We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
#Camilla: Wel jammer dat Chestnut doodsbang voor 'm is xD
Ja, vind je het gek xD Thornflame is degene die haar bang heeft gemaakt hoor, met zijn boze, agressieve gedrag xD
Maar... maar hij is getraumatiseerd door Claw en wilt haar alleen maar beschermen ;(
Oké, oké. Maar dat weer zij niet xD Ik heb niet zo'n goede titel uitgezocht als je het vergelijkt met het verhaal XD Chestnutje is helemaal niet fearless
Ja, vind je het gek xD Thornflame is degene die haar bang heeft gemaakt hoor, met zijn boze, agressieve gedrag xD
Maar... maar hij is getraumatiseerd door Claw en wilt haar alleen maar beschermen ;(
Oké, oké. Maar dat weer zij niet xD Ik heb niet zo'n goede titel uitgezocht als je het vergelijkt met het verhaal XD Chestnutje is helemaal niet fearless
Ach, de titel slaagt tenminste nog op haar beginposten. Daarna gaat het bergafwaarts. Je hebt natuurlijk ook nog van die personen die hun topictitel aanmaken en vervolgens een post schrijven die er totaal niet bij hoort slaat vooral niet op mezelf hoor, neeee
Ach, de titel slaagt tenminste nog op haar beginposten. Daarna gaat het bergafwaarts. Je hebt natuurlijk ook nog van die personen die hun topictitel aanmaken en vervolgens een post schrijven die er totaal niet bij hoort slaat vooral niet op mezelf hoor, neeee
Dat is waar, misschien dan juist wel leuk dat het juist andersom is. Want eigenlijk is ze meestal niet zo bang, maar Thorn heeft echt indruk op haar gemaakt xD
Dat is waar, misschien dan juist wel leuk dat het juist andersom is. Want eigenlijk is ze meestal niet zo bang, maar Thorn heeft echt indruk op haar gemaakt xD
Maar ik moet gaan, doeii iedereen!
Ach, hij is nog altijd vriendelijker tegen haar dan tegen Penguinpaw xD Doeii :3
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Er zijn veel actieve mensen gestopt of druk met studeren. Ik bv heb het nu heel druk met paardrijden & wedstrijden omdat het zomerseizoen start en die mensen het gewoon super druk hebben, waardoor ikzelf ook veel te doen heb xD
Deze week alweer vier paardjes weg en twee nieuwe. Ben benieuwd wie de andere twee nieuwe zullen zijn :3
Amare
Member
Eline 695 Actief No use getting angry at the way that you're wired
Ik heb nu juist meer tijd aangezien het toch al vast staat dat ik af ga zakken naar tl. Ik had prima VWO kunnen doen als in geen Frans en Duits had gehad. *snik*