we can make me happy?? (xx)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 we can make me happy?? (xx)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tiger
Member
we can make me happy?? (xx) DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: we can make me happy?? (xx)   we can make me happy?? (xx) Icon_minitimedo 21 jul 2011 - 21:31

Tiger liep rustig langs het rouge gebied. Hij zag een mooie dennenboom en klom er in. De tak begon licht te kraken maar hij trok zich er niets van aan. Onder zich zag hij het water vloeiend stromen. De tak kraakte nog heftiger maar weer negeerde hij dat. Toen brak de tak. Hij riep:" dit kan er ook nog wel bij de hele dag heb ik al ongeluk!". Hij zwom naar de oever en schudde zich humeurig uit. Hij verlangde naar iemand een vriend of vriendin of zo. Nou ja hij liep hongerig weg. Hij had zo`n honger!!. Wat hoorde hij daar waren dat de voetstappen van een haas?. Hij sloop het geluid achterna en ja hoor daar stond een haas te eten. Hij was zo opgewonden dat hij een sprongetje maakte en ja toen had de haas hem gehoord en die huppelde snel weg. Tiger liep rood aan en riep:"waarom ik!!!!." . Het werd langzaam avond en hij zocht een slaapplaats. Hij zag een holle boomstam en pakte wat mos. Dat mos spreidde hij uit in de holle boomstam en ging nors slapen.


Laatst aangepast door Tiger op ma 25 jul 2011 - 16:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowheart
Member
we can make me happy?? (xx) Db916e77e8c72242bdfbcf1566a71515
Icon
150
Afwezig
katten kunnen ook paars zijn

CAT'S PROFILE
Age: Immortal
Gender: She-cat ♀
Rank: Hertenvanger
Shadowheart
BerichtOnderwerp: Re: we can make me happy?? (xx)   we can make me happy?? (xx) Icon_minitimevr 22 jul 2011 - 11:19

De pikzwarte poes liep rustig door het woud. af en toe scheen er een lichte zonnestraal door het dichte bladerdak van de bomen. Ze dacht aan allererlei dingen. Als kit was ze een keer bijna verdronken maar het scheelde niks. Haar moeder had haar toen gered. Niet later daarna was haar moeder vermoord door een das. En Shadowheart had haar vader nooit gekend. De enige die ze nog had waren haar broers Tiger en Kazuya. Zei zouden haar altijd bijstaan waneer ze hen nodig had. Bij die gedachten verscheen er een glimlach op haar zwarte snoet. Haar broer Kazuya had ze pas nog gezien. Toen was hij opzoek naar een slaapplaats en een geschikit territorium. Shadowheart had niet erg veel behoeften aan een territorium. Ze gaat en staat gewoon overal waar ze wilt. Toen rook ze een vaag bekende geur. De geur leek op de haare en die van Kazuya. Ze volgde haar neus en kwam uit bij een grote holle eikenboom. Shadowheart liep verder en zag iets groots slapen. Het was een grote oranje kater."Tiger!" Riep ze blij naar haar broer. Ze huppelde naar haar grote broer toe. Ze was nog wel jong maar ze wist wel al wat van het leven. Haar broer lag nog steeds te slapen. Dat was niet gek want het was inmiddels midden in de nacht! Zij zelf was ook best moe. Ze kroop naar haar grote broer Tiger toe. Toen krulde ze zich lekker tegen hem aan. Mmm lekker zo een warme lange zachte vacht. dacht ze. Zei zachtjes tegen haar broer: "Fijn dat ik je weer heb gevonden." Toen viel ze vredig in een lange diepe slaap.


WC's Hertenvanger
Since 2011 ♥️
iconic graph:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
we can make me happy?? (xx) DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: we can make me happy?? (xx)   we can make me happy?? (xx) Icon_minitimevr 22 jul 2011 - 11:40

Tiger werd midden in de nacht wakker naast zich zag hij zijn kleine zusje liggen. Shadowheart wou hij roepen maar dat deed hij niet want dan zou hij haar wakker maken. Heerlijk eindelijk weer iemand die me gelukkig kan maken dacht hij. Hij had haar zo gemist!!. Zo bleef hij even door denken. In gedachten verzonken rook hij opeens een geur. Een haas! dat had hij nodig. als ze wakker zou worden zou ze vast honger hebben, en dan stond hij daar met een sappige haas. Hij ging zijn neus achterna en ja hoor daar was een haas!. Hij was weer erg opgewonden maar hij zei tegen zichzelf: "dit keer geen sprongetje maken dan merk de haas me op en dan gaat het weer net als vorige keer". Hij sloop dichterbij en sprong op de haas de haas had geen schijn van kans om te overleven. Hij beet de haas in een keer dood en droeg hem triomfantelijk terug naar Shadowheart. hij kroop weer tegen haar aan en viel weer in slaap.


we can make me happy?? (xx) 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
we can make me happy?? (xx) E802dccb178894352258cb3729134cc3we can make me happy?? (xx) 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmkwe can make me happy?? (xx) 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
 
we can make me happy?? (xx)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: