Loyaliteit



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Loyaliteit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Innerstar
StarClan
Loyaliteit R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Loyaliteit   Loyaliteit Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 0:13

Hallo daar,

Mimi (Butterstar) en ik hebben samen veel gepraat over de loyaliteiten binnen de clan en samen hebben we het idee dat mensen hier nog wel eens willen vergeten dat kittens binnen de clan streng worden opgevoed en loyaliteit er vanaf dag 1 al in gestampt wordt. Net als dat er bij Bloodclan de kittens puur slecht worden opgevoed (met ook hier en daar uitzonderingen).
Je eigen clan staat altijd op nummer 1, dit kan natuurlijk wel per karakter verschillen, maar het moet natuurlijk moet het niet zo worden dat heel de clan denkt dat het normaal is om gewoon maatjes te worden met alles en iedereen buiten de clans, of gewoon de regels te breken alsof het geen consequenties heeft.
Het verschilt natuurlijk per leider wat de consequenties zijn binnen de clan, maar de leider mag bepalen wat de consequenties zijn. In de meest erge gevallen kan dit zelfs leiden tot verbanning uit de clan.

In de clans worden de katten opgevoed met dat alles draait om hun eigen clan en het beschermen van hun clan. De andere clans en alles daar buiten hoort daar niet bij en zijn rivalen, al hebben de vier clans zelf nog regels en respect naar elkaar toe, oftewel, de Warrior Code.
Dit is gewoon iets waar we jullie aan wouden herinneren, dus dat er wat opgelet wordt en dat er goed nagedacht wordt over wat je je karakter laat doen, t zijn nog altijd keuzes.

Vragen en aanvullingen zijn altijd welkom (:

De Warrior Code, gekopieerd uit The Guidebook:

xx
Mimi (Butterstar) en Nath (Innerstar)

EDIT:
Nog een goede aanvulling, afkomstig van WarriorWiki:


Loyaliteit Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Caine
Member
Loyaliteit DPKsfdL
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Caine
BerichtOnderwerp: Re: Loyaliteit   Loyaliteit Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 0:46

Erg duidelijk omschreven en ik ben het er mee eens. Toch heb ik zelf nog een vraag ^^
Ik was van plan om Caine tussen een leeftijd van 2 moons en 6 moons in contact te laten komen met katten buiten de bloodclan. De kennis en verhalen die de volwassen katten vervolgens aan de kitten toe vertrouwen wil ik Caine later in zijn voordeel laten gebruiken. Hij is dus een soort van 'trickster', is dit idee toegestaan?


Loyaliteit 2yl4imd
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Loyaliteit R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Loyaliteit   Loyaliteit Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 0:58

Voor wat ik weet, want ik heb niet veel te maken met Bloodclan, is het zo dat Claw de kittens wel goed beschermd houd, want future killers (verbeter me als ik t fout heb). Dus Caine kan t natuurlijk altijd proberen, maar er wordt volgens mij goed opgelet en is het niet makkelijk om zomaar het kamp uit te sneaken.


Loyaliteit Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Caine
Member
Loyaliteit DPKsfdL
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Caine
BerichtOnderwerp: Re: Loyaliteit   Loyaliteit Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 1:14

Ik zal claw er even naar vragen Smile
In ieder geval dank voor je antwoord.


Loyaliteit 2yl4imd
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Loyaliteit Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Loyaliteit   Loyaliteit Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 6:58

Goed verwoordt Nath c:
Het is inderdaad zo dat de kittens tot 6 moons niet zomaar het kamp uit komen. De moederkatten houden ze heel scherp in de gaten. Het kan natuurlijk dat er eentje een keer weet te ontsnappen, maar daar wordt meteen achteraan gegaan. Dan heb je de kans dat je kitten een harde straf te pakken heeft.
Na 6 moons zijn de katten veel vrijer omdat ze dan ook getraind worden door een mentor.



Loyaliteit Eki8z
Loyaliteit ZrDY9U2Loyaliteit 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Loyaliteit
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: