tabby kitten bleef ongeduldig wachten. Het puntje van haar staart zwiepte heen en weer. Ze keek gespannen over de rand van het nest. Het duurde wel even, maar uiteindelijk zag ze haar grote zus. Ze kreeg haar al snel in de gaten. 'Chestnut! Kom maar, ik heb je gezien!' De kitten keek teleurgesteld. Ze had verwacht dat ze een heel goede verstopplek had gevonden. Oké, het duurde wel wat lang, maar toch. Ze bleef nog een tijdje doodstil zitten, hopend dat haar zus zou denken dat ze er niet zat, en verder zou zoeken. Maar uiteindelijk stond ze op en liep naar haar zus toe. Ze klom de den uit. 'Nu ben ik!' Riep de tabby kitten. Ze draaide zich om en begon met tellen.


Big sister IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Big sister Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big sister   Big sister Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 9:26

Toen Chestnutkit kwam aanlopen, klom ze de den uit. 'Nu ben ik!' riep ze en begon met tellen. Snel rende Penguinpaw ver weg. Ze keek nog eens goed om zich heen. Het was lastig om hier een verstoppen te vinden. Ze zag ergens een boom staan en rende daarheen. Vervolgens klom ze hoog in de boom. Toen ze op haar plek was, keek ze naar beneden en hield zich nog wat kleiner. Ze kon vanuit deze plek een heel groot deel van het kamp zien, dus ook waar haar zusje zat te tellen. Glimlachend keek ze naar haar.


Big sister 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Big sister WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Big sister   Big sister Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 11:31

Ze hoorde har zus weg rennen. Toen ze klaar was met tellen draaide ze zich om. Ze keek  het kamp rond. Misschien was haar zus ook in een den gegaan. Dus ze stak haar kop weer in de Warrior den. Maar daar zag ze haar zus niet. Dus ze liep verder naar de Apprentice den. Daar was ze ook niet. De kitten rende naar de nursery. Misschien zou ze daar wel zitten. Maar daar zat haar grote zus ook niet. Geïrriteerd zwaaide de tabby kitten met haar staartje. In de Leaders den was ze natuurlijk al helemaal niet. Toen kreeg ze de Elders den in de gaten. Misschien? Ze rende erheen, maar daar zat ze natuurlijk ook weer niet. Ze keek het kamp rond. Misschien zat ze wel helemaal niet in een den, maar bijvoorbeeld aan de rand van het kamp, in de schaduwen. Dus ze speurde de rand van het kamp af, maar geen Penguinpaw... Toen bedacht de kitten om omhoog te kijken. Bijna niemand keek omhoog als ze iets zochten. Trots van haar gedachte keek ze omhoog. Maar ze zag alleen maar lucht. Natuurlijk, haar zus zou toch niet in de lucht zweven? Ze keek weer omlaag, maar toen kreeg ze een boom in de gaten. En jawel hoor, ze zag een kat zitten. En de kitten wist bijna zeker dat dat haar grote zus moest zijn! Ze rende erheen en probeerde in de boom te klimmen. 'IK heb je gevonden!' Riep ze enthousiast. Tot haar verbazing ging het klimmen best goed en ze zat al een eindje boven de grond. Maar toen ze weer naar haar zus keek gleed ze weer naar beneden. Geïrriteerd zwaaide ze weer met haar staart. Waarom kon ze nou niet blijven hangen in die boom? Ze schudde haar hoofd, maakt verder niet uit. 'Nu ben jij hem weer!' Miauwde ze naar haar zus. En ze stond al te springen om weg te rennen.


Big sister IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Big sister Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big sister   Big sister Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 21:18

'IK heb je gevonden!' riep ze enthousiast. Ze had geprobeerd om in de boom te klimmen, maar na een klein stukje boven de grond te zijn, gleed ze er weer vanaf. Zachtjes lachte ze om haar zusje. 'Nu ben jij hem weer!' zei de kitten. 'Is goed! Ik klim even uit de boom', riep ze terug naar haar zusje. Vervolgens klom ze uit de boom en kwam voor Chestnutkit terecht. 'Ga je me verstoppen, dan begin ik met tellen', zei ze tegen haar, waarna ze haar ogen dicht deed en begon met tellen.


Big sister 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Big sister WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Big sister   Big sister Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 22:24

'Is goed! Ik klim even uit de boom.' Zei haar zus. Verwonderd keek ze toe hoe haar grote zus uit de boom klom. In vergelijking met hoe zij heet deed, deed haar zus het met gemak. Dat wil ik later ook kunnen! Dacht ze. 'Ga je me verstoppen, dan begin ik met tellen.' Zei haar zus tegen haar. De kitten knikte en rende weg. Waar zal ze zich nu eens verstoppen? Ze besloot in de nursery te gaan. Ze rende er heen. De tabby liep helemaal in het achterste hoekje in de nursery en wachtte in de schaduwen. 'Ssst...' Fluisterde ze naar de Queens en de kits die in de nursery waren. Ze mochten niet haar verstopplek laten zien aan haar grote zus.


Big sister IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Big sister Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big sister   Big sister Icon_minitimezo 27 maa 2016 - 19:00

Toen Penguinpaw klaar was met tellen draaide ze zich om en begon met lopen. Een ding wist ze zeker, haar zusje zat niet in een boom. Ze begon met rennen naar stenen, bomen, naar het begin van het territorium maar ze kon niks vinden. Toen ze keek naar de nusery, bedacht ze zich dat ze ook daar kon zitten. Ze rende snel naar de nusery en keek naar binnen. Omdat ze niks kon zien, liep ze maar naar binnen. Ze zag allemaal kittens en Queens zitten, maar niet degene die ze zocht. Ze liep heel de nusery af en zag Chestnutkit uiteindelijk in een hoekje zitten. 'Hey little sissie', zei ze lachend en gaf een lik over haar kop.


Big sister 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Big sister WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Big sister   Big sister Icon_minitimezo 27 maa 2016 - 21:09

Ze wachtte. En uiteindelijk kwam er een kat in de nursery. Het was haar grote zus. Ze kwam verder de nursery in en uiteindelijk zag ze haar zitten. 'Hey little sissie.' Ze haar zus lachend en ze gaf de kitten een lik over haar kop. Chestnut gaf ook een klein likje op Penguins wang. 'Nu ben ik weer.' Zei ze en ze liep de nursery uit. Ze ging naast de nursery zitten met haar rug naar het kamp. Ze keek nog even achterom om te kijken of haar zus er klaar voor was en draaide zich toen weer om. En ze begon te tellen.


Big sister IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Big sister Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big sister   Big sister Icon_minitimewo 30 maa 2016 - 19:28

'Nu ben ik weer.' zei Chestnut en liep de nusery uit. Penguinpaw liep haar achterna. Toen ze buiten de nusery waren, begon de kitten met tellen, waardoor ze ging wegrennen. Ze wist niet zo goed waar ze zich moest verstoppen, maar toen ze de apprentice den in de gaten kreeg, rende ze daar heen. Ze zocht even haar nest op en ging daar uiteindelijk liggen. Ze wist dat dit een hele makkelijke plek was, maar zo kon ze even liggen. Niet dat ze echt moe was geworden, maar liggen in haar nest vond ze altijd fijn. Toen ze lekker lag deed ze haar ogen dicht. Even vergeten dat ze verstoppertje deed met haar zusje, bleef ze liggen tot ze aankwam rennen.


Big sister 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Big sister WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Big sister   Big sister Icon_minitimewo 30 maa 2016 - 20:08

Toen ze klaar was met tellen draaide de kitten zich in een keer om en speurde het kamp af. Waar kon haar zus zichzelf verstopt hebben? Ze keek weer even snel naar de boom waar haar zus de vorige keer zat. Maar daar was ze niet. Dus besloot ze dat ze maar weer het rondje door het kamp ging maken. Gelukkig was ze snel klaar. Ze checkte eerst weer de Warriors den en daarna de Apprentices den. En daar lag haar zus in haar nest, ogen dicht. De tabby kitten klom de den in en ging vlak voor haar zus staan. 'Penguin!' Riep ze hard. 'Wakker worden! We spelen verstoppertje! Dan kan je niet gaan slapen hoor!' Riep ze lachend. Ze vond het wel grappig dat haar zus nú al moe was en zij helemaal niet! Terwijl je juist anders zou verwachten, toch?


Big sister IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Big sister Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big sister   Big sister Icon_minitimewo 30 maa 2016 - 20:35

'Penguin!' hoorde ze iemand roepen, wat waarschijnlijk haar zusje was. Ze bleef met haar ogen dicht liggen en verwachtte dat ze nog maar ze roepen. 'Wakker worden! We spelen verstoppertje! Dan kan je niet gaan slapen hoor!' riep de kitten vervolgens lachend. Ze deed haar ogen open en keek haar aan. 'I know. Maar ik lag eigenlijk best wel lekker', zei ze met een lach. Ze deed nog even haar ogen dicht terwijl haar zusje daar nog stond. 'Ik vind liggen gewoon fijn en leuk. Maar lang niet zo leuk als rennen en in bomen klimmen', vertelde ze, nog steeds met haar ogen dicht. 'Dat zal je straks wel merken', vervolgde ze met een glimlach op haar gezicht.


Big sister 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Big sister WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Big sister   Big sister Icon_minitimewo 30 maa 2016 - 21:21

Penguin deed haar ogen open. 'I know. Maar ik lag eigenlijk best wel lekker.' Zei ze met een lach. 'Ja ja dat zal best.' Reageerde Chestnut lachend. 'Ik vind liggen gewoon fijn en leuk. Maar lang niet zo leuk als rennen en in bomen klimmen.' Vertelde haar zus haar. Mmmm... Bomen klimmen. Dat wilde ze eigenlijk wel leren! 'Dat zal je straks wel merken.' Vervolgde haar zus met een glimlach. 'Ik wil leren klimmen!' Zei de tabby kitten. Haar zus kon goed klimmen. En dat wilde ze ook kunnen! En ze kon het echt niet goed. Neem als voorbeeld maar dat ene boompje waar ze net niet in kon komen.


Big sister IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Big sister Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big sister   Big sister Icon_minitimedo 31 maa 2016 - 19:32

'Ja ja dat zal best.' zei Chestnutkit lachend. 'Ik wil leren klimmen!' zei de kitten toen Penguinpaw begon over het klimmen. Ze deed haar ogen open en keek haar zusje verbaasd aan waarna ze opstond. 'Ik weet niet of dat zo verstandig is', begon de apprentice twijfelend tegen haar kleine zusje. 'Maar ik heb nooit gezegd dat ik verstandig ben', vervolgde ze met een grijns op haar gezicht. Ze wist niet of het heel verstandig was om een kitten te leren klimmen, maar dat boeide haar weinig. 'Kom mee!' riep ze en rende de apprentice den uit. Vervolgens keek ze om zich heen en rende naar de dichtstbijzijnde boom. Eenmaal aangekomen klom ze een klein stukje de boom in en wachtte daar op Chestnut.


Big sister 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Big sister WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Big sister   Big sister Icon_minitimedo 31 maa 2016 - 19:57

'Ik weet niet of dat zo verstandig is.' Begon haar zus. Teleurgesteld keek de kitten naar de grond. 'Maar ik heb nooit gezegd dat ik verstandig ben.' vervolgde ze met een grijns op haar gezicht. Chestnut keek blij op. 'Kom mee!' Riep haar zus en rende de den uit. De tabby volgde haar zo snel als ze kon. Eenmaal buiten de den zag ze haar zus naar een boom rennen. Ze volgde haar. Penguin was al een stukje in de boom geklommen en wachtte daar op haar. De kitten sprong tegen de boomstam op en sloeg haar nageltjes in de barst. Ze bleef even hangen, maar gleed toen weer naar beneden. Geïrriteerd zwiepte ze met haar staart.


Big sister IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Big sister
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: