wie o wie loves my.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 wie o wie loves my.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
yucka
Member
wie o wie loves my. DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
yucka
BerichtOnderwerp: wie o wie loves my.   wie o wie loves my. Icon_minitimema 18 jul 2011 - 18:48

Yucka liep door het rogue gebied. De zon schitterde op het water.''Zou ik ooit iemand vinden waarvan ik kan houden of iemand die van mij houd.' Zei yucka. Yucka rook sterk de geur vcan een haas. dus ze volgde haar neus. Al snel zag ze de haas en ging plat op haar buik liggen. Ze wachten op het goede moment en sprong. Ze beet hem in een keer dood. Daarna tilde ze hem op en liep naar een plek naast het meer. Daar had ze de afgelopen nachten geslapen. Ze zocht nog naar een holle boom maar gelukig was deze plek naast een struik waar ze in kon liggen als het regende. Ze begon de haas te eten. Ze liet ook nog een beetje over voor het geval dat ze morgen niks zou vangen. Meschien moet ik morgen maar weer veder gaan. Dacht yucka.Ík ga nu ook maar even wandelen het is toch mooi weer.' Zei yucka hardop in zich zelf.
Na een tijdje wandelen begon het toch nog te regen. Eerst een beetje motregen. Ach daar kan ik wel tegen. Dacht yucka in zichzelf. Maar na een tijdje viel het met bakke uit de lucht. Yucka keerde om en liep tyerug. Ik ga maar rennen dacht ze. Toen ze aankwam kroop ze de struik in. Daar viel ze rustig in slaap.
Na een tijdje werd zew wakker. 'Aan de zon te zien heb ik nog niet tot de vogende dag geslapen het is nog niet eens avond, maar ja dat was te verwachten het was nameloijk nog niet eens middag het is wel opgehouden met regen.'Zei yucka tegen zichzelf. Ze at de rest van het konijn op en had nog steeds honger. Ze keek in het water en zag een vis zwemmen Ze sloeg haar nagels uit en in een slag had ze de vis aan haar klauwen. Ze gooide de vis op het drogen en beet zijn hoofd eraf. Vroeger speelde ze altijd met het hoofd. Maar ja dat is nu voorbij. Haar pouders xzaten meestal op de zelfde plek. Dus ze wist ongeveer waar ze waren. Een paar anderen broers en zussen waren ook alleen op pad gegaan maar anderen waren gewoon bij hun ouders gebleven. Ze was 1 jaar en ze had besloten toen ze net 1 jaar was om zelf op pad te gaan. Opeens zag ze iemand achter zich staan. Ze keek naar de kater. Ze draaide zich om en blaasde. De kater liet zien dat hij geen bedreiging was en daardoor stopte yucka met blaasen. Ze bleef staan en afwachten wat hij dee..........
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
wie o wie loves my. DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: wie o wie loves my.   wie o wie loves my. Icon_minitimema 18 jul 2011 - 19:11

Yucka, welkom op warrior cats.

Het spijt me je te moeten zeggen, maar je hebt een aantal regels gebroken.

*Je topic heb je op de verkeerde plek gepost
*Je mag pas een partner/kittens als je 3 topics met de des betreffende kater hebt, 50 posts en langer dan een week lid bent. Tevens moet de kater een bestaande kater zijn in de rpg.
*Je mag geen andere katten bespelen, dat valt onder powerplay.
*Een kitten van 1 maan heeft nog nauwelijks zijn ogen open en moet dus nog bij zijn moeder zijn. Dit topic is dus ook onrealistisch.

Ik sluit dit topic dus dan ook, als je nog vragen hebt mag je mij of de andere admins pben. Tevens verplaats ik dit topic toch maar naar rogue plaatsen, omdat het hier echt niet hoort.

Met vriendelijke groet,

Honeyfeather


wie o wie loves my. UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
 
wie o wie loves my.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: