Terwijl jullie nog bij me zijn - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Terwijl jullie nog bij me zijn

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Glowstick
Member
Terwijl jullie nog bij me zijn - Pagina 2 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Terwijl jullie nog bij me zijn   Terwijl jullie nog bij me zijn - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jul 2016 - 0:38

Hij wist zelf niet goed hoe hij het deed, maar vaak na enkele minuten kreeg hij de poes totaal anders dan dat ze was. Ze was verlegen, maar ze kon dat ook niét zijn. En dat was zo schattig dat hij het niet normaal apprecieerde. "Toch echt wel mo-gelijk!" Hield hij dan ook vol.


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Terwijl jullie nog bij me zijn - Pagina 2 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Terwijl jullie nog bij me zijn - Pagina 2 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Terwijl jullie nog bij me zijn   Terwijl jullie nog bij me zijn - Pagina 2 Icon_minitimema 18 jul 2016 - 11:36

Redpaw giechelde, haar amberen oogjes twinkelend. Het was zeldzaam voor haar om zo vrolijk, zo vrij, te zijn - maar bij haar vader voelde ze zich veilig genoeg om zichzelf te zijn. "Tu-tuurlijk, papa!", antwoordde de kleine poes, een geamuseerde ondertoon in haar zachte stem.


Terwijl jullie nog bij me zijn - Pagina 2 BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
Terwijl jullie nog bij me zijn - Pagina 2 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Terwijl jullie nog bij me zijn   Terwijl jullie nog bij me zijn - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 aug 2016 - 21:39

Zijn hart werd er ongelofelijk warm van de manier waarop ze sprak en haar manier van doen. Hij lachte toen ze toegaf en nam haar nogmaals in omhelzing. Ze was zo dierbaar voor hem. Ze was de reden voor geluk. En geluk was precies wat hij nu nodig had. Met een geamuseerde blik keek hij even op, over enkele minuten zou de zon onder moeten gaan. "Volg mij!" Sprak hij vrolijk en hoewel hij twee stappen rende moest hij de rest toch wel lopen. Maar ze zouden het vast redden. Hij duwde zichzelf door de uitgang voor hij rechtsaf sloeg en al snel de perfecte plek zag om te zonsondergang te bekijken.


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Terwijl jullie nog bij me zijn - Pagina 2 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Terwijl jullie nog bij me zijn - Pagina 2 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Terwijl jullie nog bij me zijn   Terwijl jullie nog bij me zijn - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 aug 2016 - 14:26

Plotseling sprong de rosse warrior op en maande hij haar aan om hem te volgen. Redpaw deed dan ook net dat, een sprintje trekkend toen haar vader even in looppas ging, maar gelukkig vertraagde hij al snel. De blik in haar amberen ogen was nieuwsgierig. Wat zou hij haar willen laten zien? Toen Glowstick vertraagde ging ze weer naast hem staan, hem met een verwarde blik aankijkend alvorens ze om zich heen keek; Wat was er te zien?


Terwijl jullie nog bij me zijn - Pagina 2 BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
Terwijl jullie nog bij me zijn - Pagina 2 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Terwijl jullie nog bij me zijn   Terwijl jullie nog bij me zijn - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 aug 2016 - 15:11

Hij glimlachte toen ze naar hem keek en wenkte naar de rots naast hem. "Dames eerst, natuurlijk." Sprak hij voor hij naar Red, naar de rots, en weer naar Red keek. De zonsondergang was aan het beginnen en de kleuren veranderde al snel, wat was het altijd ook een mooi gezicht.


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Terwijl jullie nog bij me zijn - Pagina 2 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Terwijl jullie nog bij me zijn - Pagina 2 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Terwijl jullie nog bij me zijn   Terwijl jullie nog bij me zijn - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 aug 2016 - 12:32

Redpaw glimlachte en klom op de rots die hij aanwees. Ze snapte nog steeds niet helemaal wat haar vader haar hier wou laten zien, en keek achter haar terwijl ze op hem wachtte. Toen hij uiteindelijk ook de rots beklommen had keek ze eindelijk om zich heen. Haar amberen oogjes werden groot - de zonsondergang was zo mooi, zo prachtig. Het hulde het hele bos in een oranje gloed, en het maakte hun oranje vachten vuriger dan overdag - zelfs haar eigen lichte vacht. Het deed haar denken aan haar grootvader, Glowstick's vader, Firestar - ook al had ze hem nooit gekend.


Terwijl jullie nog bij me zijn - Pagina 2 BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
Terwijl jullie nog bij me zijn - Pagina 2 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Terwijl jullie nog bij me zijn   Terwijl jullie nog bij me zijn - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 aug 2016 - 13:01

Met een glimlach keek hij naar zijn dochtertje, op dit moment vond zij de zonsondergang mooi maar hij vondt haar zoveel mooier. Zijn ogen stonden op haar gespijkerd en hoewel het gister nog leek of hij niet eens meer glimlachen kon, was zijn glimlach nu niet weg te toveren. De trots over zijn kittens was zo groot, dat er een adrenaline gevoel in zijn buik rondzwoegde.


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Terwijl jullie nog bij me zijn - Pagina 2 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Terwijl jullie nog bij me zijn
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: