Don't think i'm weak because im a kittypet



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Don't think i'm weak because im a kittypet

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nature
Member
Don't think i'm weak because im a kittypet DPKsfdL
36

CAT'S PROFILE
Age: 33 Moons
Gender:
Rank:
Nature
BerichtOnderwerp: Don't think i'm weak because im a kittypet   Don't think i'm weak because im a kittypet Icon_minitimedi 19 jul 2011 - 12:04

Don't think i'm weak because im a kittypet Mypics
Don't think i'm weak because i'm a kittypet.
I can be stronger and faster than you.
Just wait, and i'll fight.
Just wait, and you'll run.

Hij keek met slaperige ogen rond. Vandaag was weer een dag zoals al die anderen. Of niet? Naja, Dat wist je nooit. Hij stond op en keek met slaperige ogen de kamer door. Draco - zijn baasje - lag nog te slapen. Hij stond op, terwijl zijn staart langs het hoofd van zijn slaperige baasje aansloeg. Hij grijnsde kort, Draco lag vredig te slapen. Dus hij kon naar buiten gaan. Dat mocht hij toch altijd dus. Waarom nu niet? Hij sprong van het bed af en rekte zich uit. Het leven van een poesiepoes was relaxt, maar het buitenleven gaf hem het échte gevoel dat hij leefde. De geuren van het woud waren wonderbaarlijk. En dan was hij voor eens weg van die vuile lucht die hier altijd op straat hing, Het was de lucht van Monsters, Ook wel auto's genoemd. Hij grijnsde en liep de trap af. Hier liep hij wel vaker, Trap op, Trap af. Iedere dag weer. Hij grijnsde en keek nog even over zijn schouder. "Tot straks, Draco" Hij liep verder en liep door het luikje, dat hem naar buiten bracht. Nu bevond hij zich in de tuin, waar over planten stonden, net het bos, maar dan kleiner. Hij grijnsde en ging even in het warme ochtend gras liggen. Hij snoof even en sloot zijn ogen. Een spinnend geluid werd hoorbaar vanuit zijn keel. Wat kon hij nog meer wensen? Een baasje die van hem hield, en tegenlijk ook de wilde natuur voor je ogen. Hij stond op en liep door. Plots kwam hij bij het hek, Waar hij al zovaak over heen was gesprongen. Dankzij zijn sterke achterpoten kon hij in een keer over het hek springen. Hij sprong over het hek heen en keek nog even over zijn schouders. Nu ging hij de wilde wildernis in, Straks kwam hij terug, Dat wist hij zeker, Wat er ook gebeurde, Hij bleef bij Draco. Met een rustig sprintje rende hij verder, richting het bos. Even keek hij van links, naar recht en dan weer naar links. Precies hetzelfde zoals Draco ook altijd deed als hij overstak. Er kwam geen monster, dus hij kon oversteken. Rustig liep hij over het harde steen. Hij grijnsde toen hij het zachte gras van de wildernis onder zijn poten voelde. Hij zag meteen de hoge bomen, en keek omhoog. Toen hij hier voor het eerst kwam stond hij verstelt. Toen liep hij naast Draco, Die hem dit woud wou laten zien. Draco was anders dan al die andere tweebenen. Hij was speciaal, En beter dan die anderen. Hij had geen strenge regels, en wist wat zijn gevoelens waren. Hij grijnsde en knikte. Niemand die hem weg kon halen bij zijn baasje. Hij liep verder het bos in, De bomen gingen steeds dichter bij elkaar staan, En hij rook de geuren van andere katten alweer. Een grinnik verliet zijn bek. Dit waren geen poesiepoezen, maar wilde katten. Rogues werden ze genoemd. Ook bestonden er vijf clans, Thunderclan, Riverclan, Windclan, Shadowclan en Skyclan. Vijf grote clans waar wilde katten samen in leefden, En samen jaagden. Als hij in een clan was geboren, Dan zou hij daar ook blijven. Maar nee, Dat was hij niet. Hij was een poesiepoes, En eerlijk gezegd; Was hij daar blij mee. Een oude omgevallen boom trok zijn aandacht. Daar kon hij wel even opspringen en gaan zitten. Om even uit te rusten en misschien daarna wat te gaan jagen. Hij liep richting de boomstam en sprong erop. De boom was glad, maar hij viel niet. Kalm ging hij zitten, terwijl hij rondkeek en zijn oren spitste. Achter hem hoorde hij geritsel, Hij keerde zijn hoofd niet op, Maar hoorde wel dat daar iemand was. Kalm bleef hij zitten, terwijl hij rustig zijn bek opende en luid en duidelijk sprak. "Wie is daar?" Met een kalme blik keek hij naar voren, Hij keek niet eens om om te kijken hoe de kat eruit zag. Hij bleef gewoon kalm zitten, terwijl hij luisterde naar de geluiden van poten die naar voren liepen.

But i'll always be a kittypet.


Laatst aangepast door Nature op di 19 jul 2011 - 21:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Redflower
Member
Don't think i'm weak because im a kittypet DPKsfdL
Mentos
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12maanden
Gender:
Rank:
Redflower
BerichtOnderwerp: Re: Don't think i'm weak because im a kittypet   Don't think i'm weak because im a kittypet Icon_minitimedi 19 jul 2011 - 13:07

Zoals gewoonlijk lag redflower in haar boom te slapen. Ze werd waker van een vervelende kraai. Maar die had niet lang meer te leven. Meteen ging ze op de vogel af, en in een beed was het dier dood. Wat een geluk dat ze nu ook nog eten had. Ze at de kraai ook snel op en begroef de restjes. Ze rekte zich uit, en geewde eens. Jagen moest ze vandaag niet meer doen. Dus wat zou ze nu dan doen. Je kon hier zoveel doen. Maar je moest er ook wel op komen. Ze kon eens rond gaan om haar vrienden te zoeken. Misschien wa dat ook één van de beste ideeën. Want haar vrienden had ze al lang niet meer gezien. Mischien kon ze zelfs nieuwe vrienden of vijanden vinden. Ze hield van vrienden, maar ook van haar vijanden. Een valse lach kwam in haar op en zag je op haar snuit. Ze scherpte haar nagels eens grondig en waste haar lange rostige rode haren. Nu was ze klaar voor de dag. Helemaal wat er ook gebeurde, wat er ook kwam. Het eenigste wat ze miste was iemand naast haar. Ze was alleen zoals ze meestal wel was. Dat was nu eenmaal het leven van een rogeu. Maar toch hield ze van haar leven en haar doen. Alleen was maar alleen. Maar als het echt eens nodig was dook er altijd wel iemand op. Ze zou haar leven voor niets of nieumand ruilen. Alleen misschin aan de mystrieuze bloodclan. Dat zach ze ook nog wel zitten. Ze vond clan katten toch niets. Ookal was heel haar familie er één. Nu alleen haar zus nog. Want haar moeder en vader waren verbannen uit de clan. Zelfs de vader van haar zus ook. Maar die was niet verbannen. Nee die was er zelf uit gestapt. Wat een wijze beslissing volgens haar was. katten konden het best alleen aan. Trouwens zij hadden ook vrienden hoor. Ookal zatten ze niet in een clan. Je zag ze natuurlijk minder. Maar het waren toch vrienden. Goede vrienden zelfs, die alles voor je zouden willen doen. Zo dacht zij er over, en niets anders. Door in haar gedachten verzonken te zijn. Wist ze niet waar ze naar toe was gelopen. Maar toen ze eens rond keek wist ze het al weer. Ze rook een poesiepoes geur. Na dat hoorde ze iemand zeggen "Wie is daar?" Het was duidelijk een poesiepoes. Ze kwam uit de struiken en besloot iets raars te zeggen. Tegen de kater. "Je tweebeen baas." Zei ze. Het was wat in haar op kwam. "Redflower poesiepoes." Zei ze dan maar. "Wat doe jij hier?" Zei ze kil. Ze ging zitten, achter de kater. Dir op een boomstronk zat. Nu wachte ze op een antwoord.


Don't think i'm weak because im a kittypet Redflower
that's what I mean:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nature
Member
Don't think i'm weak because im a kittypet DPKsfdL
36

CAT'S PROFILE
Age: 33 Moons
Gender:
Rank:
Nature
BerichtOnderwerp: Re: Don't think i'm weak because im a kittypet   Don't think i'm weak because im a kittypet Icon_minitimedi 19 jul 2011 - 13:53

Don't think i'm weak because im a kittypet Mypics
Don't think i'm weak because i'm a kittypet.
I can be stronger and faster than you.
Just wait, and i'll fight.
Just wait, and you'll run.

Hij hoorde hoe de poes achter hem ging zitten en tegen hem sprak. Hij draaide zich om en trok een wenkbrauw op. "Kun je niks beters verzinnen ofzo, " Hij grinnikte, terwijl hij van de boomstam afsprong en voor haar ging zitten. "Redflower dus," Sprak hij uit, terwijl hij knikte en de poes aankeek, met zijn fel blauwe ogen. "IK ben Nature." Het kon niet kwaad om je naam te zeggen. Als ze hem wou doden, dan kon ze dat ook zonder zijn naam. Dus wat boeide het. "Waarom zou je dat moeten weten? Als je goed nadenkt weet je ook wel wat ik hier doe" Sprak hij nog killer dan haar uit, terwijl hij zijn staart voor zijn poten sloeg. Angst voor Rogues? Nee, Dat had hij niet. Misschien was hij dan wel een poesiepoes, maar bang zijn was niks voor hem. Hij kwam in dit bos, Om de rust te voelen, en misschien zelfs te jagen. Hij keek weg van de poes voor hem, En keek even rond. zijn blik gleed weer terug naar de poes voor hem. De poes had een rode vacht met nog wat andere kleurtjes. Draco noemde hem een; Ragdoll. Dat was dus blijkbaar een of ander ras. Niet dat het hem wat uitmaakte ofzo. Hij trok even met zijn oren en een geeuw verliet zijn bek. Dit was niet bepaald een gezellige poes, of wel? Een tijdje was het nogal stil geweest, totdat hij weer begon te spreken. "Gaan we hier gewoon saai zitten?" Hij trok een wenkbrauw op. Hopelijk was dit niet zo'n oude tante die altijd serieus was en niks leuks deed. Dan zou hij gemakkelijk op kunnen staan en haar de rug toe keren, En weglopen. Als deze poes maar niet dacht dat hij een watje was. Want als ze hem aanviel dan kreeg ze te maken met zijn klauwen. En die klauwen van hem waren sterk hoor. Een rogue of andere kat mocht hem niet onderschatten, Dat was gewoon raar. Hij kon netzoals hen een goede vechter worden. Hij opende zijn bek op geuren van andere katten of prooi op te vangen. Het enige wat hij rook was de geur van muis, Meer niet. Misschien dat hij straks een lekker muisje kon vangen en dat op kon eten. "En dat over dat tweebeenbaasje en poesiepoes gedoe, Redflower, Onderschat mij niet" Hij keek de poes aan, Met een vastberaden en kalme blik. Vechten en jagen, Dat was het leven van hem in het wild. In het tweebeennest daar waren ook genoeg dingen te beleven. zoals zijn territorium te bewaken voor andere katten. Daar had hij wel vaker gevochten, ooit zelfs met een aggresieve hond die Draco plots aanviel. De enige tijd dat hij verloren had was met die twee honden, die hem plots op straat aanvielen, Daarvan had hij nog een litteken, Die over zijn borst heen ging, Dit litteken was nogal zichtbaar. Dus als deze poes goed had gekeken had ze het gezien. Hij was eerlijk gezegd trots op dit litteken. Het laat hem iedere dag zien hoe dapper en hard hij had gevochten. Na een tijdje had hij zelfs van die twee honden gewonnen. Samen waren ze weggerend, jankend. Hij grijnsde kort, bij die gedachte. "zie je dit litteken?" Hij stak zijn borst een stukje naar voren, terwijl het litteken op zijn lichaam nog meer zichtbaar werd. Hij keek Redflower aan, en grijnsde even. Dat litteken liet hem telkens weer eraan herinneren aan de dag dat hij sterk was geweest, en bebloed thuis kwam. Hij had een grote dag gehad toen, En was er trots op geweest. Hij keek Redflower recht in de ogen, en opende zijn mond om verder te praten. "Dit litteken heb ik gekregen tijdens een gevecht met twee honden, die zeker drie keer zo groot dan mij waren, Ik heb tegen ze gevochten zonder dat ik angst had." Hij keek Redflower aan. "Deze twee honden werden bang voor mij, en renden met de staart tussen hun benen weg." Kort grijnsde hij. In gedachte haalde hij het weer voor zich. Het was op een veldje, Waar hij rustig op het gras lag. Maar twee honden hielden hem de hele tijd in de gaten, Wat hij niet door had. De twee honden liepen op hem af, Wat hij blijkbaar wel hoorde. Hij rende niet weg, maar keerde zich naar de hondend en stortte zich op hen. Hij heeft het slim gespeelt, Hij ging op de rug van de ene hond staan, terwijl de andere hond hem aan wou vallen sprong hij van de rug af, en inplaats van dat de ene hond hem beet beet hij de andere hond. Toen kregen de twee ruzie, maar ze legden het weer bij en keerden zich naar hem. Het werd vooral een oneerlijk gevecht. De twee honden zouden hem hebben gedood, Als hij niet zo slim was geweest. Een van de honden stond bovenop hem, En wou hem dood slaan, met een poot. zelfs toen had hij geen angst getoont. De hond sloeg hem, maar raakte zijn borst, Het deed pijn, maar hij liet geen teken van angst zien. En met een kille brul, schrok de hond op en keek hem met grote ogen aan. Hij werd kwaad, en schoot omhoog, recht tegen de bek van de hond op. Die de sterkste van de twee was. De hond jankte hard, en keerde zich om, snel rende die weg. Even later ging de tweede hond ook achter die hond aan. En weg waren ze.


But i'll always be a kittypet.


Laatst aangepast door Nature op di 19 jul 2011 - 21:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Redflower
Member
Don't think i'm weak because im a kittypet DPKsfdL
Mentos
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12maanden
Gender:
Rank:
Redflower
BerichtOnderwerp: Re: Don't think i'm weak because im a kittypet   Don't think i'm weak because im a kittypet Icon_minitimedi 19 jul 2011 - 15:50

"Kun je niks beters verzinnen ofzo, " Zei de kater. Hij sprong van de boomstam af en ging voor haar zitten. Hij trok zijn wenkbrauwen op. "Wat een karakter." Dacht ze in zich zelf, dat voor een poesiepoes. "Redflower dus," Zei hij weer. Ze knikte kalm. "IK ben Nature." Zei hij toen. "Nature dat is een speciale naam voor een kittypet." Dacht ze weer in zichzelf. "Waarom zou je dat moeten weten? Als je goed nadenkt weet je ook wel wat ik hier doe" Sprak hij nog killer dan haar uit. Het was dus duidelijk niet zomaar een kittypet. Hij durfde wel. Dat vond ze best wel fijn. Dat was een keer iets anders dan de rest van de poesiepoesen. Maar zei dacht altijd goed na over wat ze deed. Daar had hij niets over te zeggen. Hij kende haar niet en zij kende hem niet. Maar hij liet duidelijk weten dat hij een gevecht niet zou afslaan. Maar zij zelf zou dat ook nooit doen. Hij moest ook maar oppassen met haar. Het was even stil geweest, en hij keek haar aan. Ze zette haar ogen onmenselijk koel. "Gaan we hier gewoon saai zitten?" Vroeg hij. Hij trok weer zijn wenkbrauw op. Ze zei niets want ze wist dat hij nog wat ging zeggen. Hij snoof duidelijk had hij ook de muis geroken. Toen sprak hij weer tegen haar. En dat over dat tweebeenbaasje en poesiepoes gedoe, Redflower, Onderschat mij niet" Dit was goed, zo'n kat had ze nog niet ontmoet. Ze had al een planetje, in haar hoofd. Ze zou het spelletje mee spelen of een spelletje beginnen spellen. Trouwens hij was diegene die iets wou doen. Iets leuks wel dat zou hij krijgen. "zie je dit litteken?" Zei hij plos. Ze knikte op die vraag. Het was een grote litteken. Maar wat kon het haar wat schelen. Dit litteken heb ik gekregen tijdens een gevecht met twee honden, die zeker drie keer zo groot dan mij waren, Ik heb tegen ze gevochten zonder dat ik angst had." Hij was dus bezich zijn verhaal aan het vertellen. Ze luisterde toch ookal kon het haar niets schelen. Zij had ook al vaak gevochten. Deze twee honden werden bang voor mij, en renden met de staart tussen hun benen weg." Zei hij weer verder. Een zucht glipte over haar lippen. Maar het was te stil dus de kater kon het niet horen. Ze keek hem aan. "Zo Zo, stoer hoor." Zei ze "Maar wat kan mij het schelen dat je zou gevochten hebt." Ze stond op en liep langs hem. Nu sprong zij op de boomstam en bleef staan. Ze draaide haar hoofd naar hem. "Trouwens waarom zou ik je onderschatten?" Een wind vlaag kwam en ging door haar haren. "Jij Wil iets leuks doen! Wel aan wat had je dan gedacht?" Vroeg ze. Ze keek hem aan met haar orange ogen. Ze wachte niet op een antwoord. Ze sprong in een sprong weer voor hem. "Ik weet wel wat je denkt." Zei ze koel tegen hem. "Dat omdat jij een poesiepoes bent, ik denk dat jij niets kunt. Maar ik zal je wat zeggen. Zo denk ik niet, nooit als ik een kat ontmoet. Trouwens zou je zo zijn als de andere zou je hier nooit zijn gekomen." Ze keek hem streng en vast aan. "Ik moet oppassen voor jou, dat heb je me duidelijk gemaakt. Maar jij kunt beter ook eens beginnen te denken. Want jij mag ook oppassen voor mij." Het was maar om het hem duidelijk te maken. Dat zij ook niet zou onderdoen. "Jij zult niet onderdoen voor iemand, dat maak je zeer duidelijk. Maar ik zal dat ook niet doen. Ze ging weer zitten. "Dus nu we elkaar goed verstaan." Zei ze rustig en vriendelijk. "Wat wilde je nu gaan doen?" Ze keek hem nu zacht aan. Je hoorde een monster voorbij razen, en ze dacht nu wel dat ze vrienden konden worden. Ookal was hij een kittypet. Hij was anders dan de andere dat had ze ook gezecht. De geur van de muis was nu onderandere ook vervaagt. Ze keek in zijn blauwe ogen. Hij had niets meer gezecht. "Ben je stil gevallen?" Vroeg ze. Hij had ook al iets op zo'n manier gezecht.Dus zij kon dat ook doen bij hem. "Ik maak maar een grapje." Ze draaide haar kop van hem af. Ze stonden ongeveer op het zelfde nivo. Dus normaal zouden ze elkaar goed kunnen begrijpen.


Don't think i'm weak because im a kittypet Redflower
that's what I mean:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nature
Member
Don't think i'm weak because im a kittypet DPKsfdL
36

CAT'S PROFILE
Age: 33 Moons
Gender:
Rank:
Nature
BerichtOnderwerp: Re: Don't think i'm weak because im a kittypet   Don't think i'm weak because im a kittypet Icon_minitimedi 19 jul 2011 - 16:42

Don't think i'm weak because im a kittypet Mypics
Don't think i'm weak because i'm a kittypet.
I can be stronger and faster than you.
Just wait, and i'll fight.
Just wait, and you'll run.

"Maar wat kan mij het schelen dat je zou gevochten hebt." Hij grijnsde naar de poes. "niks natuurlijk." Hij keek de poes aan, en knikte. Hij wou het gewoon enkel zeggen. "Nou das ook voor de eerste keer dat iemand mij begrijpt" Hij keek haar aan en knikte, Hij wist wel wat hij moest zeggen op alles wat zij zei. Hij mocht haar eigenlijk wel, ze konden wel vrienden worden of niet dan? Plots zei ze iets over dat hij haar ook niet moest onderschatten. Dat deed hij ook niet, deze poes was heus sterk, Het kon zelfs zo zijn dat ze sterker was, Dus daarom antwoorde hij op het geen dat hij haar niet moest onderschatten met; "Maar natuurlijk" Hij keerde zich naar haar toe en knikte. Luisteren kon hij ook goed, Dat was wel zo. Hij ging weer zitten en sloeg zijn staart voor zijn poten. "Wat ik wil doen? Nou..Wat dacht je van jagen? Of misschien wel een of andere kat vervelen waar je een hekel aan hebt?" Hij grinnikte en keek Redflower aan. "haha, Kom..Ik moet je iets laten zien." Hij sprong op en wenkte naar Redflower dat ze mee moest komen. Hij liep verder door het bos, terwijl de bomen steeds verder uitelkaar kwamen te staan, totdat ze bij een vreselijk hoge maar dikke boom kwamen. "Ik denk wel dat je kunt klimmen, toch?" Hij grinnikte een beetje plagerig en sprong in de boom, snel klom hij omhoog. Af en toe moest hij takken ontwijken, die wat onhandig hingen en sommigen daarvan op breken stonden. Hij klom steeds hoger en hoger de boom in. Hij werd steeds verder verwijderd van de grond, Hij keek even over zijn schouders, kijkend of Redflower hem volgde. Eindelijk bovenin ging hij zitten, Wachtend op Redflower. Om haar alles te laten zien wat hier stond. Kort grijnsde hij, Waarna hij even rond keek. Alles was nog steeds hetzelfde. "Buiten het huis van mijn baasje, heb ik ook dit als territorium." Hij stond op en draaide zich om. "Welkom in m'n huis" Hij grinnikte en sprong om een plek waar veel mos bijelkaar lag, Het leek net een bank, maar dan natuurlijk veel lager, maar ook veel zachter dan een bank. Hij keek even rond, en snoof in de lucht. "Dit heb ik allemaal zelf gemaakt, behalve sommige dingen natuurlijk, zoals de boomhut zelf. Weet je, Het is handig om een baasje te hebben, Mijn tweebeen heeft deze hut voor mij gemaakt, en nog veel meer. Want dit is natuurlijk niet alles." Hij stond op , maar bleef staan, Wachtend op Redflower. Hij liep naar een plek wat open was, net een deur, maar dan helemaal open. Vanaf daar keek hij naar buiten. Hij stapte op een touw, dat vast hing aan het huis en verder liep naar een andere boom. "Dit is nogal handig," Hij grinnikte en liep verder het touw op. "Je vind het toch niet erg om me te volgen hé?" Hij keek over zijn schouder en keek Redflower met een vragende blik aan. Hij had nog heel veel om haar te laten zien. Heel veel zelfs. De hut die hij haar nu wou laten zien was prachtig en vooral wonderbaarlijk. Iets wat katten wel leuk vinden, zoals mensen dat zeiden. Hij grijnsde en liep verder over het touw, Het was geen lange afstand, maar ook geen korte. Gelukkig kon niemand je hier zien, want bomen bedekten deze plek waardoor niemand je hierop kon zien lopen. Nog even keek hij over zijn schouder, Daarna stapte hij de andere boomhut in, en keek met een grijns rond. Dit was een nogal ruime boomhut, met overal opstakels, De muren die gemaakt waren van het spul wat op een krabpaal zat en touwen waarop je kon balanseren. Ook was er hier speelgoed, en ofcourse had hij vandaag al gejaagd, want er lag vers prooi op een stapel. "En, Wat vind je ervan?" Hij grijnsde en keek richting Redflower. Wachten kon hij niet echt. Hij sprong op een boomstronk en liep omhoog, Even keek hij Redflower aan, waarna hij in een hangmat sprong, die zijn baasje bovendien had gekocht voor hem en hier had geplaatst. "Kom, Dit ligt nogal relaxt" Hij grinnikte en ging zitten in de hangmat terwijl hij richting Redflower keek. Kort sloot hij zijn ogen terwijl hij luisterde naar de geluiden van vogels, die boven in de bomen floten. "Wanneer ik echt een plekje voor mezelf nodig heb kom ik hier, Hier ben ik eerlijk gezegd wel vaker" Een kalme glimlach verscheen op zijn gezicht. "Doe alsof je thuis bent" Hij keek kalm naar Redflower, Hij kon beter vrienden maken inplaats van vijanden. Okal waren vijanden ook goed, Dan kon hij tenminste vechten wanneer het nodig was.

But i'll always be a kittypet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Redflower
Member
Don't think i'm weak because im a kittypet DPKsfdL
Mentos
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12maanden
Gender:
Rank:
Redflower
BerichtOnderwerp: Re: Don't think i'm weak because im a kittypet   Don't think i'm weak because im a kittypet Icon_minitimewo 20 jul 2011 - 16:12

"Nou das ook voor de eerste keer dat iemand mij begrijpt" Ze knikte. Maar zei niets meer. Op haar zeggen zei hij ook al niet zo veel. Ze had eigenlijk verwacht dat hij harder zou zijn. Maar hij zei kalm en alleen maar. "Maar natuurlijk" Dat was al. Ze was verast geweest. Maar ze had het niet laten zien. Zeker niet voor deze kater. Een grom ging op komen in haar keel. Maar die slikte ze snel in. Het kwam door die gedachten. Op haar vraag antwoorde hij tenminste al wat langer. "Wat ik wil doen? Nou..Wat dacht je van jagen? Of misschien wel een of andere kat vervelen waar je een hekel aan hebt?" Hij grinikte. Zij zelf bleef stil. Dat wass hier niet zo simpel. "haha, Kom..Ik moet je iets laten zien." De kater wenkte om hem te volgen. Hij moest haar iets laten zien. Wat zou hij haar nou moeten laten zien. Ze kenden elkaar pas, hij wist niet eens hoe ze was. Maar het minste wat ze kon doen was hem volgen. Dus dat deed ze dan ook maar. Ze liepen een stukje, bomen omsingelden hun. Toen stopte hij en zei: "Ik denk wel dat je kunt klimmen, toch?" De kater klom in de hoge dikke boom. Ze gromde stil, ookal wist ze dat het om te plagen was. Snel volgde ze hem. Ze moest wijken voor een paar takken. De grond was steeds minder te zien. Tot uitijndelijk ze in een boomhut kwam. Het was wel leuk om te zien. Ookal had één tweebeen het gemaakt. Ze keek eens rond. Best gezelig, de kater begon te spreken. "Buiten het huis van mijn baasje, heb ik ook dit als territorium." Ze snapte het. "Welkom in m'n huis" Hij grinnikte. De kater kon er wat van. Weer begon hij te spreken. "Dit heb ik allemaal zelf gemaakt, behalve sommige dingen natuurlijk, zoals de boomhut zelf. Weet je, Het is handig om een baasje te hebben, Mijn tweebeen heeft deze hut voor mij gemaakt, en nog veel meer. Want dit is natuurlijk niet alles." Nog nniet alles dus er was nog meer. Ze werd een beetje boos dat een tweebeen hier kwam. Maar aan de andere kant was het een goede plek om te rusten. Of om andere dingen te doen. Hij ging naar een open gat, daar stapte hij op iets. Het was een touw, ze ging naar hem toe. "Je vind het toch niet erg om me te volgen hé?" Vroeg hij en keek haar aan. Ze schudde haar kop, en liep ook op het touw. Weer een ander tweebeen nest. Toch zo leek het. Het was een prachtig zicht. Vooral ook omdat hier zo veel dingen waren. De tweebeen moet wel veel van zijn kat houden. Want anders zou hij dit nooit gemaakt hebben. Ze bleef staan kijken. Terwijl de kater iets deed. Haar aandacht werd getrokken toen, hij weer sprak. "En, Wat vind je ervan?" zei hij. Ze wist niet wat ze er van moest gaan denken. Het bleef van een tweebeen. Daar werd ze boos van, ze had een gekel aan die beesten. Maar aan de andere kant was het ook wel tof en iets van simpatie er in. Maar wachten op een antwoord deed de kater niet. Hij ging naar boven en ging liggen in een hangmat. "Kom, Dit ligt nogal relaxt" Zei hij toen. Ze zuchte licht en ging naar hem toe. Ze ging naast hem liggen. Je hoorde hier heel goed de vogels en ook de wind. Als je rust nodig had, dan was dit een perfecte plek. "Wanneer ik echt een plekje voor mezelf nodig heb kom ik hier, Hier ben ik eerlijk gezegd wel vaker" Een glimlach kwam op zijn gezicht. Dat kon ze heel goed zien. "Doe alsof je thuis bent" Zei hij. Maar hoe zou ze dat hier kunnen doen. Het leek niet op het woud. Van de meeste dingen wist ze niet eens wat het was of wat je er mee moest doen. Maar om toch wat te zeggen antwoorde ze op zijn vraag. "Het is hier niet zo slecht." Ze keek hem aan. Zacht ze wist niet eens hoe ze het deed. "En wat kun je hier zoal gaan doen?" Vroeg ze dan maar snel. "Zo te zien heel veel dingen." Zei ze er nog eens bij. Hij had ook gelijk. Deze hangmat lag fantasties. Als ze zou kunnen bleef ze liggen. Jammer dat dat gewoon niet ging. Maar dan nog, ze wist het niet meer. Ze was heel erg blij dat ze hem ontmoet had. Ze begrepen elkaar duidelijk wel. Dat kwam je ook niet zo vaak tegen. "Nature is dus je naam. Het is een speciale naam vind ik. Je tweebeen moet veel van je houden." Zei ze nog eens vriendelijk. Maar nu zou ze even stil blijven en luisteren naar hem.


Don't think i'm weak because im a kittypet Redflower
that's what I mean:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nature
Member
Don't think i'm weak because im a kittypet DPKsfdL
36

CAT'S PROFILE
Age: 33 Moons
Gender:
Rank:
Nature
BerichtOnderwerp: Re: Don't think i'm weak because im a kittypet   Don't think i'm weak because im a kittypet Icon_minitimedo 21 jul 2011 - 13:26

Don't think i'm weak because im a kittypet Mypics
Don't think i'm weak because i'm a kittypet.
I can be stronger and faster than you.
Just wait, and i'll fight.
Just wait, and you'll run.

Kort knikte hij naar de poes, Die hem de hele tijd had achtervolgt en nu naast hem ging liggen. Ze konden elkaar begrijpen, gelukkig maar. Want vrienden, dat was alles wat hij nodig had. Vijanden konden later komen, die had iedereen wel. Vijanden die je iedere dag tegen het lijf aan kon lopen, En waarmee je nogal hard moest vechten. Maar vrienden, die bleef je altijd nog hebben. Vrienden die je bijstonden en je hielpen in de moeilijke tijden. Vrienden die om je gaven, en waarmee je je diepste geheimen kon delen. Hij sloot even zijn ogen en luisterde naar wat de poes voor antwoord gaf. Het klonk alsof ze het mooi vond, dus liegen deed ze niet. Hij knikte kort en grijnsde even. Hij voelde zich fijn in het bijzijn van een kat die hem begreep. Hij opende zijn ogen weer en keek om zich heen, kort grijnsde hij. "het ligt eraan wat je hier kunt doen, Je kunt hier rusten, je kunt je vaardigheden hier testen, en je kunt hier voornamelijk plezier hebben als je je verveelt." Sprak hij kalm uit, Dit keer zonder enige kilheid in zijn stem. Hij keek opzij naar de poes die naast hem op de hangmat lag. Deze hangmat lag erg lekker, dat kon hij wel uit haar lichaamsstaal halen. Hij knikte naar haar en snorde even zacht toen ze over Draco praatte. "Ja, Hij geeft erg veel om mij." Hij sloot zijn ogen bij de gedachte zijn beste vriend te verlaten, voor een wild leven in het bos. Dat zou hij Draco nooit aandoen. "Hij is anders dan alle andere tweebenen." Hij opende zijn ogen en keek Redflower aan. "Mijn tweebeen, Draco, Doet niet alsof hij mijn baasje is. Hij laat me doen wat ik wel, wanneer ik dat wil. Ik word nooit tegengehouden en mag overal in het huis zijn." Hij keek even rond door de boomhut, Waar hij al vele keren van tevoren was geweest. Hier voelde hij zich erg veilig. Alsof dit een kogelvrije ruimte was, waar niks of niemand doorheen kwam. Het was meestal omdat niemand van deze plek afwist en dus nooit hierheen kwam. Kort grijnsde hij, Enkel Redflower wist dit, Enkel zij. Het was misschien een beetje roekeloos, dat hij deze plek meteen aan haar liet zien. Maar hij vertrouwde erin dat ze betrouwbaar was en dat was alles wat nodig was. Hij sloot zijn ogen en snorde even, daarna opende hij ze weer en keek naar de blauwe hangmat. Hier hadden hij en..Een ernstige blik werd duidelijk zichtbaar op zijn gezicht. Vroeger had hij een beste vriend, die samen met hem en Draco in een huis woonden. Iedere dag gingen ze op avontuur uit. Telkens vonden ze weer iets nieuws uit om te doen. Kort grijnsde hij, maar de ernstige blik kwam weer terug. Telkens gingen ze verder en verder en verder weg van hun tweebeenhuis. Op een dag kwamen ze bij vier bomen, die de naam fourtree met zich mee brachten. De twee katten waren opgewonden naar de vier bomen gerend, totdat een kille stem iets naar hem schreeuwde. Een massieve kater kwam op hen aflopen, met een moordende uitdruk op zijn ogen. De twee katten bleven stijf van angst staan, zonder zich te verroeren keken ze naar hoe de kater steeds dichterbij kwam, en hen blijkbaar kwaad wou doen. De kater sprong op hem af, maar werd weggebeukt door zijn beste vriend; Sky. Hij stortte zich al snel in het gevecht. De kater keek hem kwaad aan, alsof hij de kater hem in de weg stond. De kater haalde naar hem uit, en raakte volop zijn slaap. Waardoor hij bewusteloos raakte, en slap op de grond neerviel. Toen hij weer wakker werd, stond Draco over hem heen gebuigt, en keek hem bezorgd aan. Vaag herrinerde hij zich het gevecht tussen de kater, Sky en hem. Vaag herrinerde hij zich een schreeuw van pijn, Toen had hij naar Draco gekeken, Met verdriet in zijn ogen. Wat er met Sky was gebeurd, wist hij nog steeds niet, Het bleef een mysterie. Hij keek even naar de hangmat, waarna hij uit zijn gedachten werd gehaald en opkeek naar Redflower. Had ze nog iets gezegd? Hopelijk niet, Want hij had niks gehoord. Hij keek Redflower aan, Even was hij doof geweest voor alles om zich heen. Ja, Even was hij van de wereld afgeweest, om enkel terug te gaan naar de tijden als kitten. Hij keek even weg, Met verdriet in zijn ogen, Dit was niet goed, Om er nu over na te denken. Maar hij kon het niet laten. Het leek netalsof Sky iets tegen hem wou zeggen, hem wou overhalen opzoek te gaan naar zijn beste vriend. Maar waar moest hij beginnen? En bij wie. Misschien was Sky al dood, Of niet. Misschien was hij in gevaar, of misschien was die kater hem allang vergeten. Hij keek terug naar de hangmat en schudde met zijn hoofd. Nee, Sky leefde nog, Hij was veilig en wou terug komen naar hem, maar op de een of andere manier, kon dat niet. Kort slikte hij. Als Sky maar niet werd bedreigd, Want dan! Hij was nu veel sterker dan toen, nu kon hij die kater wel pijn doen, nu konhij wel vechten en niet bewusteloos raken. Maar eerst moest hij terug naar het gesprek met Redflower, Eerst moest hij niet meer stil zijn, Nu was hij bij haar, hij kon later wel naar Sky zoeken. Hij keek op naar de poes naast hem en knikte naar haar. "Sorry, ik was even diep in gedachte..had je iets gezegt?"

But i'll always be a kittypet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Redflower
Member
Don't think i'm weak because im a kittypet DPKsfdL
Mentos
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12maanden
Gender:
Rank:
Redflower
BerichtOnderwerp: Re: Don't think i'm weak because im a kittypet   Don't think i'm weak because im a kittypet Icon_minitimema 25 jul 2011 - 12:13

"het ligt eraan wat je hier kunt doen, Je kunt hier rusten, je kunt je vaardigheden hier testen, en je kunt hier voornamelijk plezier hebben als je je verveelt." Zei de kater kalm. Ze nikte weer. Op haar zeggen sprak hij weer. "Ja, Hij geeft erg veel om mij. Hij is anders dan alle andere tweebenen." Hij keek nu in haar orangje ogen. Toen sprak hij verder. "Mijn tweebeen, Draco Doet niet alsof hij mijn baasje is. Hij laat me doen wat ik wel, wanneer ik dat wil. Ik word nooit tegengehouden en mag overal in het huis zijn." Zoals hij het zij leek een huis bij een tweebeen nog niet zo slecht. Het leek haar zelf leuk. Een warm huis, met elke dag een maaltijd zonder dat je er veel moeite voor moest doen. Een huis met warme en zachte kleuren. Waar je overal mocht komen e alles mocht doen. Wat was die gedachte een fijne gedachte geworden. Met een zacht nestje, met een heerlijk geurtje. Eens geaait worden op uw rug. Met kamers wol dingen die je kan kapot maken. Met die gedachten kreeg ze een grijns op haar gezicht. Maar dan nog de gedachte om bij een tweebeen te leven. Dat maakte haar dan weer slecht. Ookal kon ze niet echt veel slechts zeggen over de tweebenen. Ze had er wel al eens gezien. Daaruit kon je op maken dat ze gek waren. Zeker als ze zo'n rot hond bij hun hebben. Ze wist echt niet wat die tweebenen zaggen in die honden van hun. Ze keek eens naar nature. Je zag pijn in zijn ogen. Hij dacht duidelijk aan iets. Ze liet het maar even gaan. Ze dacht aan haar zus. Die leefde in een clan samen met andere. Ze wist niet of ze wel goed had gedaan om om de clan te verlaten. Misschien was dat beter geweest voor haar. Maar dan nog, ze voelde haar niet thuis daar. Daarom was ze weg gegaan. Dan was ze hier uitijndelijk terecht gekomen. Een paar vrienden gemaakt en een haat gevoel gekweekt voor clan katten. Omdat die haar ouders hadden verbannen. Maar zij mocht wel blijven. Ze kreeg een grom in haar keeel. Waarom zou ze gebleven zijn. Als katten toch dachten dat ze het zelfde veraad zo doen. Wat was er mis met de liefde. Trouwens haar vader wist niet eens dat, haar moeder al iemand had uit haar clan. Haar moeder kon gewoon niet kiezen tussen de twee. Eerst was zij geboren en twee maanden later haar zus. Toen kwam de waarheid aan het licht. Dat zij niet van een clan kat was geboren, en haar zus wel. Eigenlijk was ze dus een half clan kat. Want haar vader was een rogue geweest. De kater zei iets. "Sorry, ik was even diep in gedachte..had je iets gezegt?" Dat vroeg hij. Maar ze kon nu niet antwoorden. Net als hij was ze in gedachten verzonken. Daarom schudde ze haar kop maar. Ze misste haar vaders en moeder en zus. Voor haar waren bijde katers een vader geweest. Die van de clan en de rogue. Waarom dat de kater van de clan weg gesteurt is wist ze niet. Alleen haar zus wist dat. Was hij eigenlijk wel weg gesteurt. Of was hij weg gegaan. Weer een grom kwam in haar keel. Ze bleef voor haar starren. Maar wat zou de kater naast haar zeggen. Ze schudde haar hoofd. "Neen ik heb niets gezecht." Zei ze dn toch maar. Het was duidelijk dat de kater wist dat ze ook in gedachten verzonken was. "Het spijt me van de grommen, het was niet tegen jou bedoelt." Neen het was tegen de clan katten bedoelt. Nu vond ze een poesiepoes zelfs beter dan een clan kat. Alleen haar zus had ze nog graag. Die zou ze altijd graag zien. Ookal hadden ze een andere vader. Haar zus had haar beschermd tegen de clan. Ookal waren ze niet de beste vrienden geweest. Nu zag ze haar niet meer. Maar na wat ze gedaan had. Waren ze vrienden en familie voor het leven.


Don't think i'm weak because im a kittypet Redflower
that's what I mean:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't think i'm weak because im a kittypet
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: