Mr. Fluff



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Mr. Fluff

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowywinter
Member
Mr. Fluff C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Mr. Fluff   Mr. Fluff Icon_minitimeza 7 mei 2016 - 20:40


Het was een mooie dag geweest, de zon had onophoudelijk geschenen en Snowy had er zowaar een goed humeur aan overgehouden. Ze had haar taken als warrior vervuld vandaag, was niemand tot last geweest en had ook nog een kitten geholpen de weg naar huis te vinden -wat deed die kitten überhaupt buiten het kamp?-, dus ze vond dat ze nu vrij was om te doen wat ze wilde. Nu had ze enkel geen flauw benul van wat ze zou willen doen, dus was de kleine witte poes maar wat doelloos gaan rondstruinen. Uiteindelijk was ze bij Little Creek terecht gekomen, en omdat ze al haar jaagtaken had gedaan kon ze ook hier niet veel anders doen dan een beetje zitten en rondkijken. Haar maag knorde en ze herinnerde zich dat ze niet gegeten had vandaag. Ach een beetje vasten kon geen kwaad, werd ze misschien ook weer wat slanker. Als je klein was liep je tenslotte de kans sneller dik te worden. Snowy zuchtte en sloeg slapjes haar staart om zich heen. Na een tijdje ving haar neusje ineens een oude bekende geur op. Maar dat kon toch niet...? Nou ja, in principe kon het prima, maar ze had het enkel absoluut niet verwacht. Verbaasd keek ze even rond, maar ze kon de grote kater nog niet direct ontdekken.

+ Acefray


Mr. Fluff 2hxsv2s



Laatst aangepast door Snowywinter op do 19 mei 2016 - 21:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Mr. Fluff 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Mr. Fluff   Mr. Fluff Icon_minitimeza 7 mei 2016 - 20:56

De grote kater had het warm. Ja, nu al. Laat staan als het straks zomer werd, hoe moest hij het ooit overleven? In leaf-bare had hij nergens last van, geen gevoel van kou kwam door zijn enorme vacht heen. Natuurlijk was het anders als het begon te vriezen, maar omdat hij altijd bezig was en die standaard bontjas om zich heen had was alles heel goed te doen. Maar nu kwam new-leaf ineens opduiken. Hoe dan ook, het was warm, de zon was gemeen en zijn vachtje werkte hem tegen. Nu kon hij ook niet heel de dag verstopt zitten in zijn den, dus had hij besloten naar Little Creek te gaan. Niet dat hij zou gaan zwemmen, nee, de kater was doodsbang voor water. Maar omdat het daar wat open was zou er een windje moeten staan en dat zou geweldig zijn. Nog beter als hij op de heen of terugweg nog wat te snacken zou vangen. Het was nu immers weer een jacht seizoen en hij moest weer aansterken. En daarbij was eten nooit een slecht plan in zijn ogen. Met een drafje kwam de kater ook dichterbij, de geuren wat in de gaten houdend voor kruiden of prooi. Iets waar bijna heel zijn leven om draaide. Maar in plaats daarvan vond hij een bekende geur. Snowy. Een schuine grijns kwam op zijn gezicht. Ze hadden het allemaal goed gemaakt en nu beschouwde hij de witte kattin als een van zijn betere vrienden. Vandaar dat hij gebruik maakte van zijn Shadowclan skills en vrij geluidloos dichterbij kwam. Om uiteindelijk tevoorschijn te hupsen, aangezien springen met zijn formaat geen goed plan was, en een jongensachtige “Boe” uitte. Tjah, echt volwassen zou hij nooit worden. De kater grijnsde dus ook schuin naar de ander, terwijl zijn vacht wat omhoog stond door de actie.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Mr. Fluff C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Mr. Fluff   Mr. Fluff Icon_minitimeza 7 mei 2016 - 21:23

Nog eventjes bleef de witte poes verdwaasd rondkijken, zich almaar afvragend waar die gast dan wel niet was. Had ze het niet goed geroken? Het zou kunnen, hoewel haar dat nogal raar leek. Ze snoof nog eens, en ja hoor, de geur was er nog steeds. Hij was toch geen...? "Boe!" ...grapjes aan het uithalen? Een enorme fluffball sprong ineens vlak voor haar neus, en ze schrok zich helemaal dood. Ze sprong geschrokken overeind en keek hem met grote ogen aan. Na een paar seconden had ze haar kalmte weer teruggevonden. "Gek," miauwde ze nog steeds lichtelijk in shock, en ze gaf hem een speelse por met haar rechterpootje. Ze merkte dat hij nog steeds enorm veel groter was dan zij, vooral nu hij zijn vacht ook nog iets had opgezet. "Schrok me dood joh." mopperde ze terwijl ze langzaam weer ging zitten. Maar het kleine glimlachje wist ze niet te verbergen, want ze had hem toch wel gemist. Raar misschien, als je dacht aan hoe hun eerste ontmoetingen waren geweest vroeger. Ach ja, de tijden waren behoorlijk veranderd, net zoals zij en Ace.


Mr. Fluff 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Mr. Fluff 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Mr. Fluff   Mr. Fluff Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 13:14

De enorme kater keek met zijn blije grijns naar de ander. Dit was gewoon leuk van tijd tot tijd. Je moest er ook wat plezier in kunnen houden. Als hem zo zag vroeg je je makkelijk af hoe hij ooit een serieuze taak vol kon houden, maar misschien hielp zijn kinderlijk gedrag wel. Want tja, het was een geweldig zicht. Snowy sprong overeind en haar heldere ogen waren zo groot als schoteltjes. Hij uitte zijn diepe lach, duidelijk geamuseerd door de reactie. De witte poes was minder erg als Running was, maar hij wist wel een beetje wat hij wel en niet kon maken. Dit lukte nog wel vond hij, beetje het bloed laten pompen. Toen ze hem gek noemde stak hij zijn tong uit, om dramatisch mee te bewegen bij de por. “Hmmm, als Medicine cat verklaar ik je nog altijd als levend” Grinnikte hij bij haar gemopper. Het voelde vertrouwt om weer wat te kunnen sullen. Hij was zijn competitieve trekken vrijwel verloren toen hij ineens kruiden moest gaan leren, want zijn droom de beste Warrior te worden was toen geveld. Af en toe zag je zijn karakter wel terug, hetgene wat hij van zijn mentor geleerd had, maar het viel nog alles mee. Hij keek opgewerkt naar de poes en plofte toen neer in een zittende houding, zo subtiel als altijd. “Maar, hoe gaat het verder? Heb je het ook zo warm?” Bij het woord warm viel zijn linkeroor uit zijn normale stand en bungelde nu naast zijn kop. Het was niet makkelijk voor een lopende bontjas.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Mr. Fluff C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Mr. Fluff   Mr. Fluff Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 14:35


Hij bleef haar met een grote grijns aankijken en láchte zelfs, terwijl zij nog langzaam van de schrik moest bekomen. "Hmmm, als Medicine cat verklaar ik je nog altijd als levend." zei hij grinnikend. "Ja ja dat zal wel." klaagde ze, zich voornemend om hem binnenkort eens goed terug te pakken. Helaas waren dat soort dingen niet haar beste kant, waarschijnlijk zou ze ongelofelijk falen. Maar ja, zo was het leven, nietwaar? De grote pluizebol plofte heel subtiel neer op de grond. Ze kon weer een glimlach niet verbergen. Aan de ene kant was hij juist zoveel veranderd en aan de andere kant toch ook weer niet. "Maar, hoe gaat het verder? Heb je het ook zo warm?" haar blik gleed even over zijn dikke vacht, arme hij. Zijn oortje zakte een stukje naar beneden, mm, zag er nog best schattig uit. "Gaat wel goed, geloof ik," zei ze langzaam knikkend. "Ik spreek de laatste tijd niet zoveel katten meer, waarschijnlijk hebben de meesten wel iets beters te doen dan met mij te praten." voegde ze er met een flauwe glimlach aan toe. Goed, ander onderwerp. Met een geamuseerde blik keek ze hem aan. "Warm? Nee hoor. Maar stik jij niet bijna in al dat pluis?"


Mr. Fluff 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Mr. Fluff 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Mr. Fluff   Mr. Fluff Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 14:50

De kater had het gepraat al gehoord, en zoals zo vaak geen zin gehad zich normaal te gedragen. Mettertijd begon hij zich steeds meer af te vragen waarom hij ook alweer deputy was, want soms was hij zo kinderachtig als de pest. Gelukkig was Acefray medicine cat, wat hem alweer in een positiever daglicht zette, niemand was weirder dan Ace. Nou ja, hij hoopte in ieder geval dat anderen het zo zagen, en zelfs al deden ze dat niet, dan zaten ze nog steeds met hem opgescheept. De kater schudde eens zijn hoofd zodra hij Snowywinter ontdekte, maar begon meteen weer stilletjes te glimlachen toen die het perfecte opzetje voor zijn aanwezigheid gaf, niemand met haar praten? Puh.
Ace was echter te snel met antwoorden, wat hem ervan weerhield ten tonele te komen. Starclan beloonde hem voor zijn geduld. In plaats van een goede opzet kreeg hij een geweldige. De vraag of Ace niet stikte in al zijn fluff. Tall grinnikte, en vloog zijn vriend letterlijk om de hals, waardoor die onder hem geplet werd. Als een trotste krijger die prooi gevangen had ging hij op hem zitten en grijnsde jongensachtig naar Snowy. "Nu in ieder geval wel,"


Mr. Fluff Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Mr. Fluff 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Mr. Fluff   Mr. Fluff Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 15:09

Klaagbeestje. Ace had het in ieder geval naar zijn zin, nu hij geslaagd was iemand te laten schrikken. Want je kon wel inzien hoe iemand als hij daar niet makkelijk in slaagde. Hij straalde ook niet echt “sneaky” en “onzichtbaar” uit. Je moest dus de kleine overwinningen koesteren. Hij maakte het iedereen in zijn den ook met liefde moeilijk. Soms kreeg hij het idee dat Canary liever terug wou naar haar oude den in plaats van bij de oudere katers rond te hangen. Serieus ding was die soms ook. Toen hij zijn vragen stelde richtte hij zijn aandacht snel weer op de ander, want hij kreeg al antwoord terug. “Pas op wat je nu zegt, straks kom je niet meer van mijn geweldige gesprekken af” Uitte hij nog altijd opgewekt, met een vriendelijk blik in zijn groene ogen. Ego boosten leek ondertussen zijn dagelijkse taak te zijn. Maar hij meende het ook, als hij het zou onthouden zou hij nu iedere keer een slap verhaal over de spannende wereld van planten aan de kattin haar neus hangen. Blijkbaar had de ander het niet warm. Hoe kon dat nou? Hij wou ook net antwoorden en had zijn mond al geopend in een bezwaar toen hij letterlijk pluis hapte. De kater werd tegen de grond aan geworpen en voelde toen het onaangename maar bekende gewicht. Nu kon hij de kater ook niet meer zien op wat streepjes na, maar hij wist gewoon dat het Tall was. Hij moest ook toegeven dat er maar vrij weinig katten in het bos zijn die hem zouden tackelen. Verontwaardigt porde hij in de hoop kat die nu op hem zat. “Snowy, red me eens, ik word geplet door een harig monster, ik voel mezelf al plat worden” Sprak hij dramatisch. Hij legde zijn poot op zijn kop. “Ik denk dat ik het licht al zie” Goed acteer werk, geweldig gewoon. Maar die kater was wel zwaar, niet normaal gewoon.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Mr. Fluff C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Mr. Fluff   Mr. Fluff Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 15:21

"Pas op wat je nu zegt, straks kom je niet meer van mijn geweldige gesprekken af." zei de grote kater opgewekt. Snowy wilde nog zeggen dat ze dat heus zo erg niet vond, maar vervolgens gebeurde er iets wat geen van beiden hadden verwacht. Uit het niets werd Ace ineens besprongen door iets groots en gestreept, terwijl hij juist van plan was geweest om iets te zeggen. Het duurde maar een paar tellen voordat Snowy doorhad wie er nu dan weer ten tonele was verschenen. Tall? Dat was ook alweer even geleden zeg. "Snowy, red me eens, ik word geplet door een harig monster, ik voel mezelf al plat worden." zei Ace op zéér dramatische toon. Snowy kon niets anders doen dan meisjesachtig giechelen en toekijken. "Ik denk dat ik het licht al zie," die opmerking maakte het er ook niet beter op, en al giechelend stond ze op en liep naar de bol van pluis toe. "Oh ja joh?" met een onhandig sprongetje belandde ze bovenop Tall en Ace. Nu was ze absoluut niet zwaar, maar erg fijn was het alsnog niet om een of twee katten op je rug te hebben. Triomfantelijk ging ze lekker zitten. "Mooi uitzicht hier zeg, zou ik vaker moeten doen." spinde ze tevreden.


Mr. Fluff 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Mr. Fluff 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Mr. Fluff   Mr. Fluff Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 16:23

Ace reageerde zoals alleen Ace dat kon,met precies de nodige drama en wat acteerwerk. Tall klapte sarcastisch in zijn poten terwijl hij grinnikend naar zijn vriend keek. Wat een dramatist, maar oké, de deputy had veel getraind dus misschien klopte het dat hij zwaar was. Ace had geen recht van spreken, in de nacht was het Tall die pluis moest happen omdat de dodo onder hem de raarste dromen had. Ace had echter hulptroepen om in te schakelen, Snowy werd geroepen, en even keek Tall haar gespeeld angstig aan. Haar volgende actie had hij echter niet verwacht. Met een harde "Oef!" Viel hij plat neer op Ace terwijl Snowy op hem sprong. Galant Tall. "Het was leuk je gekend te hebben Ace," Mauwde hij met een gespeeld gesmoorde stem naar zijn beste vriend. Tall fakete tranen, voor zover hij dat kon, en keek dramatisch in de verte. "Al die goede dagen, al die avonturen.." Zijn poot wees hij wijs vooruit, naar nergens.


Mr. Fluff Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Mr. Fluff 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Mr. Fluff   Mr. Fluff Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 20:44

Ace lag een beetje dood te gaan onder het gewicht van de kater op hem. Toegegeven, hij plette de ander even graag terug, en hij had toch net iets meer gewicht en voornamelijk pluis aan zijn lijf hangen. Maar over het algemeen zouden ze niet al te veel moeten schelen. Dus er zat in zijn ogen gewoon een extra ace-gewicht op zijn lijf. Hmf. Toen Snowy in plaats van te helpen na zijn kreet op hulp gewoon blij op het duo sprong, kreunde hij even. “Verrader, ik vertrouwde je Snowy, ik rékende op je” Uitte hij tragisch. Het extra gewicht voelde hij vooral omdat Tall omviel en daarop nu nog een kat kwam. Zijn vacht had er ondertussen voor gezorgd dat hij niks meer zag behalve gestipt grijs. “HMFFFF” Kwam er ongeamuseerd uit terwijl hij wat probeerde te wiebelen. Uiteindelijk vond hij een manier adem te halen en kwam er weer met al zijn drama uit “Jullie zijn dus echt de eerste die ik ga be-spoken. Wacht maar, de wraak van het schaap zal komen” Maar really, hoe kwam hier ooit weg? Zijn poten zaten klem en hij kon geen twee katten gaan tillen. Rollen maybe? Who knows.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Mr. Fluff C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Mr. Fluff   Mr. Fluff Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 21:08

Door haar gewicht werd Tall plat op Ace gedrukt. Wel wel, dat was knus daar beneden. "Het was leuk je gekend te hebben Ace," begon de bovenste grote kater dramatisch. "Al die goede dagen, al die avonturen." nou, nou wat een drama. "Verrader, ik vertrouwde je Snowy, ik rékende op je." zei nu ook de onderste kater al wiebelend. Ze lachte geamuseerd, en zakte nog eens lekker onderuit. Ze kon niet klagen, het zat heerlijk. "Jullie zijn dus echt de eerste die ik ga be-spoken. Wacht maar, de wraak van het schaap zal komen." ging de fluffball weer verder met zijn drama. Schaap, wablief? Het paste wel bij hem, moest ze toegeven. "Beweren jullie nou dat ik zwaar, nee, te dik ben?" spinde ze op een plagerige en uitdagende toon. Noem nooit een poes te dik, dat was een zeer slecht idee, hoewel ze hen slechts zat te plagen ofcourse. "Jeetje, wat een drama. En dat zijn dan Shadowclans Medicine cat en Deputy." ze schudde gespeeld teleurgesteld haar kopje.


Mr. Fluff 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Mr. Fluff 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Mr. Fluff   Mr. Fluff Icon_minitimedo 12 mei 2016 - 21:19

Tall merkte op dat Snowy een stuk beter in haar vel zat dan lange tijd het geval was geweest, fijn om het te zien want ongelukkige vrienden moest iets aan gedaan worden. Nou hielp het voor haar waarschijnlijk al waanzinnig dat Ace aardiger tegen haar deed dan vroeger, een beetje aandacht van een knappe kater was nooit mis natuurlijk, en Tall was allang blij dat het daardoor wat rustiger was rondom hem. Na alles met Little, en twee doodgeboren kittens die in zijn hoofd rondspookten, kon hij zoiets er eigenlijk niet bij. Bovendien was hij slecht in omgaan met zulke zaken, je hoefde alleen maar naar Sin te kijken om te weten dat dat waar was. Dat belette hem echter niet te lachen toen hij de droge opmerking van de witte poes hoorde. "Ik weet nog dat we daarover grapten toen we jong waren," Grinnikte hij, en keek eens naar Ace. Het was waar, vroeger was het iets wat nooit zou gebeuren 'samen de clan leiden' en nu deden ze het toch maar mooi.


Mr. Fluff Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Mr. Fluff 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Mr. Fluff   Mr. Fluff Icon_minitimema 16 mei 2016 - 22:45

Snowywinter leek geen enkele vorm van medelijden te hebben voor de situatie die hier gaande was. Pffff. Bij haar woorden klonk hij op hoffelijke toon terug “Ik zou niet durven my lady, het was vast onze heer Tallshadow die spontaan wat zwaarder was geworden bij u aankomst” Dat moest dus echt de moeilijkste zin zijn die hij in zijn leven had gezegd. Hij moest er al bijna van op adem komen, wat niet ging omdat er katten op hem lagen. Moeilijk en zwaar leventje had hij hier toch. Hierna ging de witte kat echter ongeschaad verder dat ze wat dramaqueens waren, zelfs met hun rang. Daar kon hij zichzelf wel in vinden. Om eerlijk te zijn zou de kater nooit volwassen worden. Later zat hij als Elder op zijn luie reet nog steeds die arme apprentice’s te pesten met zijn opmerkingen. Hehehehe. Bij de woorden van Tall moest hij echter wel even nadenken. Dat was waar ook. “Nu je het zegt, is nog waar ook” Gaf hij toe. “Al zag ik mezelf toen nog niet eindigen als Medicine cat” Zeker niet, maar wie had dat nu wel gedaan? Hij was een enorme tank van een kat die meer kracht dan hersenen bezat als je het zou vergelijken. Maar ze hadden het toch mooi gemaakt. Stiekem vond hij nog het leukste dat hij later zijn vriend mocht gaan bijstaan als die leider zou worden. Wie zou ooit gedacht kunnen hebben dat die twee grote apprentice’s die grensgevechtjes hielden en vrienden maakte met katten van andere clans zo zouden eindigen? “Tall, Snowy, ik heb het gevoel dat we ook goede voorbeelden zijn.” Sprak hij toen concluderend. Want als ze hun nu zagen. De deputy en een warrior van de clan op hun Medicine cat. Tja, straalde toch gewoon hun power uit.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Mr. Fluff C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Mr. Fluff   Mr. Fluff Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 16:32

"Ik weet nog dat we daarover grapten toen we jong waren," zei Tall grinnikend. Snowy zuchtte even, zij hadden tenminste nog wat bereikt in het leven. "Nu je het zegt, is nog waar ook. Al zag ik mezelf toen nog niet eindigen als Medicine cat." zei Ace nu ook. Nee, niemand had echt verwacht dat Ace Medicine Cat zou worden. Maar hij leek er zelf niet heel erg meer onder te lijden gelukkig. Trouwens, om eerlijk te zijn, Tall als deputy? Dat was ook niet direct logisch geweest, hoewel hij het uiteraard prima deed. "Tall, Snowy, ik heb het gevoel dat we ook goede voorbeelden zijn." zei de fluffy kater, en Snowy dacht er even over na. Twee grote katers geplet door een kleine warrior, daarmee showden ze wel echt de kracht van de Shadowclan. Ze giechelde en zakte nog extra onderuit. "Dit laat zeker wel zien hoe onverslaanbaar de Shadowclan leiding is." snorde ze.


Mr. Fluff 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Mr. Fluff 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Mr. Fluff   Mr. Fluff Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 20:30

De kater moest lachen toen Ace meldde dat hij zichzelf niet direct als medicine cat had gezien, en deadpande zonder naar hem te kijken. "Niemand verwachtte dat," Met een duidelijk nuance, maar hey, Ace was Ace, die zou hem er toch niet uit plukken. Wel begon de kater over hoe geweldig ze er wel niet uit moesten zien, tenminste, daar doelde hij op, Tall kon namelijk wel tussen de regels doorlezen, en pufte eens beledigd toen hij Snowy hoorde. "Ik ben onverslaanbaar hoor," Zeker weten, wat natuurlijk verklaarde waarom Snowy op hem zat en hij nog op Ace lag natuurlijk.


Mr. Fluff Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Mr. Fluff 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Mr. Fluff   Mr. Fluff Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 23:10

Ace had zoals altijd niet de onderligging door in de woorden van de ander. Wat geen verassing was als je hem een beetje kende. Waarschijnlijk ging Tall er niet eens meer vanuit dat hij zulke dingen op ging vatten en dat was maar goed ook. Bij de woorden van zowel Snowy als Tall wou hij grinniken, wat door zijn gewicht niet zo gemakkelijk ging. Hierna probeerde hij dus heel hoffelijk tegen het achterwerk van de tabby te trappen, zodat hij eraf zou gaan. "Misschien op de dag dat ik geen konijn meer lust" Sprak hij liefelijk, al probeerde hij hierna weg te rollen van zijn gevangene. Om hierna de aandacht weer op Snowy te richten. "Wat is jouw volledige reputatie trouwens?" Klonk er opgewekt van hem. Die van hem ging vooral over de grote van zijn maag en zijn vertrouwende gedrag, het laatste vaak minder positief. Hij maakte de naam Aceheart immers eer aan.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Mr. Fluff C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Mr. Fluff   Mr. Fluff Icon_minitimewo 18 mei 2016 - 15:16

"Ik ben onverslaanbaar hoor," beweerde Tall. Tuurlijk. Uiteraard. Ook Ace leek het hier niet mee eens te zijn. "Misschien op de dag dat ik geen konijn meer lust." zei hij en ze moest er van lachen. Ze voelde hoe de berg onder haar een beetje bewoog maar ze kon makkelijk blijven zitten. Deze zachte troon zou ze niet gauw meer verlaten, zo fijn was haar mosnest nog niet eens. "Wat is jouw volledige reputatie trouwens?" wilde Ace nu opgewekt van haar weten. Reputatie? Zíj, een reputatie? "Uhh," begon ze goed nadenkend. "Ik zou het niet weten, volgens mij kent bijna niemand behalve jullie me." antwoordde ze met een flauwe glimlach die de katers onder haar onmogelijk konden zien.


Mr. Fluff 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Mr. Fluff 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Mr. Fluff   Mr. Fluff Icon_minitimedo 19 mei 2016 - 20:58

De kater keek quasi-beledigd naar zijn vriend, en porde hem in zijn dikke buik. "Moet jij nodig zeggen buddy," Kaatste hij hem gemakkelijk terug, maar niet van plan te bewijzen dat alles spier was. Natuurlijk, ergens in hem zat die drang, maar dat zou betekenen dat hij Snowy van zich af moest gooien, lastig moest doen met hoe hij Ace eens aan zou tonen dat meneer het fout had, en daarna waarschijnlijk een lame antwoord aan zou moeten horen. Dat waren teveel 'zou's' in een zin, en alleen al daarom had de kater geen zin meer. In plaats daarvan luisterde hij naar het gesprek tussen de andere twee, en keek op zijn beurt nu geschokt naar Snowy. "Dat is zo niet waar," Mauwde hij, oprecht geschokt dat de poes dat kon denken. "Je bent," zijn blik ging weer naar Ace, "Zij is," Drama en tijdrekken, zijn specialiteiten. "De ijskoningin die iedereen wel wil versieren, maar niet durft omdat ze omringt is door de stoerste warriors van de wijde wouden," Hij knikte eens, tevreden met zijn stuk, en fronste toen. "Eigenlijk zijn wij dus de reden dat je single bent,"


Mr. Fluff Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Mr. Fluff 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Mr. Fluff   Mr. Fluff Icon_minitimewo 25 mei 2016 - 20:59

Bij de por en de woorden van de andere kater maakte hij een snortend geluidje "Ik ben meer een tank dan een bodybuilder, rauwe kracht hier" Grinnikte hij wat ongelovig. Hij geloofde best dat zijn vriend sterk was hoor, hell, hij zou altijd op zijn maat wedden in een gevecht dat die zou winnen. Maar dit was gewoon te makkelijk. Daarbij was hij ook wel sterk, al miste hij de show vaardigheden van de ander, rauwe kracht was in ieder geval geen manier het te omschrijven. Snowy zei dat ze niet echt een reputatie had, wat de kater niet geloofde. Hoe kan dat nou? Ze was immers opgegroeid in de beste tijd die er is voor een kat. Maar Tall was al eerder met zijn geweldige antwoord. Blijkbaar was madame de ijskoningin en wou ze iedereen versieren, wat niet ging door hun stoerheid. Well, seems legit. Ace keek even bedenkelijk en knikte. "Tis ook heel moeilijk, je bent vast onmogelijk om te benaderen met zo'n stel bodyguards om je heen. Maar my Queen, je hebt dus zeker je titel te pakken" Hij grijnsde, een grijns die vertelde dat ze nooit meer van die bijnaam af zou komen.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mr. Fluff
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: