Helloo



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Helloo

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wolfkit'
Member
Helloo DPKsfdL
Selena
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender:
Rank:
Wolfkit'
BerichtOnderwerp: Helloo   Helloo Icon_minitimevr 18 maa 2016 - 17:45


Een grijs katertje kwam met grote passen de Nursey uitlopen. Zijn blauwe oogjes keken snel het kamp door. Aan de ene kant beviel het hem niet dan ThunderClan nu overgenomen was door de BloodClan. Maar hij keek toch eigenlijk ook wel op naar hun. En het waren bij zijn weten sterke katten en waren nooit bang. Ondanks dat Wolfkit niet snel bang was, was hij dat wel enigszins voor vele BloodClan katten. Sommige hadden toch wel wat katten verwond of zelfs gedood. Wolfkit snapte nog steeds niet waarom iemand een andere kat zou doden. Aan de ene kant blij dat er geen BloodClanner dichtbij was of zelfs één die hem aansprak, stapte de kitten verder.
Zijn blik viel op een jong poesje, iets jonger dan hem nog. Wolfkit rende in de richting van de ander.  "Halloo," miauwde hij tot stilstand komend. Hij bekeek de ander is met zijn blauwe oogjes. De andere kitten was een bruine tabby, wat kleiner dan hem. Het was een kitten van de ThunderClan, maar wist de naam van deze niet. "Wat is jouw naam?" Vroeg hij nieuwsgierig en ging zitten waarbij hij zijn grijze staart om zijn poten sloeg. Wolfkits blauwe oogjes gingen nog is kijkend door het kamp als er nog een andere kat in de buurt was, snel richtte hij zijn oogjes weer op de ander.



[1e post Chestnutkit]


Helloo Jkde2p
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Helloo WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Helloo   Helloo Icon_minitimevr 18 maa 2016 - 19:52

Chestnutkit zat weer eens lekker in het gras, het kamp in rond te kijken. Ze zag Thunderclankatten en Bloodclankatten. Ze huiverde nog steeds als ze er één zag en soms zelfs als ze eraan dacht. Gelukkig waren er nog Thunderclanners.
Er kwam een katertje aanlopen. Ze herkende hem, maar wist niet zijn naam. Hij was iets ouder dan zij. 'Halloo'. Zei hij. 'Hoi.' Antwoordde de kleine kitten. 'Wat is jouw naam?' Vroeg de grijze kitten. 'Mijn naam is Chestnutkit'. Antwoordde de tabby. 'En wat is jou naam?' Vroeg ze.


Helloo IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfkit'
Member
Helloo DPKsfdL
Selena
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender:
Rank:
Wolfkit'
BerichtOnderwerp: Re: Helloo   Helloo Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 9:58


"Wat is jouw naam?" Had hij nieuwsgierig gevraagt. "Hoi" had de ander geantwoord. "Mijn naam is Chestnutkit," andwoorde zij. Wolfkit knikte zacht, de ander heette dus Chestnutkit. "Mooie naam," sprak hij tegen Chestnutkit. "En wat is jou naam?" Vroeg Chestnutkit. "Mijn naam is Wolfkit," andwoorde hij met trots in zijn stem. Hij was blij met de naam Wolfkit, want dat klonk stoer, toch? "Wat was je aan het doen?" Vroeg hij weer is nieuwsgierig. Nogmaals gingen zijn blauwe oogjes het kamp door weer kijkend naar andere katten. "Wil je spelen?" Vroeg hij zo aan de ander terwijl hij zijn ogen weer op haar richtte. Ja, Wolfkit had wel even zin om te spelen. Een glimlach verscheen op zijn gezicht.


Helloo Jkde2p
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Helloo WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Helloo   Helloo Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 11:50

'Mooie naam.' Antwoordde Wolfkit toen ze zei wat haar naam was. 'Dank je. Antwoordde Chestnutkit toen. Haar stem klonk trots. Ze vroeg wat zijn naam was. 'Mijn naam is Wolfkit'. Zei hij toen. De kleine kitten kon duidelijk horen dat het grijze katertje trots was op zijn naam. Zelf vond ze het ook wel een coole naam. 'Coole naam.' Zei ze daarom. 'Wat was je aan het doen?' Vroeg het katertje toen. 'Oh, niets eigenlijk.' Gaf ze toe. 'Wil je spelen?' Vroeg hij. Chestnut keek de andere kitten aan. Hij glimlachte. 'Natuurlijk wil ik spelen!' Riep de kleine tabby enthousiast. 'Wat gaan we doen?' Vroeg ze. het maakte haar niet uit wat ze gingen doen. Ze had wel zin in lekker spelen met een leeftijdsgenootje. Al was hij natuurlijk wel wat ouder dan zij maar ze waren wel ongeveer even oud.


Helloo IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfkit'
Member
Helloo DPKsfdL
Selena
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender:
Rank:
Wolfkit'
BerichtOnderwerp: Re: Helloo   Helloo Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 13:36


"Coole naam," had de ander geandwoord bij het zeggen van zijn naam. "Oh, niets eigenlijk," had zij geandwoord bij de vraag wat ze aan het doen was. "Wil je spelen?" Had hij gevraagd in de hoop dat de ander ja zou zeggen. Chestnutkit was dan wel een maan jonger dan hem, maar dat kon hem niet zo veel schelen. Spelen was altijd leuk. "Natuurlijk wil ik spelen!" Riep de ander enthousiast. Met een lach op zijn gezichtje sprong het grijze katertje blij op. "Wat gaan we doen?" Vroeg Chestnutkit. "Ehmm," begon Wolfkit nadenkend. "Tikkertje misschien?" Opperde hij vragend. Wachtend keek hij de ander aan, kijkend als zij het goed vond. Even leuk een spelletje doen, daar had hij wel zin in. Chestnutkit leek hem ook wel een aardig poesje.


Helloo Jkde2p
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Helloo WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Helloo   Helloo Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 13:44

'Tikkertje misschien?' Opperde Wolfkit. 'Oké!' Antwoordde Chestnutkit meteen. Ze sprong op. 'Ik begin!' Riep ze en voordat ze uitgepraat was tikte ze de grijze kitten aan met haar pootje. 'Tikkie! Haha, nu ben jij hem!' Riep ze enthousiast. En ze begon al weg te rennen. Ze had dit spelletje nog nooit echt gespeeld, maar ze wist hoe het moest. Ze had al andere kittens veel vaker zien doen. Ze vond het altijd wel grappig eruit zien. Ze genoot ervan om hard te rennen. Ze sprong op en neer van plezier. Dit had ze echt nodig. Even lekker bewegen, even lekker alle andere zorgen vergetend. Ze keek Wolfkit uitdagend aan. 'Pak me dan als je kan!' Riep ze blij.


Helloo IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfkit'
Member
Helloo DPKsfdL
Selena
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender:
Rank:
Wolfkit'
BerichtOnderwerp: Re: Helloo   Helloo Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 14:14


"Tikkertje misschien?" Had hij geopperd. "Oké!" Riep zij al snel. "Ik begin!" Riep ze terwijl Wolfkit een tikje van haar poot tegen hem aan kreeg. "Tikkie! Haha, nu ben jij hem!" Riep zij enthousiast waarna ze ook gelijk weg begon te rennen. Oke! Riep Wolfkit blij. De jonge kater nam een sprong vooruit en begon achter haar aan te rennen zo snel als zijn pootjes konden. Wolf was ouder dan haar en ook wat groter, waardoor hij ook ietsjes sneller was, niet veel. Rennen was hij nou niet altijd het snelste in. "Pak me dan als je kan!" Riep zij blij. Met een uitdagende blik keek ze hem aan. "Ik krijg je wel!" Riep Wolfkit. Met een paar, voor hem best grote, passen rende hij nu vlak achter haar. Nog een sprong nam hij en stak zijn voorpootje uit, in de hoop de ander aan te kunnen tikken.


Helloo Jkde2p
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Helloo WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Helloo   Helloo Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 14:36

Wolfkit begon al achter haar aan te rennen.'Ik krijg je wel!' Riep hij. Chestnutkit lachte en rende weer een stukje verder. Wolfkit was best snel. Hij was natuurlijk ook iets ouder dan zij, maar ze zou er wel voor zorgen dat hij hem haar niet te pakken kreeg. Hij was sneller dan zij, maar Chestnut was klein. Kleiner dan kittens van 2 manen moesten zijn. Dus ze was ook veel wendbaarder. Het grijze katertje sprong naar voren, zijn voorpootje uitgestrekt. Chestnut maakte een schijnbeweging en dook snel onder het pootje van Wolfkit door. Maar toen voelde ze iets tegen het puntje van haar staartje. Ze draaide geschrokken om. Toen besefte ze dat het, het pootje van Wolfkit moest zijn. 'Volgens mij heb je mij getikt. Je raakte mijn staart aan.' Zei ze. Ze kon natuurlijk nog steeds doen alsof hij mis getikt had, maar ze het duidelijk gevoeld. Misschien hij niet, maar ze speelt niet vals. Dat is gemeen.


Helloo IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfkit'
Member
Helloo DPKsfdL
Selena
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender:
Rank:
Wolfkit'
BerichtOnderwerp: Re: Helloo   Helloo Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 14:56


"Ik krijg je wel!" Had hij geroepen. Met een uitgestrekt voorpootje nam hij nog een sprong. Chestnutkit maakte een schijnbeweging en dook weg voor zijn pootje. Nog net voelde hij hoe haar staart tegen zijn poot aan tikte. Het poesje draaide zich snel om. Wolfkit stopte snel om niet tegen de ander aan te botsen. Chestnutkit gaf dan ook eerlijk toe dat hij haar getikt had. "Volgens mij heb je mij getikt. Je raakte mijn staart aan," zei ze. "Ja," Zei Wolfkit blij. "Nu ben jij hem!" Zei hij met een ondeugende blik in zijn ogen. Hij draaide zich om en rende weer vooruit. Het poesje had zich net makkelijker om gedraaid, zij was veel wendbaarder, maar Wolfkit kon weer sneller rennen dan haar. "Tik me dan!" Riep hij enthousiast. Hij wierp een snelle en ondeugende blik achterom en concentreerde zich toen weer op het rennen.


Helloo Jkde2p
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Helloo WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Helloo   Helloo Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 15:09

'Ja.' Zei Wolfkit toen Chestnutkit zei dat hij haar getikt had. 'Nu ben jij hem!' Zei hij en hij rende weg. De kleine tabby rende hem gelijk achterna. Hij was inderdaad veel sneller. Maar er begon al een klein ideetje in het hoofdje van de kleine tabby kitten te vormen. Wat nou als ze hem met schijnbewegingen kon afsnijden? Chestnutkit knikte en richtte haar aandacht weer op Wolfkit. 'Tik me dan!' Riep hij. 'En of ik dat ga doen!' Riep ze.
Ze rende achter hem aan. Toen maakt ze een scherpe bocht naar rechts. Ze rende door tot de rand van het kamp. Nu zou hij haar wel even kwijt zijn, hoopte ze. Ze kwam even op adem en kroop toen langzaam langs de rand van het kamp op het grijze katertje af. Ze hoopte dat hij niks in de gaten had. Ze zou zo vanaf de rand tevoorschijn komen en hem afsnijden om hem te tikken. Ze haalde diep adem, spande haar spieren en sprong weg van de rand. Ze rende van opzij naar de grijze kitten en stopte vlak voor hem. Ze strekte haar poot uit en hoopte dat die Wolfkit zou raken. 'Tikkie!' Riep ze. Ze wist niet of ze hem ha getikt, maar dat maakte niet uit.


Helloo IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfkit'
Member
Helloo DPKsfdL
Selena
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender:
Rank:
Wolfkit'
BerichtOnderwerp: Re: Helloo   Helloo Icon_minitimema 21 maa 2016 - 9:47


"Tik me dan!" Had hij naar Chestnutkit geroepen. "En of ik dat ga doen!" Riep Chestnutkit terug. Wolfkit rende nog steeds. Toen hij nogmaals achterom keek was de tabby kitten verdwenen. Verward keek de grijze kitten om zich heen, toen de andere kitten van opzij voor hem opdook in een poging hem te tikken. Chestnutkit strekte haar pootje naar hem uit, en ze raakte hem dan ook. "Tikkie!" Riep zij. "Je hebt me getikt," zei Wolfkitterwijl hij stopte en een lach op zijn snoet verscheen. Hij had plezier in het tikkertje spelen met Chestnutkit. "Nu ben ik hem weer!" Riep hij nog even wachtend totdat de tabby wer zou rennen. Zodra Chestnutkit dan zou wegrennen, zal hij ook gelijk in beweging komen.


Helloo Jkde2p
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Helloo WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Helloo   Helloo Icon_minitimema 21 maa 2016 - 20:13

'Je hebt me getikt.' Zei Wolfkit. En een lach verscheen op zijn snoet. Chestnutkit lachte ook. Ze vond het leuk om te spelen. Maar met Wolfkit was het nog leuker. Ook omdat ze bijna even oud waren en dat is fijner dan dat je met een grote kitten speelt van 6 manen of met een kitten van 1 week. Ook al was dat ook heel leuk, hoor. 'Nu ben ik hem weer!' Riep Wolfkit en hij wachtte even zodat ze weg kon rennen. Dat vond ze aardig. En ze draaide vliegensvlug om en sprintte weg. Ze maakte een aantal scherpe bochten naar rechts en links, om hem hopelijk in de war te brengen zodat hij haar moeilijker kon tikken.


Helloo IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Helloo
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: