Exploration | Open - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Exploration | Open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Redkit,
Member
Exploration | Open - Pagina 2 DPKsfdL
62
Actief
Redkit,
BerichtOnderwerp: Re: Exploration | Open   Exploration | Open - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 maa 2016 - 19:26

''Nee, maar als het bestond zouden katten van ThunderClan het wel eens hebben gezien,'' discusseerde hij verder. ''En ons erover vertelt. Dus.'' Hij had gelijk en hij wist het. Niemand mocht hem zomaar Idiotkit noemen én gelijk krijgen. Dat nooit. Hij bestuurdeerde de medicine den voor een laatste keer; hier zou hij niet zo vaak komen. Tenzij hij gewond raakte of ziek, maar zo lang hij goed trainde en uitkeek zou dat niet gebeuren. Ze zouden niet net zo sterven als hun ouders. Redkit's lichtgroene ogen zagen verschillende dingen. Vooral veel kruiden, bessen, zaadjes en planten waarvan hij de naam niet wist. Niet dat het hem uit maakte, hij werd namenlijk leider en geen medicine kat. Maar dat betekende niet dat hij geen respect had voor de katten die dat wel waren. Zij moesten al die namen onthouden. Redkit liep verder achter de grotere kitten aan naar de apprentice's den. Hier zouden ze slapen terwijl ze getraind werden tot warriors. En daarna de deputy's rank innemen, en daarna leider voegde hij er snel in gedachten aan toe. ''Apprentice zijn lijkt me leuk, dan kunnen we samen trainen,'' stelde Coralkit toen voor. Weer knikte Redkit. ''Ik weet wel zeker dat wij de beste van de apprentice's worden. Sowieso,'' miauwde hij.


Exploration | Open - Pagina 2 Cd40WPu
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Exploration | Open - Pagina 2 WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Exploration | Open   Exploration | Open - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 maa 2016 - 19:36

Ze moest lachen om de twee rode katertjes. Ze zaten al de hele tijd te discussiëren over sneeuw of zo. Ze deed net alsof ze het niet doorhad maar ze zat stiekem aandachtig te luisteren. En ze besefte dat Redkit wel eens gelijk zou kunnen hebben. Als er echt sneeuw bestond dat niet smolt, dan hadden ze dat al lang gehoord van andere katten. Ook moest ze lachen van de droom van de andere kittens. Ze zeiden dat ze leider zouden worden. Chestnut vond het wel grappig. Ze had er nooit aan gedacht om leider te zijn. Of Medicine cat. Het enige wat ze wilde was Warrior worden. Misschien dat ze iets anders zou worden... Maar haar eerste doel was een goede Warrior worden. 'Ik weet zeker dat wij de beste van de Apprentices worden. Sowieso.' Zei Redkit. De poes glimlachte.
Ze liep weer verder naar de Warrior den. 'En dit is de den waar de Warriors slapen.' Zei ze. Ze was ook een keer in de Warrior den geweest. Toen ging ze niet in een nest liggen. Maar erachter. Ze was verstoppertje aan het spelen. En toen had ze zich verstopt in de Warriors den.


Exploration | Open - Pagina 2 IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Coralkit
Member
Exploration | Open - Pagina 2 DPKsfdL
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 weeks
Gender:
Rank:
Coralkit
BerichtOnderwerp: Re: Exploration | Open   Exploration | Open - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 maa 2016 - 20:17

Even dacht hij erover na. 'Misschien blijft mijn vacht dan niet altijd wit, maar je blijft voor altijd een idioot.' Goed, daar kon de andere absoluut niet tegen op. Tevreden met zichzelf keek hij door de den. Als hij nou vrienden werd met de apprentices dan konden ze hem later als hij een apprentice was helpen. Coralkit zou alles leren en de sterkste en slimste kat in de clan worden. Samen met Redkit dan, die zou de eennaslimste worden. De volgende den was al net zo interessant. 'Ken jij Warriors die hier slapen?' Coral wou graag met ze spreken.


Exploration | Open - Pagina 2 WVGC8mx
Terug naar boven Ga naar beneden
Redkit,
Member
Exploration | Open - Pagina 2 DPKsfdL
62
Actief
Redkit,
BerichtOnderwerp: Re: Exploration | Open   Exploration | Open - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 maa 2016 - 20:25

''Aha!'' riep hij uit. ''Ik heb gelijk en jij geeft het op!'' Hij wist zelf wel dat Coralkit de grootste idioot hier was, dus hij kon hem beledigen wat hij wilde. Redkit had gelijk en dat was wat telde. Maar dat wist iedereen al. Vrolijk trippelde hij weer achter Chestnutkit aan tot ze stopte. ''En dit is de den waar de warrior's slapen,'' legde ze uit. Redkit keek de den in. Hij was groot vergeleken met de andere dens en er waren erg veel nesten. Ook rook het naar volwassen grote katten. En hier zou hij slapen zo lang hij nog geen leider was. Niet lang dus, want hij wist dat hij snel leider zou worden. Als hij maar hard genoeg werkte stond hij zo bovenaan. Silverstar zou gelijk zien hoe geweldig hij was en hem deputy maken. En daarna naar de Elders den verhuizen omdat hij oud werd en Red het allemaal veel beter kon. Dan zou Redkit Coralkit als deputy kiezen en- ''Ken jij warriors die hier slapen?'' De stem van Coralkit haalde hem uit zijn droom. Hij probeerde zich weer te focussen op de werkelijkheid want dat was nu het belangrijkste. Dus zijn broertje wilde warriors ontmoeten? Red eigenlijks ook wel, hij had veel vragen. Vragend keek hij Chestnutkit aan, wachtend op het antwoord.


Exploration | Open - Pagina 2 Cd40WPu
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Exploration | Open - Pagina 2 WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Exploration | Open   Exploration | Open - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 maa 2016 - 21:13

'Ken jij Warriors die hier slapen?' Chestnutkit knikte. 'Alle Warriors slapen hier.' Zei ze. 'En ik ken er inderdaad een paar. Niet veel, maar wel een paar.' Ze keek de twee kleinere kittens aan. En toen ging ze weer verder. Op naar de Elders den. Hier was ze eigenlijk nog nooit geweest. Ze was zelf dus ook benieuwd hoe het er vanbinnen uitzag. De tabby kitten keek even zoekend het kamp rond. En toen ze de omgevallen boom zag die voor de den lag stapte ze daar op af. Ze keek over de boomstam heen. Het was er lekker warm. 'Dit is de Elders den.' Zei ze.


Exploration | Open - Pagina 2 IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Coralkit
Member
Exploration | Open - Pagina 2 DPKsfdL
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 weeks
Gender:
Rank:
Coralkit
BerichtOnderwerp: Re: Exploration | Open   Exploration | Open - Pagina 2 Icon_minitimema 21 maa 2016 - 19:15

'Je hebt geen gelijk, maar je wordt wel een lijk als je zo door gaat.' Siste Coralkit. Als het ene niet werkte moest hij maar over gaan op het andere. Tevreden ging zijn staart heen en weer. 'Kun je ons een keer aan ze voorstellen?' Vroeg hij vrolijk.
Vervolgens ging hij achter haar aan naar de Elders den. Hier sliepen de oude katten die rust nodig hadden, of de katten die bijvoorbeeld doof waren. Coralkit gluurde naar binnen. 'Daar ga ik pas over duizend manen heen.' Hij strekte het woord 'duizend' uit.


Exploration | Open - Pagina 2 WVGC8mx
Terug naar boven Ga naar beneden
Redkit,
Member
Exploration | Open - Pagina 2 DPKsfdL
62
Actief
Redkit,
BerichtOnderwerp: Re: Exploration | Open   Exploration | Open - Pagina 2 Icon_minitimema 21 maa 2016 - 20:27

''Ik heb gelijk, en jij kan er gewoon niet tegen,'' ging Redkit door, nu licht geirriteerd dat zijn broertje maar niet op hield. Hij had ongelijk, jammer voor hem, had hij hem maar geen Idiotkit moeten noemen. ''Dreigen gaat niet helpen, Idiotkit,'' miauwde hij nog een keer naar zijn broer, waarna hij zich weer focuste op Chestnut. Coralkit vroeg of ze de warriors een keer aan hun kon voorstellen. Redkit wilde dat ook graag, en begon een lijst te maken in zijn hoofd van de dingen die hij wilde vragen. Dat deed hij terwijl ze naar de Elders den liepen. ''Daar ga ik pas over duizend manen heen,'' merkte Coralkit op. Red schudde zijn hoofd. ''Ik niet,'' miauwde hij. ''En jij waarschijnlijk ook niet. Als leiders zullen we heel veel moeten vechten voor onze Clan. Grote kans dat één van die gevechten onze dood wordt. Maar dat is ook hoe ik wil sterven, vechtend voor de Clan.'' Hij stelde het zich helemaal voor; Redstar, de stoere leider van ThunderClan die vele gevechten had met de ShadowClan. En natuurlijk ook de BloodClan. Één van zijn plannen was namenlijk om de BloodClan het woud uit te jagen. Ze hoorden hier niet, waren niet gekozen door StarClan, volgde geen enkele warrior code.. Nee, ze moesten weg. Ook al waren ze sterk, en vreesde de vier Clans ze, op een dag zou hij een manier vinden om ze het bos uit te krijgen. Ooit, daar was hij van overtuigd. Bovendien haatte hij de BloodClan voor het gevangennemen van Silverstar en het overnemen van het kamp. Redkit zou ze daar nooit voor vergeven. Hij merkte dat hij weer te veel in gedachten en dromen bezig was en probeerde zich weer te focussen op de werkelijkheid. Het was minder interessant, want de Elders den was gevuld met oude katten die meestal sliepen en niet veel meer deden. Dat hadden ze verdiend, natuurlijk, na al die jaren van vechten voor de Clan en zo. Sommige hadden vreemde wonden, miste delen van hun lijf en hadden veel littekens. Redkit vroeg zich af of hij er later ook zo uit gaan zien. Waarschijnlijk wel. Niet dat het hem uitmaakte; hij leek er alleen maar stoerder en sterker door.


Exploration | Open - Pagina 2 Cd40WPu
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Exploration | Open - Pagina 2 WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Exploration | Open   Exploration | Open - Pagina 2 Icon_minitimema 21 maa 2016 - 20:42

Chestnut luisterde naar de twee andere kittens. De één zou hier pas na duizenden manen komen en de ander zou vechtend voor zijn clan in een gevecht dood gaan. Ze schudde haar kop. Zo leuk om nu al dromen te hebben. Ze wilde zelf eigenlijk ook wel een grote droom. Zoals een droom waar je bijvoorbeeld leider wilt worden, zoals deze twee rode kittens hier. Of bijvoorbeeld een droom waar je Medicine Cat wilt worden. Zij had zo'n droom niet. Het enige wat ze wilde bereiken was een goede Warrior worden. Misschien was dat wel haar droom. Maar dat leek haar zo simpel. Nou, ja. Ze kon er nog, de beste Warrior van de Clan van maken...
Ze keek het kamp rond. Alleen was de Leaders den nog over. Maar daar zouden ze niet heen gaan. Stel je voor dat Claw daar was! Zoiezo mocht je er niet zomaar komen. En ze zou het zeker niet gaan proberen binnen te komen met twee jonge kittens die misschien wel helemaal niet uit de nursery mogen. Dus ze begon al richting de nursery terug te lopen. 'Kom, dit was de rondleiding.' Zei ze. Net doen alsof de Leaders den helemaal niet bestond. Hopelijk trapte de twee rode kittens erin. 'Volg mij!' Jullie kennen natuurlijk de nursery al.' Dus daar hoef ik verder niets over te vertelen, lijkt me.' Zei ze.


Exploration | Open - Pagina 2 IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Coralkit
Member
Exploration | Open - Pagina 2 DPKsfdL
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 weeks
Gender:
Rank:
Coralkit
BerichtOnderwerp: Re: Exploration | Open   Exploration | Open - Pagina 2 Icon_minitimema 21 maa 2016 - 20:52

'Waar ik niet tegen kan is jouw lelijke kop.' Coralkit werd nu boos omdat Redkit heel misschien gelijk had... En hij wou gewoon niet verliezen. 'Mousebrain.' Hij knikte instemmend met wat Redkit zei. 'Maar als leider heb je negen levens, misschien verlies je er wel acht en dan kun je met het laatste leven hierheen gaan. Dat zou ik doen.' Zijn blik gleed naar de Leaders den, waarom gingen ze daar niet heen? 'Hoezo kunnen we daar niet heen?' Met onschuldige ogen keek hij naar haar.


Exploration | Open - Pagina 2 WVGC8mx
Terug naar boven Ga naar beneden
Redkit,
Member
Exploration | Open - Pagina 2 DPKsfdL
62
Actief
Redkit,
BerichtOnderwerp: Re: Exploration | Open   Exploration | Open - Pagina 2 Icon_minitimema 21 maa 2016 - 21:11

En wéér hield zijn broer niet op. Gek werd hij er van. Beidde wilde ze niet opgeven in ruzies, en ze hadden helaas geen ouders die hun konden vertellen dat ze moesten stoppen en aardig zijn. ''Mijn kop heeft tenminste wél hersens, in tegenstelling tot dat van jou,'' snauwde hij. Toen sprong het onderwerp weer naar het leider ding. ''Maar als leider heb je negen levens, misschien verlies je er wel acht en dan kun jemet het laatste leven hierheen gaan. Dat zou ik doen.'' Redkit dacht na over wat Coral zei. Het klonk logisch, en je zou een vredigere dood hebben. Bovendien zou de hele Clan ook nog eens respect voor je hebben en alles voor je doen. ''Dat is waar,'' gaf hij toe. ''Misschien doe ik het ook wel. Het licht eraan of ik nog belangrijke dingen moet doen als leider.'' Toen klonk de stem van Chestnutkit weer; ''Kom, dit was de rondleiding.'' Wacht, wat? Ze hadden de belangrijkste den nog niet gehad. De leader's den! Maar Chestnut leek het vergeten te zijn. ''Volg mij! Jullie kennen natuurlijk de Nursery al. Dus daar hoef ik verder niks over te vertellen, lijkt me.'' Coralkit merkte ook dat ze het hoogtepunt geskipt hadden. Hij keek naar de leader's den. ''Hoezo kunnen we daar niet heen?'' vroeg hij onschuldig. Redkit zwaaide ongeduldig met zijn staart. Hij wilde er dolgraag heen. ''Ja, die moeten we nog,'' miauwde hij. ''Kom op, dat is de belangrijkste den. Waarom gaan we er niet naar toe?''


Exploration | Open - Pagina 2 Cd40WPu
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Exploration | Open - Pagina 2 WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Exploration | Open   Exploration | Open - Pagina 2 Icon_minitimema 21 maa 2016 - 21:23

Chestnutkit verstijfde even bij het horen van de onschuldige stemmen van de twee rode kittens. Nee hè, ze wilde naar de Leaders den. 'Eh...' Begon ze. Ze dacht dat ze eerst met een smoesje kon zorgen dat de twee kittens er niet heen gingen maar ze kon er zo snel niet op komen, en het was eigenlijk ook niet zo aardig. Dus vertelde ze maar gewoon de waarheid. 'Nou, kijk,' Begon ze ongemakkelijk. 'Eigenlijk mag je niet zomaar naar de Leaders den. En Silverstar is er ook niet, dus dan mag het al helemaal niet.' Ze besloot om Claw niet te noemen. 'En als iemand jullie ziet, met mij erbij, en jullie mochten inderdaad niet uit de nursery, dan zijn we er gloeiend bij. Vooral ik. Omdat ik jullie rondleid.' Legde de tabby kitten uit. Ze hoopte dat de twee het begrepen. 'Misschien, als jullie wat ouder zijn, en Silverstar is weer terug, dat ik jullie nog wel een keer de Leaders den kan laten zien.' Zei ze. Dat leek haar wel eerlijk. Ze keek de twee rode kittens aan, hopend dat ze het zouden begrijpen.


Exploration | Open - Pagina 2 IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Coralkit
Member
Exploration | Open - Pagina 2 DPKsfdL
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 weeks
Gender:
Rank:
Coralkit
BerichtOnderwerp: Re: Exploration | Open   Exploration | Open - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 21:29

Redkit was gewoon kinderachtig bezig. Ze wiste allebei dat hij, Coralkit, de slimste was. In Redkits kop zaten waarschijnlijk nog minder hersenen dan die van een dode muis die al twintig jaar lag te rotten in het Shadowclangebied. 'Jouw kop is gevuld met leegte.' Snauwde hij terug voordat hij weer naar Chestnutkit luisterde.
'Oh, dat is logisch. Wel jammer, misschien dat Silverstar morgen thuis is!' Zijn glimlach die even was gevallen kwam weer terug op zijn gezicht. 'Dan kan hij ons alles vertellen.' Nu was hij ook best moe van al het lopen. Een kleine gaap verliet zijn bek.


Exploration | Open - Pagina 2 WVGC8mx
Terug naar boven Ga naar beneden
Redkit,
Member
Exploration | Open - Pagina 2 DPKsfdL
62
Actief
Redkit,
BerichtOnderwerp: Re: Exploration | Open   Exploration | Open - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 maa 2016 - 19:14

''Denk je dat je me kan beledigen?'' vroeg Redkit aan Coralkit. ''Oh wacht sorry, je kan helemaal niet denken.'' Hij grijnsde trots want zijn opmerkingen waren geweldig en slim. Terwijl Coral maar wat zei. Nog wat bewijs dat Red de slimme was. De slimste van de Clan, natuurlijk. Opnieuw ging zijn aandacht van Coralkit naar Chesnutkit. 'Eh.. Nou, kijk,'' begon ze. Het klonk niet erg positief en Redkit's hoop om naar de Leader's den te gaan vervaagde. ''Eigenlijks mag je niet zo maar naar de Leader's den. En Silverstar is er ook niet, dus dan mag het al helemaal niet. En als iemand jullie ziet, met mij erbij, en jullie mochten inderdaad niet uit de Nursery, dan zijn we er gloeiend bij. Vooral ik. Omdat ik jullie rondleid.'' Bij ieder woord werd de rode kitten kwader. Waarom geeft ze zo veel om regels? vroeg hij zichzelf gefrustreerd. Waarom gaan we niet gewoon stiekem? Wat is de kans dat we betrapt worden? We zijn nu ook de Nursery uit en er is niks gebeurd! Hij vond haar maar een egoistische kitten. ''Misschien, als jullie wat ouder zijn, en Silverstar is weer terug, dat ik jullie nog wel een keer de Leader's den kan laten zien,'' vervolgde Chestnutkit. Maar Redkit was nog steeds niet tevreden. Waarom altijd als we ouder zijn, waarom niet nu?! Vragen gingen door zijn hoofd. Het is niet eerlijk, wij gaan daar later slapen als Leaders! Hij wilde zijn gedachtes uitspreken, maar Coralkit was eerder. ''Oh, dat is logisch. Wel jammer, misschien dat Silverstar morgen thuis is! Dan kan hij ons alles vertellen.'' Hij leek het allemaal minder erg te vinden. Waarschijnlijk om dat hij altijd al meer geduld had dan Red. Zelf wist Redkit wel dat hij misschien beter niet moeilijk kon doen en begon na te denken. Het was best wel gevaarlijk, want als ze betrapt werden zou hij minder kans hebben om als Deputy gekozen te worden, toch? Of nee, Deputy werd hij zeker, maar toch. Hij zag hoe Coralkit gaapte en was eigenlijks ook best moe. Het kamp was erg groot vergeleken met hoe klein hij was.


Exploration | Open - Pagina 2 Cd40WPu
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Exploration | Open - Pagina 2 WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Exploration | Open   Exploration | Open - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 maa 2016 - 20:15

Chestnut ontspande even toen ze het antwoord van Whitekit hoorde. (De kitten 'zonder' naam.) Hij vond het gelukkig niet zo erg. En ze knikte maar wat. Silverstar was er morgen natuurlijk niet maar wat moest ze ander zeggen? Maar ze merkte wel dat Redkit een beetje boos was. Ze begreep het wel. Ze had hem horen praten over Leader zijn en ze begreep heel goed dat hij graag die den wilde zien. Maar dat ging nu eenmaal niet. Maar verder zei de rode kitten niets dus ze liep verder naar de nursery. Wat kon ze verder zeggen? 'Eh... Nou, dit was dan de rondleiding.' Zei ze maar. 'Als je een vraag hebt, kan je die stellen.' Voegde ze er aan toe. Misschien hadden de kittens wel een vraag. Misschien wel precies een vraag die ze niet wist, maar ze kon haar best doen. Daarna zou ze de kittens weer de nursery in sturen voordat iemand ze opmerkte. Wat niet zo was, bedacht ze. Niemand had hun opgemerkt. Misschien mochten ze wel uit de nursery. Maar ja, dat maakte verder nu niet uit. Ze waren nu dichtbij de nursery dus als iemand een opmerking maakte kon ze wel zeggen dat ze op hen lette terwijl de twee kleinere kittens het kamp wilde zien.


Exploration | Open - Pagina 2 IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Coralkit
Member
Exploration | Open - Pagina 2 DPKsfdL
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 weeks
Gender:
Rank:
Coralkit
BerichtOnderwerp: Re: Exploration | Open   Exploration | Open - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 19:03

Dat deed pijn. Coralkit had hem ook beledigd maar niet zo erg. 'Het maakt me niet eens uit, zolang ik jou niet ben is alles goed.' De kater bleef strak voor zich uit staren, zijn onderontwikkelde broertje was de aandacht niet waard.
Hij dacht na over vragen, was er iets dat hij moest weten? Oh ja. 'Een kat die soms in de Nursery komt ruikt niet naar Thunderclan, wat betekent dat?' Of misschien was het omdat Coralkit het gewoon verkeerd had geroken. Ja dat was het vast. 'Nee, ik weet het al, laat maar.' Straks zou ze hem nog dom vinden.


Exploration | Open - Pagina 2 WVGC8mx
Terug naar boven Ga naar beneden
Redkit,
Member
Exploration | Open - Pagina 2 DPKsfdL
62
Actief
Redkit,
BerichtOnderwerp: Re: Exploration | Open   Exploration | Open - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 maa 2016 - 19:01

Redkit was blij dat zijn broertje het eindelijk opgaf. ''Mooi.'' Hij had gewonnen. Tevreden luisterde hij naar Chestnutkit. Veel zou ze niet weten, toch? Ze was ook nog maar een kitten. Hij dacht na, vragen... Had hij vragen? Eigenlijks had hij er heel veel, maar dat waren vragen die alleen Warriors of andere hoge rangen konden beantwoorden. Voor Chestnutkit zelf, niet echt.. Toch probeerde hij het: ''Ehm..'' begon hij. ''Hoe zorg je er voor dat de tijd sneller gaat? Ik wil snel apprentice worden.'' Hopelijk had ze daar een antwoord op. Daarna stelde Coralkit een vraag. ''Een kat die soms in de Nursery komt ruikt niet naar ThunderClan, wat betekent dat?'' Een moment was Redkit in de war, wat? Dat zou betekenen dat er indringers waren, toch? Hij wachtte op het antwoord van Chestnutkit, maar toen klonk de stem van Coral weer. ''Nee, ik weet her al, laat maar.'' Oh, hij wist het al! ''Wat is het dan?'' vroeg Redkit nieuwsgierig. Dat wilde hij ook wel weten, en in tegenstelling tot Coralkit had Red geen idee of hij hier dom door kon lijken.


Exploration | Open - Pagina 2 Cd40WPu
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Exploration | Open - Pagina 2 WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Exploration | Open   Exploration | Open - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 maa 2016 - 19:21

Ze wachtte rustig af tot dat iemand een vraag stelde. Ze keek het kamp rond. Het was rustig, fijn. Toen Redkit haar een vraag stelde wende ze haar aandacht weer naar hem. 'Hoe zorg je er voor dat de tijd sneller gaat? Ik wil snel apprentice worden.' Daar moest Chestnut even over nadenken. Hoe zorg je dat de tijd sneller gaat... Toen herinnerde ze zich iets. Een keer moest ze ergens op wachten en toen speelde ze met een mosballetje. De tijd leek toen heel snel te gaan. Want een andere keer moest ze weer ergens op wachten en toen had ze niets te doen. Toen leek het wel een eeuwigheid te duren. 'Zorg dat je plezier hebt!' Zei ze, trots met haar antwoord. Ze had het ook een keer van een andere kat gehoord, dat als er iets leuks is, dat het dan korter duurt. 'Ik wil ook graag Apprentice worden.' Vervolgde ze. 'Dus ik zorg ook dat ik zoveel mogelijk plezier heb. Dan gaat de tijd sneller.' Ze keek de kleinere kitten aan. Toen sprak de andere kitten. 'Een kat die soms de nursery in komt ruikt niet naar Thunderclan, wat betekent dat?' Daar moest Chestnut weer even over nadenken. 'Nee, ik weet het al, laar maar.' Zei hij toen. Ze keek de rode kitten verbaasd aan. 'Wat is het dan?' Vroeg Redkit. Ja, daar was ze zelf eigenlijk ook wel benieuwd naar. Maar toch wist ze dat het niet klopte. En toen wist ze het. 'Bloodclanners!' Zei ze. 'Dat zijn Bloodclankatten. Die lopen hier ook rond in het kamp. En die komen soms ook in de nursery, inderdaad.' En de tabby kitten huiverde. Ze heeft niet meegemaakt dat ze het kamp innamen, maar ze heeft slechte dingen gehoord over ze. 'Ik heb gehoord dat het slechte katten zijn. Kom er maar niet bij in de buurt.' Waarschuwde ze de jongere kittens. Ze was zelf nog niet heel oud, maar ze wilde niet dat deze twee kittens, van hooguit twee weken, gevaar liepen omdat ze niet gezegd had dat die katten gevaarlijk waren. Tenminste, dat had ze gehoord. Maar ze vond ze zelf best eng, dus ze bleef liever ook uit hun buurt.


Exploration | Open - Pagina 2 IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Coralkit
Member
Exploration | Open - Pagina 2 DPKsfdL
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 weeks
Gender:
Rank:
Coralkit
BerichtOnderwerp: Re: Exploration | Open   Exploration | Open - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 maa 2016 - 10:28

Hij knikte instemmed met Redkit's vraag. Tot nu toe was hij de tijd vooral doorgekomen door te slapen en met zijn broertje te spelen. Maar er moest meer zijn dat hij kon doen. Zoals hun onderzoek door het kamp nu. Plezier hebben, dat was logisch. Nu had hij plezier bijvoorbeeld, en de tijd ging heel snel. Dat merkte Coralkit aan hoe moe hij nu was.
De naam van de Bloodclanners liet hem huiveren. Met grote ogen keek hij op. 'Dat is een stomme naam, en het zijn vast ook stomme katten.' Maar hij had wel gelijk gehad dat het raar rook! Duidelijk was hij slimmer dan Redkit.


Exploration | Open - Pagina 2 WVGC8mx
Terug naar boven Ga naar beneden
Redkit,
Member
Exploration | Open - Pagina 2 DPKsfdL
62
Actief
Redkit,
BerichtOnderwerp: Re: Exploration | Open   Exploration | Open - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 apr 2016 - 20:48

Nadat hij zijn vraag gesteld had werd het stil. Chestnutkit moest hier ook over na denken. Het was duidelijk een slimme vraag van hem. Was er eigenlijks wel een antwoord op? ''Zorg dat je plezier hebt!'' Oh, blijkbaar dus wel. Chestnutkit keek trots met haar antwoord, en Redkit was blij dat hij een antwoord had. ''Ik wil ook graag Apprentice worden, dus zorg ik dat ik zo veel mogelijk plezier heb. Dan gaat de tijd sneller.'' Plezier hebben, hé? Eigenlijks had ze wel gelijk. De tijd ging zo snel terwijl ze hun rondje door het kamp maakten. En zo sloom toen hij zich verveelde in de Nursery. Maar waarom dan? ''Ja.. de rondleiding was ook zo snel voorbij!'' miauwde hij. ''Maar waarom is dat zo? Dat is zo oneerlijk. Leuke dingen zijn sneller voorbij en saaie dingen duren een eeuwigheid. Welke mousebrain heeft dat bedacht?'' Misschien klaagde hij iets te veel, maar zelf had hij het niet door. Daarna kwam het volgende antwoord. ''BloodClanners!'' Verbaast keek hij naar de ander. BloodClanners? Hier in het kamp? De katten die ze juist zo snel mogelijk moesten wegjagen? En ze lopen gewoon zomaar het kamp binnen? ''Dat zijn BloodClankatten. Die lopen hier ook rond in het kamp. En die komen soms ook in de Nursery, inderdaad. Ik heb gehoord dat het slechte katten zijn, kom er maar niet bij in de buurt.'' De staart van Redkit sloeg heen en weer en veegde de sneeuw weg. Stomme katten. Coralkit las zijn gedachten zowat en zei: ''Dat is een stomme naam, en het zijn vast ook stomme katten.'' Hij knikte. ''Wat doen ze hier? Waarom jaagt Silverstar ze niet weg? En zijn dat die katten met die vreemde enge rode dingen? Met van die puntige tanden? Want alle katten met die rode dingen ruiken daarnaar. En het is toch waar dat BloodClanners niet eens geaccepteerd zijn door StarClan? Wat doen die mousebrains hier nog?'' Zijn stem werd kwader en kwader, en ook al was hij redelijk bang voor de katten, op dit moment was hij alleen maar boos. Hij had dus niet door dat BloodClanners in het kamp waren en hem zomaar eens kon horen klagen over hun.


Exploration | Open - Pagina 2 Cd40WPu
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Exploration | Open - Pagina 2 WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Exploration | Open   Exploration | Open - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 apr 2016 - 21:11

Ze had antwoord gegeven op Redkits vraag. En die stelde toen weer een vraag. 'Ja... de rondleiding was ook zo snel voorbij!' Miauwde hij. 'Maar waarom is dat zo? Dat is oneerlijk. Leuke dingen zijn sneller voorbij en saaie dingen duren een eeuwigheid. Welke mousebrain heeft dat bedacht?' Klaagde hij. Chestnut moest weer stiekem lachen. Ze dacht na over haar antwoord. 'Tja... Dat weer ik eigenlijk niet.' Bekende ze. Zij wist zelf ook niet waarom dat was. En inderdaad, het was stom!
Daarna had ze de vraag van het andere katertje beantwoord. Die reageerde daar op. 'Dat is een stomme naam, en hij zijn vast ook stomme katten.' De tabby kitten knikte instemmend. Inderdaad. 'Wat doen ze hier? Waarom jaagt Silverstar ze niet weg? En zijn dat die katten met die vreemde enge rode dingen? Met van die puntige tanden? Want alle katten met die rode dingen ruiken daarnaar. En het is toch waar dat Bloodclanners niet een geaccepteerd zijn door Starclan? Wat doen die mousebrains hier nog?' Het kleine poesje moest even nadenken voordat ze al die vragen beantwoorde. 'Ehm...' Begon ze. 'IK weet niet wat ze hier doen... En Silverstar kan er helaas, op dit moment, nog niets aan doen.' Ja, wat moest ze anders zeggen over Silverstar? 'En inderdaad, ze hebben puntige tanden en zo. En ook zijn ze volgens mij niet geaccepteerd door Starclan...' Ze kwam aan op de laatste vraag. 'Dat weet ik niet...' Meer kon ze niet vertellen. Dit was alles wat ze wist. Ze keek treurig naar de twee rode kittens en toen door het kamp. Verschillende katten liepen er. Thunderclanners maar ook Bloodclanners... 'Kom we gaan weer terug naar de nursery.' Zei ze terwijl ze omdraaide, op weg naar de nursery.


Exploration | Open - Pagina 2 IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Exploration | Open
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: