A real Sweetheart



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A real Sweetheart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Heavestep
Member
A real Sweetheart DPKsfdL
San
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥15 moons❥
Gender:
Rank:
Heavestep
BerichtOnderwerp: A real Sweetheart   A real Sweetheart Icon_minitimezo 27 maa 2016 - 14:59


Heavestep


Oh waarom was ze toch ook zo dom? Welke clancat raakte nou de weg kwijt op zijn eigen territorium?! Iets wat wanhopig keek de poes zich heen, maar het einge wat ze zag was gras. Hoog gras, ze was verdwaald hoe stom kon ze zijn. Heave zuchte tot nu toe had ze alleen maar rondjes gelopen. Ze moest de weg terug naar het kamp vinden m-maar dat kon ze niet alleen. 'Hallo? vroeg de poes opeens uit het niets. Op een duidelijke toon, misshien was er een kat in de buurt die haar kon helpen? hopelijk wel het werd al donker! Een koude bries waaide door de vacht van de poes heen, ze was bang. En teleugesteld hoe kon ze nou de weg kwijt raken? ze was gewoon dom...


A real Sweetheart Abjlsj

Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

A real Sweetheart Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: A real Sweetheart   A real Sweetheart Icon_minitimema 28 maa 2016 - 12:53






Grauwe lucht maken een grauw humeur. Niet dat Sweethearts humeur op andere momenten zo zonnig was. Ze kon zich sinds haar vader terugkomst weinig momenten herinneren waarop ze echt gelukkig was geweest. Ze was dan ook niet voortdurend diep ongelukkig of chagerijnig, maar er waren nu ook niet veel redens tot vrolijkheid. Bijna verraden door haar eigen broer, haar vader die als een rat tussen de greppels heen kroop om haar van het padje te krijgen. Shadowclan die nog steeds de een stuk jachtgebied claimt en een onnodige gevecht tussen Riverclan. Windclan had wel eens betere tijden gekend. Sweetheart vloekte hartgrondig toen het konijn er vandoor ging die ze zojuist had willen verassen. Snel rende ze erachteraan, zand stoof omhoog en de wind blies hard in haar gezicht, alleen kon ze het rot beest niet inhalen. Sweethearts ogen vernauwde toen de Heatherfields inzicht kwam. Great! Nu was ze helemaal haar prooi kwijt, hijgend bleef ze hem volgen tot ze echt het diertje uit het oog was verloren door de hoge gras van de Heatherfields waar ze in was gestormd. Woedend trapte ze en steentje weg die vlak voor haar poot lag. Waarom zonk ze steeds zo diep in haar gedachthens!? Nu kon er weer aan maag minder gevuld worden daar haar gepieker. 'Hallo?' De massieve kattin schrok op van de plotse stem, snel spitste ze haar oren en snoof de frisse lucht op. Windclan, gelukkig maar. Ze had geen zin in nog ene gevechtpartij vandaag, "Hallo?" Riep ze terug, haar verschillend gekleurde ogen speurde de omgeving af, maar het enige wat de Windclan Warrior kon zien was hoge gras die boven haar uit torende.




A real Sweetheart Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Heavestep
Member
A real Sweetheart DPKsfdL
San
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥15 moons❥
Gender:
Rank:
Heavestep
BerichtOnderwerp: Re: A real Sweetheart   A real Sweetheart Icon_minitimema 28 maa 2016 - 13:57


Heavestep


"Hallo?" riep een stem terug, Heave schrok op en draaide met haar oren. Eindelijk! iemand die haar kon helpen! 'J-ja hallo! hier zo!' schreeuwde de poes luid. De geur van windclan was duidelijk te ruiken dus ze had het niet tegen een vreemde gelukkig! De poes probeerde de geur te volgen, haar dunne lichaam bewoog soepel door het hoge gras heen. De poes stopte opeens met lopen ze had het gevoel dat ze steeds veder van de kattin weg liep dan dichter er bij. Heave begon weer in paniek te raken st-straks was ze die kat ook kwijt geraakt ! hoe zou ze dan terug in het kamp komen? 'Help!' klonk haar stem opeens hard.


A real Sweetheart Abjlsj

Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

A real Sweetheart Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: A real Sweetheart   A real Sweetheart Icon_minitimema 28 maa 2016 - 17:41




'J-ja hallo! Hier zo!' Sweetheart draaide haar kop naar het bron van geluid, maar zag nog stees niemand. Haar staart zwiepte ongeduldig heen en weer toen ze de geur nog een keer opsnoof. De geur hing overal! Joe kon ze haar dan vinden!? Haar verschillemd gekleurde ogen bleven hoopvol naar een stuk vacht zoeken. "Kom hier heen!" Schreeuwde ze terug, de kattin kwam in beweging en stpate door de hoge gras. Waar kon ze zijn? 'Help!' Sweetheart hief haar kop op en spitsde haar oren, starclanverdomme! Met een grauw verhoogde ze haar tempo. Haar snorharen trilde van frustratie toen ze de kat maar niet kon vinden. "Blijf waar je bent! Ik kom naar jou toe!" Schreeuwde ze, hopelijk hoorde het het ook. Sweetheart rende door, haar snuit vlakbij de grond op de verste geur op te pikken. Na een lange tijd gezocht te hebbem wou ze het opgeven, ze had al haar bek geopend om weer te roepen totdat ze een grijze schim zag. "Fe-feathermist..?" Haar ogen werden zo groot als schoteltjes, het kon niet waar zijn..! De kattin knipperde een paar keer voordat ze op de grijze vacht af rende. "Feathermist! Ben jij dat!?" Haar ogen straalde van geluk, maar toen ze de kat van dichterbij zag zonk alle hoop weg. "O-oh.. Jij bent het maar Heavestep" De massieve kattin boog verdrietig haar kop, ze had echt gedacht dat ze Feathermist had gezien, maar het bleek gewoon een mede clangenoof te zijn.



A real Sweetheart Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Heavestep
Member
A real Sweetheart DPKsfdL
San
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥15 moons❥
Gender:
Rank:
Heavestep
BerichtOnderwerp: Re: A real Sweetheart   A real Sweetheart Icon_minitimema 28 maa 2016 - 19:28


Heavestep


"Blijf waar je bent! Ik kom naar jou toe!" klonk een stem, Heave draaide met haar oren en deed wat de poes zei. Ze bleef stok stijf staan wachtend tot er een kat tevoorshijn vanuit het hoge gras tevoorschijn kwam. Opeens spotte haar mint groene ogen een kat, of ja een schim. "Fe-feathermist..?" vroeg de andere kat, Heave keek de kat vragend aan 'Feathermist?' herhaalde de poes zachtjes. N-nee zo heette ze niet! of zag de kat haar voor iemand anders aan? Opeen kwam de kat op een snel tempo op haar af rennen, Heave deed een paar stappen naar achter "Feathermist! Ben jij dat!?" klonk de stem verolgens, Heave schudde haar kop haar ogen werden groot. Ondertussen herkende ze de poes als Sweetheart, een veel oudere poes. Heave werd bang ze hield er niet van als katten zo snel op haar af kwamen rennen helemaal niet zelfs. "O-oh.. Jij bent het maar Heavestep" De massieve kattin boog verdrietig haar kop, Heave keek de poes met een medelevende blik aan. Ja ze zag haar echt aan als iemand anders, iemand die zich vast bij starclan had gevoegd. 'J-ja ik ben het maar' antwoorde ze zachtjes 'Sorry...'


A real Sweetheart Abjlsj

Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

A real Sweetheart Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: A real Sweetheart   A real Sweetheart Icon_minitimema 28 maa 2016 - 19:40

Starclan waarom? Waarom haat je me? De kattin keek met emotieloze ogen naar de grond. Waarom haat je me Starclan? Waarom verpest je me leven..? Ben ik niet al gemoeg gestraft? Dat waren maar een paar vragen die door haar kop heen spookte. 'J-ja ik ben het maar' Sweetheart zuchtte diep en keek anar de grijze kattin voor haar, 'Sorry...' De massieve kattin schudde haar kop, "Het ligt niet aan jou" Mompelde ze, "Ik zag het verkeerd, en tenslotte zou ik die kat toch nooit meer zien.." Voegde ze er zuchtend aan toe. Sweetheart liet haar verschillend gekleurde ogen naar de andere kat glijdem. Waarom leek ze zoveel op Feather? Haar Feather..? De kattin trok eventjes met haar oor en schudde de gedachtens van haar af. "Zou ik je terug naar het kamp brengen Heave? Mauwde ze tenslotte, en wierp en blik over haar brede schouder. Ze wist gelukkig de weg teug nog. Hopelijk..



A real Sweetheart Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Heavestep
Member
A real Sweetheart DPKsfdL
San
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥15 moons❥
Gender:
Rank:
Heavestep
BerichtOnderwerp: Re: A real Sweetheart   A real Sweetheart Icon_minitimema 28 maa 2016 - 19:56


Heavestep


"Het ligt niet aan jou" Mompelde ze, "Ik zag het verkeerd, en tenslotte zou ik die kat toch nooit meer zien.." Heave knikte langzaam. Ze had het duidelijk over een dierbaren die er niet meer was. Heave gaf de poes een meelevende blik, ze kon er niet tegen als andere katten verdrietig waren want dan werd zij het ook. Zou ik je terug naar het kamp brengen Heave? Mauwde ze tenslotte. Heave gaf de poes een waterig glimlach en knikte 'Dat zou fijn zijn' miauwde vriendeijk. 'Weet je de weg wel terug?' vroeg ze vervolgens aan de poes. Ze zouden we beide niet veel aan hebben als geen de weg terug wist. Maar Sweet was oud die wist de weg terug wel toch? 'Nog bedankt' miauwde de poes opeens wat ongemakkelijk. Ze probeerde alleen maar beleefd te blijven...


A real Sweetheart Abjlsj

Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

A real Sweetheart Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: A real Sweetheart   A real Sweetheart Icon_minitimema 28 maa 2016 - 21:26

'Dat zou fijn zijn' De kattin knikte, ja, het zou inderdaad fijn zijn om zo snel mogelijk terug in het kamp te zijn. Sweetheart draaide zich om en slofte weg, richting het kamp. 'Weet je de weg wel terug?' Vroeg Heave plots, de massieve kattin wierp een blik over haar schouder en knikte. "Ik denk het" Mauwde ze, en wees met haar staart een richting op. "Die kant op" Voegde ze er aan toe. "Hoop ik.." Mompelde in stilte toe. Zonder veder nog iets te zeggen begon ze weer te lopen, haar gedachttens weer op een hele andere plek waardoor ze ook een verkeerde route nam. Deze pad ging niet naar het kamp toe, het bracht hun juist dieper de Heaterfields in. 'Nog bedankt' Sweetheart hief haar kop op, wat zei ze nou? De kattin keek naar de grijze kattin en fronste. "Hm?" Sweetheart beet op haar onderlip, ze moest zich echt gaan focussen op de terugweg en niet aan andere dingen. De kattin keek nog eens rond. Wacht eens.. Dat was niet de goeie weg! Nee! Oh wat stom.. Arg! Waarom kon ze nou niet logisch madenken!? "Shit!" Schold ze en trapte woedend een hoop zand in de lucht. "Uhm.. Heave.. Ik denk dat we de verkeerde.. R-route hebben genomen" Ze slikte, het word al bijna donker..



A real Sweetheart Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Heavestep
Member
A real Sweetheart DPKsfdL
San
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥15 moons❥
Gender:
Rank:
Heavestep
BerichtOnderwerp: Re: A real Sweetheart   A real Sweetheart Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 8:54


Heavestep


De oudere poes vertelde haar dat ze de weg wel terug wist, of ja hopelijk. Heave wist niet goed wat ze hier van moest denken, dus besloot haar mond maar te houden. Sweet leek diep na te denken opeens deed de grijzen poes haar bek open om de oudere warrior te bedanken. Iets wat ze beter niet had kunnen doen, "Hm?" vroeg de oudere poes verbaasd terwijl ze op haar lip beet 'Oh...ik um...n-nee laat...maar' miauwde ze ongemakkelijk en verlegen, waarom moest ze ook altijd alles verpesten? "Shit!" Schold ze en trapte woedend een hoop zand in de lucht. Geschrokken deed de jonge krijger een paar stappen naar achter en sloot haar ogen, "Uhm.. Heave.. Ik denk dat we de verkeerde.. R-route hebben genomen" miauwde de poes vervolgens, Heave deed haar ogen open en keek de oudere poes met grote ogen aan. Wat? maar..? zij dacht? Heave gleed met haar ogen naar boven, het werd al bijna donker. ze slikte even 'Ik..um' miauwde ze zachtjes 'Denk dat we hier moeten overnachten...'


A real Sweetheart Abjlsj

Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

A real Sweetheart Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: A real Sweetheart   A real Sweetheart Icon_minitimewo 30 maa 2016 - 19:48

Het enige wat de katrin deed was knikken toen de amdere sprak over overnachten, ja, dat was de enige beste optie. Het was totaal niet slim om veder door de Heatherfiels heen te dwalen wanneer het donker werd. En dus draaide de warrior zich om en koos de eerste beste kluid gras. De massieve katrin trok met haar klauwen zoveel mogelijk los en befon een simpele nestje in elkaar te flanzen, het was niet het beste nest wat je kon krijgen maar ze sliep hier liever op dan straks op een bevroren grond. Snel speurde Sweetheart naar nog meer gras, maar het niet meer dan wat ze net gevonden had. Een zucht rolde over haar lippen, het werd dus ook gewn zachte nest. De kattin stapte op de lange stengels van het torenhoge gras en befon er aan te knabbelen tot ze afbroken. Daarna gooide ze deze op haar kleine nest en begon het plat te stampem. "Het is handig om je voor te bereiden voor de nacht" Mompelde ze en ging weer een paar nieuwe stengels halen. "Tenzij je liever doodvries op een bevroren grond natuurlijk" Voegde ze er stiltkes aan toe.



A real Sweetheart Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Heavestep
Member
A real Sweetheart DPKsfdL
San
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥15 moons❥
Gender:
Rank:
Heavestep
BerichtOnderwerp: Re: A real Sweetheart   A real Sweetheart Icon_minitimewo 30 maa 2016 - 20:14


Heavestep


De oudere kattin zei niks terug, nee ze begon rustig aan een nestje bouwen. Heave stond daar maar, kijkend hoe de poes aan haar nestje werkte. Heave voelde zich wat ongemakkelijk bij de poes, iets in haar vertelde dat deze poes niet helemaal goed was."Het is handig om je voor te bereiden voor de nacht" miauwde de poes opeens. Heave schrok uit haar gedachtes en keek de kattin met grote ogen aan. 'Oh..um.. ja tuurlijk' antwoorde ze zachtjes terwijl zij ook opzoek ging naar wat gras mos en andere dingen die ze nodig had om een snel nestje in elkaar te vlansen. "Tenzij je liever doodvries op een bevroren grond natuurlijk" hoorde ze de andere kat nog zeggen. Heave negeerde haar opmerking en ging stilletjes en rustig veder met het bouwen van haar nest. Ze wilde gewoon dat dit alles zo snel mogelijk voorbij ging...


A real Sweetheart Abjlsj

Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

A real Sweetheart Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: A real Sweetheart   A real Sweetheart Icon_minitimewo 30 maa 2016 - 20:22

Geïrriteerd gooide ze nog wat planten op haar nest en begon die zo goed mogelijk in elkaar te vlechten als een soort ronde nest. Het resultaat was wel slecht, maar je kon er prima in slapen voor een keertje.. Hopelijk. De warrior was gewoonweg bagger slecht in nesten maken. Een frustrerende zucht dolde over haar lippen toen ze probeerde haar nest wat normaler uit late laten zien maar het werd met de seconde slechter. "Mousedung nest" Schold ze in stilte, maar ze kon er veder niks aan doen. Sweetheart stapte geïrriteerd in haar 'nest' en liet zich met een plof erin vallen, waardoor een paar grasspiertjes omhoog stoven en zachtjes weer naar beneden dwarrelde op haar dikke vacht. Haar verschillend gekleurde ogen keek naar haar voorpoten die het nest uitstaken. Waarom had ze zo'n rot leven? Haar oren bewogen toen de andere kattin haar nest begon te maken. Meteen borrelde schuldgevoel in haar maag. Urr.. Waarom was ze zo slecht de laaste tijd in vriendelijk te zijn? "Het spijt me dat ik zo 'apart' doe" Zuchtte ze, haar blik nog steeds op haar poten gericht. Ze leek gewoon zoveel op Feathermist.. Maar ook weer niet..



A real Sweetheart Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Heavestep
Member
A real Sweetheart DPKsfdL
San
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥15 moons❥
Gender:
Rank:
Heavestep
BerichtOnderwerp: Re: A real Sweetheart   A real Sweetheart Icon_minitimewo 30 maa 2016 - 20:31


Heavestep


Heave stopte even met haar 'bouwwerk' toen ze zag dat wat moeite had met haar nest. "Mousedung nest" schold de poes zachtjes. Heave keek de poes aandachtig aan. Ze keek even naar haar nest, het was nog niet af maar het zag er wel wat beter uit dan die van de oudere poes. 'He-het is nog niet af maar als je wilt kunnen we wel van nest ruilen' miauwde Heave zachtjes terwijl ze met haar mint groene ogen naar haar nest keek. Je moest respect hebben voor oudere warriors toch? ook al was er iets mis met hen... "Het spijt me dat ik zo 'apart' doe" Zuchte Sweet, Heave keek de poes met grote ogen aan. En stopte even met waar ze meebezig was. 'Oh het maakt niet uit hoor' miauwde de jonge krijger zachtjes terwijl ze weer rustig verder ging met haar nest. 'Ik ben het wel gewend'


A real Sweetheart Abjlsj

Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

A real Sweetheart Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: A real Sweetheart   A real Sweetheart Icon_minitimewo 30 maa 2016 - 20:41

Sweet keek op toen de grijze warrior vroeg als ze van nest wou ruiken, maar ze schudde haar brede kop. "Neejoh, dat hoeft niet" Mauwde ze met een kleine glimlachje, maar legde al gauw haar kop weer terug waar die eerst lag zodat ze haar poten weer goed kon bekijken. Oh het maakt niet uit hoor. Ik ben het wel gewend' Sweetheart keek op. "Doe niet zo mal, je kunt niet aan iets wennen waar je een hekel aan heb" Zuchtte ze, "Geloof me, ik weet het" Voegde ze er aan toe. De kattin krabbelde overeind en keek naar haar half geplette nest. Dit ging het niet worden, maar de kattin weigerde om het andere nest over te nemen. Volgende keer een lesje nesten bouwen volgen dan maar. Sweetheart's blik gleed al snel vanaf haar nest naar Heavestep toe die druk in de weer was met haar nest. Haar staart sloeg zachtjes op de grond toen ze zag dat het steeds dinkerder werd.


Flut Surprised



A real Sweetheart Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Heavestep
Member
A real Sweetheart DPKsfdL
San
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥15 moons❥
Gender:
Rank:
Heavestep
BerichtOnderwerp: Re: A real Sweetheart   A real Sweetheart Icon_minitimewo 30 maa 2016 - 20:51


Heavestep


De poes wilde niet van nesten ruilen, m-maar waarom was haar nest niet goed genoeg dan. Heave schudde met haar kop, we met al die negatieven gedachtes er was niks mis met haar nest...toch? Toen Heave vertelde dat ze gewend was aan gedrag antwoorde de poes met dat ze niet zo mal moest doen en dat je niet kon wennen aan iets wat niet leuk was. Oke daar had ze wel gelijk in, Sweet vertelde toen dat ze haar moest geloven want zij wist het. Heave wist niet wat de oudere poes hier mee bedoelde maar knikte toch, toen de poes de laaste puntje op de i had gezet aan haar nest. Keek ze wat trost het was niet veel...maar iets! en dat was goed toch? Heave stapte in haar nest eng ging rustig liggen. De lucht werd steeds maar donkerder, Heave keek naar Sweet. Ze wilde wel een gesprek beginnen maar hoe?


A real Sweetheart Abjlsj

Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

A real Sweetheart Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: A real Sweetheart   A real Sweetheart Icon_minitimewo 30 maa 2016 - 20:57

Haar ogen weken niet af toen Heavestep nog de laaste puntjes op de i zette voor haar nest, het zag er tien keer beter uit dan die van haar, maar ze zou het wel overleven met haar halfgebakken ding. Er kwam een ongemakkelijke stilte, en omdat Sweet niet meer was zoals alrijd werden gesprekken ook moeilijker om te voeren. Dus stapte de katrin maar naar haar nest en begon zich zelf te wassen. Haar tong gleed ritmisch over haar dikke vacht heen, en wasde alle moddervlekken uit haar mooie lange vacht. Haar verschillend gekleirde ogen gleden na een lange tijd naar de Silverpels, het was al weer donker geworden en de eerste sterren braken door de wolken heen. "Vind je het niet prachtig?"



A real Sweetheart Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Heavestep
Member
A real Sweetheart DPKsfdL
San
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥15 moons❥
Gender:
Rank:
Heavestep
BerichtOnderwerp: Re: A real Sweetheart   A real Sweetheart Icon_minitimedo 31 maa 2016 - 18:01


Heavestep


Het werd een beetje akwark nou ene beetje heel erg eigenlijk. Heave staarde wat ongemakkelijk naar haar pootjes, ze durfde de poes simpel weg niet aantekijken."Vind je het niet prachtig?"  miauwde de oudere kattin opeens, Heave schrok even op en keek de poes met grote ogen aan. De jonge krijger keek weer even naar boven, silverpelt was inderdaad prachtig... Heave zei niks en knikte alleen naar de poes. Een koude bries waaide door haar vacht heen. Een rilling ging door de poes heen, het was koud heel erg koud. Haar mint groen ogen keken ruste op de oudere poes. Daar zou zij wast geen last van hebben...met haar dikke vacht. Heave zuchte zachtjes, ze wilde gewoon terug naar het kamp en slapen in haar eigen nest...was te veel gevraagd?


A real Sweetheart Abjlsj

Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

A real Sweetheart Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: A real Sweetheart   A real Sweetheart Icon_minitimedo 31 maa 2016 - 20:54

Sweetheart draaide haar kop terug en keek weer naar de hemel, een harde wind blies door het vallei en liet de hoge gras ritselen in de nacht. Haar oren wiebelde af en toe toen er in de verte een uil hoorde. Iets waar Sweet zich niet druk ommaakte op dit moment, haar gerschillend gekleurde ogen gleden na een korte tijd van de Silverpels weer naar haar poten. De massieve katrin woelde nog wat in haar nest, maar kon niet echt een oerfect plekje vinden. Na een eventjes te draaien en te zuchten kon ze een fatsoenlijke plek vinden en legde haar kop neer en sloeg haar pluzige staart om haar snuit. Het was koud buiten, ijs koud, maar de kattin had daar niet erg last van, zo'n dikke vacht kwam soms toch goed van pas. Sweetheart spitsde haar oren toen ze Heavestep hoorde huiveren, had ze het zo koud? De oudere warrior hief haar kop op en keek naar de grijze kattin. "Heb je het erg koud?" Mauwde ze zachtjes, en keek haad met zachte en vriendelijke ogen aan.



A real Sweetheart Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Heavestep
Member
A real Sweetheart DPKsfdL
San
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥15 moons❥
Gender:
Rank:
Heavestep
BerichtOnderwerp: Re: A real Sweetheart   A real Sweetheart Icon_minitimeza 2 apr 2016 - 11:40


Heavestep


"Heb je het erg koud?" vroeg de andere poes, Heave schudde haar kop. En glimlachte waterig 'Oh..uum nee h-hoor!' antwoorde ze zwakjes, weer ging er een koude rilling door de poes heen. Ze had het zo verschrikkelijk koud... Ze keek weer naar de oudere poes. Zal ze de waarheid zeggen? maar wat kon sweet er aan doen? ze kon moeilijk haar vacht aan haar geven...'Om...heel eerlijk te zijn' begon de poes zachtjes, 'Ik-umm' de jonge krijger keek de andere poes ongemakkelijk aan, ze was nooit goed in zulke dingen... 'Nee ne l-laat maar' miauwde Heave vervolgens terwijl ze snel de andere kant op ging liggen zodat alleen haar rug te zien was. Ook al had ze het koud, ze voelde zich van binnen helemaal warm worden...


A real Sweetheart Abjlsj

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A real Sweetheart
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Heatherfields-
Ga naar: