If it could, I climbed to the stars



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 If it could, I climbed to the stars

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Gingerpaw'
Member
If it could, I climbed to the stars DPKsfdL
♧ M
97
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Gingerpaw'
BerichtOnderwerp: If it could, I climbed to the stars   If it could, I climbed to the stars Icon_minitimeza 5 maa 2016 - 18:31

De ginger kater sloeg zijn klauwen in de stevige stam van de enorme boom tot ze bleven haken. Nu hij toch nog geen mentor had kon hij net zo goed al vast oefenen zodat hij een goeie voor sprong kreeg van de rest en zo een betere warrior werd!, en omdat klimmen een van zijn lievelings bezigheden was kon hij het ook super goed. Zijn schepre nagels haakte zich dieper in de stam en met zijn sterke achterpoten hief hij zich tekens een stuk hoger. Steeds opniuew tot dat de gespierde kater gewenste tak kwam, het was een van de hoogste takken en van af hier kon hij letterlijk alles zien. de wind blies zachtjes door de bladdertakken en speelde zachtjes met zijn dikke wintervacht. Zijn ogen waren op de omgeving gericht zodat Gingerpaw totaal niet opmerkte dat zijn broer in de buurt was.


- Redpaw


If it could, I climbed to the stars 59l3Zhr
DON'T HATE ME BECAUSE I'M HANDSOME
If it could, I climbed to the stars USG4Gcl
HATE ME BECAUSE YOUR GIRLFRIEND THINKS I AM

Terug naar boven Ga naar beneden
Redpaw"
Member
If it could, I climbed to the stars K9xuzd
Melissa
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Redpaw
BerichtOnderwerp: Re: If it could, I climbed to the stars   If it could, I climbed to the stars Icon_minitimeza 5 maa 2016 - 20:22




Met een brede glimlach lag hij uitgestrekt op één van de vele takken van de boom. De zon scheen op zijn dikke rode vacht waardoor die prachtig glansde. Zwakke wind blies steeds over hem heen. Het was nog steeds winter, maar door de zon was de temperatuur bijzonder aangenaam geworden. Toch kon hij niet wachten tot lente en de zomer. Dan zou er alleen maar warmte zijn. Bij die gedachte werd de glimlach nog wat groter en rolde hij zich op zijn rug. Genietend sloot hij zijn ogen. Wat wilde hij graag dat het lente en zomer zou worden. Alles was gewoon perfect in die seizoenen. Bomen en struiken waren dan weer groen en vooral bij de bomen was dat handig. Dan kon hij zich tussen de bladeren verstoppen. Er waren weinig katten die echt konden klimmen, misschien was hij daarom ook zo trots op het feit dat hij het wel kon. Maar hij was een halve Skyclan kater dus zo vreemd was het eigenlijk ook weer niet. Skyclan stond er om bekend dat ze goed konden klimmen en springen en elke keer realiseerde hij zich weer hoe veel geluk hij met zijn afkomst had.

Plotseling klonk er geritsel. Meteen opende de kater zijn ogen en rolde zich weer om. Eigenlijk had hij aan clangenoten beloofd dat hij zou jagen, maar in plaats van dat was hij niets aan het doen. Red was ook wat bezorgd dat het een warrior was die hem hier op zou wijzen en doordat de bomen kaal waren viel hij ook op en kon zo'n warrior hem ook sneller vinden. Toen klonk er weer geristel. Deze keer was de rode kater wakker genoeg om te horen waar het vandaag kwam. Echter kwam het deze keer niet van onderen maar... van boven? Snel keek Redpaw naar boven. Zijn oren gingen wat omhoog uit verbazing toen zijn blik op een rood gekleurde gedaante van de zelfde leeftijd en grootte viel. Hierdoor herkende de grote rood witte kater hem meteen. Het was zijn broertje, Gingerpaw. Maar zat hij nou... boven Redpaw..? Een soort irritatie verscheen in zijn ogen, kennelijk werd die steeds beter in het klimmen in bomen. De irritatie maakte al snel plaats voor een speelse grijns. Dan zat er niets anders op dan nog verder naar boven gaan. Moeiteloos klemde hij zijn gespierde poten om de boom. Zijn scherpe nagels prikte door de bast heen en op een redelijk snel tempo begon hij verder te klimmen.

Al snel stond hij achter zijn broer, die hem waarschijnlijk al in de gaten had gekregen."Hey!" Riep Red enthousiast terwijl hij ging zitten."Dacht je dat je zomaar even beter dan mij kon klimmen?" Vroeg hij grijnzend. Natuurlijk liet hij dat niet gebeuren. Vaak maakte het hem niet uit, of iemand beter was dan hem. Maar klimmen? Dat was een heel ander verhaal.


RED PANDA


(c) ELRIC
Terug naar boven Ga naar beneden
Gingerpaw'
Member
If it could, I climbed to the stars DPKsfdL
♧ M
97
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Gingerpaw'
BerichtOnderwerp: Re: If it could, I climbed to the stars   If it could, I climbed to the stars Icon_minitimeza 5 maa 2016 - 21:00

De rode kater kon maar eventjes genieten van het uitzicht want zijn broer kwam de stilte al weer verbreken. Een zucht rolde over zijn lippen en de Apprentices schudde eventjes kort met zijn kop. "Hey!" Riep Redpaw enthousiast, Gingerpaw liet zijn blik naar zijn broer glijden en keek hem droog  aan. Alleen de kleine grijns op zijn lippen vertelde dat hij toch wel blij was om hem te zien. Ookal ging hij liever door met trainen, alleen. "Dacht je dat je zomaar even beter dan mij kon klimmen?" De gespierde kater begon te lachen, "Kop op Red, iedereen weet toch dat ik beter in klimmen ben dan jou?" Mauwde hij en greens uitdagend, "Of heb je bewijs dat je beter ben, broetjelief?" Vervolgde hij en sloeg met zijn staart, zijn klauwen boorde zich in de tak en Gingerpaw spande zijn spieren aan. Als teken voor een eventuele wedstrijdje wie het beste kon klimmem. Dan kon hij eens laten zien hoe goed hij had getraind. Dit zou zijn broertje niet aan zien komen!


If it could, I climbed to the stars 59l3Zhr
DON'T HATE ME BECAUSE I'M HANDSOME
If it could, I climbed to the stars USG4Gcl
HATE ME BECAUSE YOUR GIRLFRIEND THINKS I AM

Terug naar boven Ga naar beneden
Redpaw"
Member
If it could, I climbed to the stars K9xuzd
Melissa
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Redpaw
BerichtOnderwerp: Re: If it could, I climbed to the stars   If it could, I climbed to the stars Icon_minitimezo 6 maa 2016 - 12:09




Ik vond deze gif wel goed bij de situatie passen xD

Het duurde niet lang voordat zijn broer hem in de gaten had. Er klonk een duidelijke zucht waarna Ginger met zijn kop schudde. Red keek hem met een speelse en enthousiaste blik aan."Hey!" Riep hij vrolijk nadat hij ging zitten."Dacht je dat je zomaar even beter dan mij kon klimmen?" Vervolgde hij grijnzend. Echt lang hoefde Red niet op een reactie te wachten. Er klonk gelach. Heel even verscheen er weer iritatie in de ogen van de jonge rood-witte kater. "Kop op Red, iedereen weet toch dat ik beter in klimmen ben dan jou?" Klonk er uitdagend. Red schudde zijn kop."Nou, dat weet ik nog niet zeker. Ik heb van een aantal clangenoten gehoord dat die vonden dat ik het beste kon klimmen." Zei hij grijnzend. Aan de ene kant klopte het wat hij zei, enkel was één woord niet helemaal waar. Hij had wel gehoord dat iemand hem goed vond kunnen klimmen, maar dat was er één. De rest van de clan leek niet echt geïnteresseerd in zijn hobby... "Of heb je bewijs dat je beter ben, broetjelief?" Klonk er plotseling. De wat afgeleide rood witte kater keek zijn broer weer aan. Die stond al klaar voor een wedstrijdje en natuurlijk kon Red zo'n aanbod niet afslaan."Ik kan het nu bewijzen, of ben je bang voor een teleurstelling?" Bij de laatste woorden werd de grijns groter. Hij vond het wel leuk om zijn broertje wat te plagen. Maar voor een wedstrijd stond hij altijd klaar.


RED PANDA


(c) ELRIC
Terug naar boven Ga naar beneden
Gingerpaw'
Member
If it could, I climbed to the stars DPKsfdL
♧ M
97
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Gingerpaw'
BerichtOnderwerp: Re: If it could, I climbed to the stars   If it could, I climbed to the stars Icon_minitimezo 6 maa 2016 - 12:29

Hij voelde hoe de takken bewogen toen zijn broer ging zitten, dat kon een behoorlijke voorsprog voor Gingerpaw betekenen. Een brede speelse grijns was op zijn snuit gegraveerd toen hij zijn kop naar Red draaide. "Nou, dat weet ik nog niet zeker. Ik heb van een aantal clangenoten gehoord dat die vonden dat ik het beste kon klimmen." De gespierde kater schoot in de lach, en boorde zijn cyaan blauwe ogen diep in die van hem. "Het zal wel" Mauwde hij dus ook, Redpaw was niet alleen zijn broer hij wist dan ook alles, en dan ook echt alles van hem af. Wanneer hij loog, wanneer hij zich niet lekker voelde en meer. "Ik kan het nu bewijzen, of ben je bang voor een teleurstelling?" De kater knikte, "We zullen zien we er vandaag teleurgesteld zou zijn" Met de woorden duwde hij met zijn sterke lange achterpoten en met een soepele sprong in de andere boom. Zijn klauwen boorde zich diep in de stam en meteen begon hij zo snel als een eekhoorn te boom in te klimmen. "Wie het eerste bij de laatste tak is" Riep hij over zijn schouder, en begon steeds hoger en hoger te klimmen. Hij had al manen stiekem lopen oefenen en dus ging hij als een speer naar boven, hij zou zijn broer eens verassen hoe goed hij ineens was geworden!


If it could, I climbed to the stars 59l3Zhr
DON'T HATE ME BECAUSE I'M HANDSOME
If it could, I climbed to the stars USG4Gcl
HATE ME BECAUSE YOUR GIRLFRIEND THINKS I AM

Terug naar boven Ga naar beneden
Redpaw"
Member
If it could, I climbed to the stars K9xuzd
Melissa
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Redpaw
BerichtOnderwerp: Re: If it could, I climbed to the stars   If it could, I climbed to the stars Icon_minitimedo 10 maa 2016 - 21:10



Zijn broer begon te lachen toen Red vertelde dat andere katten hem goed vonden kunnen klimmen. Wat geirriteerd staarde hij de rode tabby kater aan."Het zal wel" Zei Ginger nadat hij gestopt was met lachen. Waarschijnlijk geloofde hij hem niet. Red was over het algemeen ook niet zo heel goed in liegen, maar dit was niet eens echt een leugen. Er waren katten die hem goed vonden kunnen klimmen, echter waren dit er niet zo veel. Kort keek hij weg toen er een vogel langs vloog. Even leek het er op dat die in dezelfde boom zou landen als waar de twee jonge katten in zaten, maar op het laatste moment bedacht hij zich en vloog toch maar verder. Toen hij uit het zicht was verdwenen richtte Red zich weer op zijn broer. "Ik kan het nu bewijzen, of ben je bang voor een teleurstelling?" Zei hij terwijl er een uitdagende grijns rond zijn lippen lag. Hij hield altijd wel van uitdagingen, ook al wist hij dat de kans dat hij won klein was. Zijn broer knikte en begon weer te praten."We zullen zien we er vandaag teleurgesteld zou zijn" en niet snel na die woorden maakte hij een sprong naar een andere boom. Snel klom de rode tabby kater verder de boom in."Wie het eerste bij de laatste tak is" Klonk er nog snel. Red zuchtte wat boos. "Valsspeler, we waren nog niet eens begonnen," zei hij geïrriteerd en zacht, maar wel duidelijk hoorbaar ondanks dat het toch geen zin had. De irritatie was echter al snel weer verdwenen. De rood witte tabby kater spande alle spieren in zijn achterpoten aan en volgde zijn broer. Hij maakte een grote sprong richting de boom en begon snel met klimmen. Echter had zijn broer al een grote voorsprong. Het zou nog moeilijk worden die in te halen.


RED PANDA


(c) ELRIC
Terug naar boven Ga naar beneden
 
If it could, I climbed to the stars
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Owltree-
Ga naar: