tigers territorium (XX)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 tigers territorium (XX)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tiger
Member
tigers territorium (XX) DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: tigers territorium (XX)   tigers territorium (XX) Icon_minitimevr 22 jul 2011 - 11:16

Tiger liep door een mooi open te dagdromen veld toen hij opeens een dal zag. Hij was niet aan het opletten en hij glee uit. Hij schudde zijn vacht uit en keek om zich heen. Wat was het daar mooi!!. In het dal stroomde een klein beekje uit tot een meer. Naast het meer stond een mooie grote eik en bij de rand van het dal was een verlaten vossen hol. Toen hij door het veld liep had hij een paar prooi dieren zien langs lopen dus voldoende eten was er ook. Tiger nam een kijkje in het verlaten vossen hol er lag wat mos in dus daar op kon hij wel slapen. Het werd al avond en hij was erg moe. Hij rekte zich uit en ging liggen op het mos. De volgende ochtend was hij helemaal uitgerust zo lekker had hij nog nooit geslapen. Vanaf dat moment wist hij het zeker dit dal werd zijn territorium. Opeens besefte hij dat hij erge honger had. Hij ging naar het meer toe en ving een vis. Hij klom in de eik met de vis in zijn bek en at hem daar vredig op. hij vond het daar zo fijn!!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf
Member
tigers territorium (XX) DPKsfdL
Toma dawg
153

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Leaf
BerichtOnderwerp: Re: tigers territorium (XX)   tigers territorium (XX) Icon_minitimedi 26 jul 2011 - 13:44

Leaf liep rustig, het was een mooie dag en ze was er voor de zoveelste keer weer opuit getrokken. Ze hield er altijd van om steeds nieuwe stukken van het gebied te gaan verkennen en niemand hield haar tegen, daar was ze best wel blij mee, want ze was het wel zat geweest dat ze al die tijd dicht bij de grot moest blijven. ze vinden haar te jong, maar dat vond ze zelf al lang niet meer en ze had het allemaal gewoon genegeerd. Ze was nu weer op een van haar verkenningstochten en het maakte voor haar al lang niet meer uit wat de anderen ervan zouden denken, ze wilde dit gewoon en niemand hield haar tegen, vooral niet nu ze al weer wat ouder was. Ze leken er gelukkig nu niet meer zo veel bezwaar tegen te hebben en daar was ze wel blij mee. Ze begon te rennen, ze wilde gewoon even de wind in haar haren voelen en dat gaf haar een gevoel van vrijheid. Ze had er al een paar keer over na zitten denken om op haarzelf te gaan wonen, want dan zou niemand haar meer kunnen zeggen wat ze zou moeten doen en daar zou ze best wel blij mee zijn. Misschien zou ze het gaan doen, maar ze wist dat ze er langer over na moest denken dan ze nu had gedaan om tot een goed besluit te komen. Plotseling voelde ze de grond onder haar voorpoten wegzakken en ze kon nog net op tijd stoppen, maar ze had wel wat gruis naar beneden laten vallen. Ze keek naar de vallei beneden haar en keek erin rond, ze had naar beneden kunnen vallen en iets kunnen bezeren, maar dat was gelukkig niet gebeurd. Als er iemand in de vallei woonde had ze diegene zeker duidelijk gemaakt dat ze er was, want dat gruis zou niet onopgemerkt blijven. Ze keek naar de vallei en wachtte geduldig af op wat er zou gaan gebeuren.


tigers territorium (XX) Leafsig
Click:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
tigers territorium (XX) DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: tigers territorium (XX)   tigers territorium (XX) Icon_minitimedi 26 jul 2011 - 14:05

Tiger hoorde een ruis en schoot de boom in. Toen hij van de schok bijgekomen was keek hij tussen het bladerdak door. Hij dacht : wat heeft zij hier te zoeken dit is mijn terra!. Tiger liet een grom horen in de hoop dat ze schrok. Na een tijdje zo zitten sprong tiger de boom uit en maakte zich groot. "Mijn territorium uit!.". Tiger begon luid te blazen. Hj maakte zich klaar voor de aanval en zei :"laatste waarschuwing ga weg!!.". Hij wou uithalen naar de poes maar toen pas zag hij dat ze erg jong was. Hij zag ook in haar ogen dat ze verlangde naar waar hij ook verlangde als kit : vrijheid. Toen ontspande hij zich en zij :"ik vecht niet tegen kits zeker als het poezen zijn.". toen klom hij de boom weer in en begon te vissen hij zei:"maak dat je wegkomt voor ik me bedenk.".
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf
Member
tigers territorium (XX) DPKsfdL
Toma dawg
153

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Leaf
BerichtOnderwerp: Re: tigers territorium (XX)   tigers territorium (XX) Icon_minitimedi 26 jul 2011 - 14:20

Leaf keek naar de kater die tevoorschijn kwam. Ze had niet verwacht dat ze op iemands territorium was beland, maar de kater was er blijkbaar niet blij mee. Was ze nu weer in problemen beland? Vast wel, maar ze was ook ergens nieuwsgierig. Ze was eigenlijk nog nooit op iemand anders territorium geweest en ze was wel benieuwd naar hoe andere katten leefden, misschien kon ze zelfs kijken hoe ze zelf ooit alleen zou kunnen wonen. Ook al begreep ze dat ze misschien niet welkom zou zijn. Ze zag hoe de kater even in de boom sprong om te zien wie hem had gestoord en daarna sprong hij weer naar beneden en maakte zich groot. Ze wist niet of hij alleen was, want wat zou er gebeuren als hij met meerdere katten was? Ze wilde er niet aan denken. Ze kon wel vechten als het moest, maar liever wilde ze dat niet. "Mijn territorium uit!" Hoorde ze de kater blazen. Ze zag dat de kater zich klaar maakte voor de aanval en ze wilde nog liever weg gaan dan dat ze een gevecht aan zou moeten gaan, maar haar nieuwsgierigheid hield haar waar ze was en ze keek de kater recht aan. "Laatste waarschuwing ga weg!" Het leek alsof de kater haar aan wilde vallen en ze maakte zich klaar om zichzelf te verdedigen als het moest, maar de kater ontspande plotseling. "Ik vecht niet tegen kits zeker als het poezen zijn." Ze voelde woede opborrelen bij die woorden. Ze was geen kit meer! De kater mocht dan wel ouder zijn, maar ze was geen kit meer. Ze zag dat de kater weer in de boom klom en ze keek hem aan. "Maak dat je wegkomt voor ik me bedenk." Hoorde ze hem zeggen, maar ze luisterde niet naar zijn woorden. "Hoe durf je mij een kit te noemen? Ik ben duidelijk ouder dan een kit." Zei ze en keek hem fel aan. Ze wist niet wat dit tot gevolgen kon hebben, maar ze wilde hem gewoon duidelijk maken dat ze geen kit meer was.


tigers territorium (XX) Leafsig
Click:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
tigers territorium (XX) DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: tigers territorium (XX)   tigers territorium (XX) Icon_minitimedi 26 jul 2011 - 14:42

"Hoe durf je mij een kit te noemen? Ik ben duidelijk ouder dan een kit." zei de poes. Tiger antwoorde daarop. "Ik heb meerdere ervaringen met groentjes zoals jij.". Tiger dacht aan whiteshadow. "Dus je mag blijven dat groentje is nu een erg goede vriend van mij geworden 1 ding stoor me niet.". Toen ging hij onverstoord verder met vissen. na vijf minuten had hij al tien vissen hij gooide er vier naar de poes en zei:"eet maar op heb je nodig trouwens wat is je naam?.". Tiger klom uit de boom en liet zijn den "kijk hier slapen ik vannacht en ik denk jij ook want de zon gaat al onder en het is gevaarlijk om allen naar huis te gaan als het donker is. Wacht hier dan haal ik wat avond eten.". Tiger ging jagen en ving een grote vazant. Met de vazant in zijn bek liep hij naar het dal en haalde alle veren uit de vazant. Met zijn nagel sneed hij een dun takje af en deed de veren tussen de twijgjes. Tiger sleepte de tak naar zijn hol en hing de tak op. Hij liep naar de vazant en at hem voor de helft op de andere helft gaf hij aan de jonge poes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf
Member
tigers territorium (XX) DPKsfdL
Toma dawg
153

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Leaf
BerichtOnderwerp: Re: tigers territorium (XX)   tigers territorium (XX) Icon_minitimedi 26 jul 2011 - 14:53

Leaf keek naar de kater, afwachtend wat zijn reactie zou zijn. "Ik heb meer ervaringen met groentjes zoals jij." Hoorde ze de kater zeggen. "Dus je mag blijven, dat groentje is nu een erg goede vriend van mij geworden. 1 ding, stoor me niet." Ze zag dat hij rustig verder ging met vissen en ze stoorde hem niet zoals hij had gevraagd, maar ze vond het toch maar een vreemde kater. Eerst leek hij heel boos en nu was hij het tegenovergestelde van dat. Ze zag dat hij tien vissen ving en vier aan haar gaf. "Eet maar op, heb je nodig trouwens. Wat is je naam?" Ze zag hoe hij uit de boom klom en ze at de vissen snel op. "Mijn naam is Leaf en wat is jouw naam?" Vroeg ze aan hem, als hij haar naam wist, wilde ze ook wel die van hem weten. "Kijk hier slaap ik vannacht en ik denk jij ook, want de zon gaat al onder en het is gevaarlijk om alleen naar huis te gaan als het donker is. wacht hier, dan haal ik wat avond eten." Ze keek hem na en begreep wel dat ze hier beter kon blijven, maar ze had niet verwacht dat de kater haar ook hier zou laten en dat was toch wel een beetje een verrassing voor haar, maar ze vond het niet zo erg. ze zag hoe hij een fazant ving en dat hij de helft voor haar over liet. Ze at haar helft op en keek naar de kater. "Ik hoop dat ik niet te veel tot last zal zijn, want anders ga ik gewoon weg." Zei ze en keek naar hem. Ze wilde zeker weten dat hij het goed vond, want anders zou ze alsnog een plek voor haarzelf vinden om de nacht door te brengen.


tigers territorium (XX) Leafsig
Click:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
tigers territorium (XX) DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: tigers territorium (XX)   tigers territorium (XX) Icon_minitimedi 26 jul 2011 - 15:31

"Mijn naam is tiger"zei hij, "en je bent me niet tot last want geen enkel groentje is mij to last.". Tiger liet trots zijn nieuwe decoratie zien "mooi he heb ik zelf gemaakt.". Tiger ging wat mos zoeken voor leaf om op te slapen en ging daarna zelf slapen. toen hij wakker werd was het nog donker. Hij kon niet meer slapen dus ging een eindje wandelen. Opeens stond er een grote hond voor hem. Tiger liet een harde mauw hoore en krabte de hond in zijn oog, die was nu echt boos. De hond beet keihard in de poot van Tiger die krabte terug op de flank van de hond. De hond rende jankend weg maar Tiger was ernstig gewond.


tigers territorium (XX) 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
tigers territorium (XX) E802dccb178894352258cb3729134cc3tigers territorium (XX) 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmktigers territorium (XX) 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf
Member
tigers territorium (XX) DPKsfdL
Toma dawg
153

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Leaf
BerichtOnderwerp: Re: tigers territorium (XX)   tigers territorium (XX) Icon_minitimedi 26 jul 2011 - 15:48

"Mijn naam is Tiger." Hoorde Leaf de kater zeggen. Dus zijn naam was Tiger, het was nog best wel een mooie naam. "En je bent me niet tot last, want geen enkel groentje is mij tot last." Ze keek naar de decoratie die Tiger trots aan haar liet zijn. Ze bekeek het even goed en vond het er eigenlijk best mooi uitzien. "Mooi he, heb ik zelf gemaakt." Ze knikte. "Het is inderdaad mooi." Antwoordde ze. Ze zag dat Tiger wat mos voor haar ging halen, ook al had ze het ook wel zelf willen halen, want hij deed al zoveel voor haar, maar ze kon het al niet meer aanbieden, of hij was alweer weg. Ze ging rustig liggen op het nieuwe nest en draaide er een paar keer in rond. Het was anders dan haar eigen nest, maar het was comfortabel en daar ging het om, ze wilde namelijk wel goed kunnen liggen en dat kon ze hier. Ze merkte dat Tiger al sliep en ze legde haar hoofd op haar voorpoten. Ze sloot haar ogen en het duurde niet lang voor ze in slaap viel.
Ze schrok wakker van geblaf en gemiauw en keek snel naast haar. Ze zag de plek van Tiger leeg en dat gaf haar een raar gevoel. Ze hoorde de hond nog een keer, alleen deze keer jankend. Ze snelde zich naar buiten en keek vlug om haar heen of ze een hond zag, maar het enige dat ze zag was Tiger die daar lag. Ze snelde zich naar hem toe en zag dat hij gewond was. Ze probeerde zich te herinneren wat Lionheart altijd deet bij wonden en tot haar blijdschap herinnerde ze zich het. Ze wist alleen niet waar het te vinden. ze keek vlug om haar heen en wist niet waar te zoeken, misschien zou er wat bij de boom te vinden zijn. Ze besloot dat het haar enige kans was en ze ging er snel naartoe. Ze zag tot haar opluchting wat spinrag en hoopte dat het genoeg was om het bloeden te stoppen. Ze kwam ermee terug en drukte het op de wond. Wat had ze nog meer nodig? Ze dacht hard na, want ze wist dat het niet genoeg was, want de wond kon ook nog infecteren, maar wat was daarvoor nodig? Ze hoopte dat het bloeden snel zou stoppen, want dan zou ze Tiger naar zijn den kunnen brengen en dan zou ze nog kunnen gaan kijken wat er nog meer nodig was.


tigers territorium (XX) Leafsig
Click:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
tigers territorium (XX) DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: tigers territorium (XX)   tigers territorium (XX) Icon_minitimedi 26 jul 2011 - 16:36

Tiger laag daar vol van de pijn in zijn poot toen leaf kwam aanrennen met spinrag in haar bek. Tiger probeerde op te staan dat lukte wel maar deed verschrikkelijk veel pijn. Strompelend en steunend op de schouder van leaf liep hij naar het dal. Hij liep naar het meertje toe en doopte zijn poot in het meer. In het meer ontstond meteen een rode vlek. Toen hij zijn poot uit het meertje trok zei hij kreunend van de pijn tegen leaf:"Klim in mijn boom en pluk wat verse eiken bladeren bind dat met een twijgje om mijn wond ga daarna naar het bos daarginds en pluk lavendel en paardebloemen.". Ondertussen sleepte Tiger zichzelf naar de den en ging daar rustig liggen. Hij speelde een beetje met de veertjes en probeerde wat te slapen.


tigers territorium (XX) 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
tigers territorium (XX) E802dccb178894352258cb3729134cc3tigers territorium (XX) 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmktigers territorium (XX) 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf
Member
tigers territorium (XX) DPKsfdL
Toma dawg
153

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Leaf
BerichtOnderwerp: Re: tigers territorium (XX)   tigers territorium (XX) Icon_minitimedi 26 jul 2011 - 18:11

Leaf hielp Tiger zo goed mogelijk als ze kon. Ze wilde niet dat het verkeerd af zou lopen, vooral niet omdat het haar schuld dan zou zijn, want dat kwam dan omdat ze niet wist wat ze moest doen dan zou ze het zichzelf nooit vergeven. "Klim in mijn boom en pluk wat verse eiken bladeren, bind dat met een twijgje om mijn wond ga daarna naar het bos daarginds en pluk lavendel en paardebloemen." Ze knikte en zag hoe hij zich naar zijn den sleepte, ze wist dat ze hem beter kon helpen, want anders zou het echt niet goed komen. ze herhaalde wat hij had gezegd nog even in haar hoofd en ging toen aan het werk. Ze klom in de boom en merkte dat ze niet echt gewend was om ergens in te klimmen, maar dat maakte niet uit, het zou wel goed komen. Ze plukte een paar eikenbladeren en zocht naar twijgjes. Ze bracht het terug naar Tiger en ging weer terug op pad. Nu moest ze nog de lavendel en de paardestaart vinden. Ze hoopte dat ze wist hoe ze eruit zagen, maar ze wist in ieder geval dat lavendel wel lekker rook en gelukkig herinnerde ze zich ook nog hoe het eruit zag. Ze nam wat lavendel mee en ging toen op zoek naar de paardestaart. ze zag de lange stengels waar ze naar op zoek was geweest en nam ook wat daarvan. Ze ging ermee terug naar Tiger en legde alles neer. Tiger zou haar zo vast wel vertellen wat ze ermee moest doen. Hij had haar namelijk wel verteld wat ze met de eikenbladeren moest doen en het twijgje, maar niet wat ze met de rest moest doen.


tigers territorium (XX) Leafsig
Click:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
tigers territorium (XX) DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: tigers territorium (XX)   tigers territorium (XX) Icon_minitimedo 11 aug 2011 - 18:06

Tiger wachte totdat Leaf terug kwam. Toen ze terug was wachte hij totdat ze bloemen in het water doopte en onder de wond propte. Tot zijn verbazing gebeurde er niets, Toen besefte hij dat Leaf niet eens wist wat ze moest doen, stommerd dacht hij bij zichzelf. Toen zei hij tegen Leaf:"Leaf doop de bloemen in het water en en prop ze onder het eikenblad.". Even later rees er een grote schaduw op aan de rand van zijn dal. Niet een maar drie!!. toen zag hij wie het waren. Het was die hond die hem had aangevallen maar met twee anderen hond. Deze twee honden waren veel en veel groter, ze schuimbekte heftig. De ene had een hap uit zijn oor en de ander een groot litteken bij zijn oog. Hij zei snel tegen Leaf:"Leaf klim in de boom snel!!.".


tigers territorium (XX) 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
tigers territorium (XX) E802dccb178894352258cb3729134cc3tigers territorium (XX) 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmktigers territorium (XX) 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf
Member
tigers territorium (XX) DPKsfdL
Toma dawg
153

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Leaf
BerichtOnderwerp: Re: tigers territorium (XX)   tigers territorium (XX) Icon_minitimema 29 aug 2011 - 16:58

Leaf wachtte nog op een reactie van Tiger, misschien had de kater van haar verwacht dat ze zou weten wat te doen, maar als ze niet wist hoe zou ze ook niks kunnen doen en dat was iets wat ze op dit moment niet echt fijn vond, want ze wilde Tiger zo snel mogelijk hulp geven, alleen het had sneller gekund dan nu als ze het maar had geweten. "Leaf, doop de bloemen in het water en prop ze onder het eikenblad." Ze knikte, blij dat hij haar eindelijk had verteld wat ze moest doen. Ze ging naar het water toe en doopte de bloemen erin, ze haalde ze er weer uit en ging er toen mee terug. Ze deed het voorzichtig op de wond en bekeek het toen even, ze hoopte dat alles goed zou komen, maar dat wist ze niet, want daar had ze niet genoeg kennis voor. "Leaf klim in de boom, snel!!" Ze hoorde de woorden en draaide zich om om achter haar te kijken, ze zag de drie honden en haar ogen werden even groot. Ze wilde het liefst wegrennen, maar ze wist dat ze het niet kon. "Niet zonder jou!" Zei ze uiteindelijk, want ze wilde hem hier niet achterlaten, ze wilde dat de honden gewoon weg zouden gaan, maar ze wist dat ze dat niet zouden doen, ze moest een manier verzinnen om Tiger te redden en ook haarzelf, misschien kon ze hun beiden de boom in krijgen, maar ze wist niet of dat zou lukken. Ze hield haar blik op de honden gericht en wachtte af wat hun zouden gaan doen. Ze hoopte dat ze gewoon weg zouden gaan en hun met rust zouden laten, maar als het niet zo was wilde ze het liefst naar een veilige plek, maar niet zonder Tiger.


tigers territorium (XX) Leafsig
Click:

Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowheart
Member
tigers territorium (XX) Db916e77e8c72242bdfbcf1566a71515
Icon
150
Afwezig
katten kunnen ook paars zijn

CAT'S PROFILE
Age: Immortal
Gender: She-cat ♀
Rank: Hertenvanger
Shadowheart
BerichtOnderwerp: Re: tigers territorium (XX)   tigers territorium (XX) Icon_minitimema 29 aug 2011 - 19:07

Zachte zwarte pootjes trippelde nieuws gierig rond. Shadowheart moest haar grote broer nog maar is een keer gaan opzoeken. Wat zou hij opkijken als hij haar halsband zag! De kalme wind blies zachjes over haar glanzende zwarte vacht. Tot haar schrik zag ze haar broer bewusteloos op de grond liggen. Dood? Even sprongen de tranen in haar ogen. Over haar broer heen stond een lichtbruine cyperse poes. Shadowheart kookte van woede. Ze rende naar de lichtbruine poes toe en drukt haar tegen te grond. Ëën klauw hield ze dreigend in lucht. "ZEG OP JIJ LELIJK MISVORMD SCHEPSEL! WAT HEB JE MET MIJN BROER TIGER GEDAAN!" Ze schreeuwde de laatste woorden uit met tranen van pijn en woede. Toen bewrkte ze de flanken van de poes en bloed spatte omhoog.


WC's Hertenvanger
Since 2011 ♥️
iconic graph:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf
Member
tigers territorium (XX) DPKsfdL
Toma dawg
153

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Leaf
BerichtOnderwerp: Re: tigers territorium (XX)   tigers territorium (XX) Icon_minitimema 29 aug 2011 - 21:55

Leaf wierp af en toe een paar vlugge blikken op de honden en probeerde om een uitweg te vinden voor Tiger en haar. Was ze alleen geweest was het makkelijker geweest en het zou ook makkelijker zijn geweest als Tiger niet gewond was, maar dat was niet het geval. Plotseling voelde ze iets tegen haar aankomen, maar ze wist dat het te klein was voor een hond, dus die honden moesten daar nog steeds staan. Ze voelde hoe ze tegen de grond werd geduwd en merkte meteen dat het een kat moest zijn, alleen deze geur kende ze nog niet, het rook niet echt als de rogues die ze tot nu toe tegen was gekomen en ook niet naar een bepaalde clan voor zover ze wist. "ZEG OP JIJ LELIJK MISVORMD SCHEPSEL! WAT HEB JE MET MIJN BROER TIGER GEDAAN!" Ze hoorde de poes de woorden schreeuwen en voelde toen een klauw over haar flank gaan. Ze voelde dat er bloed uitkwam en ze verzamelde al haar kracht in haar spieren en zette zich af in de hoop dat ze de poes uit balans kon brengen en dan zou kunnen ontsnappen. "Ik heb helemaal niks met hem gedaan. Ik probeerde hem juist te helpen en als h-jijnzo doorgaat trekken we de aandacht van degenen die hem echt hebben aangevallen." Ze was boos dat de poes haar zomaar had aangevallen, maar ze probeerde toch rustig over te komen, want straks geloofde de poes haar niet en dan zouden ze er op het einde nog erger aantoe zijn, want dan zouden ze bijna zekerweten de aandacht van de honden trekken en dan zouden ze tegen een stuk grotere dieren moeten vechten en dat was nou net iets waar ze geen zin in had.


tigers territorium (XX) Leafsig
Click:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
tigers territorium (XX) DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: tigers territorium (XX)   tigers territorium (XX) Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 14:55

Tiger opende zijn ogen en zag Leaf met nog een andere kat. Eerst kon hij de poes niet thuis brengen maar toen zag hij wie het was, het was zijn zusje die aankwam wandelen. Opeens veranderde de blik van zijn zusje, er kwam een moordlustige kwade gloed in. opeens begon ze te schreeuwen: "ZEG OP JIJ LELIJK MISVORMD SCHEPSEL! WAT HEB JE MET MIJN BROER TIGER GEDAAN!". Hij wou Shadowheart waarschuwen maar het was al te laat. Hij zag met zijn eigen ogen hoe zijn zusje Shadowheart zijn net nieuwe vriendin Leaf in haar flank krabde. Hij werd even woedend op zijn zusje, hoe durfde ze zomaar een woeste krab te geven aan zijn nieuwe vriendin. Toen kalmeerde hij een beetje, hij wist wel dat Shadowhear niet wist wat er gebeurd was. Tiger wou zijn mond open doen toen Leaf iets zei:"Ik heb helemaal niks met hem gedaan. Ik probeerde hem juist te helpen en als h-jijnzo doorgaat trekken we de aandacht van degenen die hem echt hebben aangevallen."Hij wist niet zeker of Shadowheart haar geloofde dus deed hij er nog een schepje bovenop. "He shadowheart waarom deed je dat nou, zonder Leaf hier was ik nu al lang dood.".


tigers territorium (XX) 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
tigers territorium (XX) E802dccb178894352258cb3729134cc3tigers territorium (XX) 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmktigers territorium (XX) 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf
Member
tigers territorium (XX) DPKsfdL
Toma dawg
153

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Leaf
BerichtOnderwerp: Re: tigers territorium (XX)   tigers territorium (XX) Icon_minitimeza 15 okt 2011 - 14:50

Leaf zette zich af tegen de grond en probeerde daardoor Shadowheart een stuk van haar af te duwen en daarna schoot ze onder de andere poes vandaan. Ze zorgde dat ze buiten het bereik van de poes kwam en ging daarna naar Tiger toe. "Ik wist niet dat je familie had." Zei ze tegen hem. Hij had haar nooit iets over familie verteld, althans dat dacht ze en had zij hem eigenlijk ook wel iets verteld over haar familie? dat zou vanzelf wel komen, maar haar familie zou haar nooit hier komen zoeken en misschien niet eens iemand aanvallen als ze haar hier gewond zouden vinden, of misschien ook wel. Ze begreep de reactie van de poes wel, maar ze was er niet bepaald blij mee. Ze had Tiger alleen maar proberen te helpen en dan komt er een of andere poes die haar aanvalt, dat was niet bepaald iets waar ze op gerekend had. Ze vond de poes sowieso een beetje raar, niet zoals andere rogues, maar ze zei het maar niet hardop, want misschien was dat wel helemaal niet zo en dan zou zij degene zijn die het fout deed en dat wilde ze niet. Ze wist niet goed wat ze nu met deze situatie aanmoest, maar ze hoopte dat het gewoon rustig zou blijven en dat de poes misschien zelfs weg zou gaan, maar dat zou ze wel zien, het was nu eerst afwachten wat er zou gaan gebeuren.


tigers territorium (XX) Leafsig
Click:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
tigers territorium (XX)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: