We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 mei 2016 - 15:49
Waspsting schreef:
Tinykit, schreef:
Rapidpaw schreef:
#Lois: Hun moeder wel, want die is een bitch (: We kunnen er natuurlijk nog altijd een NPC betrekken en zo :3 Zo veel mogelijkheden XD
Zacht uitgedrukt..
Nee maar dat zou de Clan niet toelaten bedoel ik xD. Ik snap wel dat hun moeder het hen misschien aan kan doen maar dat staat de Clan niet toe haha
Dus dan wordt zij in principe verbannen of...? We wisten niet goed hoe we het moesten verwerken, want dat is het lastige als je met NPC's werkt snap je (:
Waspsting
Member
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 mei 2016 - 15:51
Waspsting schreef:
Tinykit, schreef:
Waspsting schreef:
Tinykit, schreef:
Rapidpaw schreef:
#Lois: Hun moeder wel, want die is een bitch (: We kunnen er natuurlijk nog altijd een NPC betrekken en zo :3 Zo veel mogelijkheden XD
Zacht uitgedrukt..
Nee maar dat zou de Clan niet toelaten bedoel ik xD. Ik snap wel dat hun moeder het hen misschien aan kan doen maar dat staat de Clan niet toe haha
Nee maar we kunnen Roseblade ook laten verbannen ofzow hahaha (Het is toch een NPC)
Eh, ze liggen in de Nursery, Roseblade is daar bevallen en daarna naar de Apprentice Den gegaan om Rapid te halen en weg gelopen..
Oh sorry! Ik zal het even aanpassen C:
Nee, mijn fout, ik had het wat duidelijker moeten uitleggen c: Blame everything on me ;D
Ik ben dadelijk wel weg naar dat etentje. Ik weet niet of ik vanavond nog kan posten of morgen nog kan posten, maar morgenavond ben ik naar Berlijn, dus dan moet het topic wel een hele week even stilliggen als jullie dat beiden geen probleem vinden c:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 mei 2016 - 15:53
Rapidpaw schreef:
Waspsting schreef:
Tinykit, schreef:
Waspsting schreef:
Tinykit, schreef:
Rapidpaw schreef:
Zacht uitgedrukt..
Nee maar we kunnen Roseblade ook laten verbannen ofzow hahaha (Het is toch een NPC)
Eh, ze liggen in de Nursery, Roseblade is daar bevallen en daarna naar de Apprentice Den gegaan om Rapid te halen en weg gelopen..
Oh sorry! Ik zal het even aanpassen C:
Nee, mijn fout, ik had het wat duidelijker moeten uitleggen c: Blame everything on me ;D
Ik ben dadelijk wel weg naar dat etentje. Ik weet niet of ik vanavond nog kan posten of morgen nog kan posten, maar morgenavond ben ik naar Berlijn, dus dan moet het topic wel een hele week even stilliggen als jullie dat beiden geen probleem vinden c: