Wingpaw in tha house.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Wingpaw in tha house.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wingpaw
Member
Wingpaw in tha house. DPKsfdL
Esmee
544
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 little months
Gender:
Rank:
Wingpaw
BerichtOnderwerp: Wingpaw in tha house.   Wingpaw in tha house. Icon_minitimedo 21 jul 2011 - 21:03

Hallo iedereen!
Ik ben Wingpaw, zal ik maar even een lijstje zetten?

Naam: Wingpaw, later Wingheart (Denk ik, sorry ben nieuw hier xD)
Leeftijd: 6 manen
Clan: Thunderclan (als ze weer open zijn, voorlopig niets dus.)
Rang: -
Ouders: -
Broers en zussen: -
Uiterlijk: Ik ben wit met hele lange vacht, lekker pluizig en warm voor in de winter. Ik heb mooie groen-achtige ogen. Ze noemen mij Wingpaw omdat mijn vacht zo wit is.. als sneeuw zou je nu aanvullen maar neen.. als vleugels! Snowpaw zou me niet goed staan want mijn vacht is lekker dik, heel wit en zacht net zoals vleugels!
Karakter: Ik ben heel lief, trouw aan mijn clan en ik heb een goed hart. Ik hou niet van het donker, want ik link het altijd aan de slechte karakters van de schaduwclan. Ik ben dan ook doodsbang van schaduwclan katten, ik ben direct in shock als ik er een ruik en zou nog eens durven bang terug te rennen. Maar als er een vriend van mij of een clangenoot of kitten in nood is zal ik die altijd komen redden. Doet achteruit kijken je pijn, en maakt vooruit kijken je bang? Kijk dan naast je, want ik zal klaar voor je staan! No matter what, I'll be always on your side! Ik ben nog niet verliefd geweest in mijn jonge kattenleven, maar als ik een partner heb geef ik die de sleutel van mijn hart en vraag ik die nooitmeer te lossen.
Extra: Ik heb nog geen familie etc, want ik moet me nog aansluiten bij de Thunderclan, maar vanaf ik bij de Thunderclan zit kunnen jullie altijd pm'en om familie te worden ofzo.

Ik ben nieuw, dus als er hier wat fouten in staan die niet mogen zeg het dan aub en dan verbeter ik.
Mijn excuses als er ongemak is D:

Veel plezier en meet me! Smile

~ Wingpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wingpaw in tha house.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register-
Ga naar: