Search and destroy (Neverland) - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Search and destroy (Neverland)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Zira
Deceased
Search and destroy (Neverland) - Pagina 2 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Search and destroy (Neverland)   Search and destroy (Neverland) - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 apr 2016 - 13:53

De rode kattin zette een aantal stappen naar voren, maar Zira bleef onbewogen staan. Als Everstar dacht haar hiermee te intimideren, had ze het fout. "Als hem iets overkomt, zal ik niet rusten tot jullie tot de laatste kat zijn uitgeroeid. Dat wil je toch niet?" de kattin grijnsde lichtjes om de bedreiging van de WindClan leidster. "Oh alsjeblieft." miauwde ze even rustig als de ander. "Wij zijn met veel, meer dan je denkt. Als één jonge kater van ons al een oudere kater van jouw Clan kan ombrengen, zal dat bij jou niet heel anders gaan, denk je niet? En het kan mij niks schelen als katten zoals hem-" hierbij knikte ze richting Pearl, "zullen doodgaan." ze keek met een opgetrokken wenkbrauw en kalme blik in haar rode ogen naar de leidster. "'t Is een loze bedreiging Everstar. De volgende keer als ik je zie en om een gunst vraag, verwacht ik deze te krijgen anders zal hij ervoor boeten." de Commander draaide zich om, wenkte Pearl met een kille blik mee en draaide zich met een laatste minachtende blik op de rode kattin om, waarna ze richting het BloodClan kamp liep.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Search and destroy (Neverland) - Pagina 2 2hh0j8y
Search and destroy (Neverland) - Pagina 2 10pvxmwSearch and destroy (Neverland) - Pagina 2 10pvxmwSearch and destroy (Neverland) - Pagina 2 10pvxmwSearch and destroy (Neverland) - Pagina 2 2gxnp75Search and destroy (Neverland) - Pagina 2 23mrb6wSearch and destroy (Neverland) - Pagina 2 2hqc5lx Search and destroy (Neverland) - Pagina 2 E8v3o2Search and destroy (Neverland) - Pagina 2 34nodx3Search and destroy (Neverland) - Pagina 2 Vmwrhy Search and destroy (Neverland) - Pagina 2 23h0tfkSearch and destroy (Neverland) - Pagina 2 10pvxmwSearch and destroy (Neverland) - Pagina 2 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Pearl
Member
Search and destroy (Neverland) - Pagina 2 DPKsfdL
Derpje
103
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pearl
BerichtOnderwerp: Re: Search and destroy (Neverland)   Search and destroy (Neverland) - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 apr 2016 - 20:15

Pearl luisterde alles mee, hij voelde zich schuldig. Dammm, dit was geen gunst maar een haat. Zira leek alles maar erger te maken, Everstar vernauwde haar ogen bij de woorden van de Commander. "Denk je dat je hieronder uit komt?" miauwde Zira en schudde toen lichtjes haar kop. Hij keek rustig en volgde alles, toch was schuld in zijn ogen af te lezen. Wat moest hij zeggen, wat moest hij doen om dit ooit goed te krijgen? Alleen als hij iets deed, ging dit naar Claw waarna zijn broertje Kronos er onder zou gaan lijden. Urg.. "Ik heb een flink deel van jullie gesprek gehoord, Everstar." miauwde Zira rustig en grijnsde lichtjes, de commander wist hoe ze moest omkopen. "Jij houd van deze kater," begon ze toen. Wat had hij gedaan? Hij wilde gewoon wraak alleen dat ging naar nog meer.. "En ik weet nu hoe hij eruit ziet. Ik vergeet nooit een gezicht. Als jij de gunst die wij jou vragen niet nakomt, dan gaan we hem achterna. Dat wil je toch niet?" De onschuldige, enge blik van Zira kwam op. Ze wist dat ze zou gaan winnen. Everstar staarde de commander recht in haar rode ogen en zei heel rustig: "Als hem iets overkomt, zal ik niet rusten tot jullie tot de laatste kat zijn uitgeroeid. Dat wil je toch niet?" Ze zetten een paar stappen vooruit zodat ze voor haar broer kwam te staan. Nee, ga het niet nog eens uitdagen. "Oh alsjeblieft." miauwde Zira even rustig als de ander. "Wij zijn met veel, meer dan je denkt. Als één jonge kater van ons al een oudere kater van jouw Clan kan ombrengen, zal dat bij jou niet heel anders gaan, denk je niet? En het kan mij niks schelen als katten zoals hem-" Miauwde ze en hierbij knikte ze richting Pearl, hij keek weg. "zullen doodgaan." Miauwde de kattin, daar was hij al achter gekomen. Hij zuchten diep, de commander keek met een opgetrokken wenkbrauw en kalme blik in haar rode ogen naar de leidster. "'t Is een loze bedreiging Everstar. De volgende keer als ik je zie en om een gunst vraag, verwacht ik deze te krijgen anders zal hij ervoor boeten." Sprak de Commander en draaide zich om, wenkte Pearl met een kille blik mee en draaide zich met een laatste minachtende blik op de rode kattin om, de gekleurde kater kneep zijn ogen samen. Hij slikte kort, moest hij nou tegen spreken? Het was allemaal zijn schuld, hij kon niet eens sorry zeggen. Hij draaide zich om en volgde maar Zira, al deze bloedverspilling en moeite voor alleen maar meer oorlog. Misschien zou hij maar een gevecht moeten starten tegen Claw en dit alles tot stop zetten, alles voor even weer tot rust brengen..








Klikje
Search and destroy (Neverland) - Pagina 2 Jryakl

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Search and destroy (Neverland) - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Search and destroy (Neverland)   Search and destroy (Neverland) - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 apr 2016 - 19:05

"Oh alsjeblieft", miauwde de andere poes terug. "Wij zijn met veel, meer dan je denkt. Als één jonge kater van ons al een oudere kater van jouw Clan kan ombrengen, zal dat bij jou niet heel anders gaan, denk je niet?" Everstar snoof. Ze zou nog voor een onaangename verrassing komen te staan als ze ervanuit ging dat iedere WindClanner vocht als Neverland. "En het kan mij niks schelen als katten zoals hem zullen doodgaan." Ach, dat zou die arme kater vast niet leuk vinden om te horen. Ze hoorde hem zuchten en hij leek intussen enige spijt van te hebben van zijn acties. Everstar beeldde zich niet in dat hij zich schuldig voelde, waarschijnlijk had hij zelf gewoon door dat zijn meerdere niet al te blij met hem was. "'t Is een loze bedreiging Everstar. De volgende keer als ik je zie en om een gunst vraag, verwacht ik deze te krijgen anders zal hij ervoor boeten", zei de BloodClanner, waarna ze zich omdraaide. Haar jongere groepsgenoot liep met haar mee. Als hij een hond was geweest, had hij met zijn staart tussen de benen gelopen. Everstar keek de poes nog een keer in de ogen toen die omkeek, daarna verdwenen de BloodClanners in het hoge gras. Ze wilde achter hen aan gaan. Ze zou die roodoog vermoorden als het moest. Ze wist te veel, ze was nu gevaarlijk. Maar ze was hier alleen, de bewusteloze Neverland niet meegeteld. Als ze de poes nu aanviel, zou ze dat katertje zeker opdragen om Neverland te vermoorden en Everstar kon ze niet tegelijk tegenhouden. Ze wilde ze op zijn minst volgen om te controleren of ze het territorium wel echt verlieten, maar ze kon Neverland hier niet in zijn eentje gewond en onbeschermd laten liggen.
Zodra ze er zeker van was dat de BloodClanners ver uit de buurt waren, kwam ze in beweging. Ze keek naar Neverland, die tot haar opluchting nog steeds ademde. Ze zag op het eerste gezicht een aantal krassen op zijn gezicht en een wonden op zijn schouder en de achterkant van zijn nek. Er zat bloed aan zijn poten, maar ze wist niet van wie het was. Ze gaf zijn schouder voorzichtig een paar likken om wat van het opwellende bloed uit zijn vacht te halen. "Neverland", miauwde ze zacht, ongerust. Ze zou hem naar het kamp kunnen dragen als hij niet wakker werd, maar ze was bang dat het zijn verwondingen erger zou maken. Hij leek zo kwetsbaar. Haar maag draaide zich in een knoop toen ze aan de woorden van de BloodClanner dacht. Zodra ze terugkeerde in haar kamp, of wat voor plek het ook was waar ze woonden, zou heel BloodClan weten wie Neverland was. Had ze toch achter haar aan moeten gaan? Als ze ervoor zorgde dat de poes haar kamp nooit bereikte, kon ze het ook aan niemand vertellen. Die kater die bij haar was, hij was onvoorspelbaar, hij zou misschien niet naar zijn groepsgenote luisteren. Ze had een kans, als ze snel rende, kon ze ze misschien nog inhalen. Maar als het fout ging. Als het fout ging zouden ze Neverland vermoorden. Ze keek naar haar broer. Neverland, waarom moet je zo'n foxdung slechte vechter zijn? Weet je wel wat je hebt veroorzaakt? Neverland, word wakker...


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Search and destroy (Neverland) - Pagina 2 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Search and destroy (Neverland)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Heatherfields-
Ga naar: