Sometimes I think too much



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sometimes I think too much

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Chawl
Deceased
Sometimes I think too much BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Sometimes I think too much   Sometimes I think too much Icon_minitimewo 16 maa 2016 - 10:02

Hij trippelde de barn uit, zijn tweegekleurde ogen stonden helder. Spreken ging steeds beter nu hij ouder werd en dat deed hem goed. Hij was minder opgefokt nou hij anderen een stuk beter naar kon doen. Toch speelde er nog veel meer in zijn jonge kopje, soms veel te veel. Hij wilde dat anderen hem leuk vonden, dat ze met hem wilden spelen. Dat was alleen lastig als je niet wist wanneer je te ruig was en wanneer niet. Hij had veel minder snel pijn dan anderen en het begon nu ook op te vallen. Zijn vader had er ook al vragen over gesteld, vragen die hij niet kon beantwoorden. Hij wist het niet, hij wist echt niet waardoor dat kwam. Hij werd sowieso altijd een beetje zenuwachtig als zijn vader in de buurt was. Hij keek altijd zo streng en lachte bijna nooit, al wist hij wel dat Claw eigenlijk wel om hem gaf. Hij ging tussen de barns zitten en liet zijn tong over zijn borst glijden. Een waterig zonnetje verwarmde zijn rug en liet de witte aftekening op zijn rug meer naar voren komen, witte bloedspetters.


[First Beserk]


Sometimes I think too much 85A0ca8T_oSometimes I think too much V4s23EcO_oSometimes I think too much FTbtNyE2_oSometimes I think too much FTbtNyE2_oSometimes I think too much PF71KdU0_oSometimes I think too much JeyKDma8_oSometimes I think too much GPr1M0jZ_oSometimes I think too much COxUkZt
Judge me
Sometimes I think too much NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Beserk
Member
Sometimes I think too much Berser11
fox
130
Actief
» I saw my mama’s inheritance
stone wall unilateral descent «

CAT'S PROFILE
Age: » 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beserk
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes I think too much   Sometimes I think too much Icon_minitimewo 16 maa 2016 - 10:53

De kitten liep met rustige stappen de Barn uit, haar moeder en sibs lagen nog te slapen. Stelletje luierikken ze lagen de hele dag niks te doen zo irritant, Beserk zuchte en keek het kamp door. Zij was volwassen en slimmer dan haar sibs het werd tijd om ze los te laten en opzoek te gaan naar andere katten. Katten waar ze iets aan had, opeens vielen haar cyan blauwe ogen op een zwart bolletje. ze herkende de kitten meteen ze lag immers met hem in de zelfde Barn, rustig liep de rode kattin om de kitten af. Wat was zijn naam ook al weer? Clwah chlaw? of ja zoiets, hij was de zoon van Claw dat was voor haar het belangrijkste. 'Hey' miauwde ze rustig terwijl ze naast de kitten plaats nam. Alleen de witte bloedspetters op zijn rug ontging haar niet, wat had hik gedaan?


Sometimes I think too much 2gxnp75Sometimes I think too much 10pvxmw
Sometimes I think too much NuDkzJs
I’m not one to judge, I just like to make fun of
Everybody and their dog, am I wrong?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Sometimes I think too much BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes I think too much   Sometimes I think too much Icon_minitimewo 16 maa 2016 - 15:23

Hij schrok op toen er iemand naar hem toekwam. De blik in zijn tweegekleurde ogen viel op de rode kitten. “Hallo Beserk.” Mauwde hij. Hij had de kattin nog niet zo vaak gesproken, hij hield zich sowieso een beetje afzijdig. Ze wilden niet zo graag met hem spelen omdat hij te ruig was en hij geen idee had wanneer hij iemand anders pijn deed. Wanneer hij pijn voelde was nou eenmaal veel later dan bij de andere kittens. “Hoe is het?” Vroeg hij toen maar. Eigenlijk wist hij zich niet zo goed een houding te geven. Het kwam niet vaak voor dat iemand naar hem toe kwam, meestal was dat andersom.


Sometimes I think too much 85A0ca8T_oSometimes I think too much V4s23EcO_oSometimes I think too much FTbtNyE2_oSometimes I think too much FTbtNyE2_oSometimes I think too much PF71KdU0_oSometimes I think too much JeyKDma8_oSometimes I think too much GPr1M0jZ_oSometimes I think too much COxUkZt
Judge me
Sometimes I think too much NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Beserk
Member
Sometimes I think too much Berser11
fox
130
Actief
» I saw my mama’s inheritance
stone wall unilateral descent «

CAT'S PROFILE
Age: » 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beserk
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes I think too much   Sometimes I think too much Icon_minitimewo 16 maa 2016 - 15:35

“Hallo Beserk.” Mauwde hij terug, De rode poes knikte. Hij kende dus wel haar naam. “Hoe is het?” vroeg hij toen, De kattin haalde haar schouders op. Ja hoe ging het eigenlijk? niet geweldig maar het kon erger niet? 'Kan beter' miauwde ze kort, terwijl ze haar staart om haar poten sloeg. 'En met jouw?' vroeg ze vervolgens op een koude en emotieloze toon, zo was ze gewoon koud en kil ze kon het gewoon niet helpen. 'Wat doe je hier eigenlijk?' vroeg ze vervolgens. Hij was de zoon van de leider daar wilde ze wel in een goed boekje komen staan.


Sometimes I think too much 2gxnp75Sometimes I think too much 10pvxmw
Sometimes I think too much NuDkzJs
I’m not one to judge, I just like to make fun of
Everybody and their dog, am I wrong?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Sometimes I think too much BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes I think too much   Sometimes I think too much Icon_minitimedo 17 maa 2016 - 9:22

Hij had even voor zich uitgekeken, maar keek Beserk weer aan toen ze antwoord gaf. Kan beter klonk nou niet heel positief. Het liet hem kort met zijn oren trekken terwijl hij haar onderzoekend opnam. Zijn blik leek kort dwars door haar heen te kijken, voordat hij snel naar de barn keek alsof die opeens heel interessant was. “Ligt dat aan je familie?” Vroeg hij voorzichtig, voordat je zijn schouders iets aan zag spannen. “Het gaat wel goed, maar ik vind het zo jammer dat niemand met me wil spelen.” Fluisterde hij terwijl hij nog steeds strak naar de barn bleef kijken. “Ik had even frisse lucht nodig.” Vervolgde hij na een korte stilte. De warmte van de barn was fijn, maar ook bedrukkend. In de barn werd hij er steeds weer aan herinnerd dat er niet veel katten waren die met hem omgingen. Oudere katten wel, maar leeftijdgenootjes niet echt.  


Sometimes I think too much 85A0ca8T_oSometimes I think too much V4s23EcO_oSometimes I think too much FTbtNyE2_oSometimes I think too much FTbtNyE2_oSometimes I think too much PF71KdU0_oSometimes I think too much JeyKDma8_oSometimes I think too much GPr1M0jZ_oSometimes I think too much COxUkZt
Judge me
Sometimes I think too much NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Beserk
Member
Sometimes I think too much Berser11
fox
130
Actief
» I saw my mama’s inheritance
stone wall unilateral descent «

CAT'S PROFILE
Age: » 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beserk
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes I think too much   Sometimes I think too much Icon_minitimedo 17 maa 2016 - 21:42

“Ligt dat aan je familie?” Vroeg hij voorzichtig, De rode poes haalde haar knikte 'Deels ja' antwoorde ze rustig. Want ja wat had ze aan haar familie? helemaal niks toch, integen deel van hem hij had de leider als vader dat moest hem vast rechten geven die zij niet kreeg. “Het gaat wel goed, maar ik vind het zo jammer dat niemand met me wil spelen.” vertelde de kater haar, de poes knikte klonk erg bekend in haar oren... 'Zelfs je siblings niet?' vroeg ze rustig aan de jongere kater. Als ze had goed had hij er twee toch? op de namen kon ze even niet komen.“Ik had even frisse lucht nodig.” Vervolgde hij na een korte stilte, De poes schudde even met haar vacht en keek strak voorzich uit. 'Ja ik ook' antwoorde ze kort en emotieloos.


Sometimes I think too much 2gxnp75Sometimes I think too much 10pvxmw
Sometimes I think too much NuDkzJs
I’m not one to judge, I just like to make fun of
Everybody and their dog, am I wrong?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Sometimes I think too much BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes I think too much   Sometimes I think too much Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 9:56

Hij knikte begrijpelijk toen Beserk zei dat het deels aan haar familie lag, dat kon hij wel begrijpen. Familie was soms echt niet makkelijk. “En het andere deel, waar ligt dat aan?” Hij wilde haar niet kwaad maken, maar misschien kon hij haar wel helpen. “Ze willen soms wel spelen, maar iedereen vind dat ik te ruig ben.” Verzuchtte hij. Hij probeerde ze wel te imiteren, zodat hij ze geen pijn deed maar blijkbaar was dat nog steeds te hard. Hij wist het gewoon niet meer. Hij keek Beserk aan terwijl hij even zijn schouders ophaalde. “Dus het zal wel aan mij liggen.” Vervolgde hij. Hij had zich er maar bij neergelegd, maar leuk was anders.


Sometimes I think too much 85A0ca8T_oSometimes I think too much V4s23EcO_oSometimes I think too much FTbtNyE2_oSometimes I think too much FTbtNyE2_oSometimes I think too much PF71KdU0_oSometimes I think too much JeyKDma8_oSometimes I think too much GPr1M0jZ_oSometimes I think too much COxUkZt
Judge me
Sometimes I think too much NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Beserk
Member
Sometimes I think too much Berser11
fox
130
Actief
» I saw my mama’s inheritance
stone wall unilateral descent «

CAT'S PROFILE
Age: » 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beserk
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes I think too much   Sometimes I think too much Icon_minitimewo 23 maa 2016 - 16:14

“En het andere deel, waar ligt dat aan?” vroeg de kitten vervolgens, Beserk gaf geen antwoord op die vraag. Dat hield ze liever voor zich zelf, plus en waren dingen die andere niet hoefde te weten. Ze willen soms wel spelen, maar iedereen vind dat ik te ruig ben.” antwoorde hij op haar vraag of zijn sibs niet met hem wilde spelen, Beserk haalde een wenkbrauw op. Al klonk het ergens wel bekend, zij had namelijk het zelfde probleem. Of ja zij was veel veder in haar gedachten dan haar sibs en daarom vond ze hun 'spelletjes' veel te kinderachtig. 'Hoezo komt dat dan?' vroeg ze voorzichtig en rustig. “Dus het zal wel aan mij liggen.” ging de kater veder, Beserk draaide even met haar oren. 'Misshien wel' antwoorde ze rustig. 'Maar dat betekend niet dat zo iets slecht is'


Sometimes I think too much 2gxnp75Sometimes I think too much 10pvxmw
Sometimes I think too much NuDkzJs
I’m not one to judge, I just like to make fun of
Everybody and their dog, am I wrong?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Sometimes I think too much BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes I think too much   Sometimes I think too much Icon_minitimedo 24 maa 2016 - 15:14

Hij klemde even zijn kaken op elkaar, voordat hij weer antwoord gaf. “Ik weet niet wanneer ik iemand pijn doe.” Dat was het hele probleem en hoe dat kwam wist hij niet. Ze hadden hem wel vaker bevreemd aangekeken als hij heel hard gevallen was en de wond niet eens leek te voelen, maar wat kon hij daar aan doen? Hoe moest hij dan weten wanneer hij iemand anders pijn deed. Niemand wist een verklaring, zelfs zijn moeder niet. En zijn moeder wist alles, dat was gewoon zo. “Misschien is het niet slecht, maar Yu heeft mij verteld dat ik wel heel goed moet opletten. Ook al doet het mij geen pijn. Het is allemaal gewoon lastig.” Hij begreep het niet, dat maakte het zo moeilijk. Hij begreep zijn eigen lijf niet eens hoe moest hij zijn omgeving dan begrijpen?


Sometimes I think too much 85A0ca8T_oSometimes I think too much V4s23EcO_oSometimes I think too much FTbtNyE2_oSometimes I think too much FTbtNyE2_oSometimes I think too much PF71KdU0_oSometimes I think too much JeyKDma8_oSometimes I think too much GPr1M0jZ_oSometimes I think too much COxUkZt
Judge me
Sometimes I think too much NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sometimes I think too much
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: