Defend the territory. [&SHUN]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Defend the territory. [&SHUN]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shark
Member
Defend the territory. [&SHUN] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Defend the territory. [&SHUN]   Defend the territory. [&SHUN] Icon_minitimedi 10 mei 2016 - 19:44

Een rustige blik lag in Shark’s ogen terwijl hij die ochtend een muis aan het verorberen was. Hij had geen speciale opdrachten gekregen en er leek niet veel te doen te zijn in het kamp. Hij was de laatste dagen druk bezig geweest met zijn Young Ones en moest toegeven dat er al wat schot in de zaak kwam. Hij hield zijn hart nog altijd vast voor Nyra, maar vooral Alex leek vooruitgang te boeken. Hij wist dat dat kwam omdat ze een wit voetje bij hem wilde halen, maar het leek er ook aan te halen dat ze haar eigen reputatie wat beter wilde maken. En wat kon er dan beter helpen dan een goede training van Shark? Al zei hij het zelf. Hij grijnsde om zijn eigen arrogante gedachten en boog zich voorover om de muis wat verder op te eten, maar zijn gedachten gleden naar zijn gesprek met Hellhound en Cyber. Ook al had Cyber wat overdreven gereageerd op Shark’s acties, toch had de kater misschien gelijk als het wat nutteloos was om dag in en dag uit Rogue’s te gaan pesten. Hellhound had ook wel gelijk met het feit dat hij zich beter wat nuttiger kon maken. Shark wilde dolgraag nog een hondentand verdienen zodat hij er al vier had, maar er had zich nog geen evenement aangekondigd waarbij hij die kon verdienen. Hij wist dat er nog twee mogelijkheden waren om een hondentand te verdienen en beiden hadden zich nog niet aangekondigd. Hij had geduld nodig, maar dat had hij bijna niet meer en hij wist dat Zira ook meer van hem verwachtte. Hij moest de training van Nyra tot een goed einde brengen. Hij wist wat voor druk er op zijn schouders lag, maar desondanks was de kater er nog vrij rustig over. De spieren van de kater bewogen direct toen Shark opstond omdat een geur zijn neusgaten in kwam drijven. De geur was niet afkomstig van BloodClan, noch van een andere Clan. Hij besefte dat het de geur van Rogue was en hij schoot vooruit. Er waren geen andere BloodClanners in de buurt, maar Shark verwachtte ook geen hulp terwijl hij tevoorschijn kwam. ‘Wel wel,’ sprak hij met lage stem. ‘Wat hebben we hier? Een verdwaalde kat.’ Hij grijnsde, maar de dreiging was duidelijk en zijn scherpe nagels kwamen tevoorschijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shun
Member
Defend the territory. [&SHUN] DPKsfdL
66
Actief
Shun
BerichtOnderwerp: Re: Defend the territory. [&SHUN]   Defend the territory. [&SHUN] Icon_minitimeza 21 mei 2016 - 9:07

De Rogue liep rustig rond, gewoon zo hier en daar langs al die kittekats. Hij deed gewoon zijn ding, zo hier en daar zitten, roven en jatten. Het was wel grappig dat hij zo nu langs liep langs de Bloodclan, al deed hij niks. Hij keek gewoon met een grote grimas en wilde door lopen, al kwam wel wat te voorschijn. Een kat, hij draaide met zijn ogen de richting van de kater. ‘Wel wel,’ sprak hij met lage stem. Shun wachtte op het volgende van wat de kater zou zeggen, ‘Wat hebben we hier? Een verdwaalde kat.’ grijnsde de Bloodclanner, maar de dreiging was duidelijk en zijn scherpe nagels kwamen tevoorschijn. Shun ontbloten ook zijn nagels bij het ontbloten van de kater tegenover hem, hij glimlachte en keek vreemd zijn ogen uit. "Hello mijn volgende vriendje." Lachte hij, hij nam graag zijn tegenstanders gevangen als zijn slachtoffers dan moesten ze wel wat doen om die katten gevangen te houden. Vaak was dat zijn taakje, "jouw naam zal.. uuh... Birdy zijn." Lachte hij daarna, hij leek wel op een vogel als je zijn oren verplaatste en wat vreemde bouw zou aan passen zou het wel lukken. Dus het zou een gevecht worden, al was hij er wel goed op voorbereid. Hehehehe, zekers.

OCC: Sorry voor de korte post moet nog inkomen


Defend the territory. [&SHUN] 33yjev6
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Defend the territory. [&SHUN] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Defend the territory. [&SHUN]   Defend the territory. [&SHUN] Icon_minitimezo 22 mei 2016 - 15:22

Kort nam Shark de Rogue in zich op. Hij moest net iets jonger dan hijzelf zijn en moest ook over een paar technieken beschikken om te vechten. Hij had felgroene ogen die hem aan die van Claw deden denken, maar Shark kon al aan de ogen zien dat het geen normale kat was. Ook toen de kater zijn bek opendeed merkte hij op dat het niet bepaald een kat was die alles nog op een rijtje had zitten. De kater leek in zijn ogen juist vrij gestoord te zijn en even vroeg Shark zich af of dit het gevecht moeilijk zou maken of juist makkelijk zou maken. Gestoorde katten leken soms wel over vrij goede vechttechnieken te zitten en Shark had ook al uit ervaring geleerd dat pijn hun juist gekker deden worden waardoor hun aanvallen venijniger werden. Toch wist de kat dat hij BloodClan moest beschermen als hij een waardig Member wilde blijven en dat als dit opgemerkt zou worden door anderen en hij zou slagen in zijn missie dat hij een nieuwe hondentand kon verdienen. Vooral die laatste duwde hem over de grens om toch aan te vallen en de kater gromde toen hij de bijnaam hoorde. ‘Je kan me noemen zoals je wilt zolang je maar onthoudt dat de werkelijke naam Shark is. Onthoud hem en vergeet hem niet. Maar goed, daar zorg ik wel voor.’ Hij grijnsde nijdig naar de kater. Nee, dit werd zijn gevecht. En hij zou het niet licht opvatten. Zonder al te veel aandacht te besteden aan de voorbereidingstijd van de Rogue sprong hij naar voren. In plaats van dat hij uithaalde naar het gezicht maakte hij een sprong en strekte zijn klauwen uit naar de rug van de kater. Hij opende zijn bek zodat zijn abnormaal scherpe tanden tevoorschijn kwamen en mikte al direct op de nek. Nee, de kater zou zich hier niet meer vertonen als hij met hem klaar was.

OOC: Dit gevecht hoeft ook geen twintig posts te duren. Als je denkt dat het niet meer lukt mag je het ook snel afronden van mij c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shun
Member
Defend the territory. [&SHUN] DPKsfdL
66
Actief
Shun
BerichtOnderwerp: Re: Defend the territory. [&SHUN]   Defend the territory. [&SHUN] Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 11:40

Shun keek naar de kater voor hem, het was een Bloodclanner. Er waren maar 3 hondentanden om zijn nek, dus moest geen sterke zijn. Of wel.. Een geïnteresseerde blik kwam rond zijn lippen gesierd, ‘Je kan me noemen zoals je wilt zolang je maar onthoudt dat de werkelijke naam Shark is. Onthoud hem en vergeet hem niet. Maar goed, daar zorg ik wel voor.’ Miauwde de kater voor hem en grijnsde. De Rogue hield even zijn poot voor zijn mond en keek hem aan, "oh echt?" Miauwde hij als of hij een zwakke arme poes was. Hihihihi, al sprong de kater voor hem naar hem toe. Daar kwam het zijn vermaak, al haalde de kater niet uit naar zijn gezicht maar kwam op zijn rug terecht. De klauwen waren in zijn rug gezet, de Bloodclanner beet in zijn nek. Het bloed stroomde uit zijn nek, al wist de kater precies wat hij moest doen. Hij rolde zich om en kwam op zijn rug te liggen, hij maakte een paar gekke bewegingen en maakte zich uit de greep van de kater voor hem. Hij lachte kort, hij keek hem aan. Ach die arme noedels die voor hem stond, had geen idee waarin hij in staat was of wel. Hij was een gijzelaar van katten, een moordenaar voor zijn prooi. "Hey noedel ik had wel meer verwacht van een bloodclanner met maar 3 tandjes." Lachte hij op een nadruk op zijn halsband, "ik kan zo je territorium uitlopen en je hebt je 4de tand, maar denk je dat ik je die zomaar geef?" Ha. Idioten, die wisten niks! Helemaal niks van waarin hij instaat was. "Maar, als ik van je een grote dikke muis krijg dan ga ik het misschien wel overwegen." Miauwde hij veder en sloeg zijn staart om zijn lichaam heen, hij staarde de kater voor zich aan en had zijn enorme klauwen uit geklapt. Vechten kon zeker, maar hij deed het graag als hij eten kon krijgen. Dus..


Defend the territory. [&SHUN] 33yjev6
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Defend the territory. [&SHUN] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Defend the territory. [&SHUN]   Defend the territory. [&SHUN] Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 11:52

Eerlijk was eerlijk, de kater leek niet helemaal honderd procent meer te zijn. Maar soms had Shark het gevoel dat hij dat zelf ook niet was, dus dat was in orde. Toch leek de kat voor hem minder honderd procent te zijn dan hijzelf. Een andere kat zou dit beangstigen, maar Shark had ondertussen al zo veel meegemaakt in zijn leven dat hij er niet meer voor terugdeinsde. De gemikte aanval op de rug van de Rogue was raak en de tanden die in zijn nek zonken ook. Shark proefde de bekende ijzeren smaak van bloed en voelde voldoening door zich heengaan toen hij merkte dat de kater hier wel pijn onder moest lijden. Hij hield een ‘oef’-geluidje in toen de kater op zijn rug rolde waardoor hij half geplet werd en Shark’s nagels schraapten langs de flank van de kater toen hij wel los moest laten. Hij fronste toen hij de kater hoorde praten, maar een grijns vormde zich om zijn lippen. ‘Dus jij wordt eigenlijk mijn ticket naar de vierde hondentand?’ vroeg hij poeslief. Hij vond het wel een leuk idee om eindelijk zijn vierde hondentand te verdienen. Drie hondentanden waren nu niet bepaald iets om ‘u’ tegen te zeggen en hij wilde graag dat hij meer aanzien zou krijgen. Als hij deze Rogue zou verjagen zou Claw hem zijn vierde hondentand geven en zou hij een poging kunnen doen om de andere acht ook te verzamelen. De kater keek op toen de kat voor hem iets zei en haalde zijn schouders op. ‘Denk maar niet dat je dat van me krijgt,’ zei hij terwijl hij al in aanvalshouding ging staan om de kater te verwittigen dat hij elk moment kon aanvallen. ‘Zo’n laffe manier van iemand verjagen van het territory heb ik nog niet eerder gehoord en pas ik ook niet toe. Ik ben een BloodClanner voor iets.’ De kater haalde diep adem. Hij was ouder en sterker. Hij kon dit. En dus sprong hij voor een tweede keer naar de kater toe. Deze keer was hij wat minder vergevingsgezind. Zijn nagels haalden namelijk al direct uit naar de poten van de kater zodat hij hopelijk zijn kop wat lager zou doen om uit te wijken en met zijn andere poot deed hij een bovenwaartse beweging naar de keel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shun
Member
Defend the territory. [&SHUN] DPKsfdL
66
Actief
Shun
BerichtOnderwerp: Re: Defend the territory. [&SHUN]   Defend the territory. [&SHUN] Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 12:02

Shun keek naar de kater voor zich, ha stomme Bloodclan katten. ‘Dus jij wordt eigenlijk mijn ticket naar de vierde hondentand?’ vroeg de Bloodclanner poeslief. De kater voor hem haalde zijn schouders op, ‘Denk maar niet dat je dat van me krijgt,’ zei Shark terwijl hij al in aanvalshouding ging staan om de kater te verwittigen dat hij elk moment kon aanvallen. ‘Zo’n laffe manier van iemand verjagen van het territory heb ik nog niet eerder gehoord en pas ik ook niet toe. Ik ben een BloodClanner voor iets.’ Miauwde de kater en haalde diep adem. Shun begon te lachen, "M'okey Noedels, wat je zelf wilt alleen dan ga ik niet zwak tegen je spelen toen ik dat wel net deed want een Bloodclanner kan ik zelfs worden om jullie zwarte buddy te vragen of ik een Bloodclanner mag worden want ja dan ben je zomaar een zwakke Bloodclanner." Miauwde hij ongeïnteresseerd. Hij zwiepte met zijn staart en zag een tweede sprong wel aan komen, hij sprong naar achter en probeerde met zijn staart in het gezicht te wrijven van de Shark. Hij had zo iets al verwacht en stak zijn tong uit, waarna hij probeerde om uit te halen naar zijn gezicht. Shun maakte een schijnbeweging, het leek of hij wilde uithalen naar zijn gezicht alleen dat deed hij niet. Hij sprong weer naar achteren, "al jullie Bloodclanners zijn het zelfde als kitties van de mensen, jullie hebben een baasje en dat is jullie Claw jullie worden verzorgd zoals die kitties en jullie zijn gestoord." Miauwde hij. Hij ging weer zitten en zette een grote grijns op zijn gezicht, ach als deze kater het zomaar wilde doen dan kreeg hij maar een zomaar gevecht al deed hij dit liever voor prooi. Bah.


Defend the territory. [&SHUN] 33yjev6
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Defend the territory. [&SHUN] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Defend the territory. [&SHUN]   Defend the territory. [&SHUN] Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 12:11

Shark nam aan dat het gedeelte over de zwarte buddy over Claw ging en adrenaline stroomde door hem heen. Deze kater maakte hem ontzettend boos. Aan de ene kant was het grappig geweest omdat de kater gek in zijn kop was en dat duidelijk uitte door zijn opmerkingen te maken, maar aan de andere kant vond Shark er niks leuks aan omdat hem duidelijk werd dat Claw in het belachelijke werd getrokken. Als hij ergens niet tegen kon dan was het wel tegen dat. Hij had groot respect voor zijn leader en verwachtte dat de andere katten dat ook hadden, zelfs diegenen die zich niet in de Clan zelf bevonden. Maar nee, de meesten trokken Claw in het belachelijke, alleen durfden veel dat niet in het gezicht van een BloodClanner of Claw zelf te doen. Shark durfde te wedden dat deze kater gek genoeg was om het ook in Claw’s gezicht te doen en hij fronste toen hij merkte dat de kater zijn aanvallen perfect kon ontwijken. De gemikte aanval op zijn keel ging dan ook niet door waardoor Shark enkel gefrustreerd naar het bloed kon kijken dat nog altijd uit de nek van de kater droop. Hij had gehoopt dat hij het leven van deze kater had kunnen beëindigen met één simpele aanval, maar schijnbaar was de kater defensief gezien vrij goed omdat hij Shark’s aanvallen redelijk goed had weten te ontwijken en zelf nog geen poging had gedaan om de BloodClanner aan te vallen. Wéér begon de kater Claw in het belachelijke te trekken en Shark voelde een ongekende woede door zich gaan. ‘Moet jij nodig zeggen wie hier de gestoorde is,’ siste hij met een zwiep van zijn staart. ‘Want naar mijn idee ben jij dat. Je bent hartstikke gestoord met je rare blik en je vreemde uitspraken over BloodClan. Zielige kat die je bent.’ En deze keer deed hij, zonder aan te kondigen, weer een poging om de kat aan te pakken. Deze keer pakte hij het anders aan. Hij sprong naar rechts en daarna snel naar links om de kat te verwarren en haalde uit naar het gezicht van de kater. Vervolgens deed hij een sprong naar voren om in die lelijke staart te bijten van de kater.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shun
Member
Defend the territory. [&SHUN] DPKsfdL
66
Actief
Shun
BerichtOnderwerp: Re: Defend the territory. [&SHUN]   Defend the territory. [&SHUN] Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 12:28

Shun keek de kater geniepig aan, de woeden die de kater toonde geweldig! Woeden maakte katten juist zwakker, hoe blinder ze werden van hun woeden. ‘Moet jij nodig zeggen wie hier de gestoorde is,’ siste noedels met een zwiep van zijn staart. Hij gaf deze kater steeds andere namen, eerst Birdy dan noedels dan.. ‘Want naar mijn idee ben jij dat. Je bent hartstikke gestoord met je rare blik en je vreemde uitspraken over BloodClan. Zielige kat die je bent.’ Miauwde de kater, al lachte Shun zich kapot. Hij wist hoe de kater was, man wat een kater wat hij voor zich had. Pfffff, "kijk little lady, weet je wat ik al de hele tijd met je aan het doen ben?" Miauwde hij lachend, hij ging op zijn rug liggen. De kater sprong richting hem en sprong recht op hem af en de kater voor hem wilde uithalen, deze ontweek hij door om te rollen naar de richting van de kater. Hij kwam overeind en wilde hier mee de kater uit balans brengen, waarna hij wel in zijn staart gebeten werd. Al begon Shun weer te lachen, whoe whoep. Hier hij was gebeten, perfect. Hij keek de kater aan, hij hield ervan om katten te breken. Nahahahaha, "Slim hoor, al zie je nog steeds niks in." Miauwde hij en draaide zich naar de kater toe waarna hij probeerde op de voorpoten te staan, misschien had de kater zijn staart maar hij wilde liever voor de poten gaan. "Ben je woedend? ja toch plantje." Vroeg hij en klapte een van zijn oren tegen zijn eigen face aan, "is dit niet meer een training gevoel, ik heb je bijna geen wond gegeven." Miauwde hij lachend, hij keek hem vragend aan. Hij likte zijn neus, "heb je het niet door little lady.." Miauwde hij lachend. Zijn ogen waren op de ogen gericht voor de kater voor hem, "Ik vecht niet zonder een prijs en vecht helemaal niet gratis, zo ik kwam op het idee.... Hoe zou ik dat zeggen..... Om je uit te lokken en je een kleine training te geven." Miauwde hij met een grijns. Hij rukte zijn staart los en probeerde een flinke trap in de face te geven van de kater voor hem, hij had niks door stomme Bloodclanner.


Defend the territory. [&SHUN] 33yjev6
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Defend the territory. [&SHUN] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Defend the territory. [&SHUN]   Defend the territory. [&SHUN] Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 12:38

De woede van Shark werd alsmaar erger en hij wist dat hij op moest gaan passen. Woede kon hem blind maken en er voor zorgen dat hij steeds gebrekkiger uit zou halen naar de kater waardoor deze zijn aanvallen makkelijker kon ontwijken. Het was de bedoeling dat hij juist meer zou raken en hopelijk een plaats zou raken waardoor de kater oftewel direct uitgeschakeld zou zijn oftewel binnenkort zeker zijn leven zou verliezen, maar in plaats daarvan ging het hem niet echt goed af en wist de kater de meeste aanvallen perfect te ontwijken. De kater zelf was vrij defensief ingesteld, maar zijn aanvallen waren nog altijd beter. Hij wist dat als hij de Rogue zou raken dat de kater pijn zou lijden en dat was ook echt wel zijn bedoeling, maar de kater zijn opmerkingen maakten het hem vrij moeilijk om zich te concentreren. Vooral als de Rogue over Claw begon voelde Shark een immense woede, maar eigenlijk moest hij het langs zich heen laten gaan en ermee lachen. De kater zuchtte gefrustreerd toen zijn aanval niet lukte, maar beet hard door toen hij de staart van de kater tussen zijn krachtige kaken kreeg. Hij beet nog wat harder door en hoopte dat hij binnenkort iets zou horen kraken. Als de staart van de kater zou breken wilde dat zeggen dat hij geen enkel evenwichtsgevoel meer zou hebben en dat zou het voor Shark makkelijker maken om de kater van zijn stuk te brengen. Hij wist dat hij echter slimmer moest gaan vechten als hij dit wilde winnen en negeerde wijselijk de meeste van de opmerkingen van de kater, maar moest toch lachen toen de kater zijn laatste opmerking maakte. De gerichte aanval naar zijn gezicht wist hij deels te ontwijken. Hij voelde het pootkussentje wel tegen zijn wang, maar het was niet hard genoeg omdat hij naar achteren week. ‘Ik wist niet dat Rogue’s mentoren konden worden van Members,’ zei hij spottend tegen de kater. Het gevoel van woede en frustratie was er nog steeds, maar hij begon zich te concentreren op het grappige en merkte dat dit wel hielp. Ondertussen had hij ook wel een beetje door hoe de kater handelde. Hij moest zijn aanvallen minder opvallend maken. De kater was ondertussen van hem gewend dat hij aanviel door direct uit te halen, maar hoe zou een indirecte aanval werken? En dus bleef de kater even stilstaan. ‘Kun je het niet bij één bijnaam houden? Het begint een beetje saai te worden,’ zei hij. Hij had zijn zin nog niet helemaal af of hij schraapte met zijn poot zand richting de ogen van de kater, gevolgd door een gemikte klap naar de wang van de kater.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shun
Member
Defend the territory. [&SHUN] DPKsfdL
66
Actief
Shun
BerichtOnderwerp: Re: Defend the territory. [&SHUN]   Defend the territory. [&SHUN] Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 12:52

Shun keek de kater aan, Sharkpoe of iets anders. Hij vond het wel goed, Little lady was deze kater voor hem wel. ‘Ik wist niet dat Rogue’s mentoren konden worden van Members,’ zei Shark spottend tegen de kater. Het praten was leuker dan het vechten zelf, deze katten wisten van niks. "Natuurlijk kunnen we dat en ik helemaal!" Miauwde hij lachend, "de clan waar ik in zat was vernietigd door jullie spelletjes door die Icy." Sprak hij lachend, hij ging recht voor de kater zitten en sloeg zwiepend met zijn staart al zag het er heel anders uit dan normaal. Natuurlijk deed die beet pijn, alleen als je op een ander gevoel je kracht zou plaatsen dan zou je er niks meer van voelen. "jij bent niet de enige die in een Clan heeft gezeten, al kan ik je wel iets leren wat je vast interessant zou vinden iets wat niemand van jullie Bloodclanners kunnen." Miauwde hij rustig, hij lachte nog steeds. Al bleef de kater dit keer stil staan, dus zou het misschien een val zijn. ‘Kun je het niet bij één bijnaam houden? Het begint een beetje saai te worden,’ zei Sharkypoe. Misschien gelijk, al vond hij het zelf nooit saai worden. Al spitste hij zijn oren toen de kater iets van geschraap hoorden tegen de grond, al voordat hij zich kon bewegen zat er nu al zand in zijn ogen. Wat gevolgd werd door een flinke klap, de jonge kater lachten. "Dat is een goede Sharkypoeeeee, hihihihi." Lachte hij, al wist hij dat de kater voor hem stond. Dus ging van zijn zittende positie ineens recht op de kater toe springen waardoor hij de kater voor hem een flinke kopstoot te geven, hij bleef knipperen. Het zand zou zo wel uit zijn ogen zijn, het zand zou door zijn tranen van vreugde uit zijn ogen gaan. "Maar als je perse wilde dat ik weg ging zei het dan gewoon, bloedhapje." Miauwde hij ineens als of hij een vrouw was. Hij hield van verschillende inditeiten spelen, al was het gestoord en had hij die niet. Het was gewoon geweldig!!


Defend the territory. [&SHUN] 33yjev6
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Defend the territory. [&SHUN] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Defend the territory. [&SHUN]   Defend the territory. [&SHUN] Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 13:01

Het gedeelte over Icy en het feit dat de andere kater in een Clan had gezeten interesseerde hem wel. Hij had verhalen horen rondgaan over dat er vroeger een andere Clan bestond dan de huidige vier Clans die er nu waren, maar hij wist niet wat er waar van was. Zo oud was hij nu ook weer niet en die Clan ging al tijden terug nog voordat hij zelfs de BloodClan was gaan joinen. Zou de kater het daarover hebben of had hij het soms over een andere Clan waarin Icy hem verdreven had? Hij had Icy nooit gekend, maar schijnbaar was ze de vorige BloodClan leader geweest. Niet de voorgaande van Claw, maar daarvoor was er nog iemand geweest. Shark wist ook de naam van die kater niet. Eigenlijk kende hij enkel Claw als leader en Zira als Commander, want hij wist niet wie er voor Zira Commander was geweest en eigenlijk interesseerde hem dat ook vrij weinig. Maar aangezien de gekke Rogue het over een vernietigde Clan had moest het daar wel over gaan. Hij had echter geen tijd om vragen te stellen, want de kater was ondertussen alweer bezig om zich te verdedigen. Tot Shark’s voldoening had zijn aanval gewerkt en zaten de ogen van de kater nu vol met zand. En dat niet alleen, de klap tegen zijn gezicht was ook raak geweest. Hij siste toen hij een kopstoot voelde en schudde zijn kopje even. De kater voor hem was druk met zijn ogen aan het knipperen en dus gaf Shark pesterig nog een duwtje tegen zijn poot waardoor er opnieuw zand richting de ogen van de kater vloog. Hij wilde graag meer over de kat weten, maar wilde de kater ook uit zijn territory hebben zodat hij eindelijk eens die verdomde vierde hondentand zou krijgen. Hij rolde met zijn ogen toen de Rogue zich voordeed als een vrouw. ‘Dan vraag ik je bij deze om te vertrekken,’ sprak hij kil. Hij wist dat de gestoorde kater echt niet weg zou gaan zonder een flinke waarschuwing en dus sprong hij snel naar voren, maakte zich groot en klemde zijn klauwen om de schouders van de kater. Met de rest van zijn lichaam probeerde hij dat van de Rogue om te stoten zodat ze beiden op de grond kwamen te liggen en liet zijn nagels ongenadig hard in de huid van de kater zinken. ‘En over welke Clan had je? Nee, weet je wat, we doen het zo,’ sprak hij rustig. ‘Jij geeft mij antwoord op mijn vragen en daarna vertrek je.’ Hij glimlachte poeslief, maar betwijfelde of de kater dat kon zien door het zand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shun
Member
Defend the territory. [&SHUN] DPKsfdL
66
Actief
Shun
BerichtOnderwerp: Re: Defend the territory. [&SHUN]   Defend the territory. [&SHUN] Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 13:17

De jonge kater grijnsde en voelde een duw al wilde de kater weer zand in zijn ogen gooien, want hetzelfde geluid kwam weer. Dit keer hield hij zijn poot voor zijn gezicht, hij kreeg dus het zand tegen zijn poot aan. Hij grijnsde en kon nu al bijna weer volledig zien door de hoeveelheid dat hij knipperde,
Sharkypoe rolde met zijn ogen toen hij zich voordeed als een vrouw. ‘Dan vraag ik je bij deze om te vertrekken,’ sprak de kater kil. Shun schoot in de lach, Bloodclanners waren echt stom! Pfff, al kwam de kater met een sprong op hem af. Al wist hij veel beter, hij lachte en maakte vlug een draaiing waardoor al het stof op stoof. De kater voor hem maakte zich groot en klemde zijn klauwen om de schouders van de kater. De nagels waren diep in zijn huid gezonken, al kreeg Shark hem wel omver. Zijn staart was gewond dus kon hij ook minder evenwicht houden. Hij keek de kater aan met een grijns, ‘En over welke Clan had je? Nee, weet je wat, we doen het zo,’ sprak Bloedhapje rustig. ‘Jij geeft mij antwoord op mijn vragen en daarna vertrek je.’ Hij glimlachte poeslief, ha! Stomme beesten. "En waarom zou ik dat doen? Ik krijg er niks voor terug Sharkie." Miauwde hij en wiebelde met zijn oren, hij stak weer zijn tong uit. Hij probeerde de kater een flinke trap in de buik te geven, zijn klauwen diep in de huid van de ander te zetten. Hij kon zich op deze manier afzetten, daarna wurmde hij zich eruit. "Kijk als je zou zeggen: "Hey Shunny ik heb een prooi voor je." Ja dan zou ik het je zeggen maar niet als je een pret verpesten bent en bent van: "Ooh ik ben een verschrikkelijke enge Bloodclanner, ik kom je bang maken want jij moet het me vertellen." Misschien wil ik hier wel blijven sucker." Miauwde hij waarna hij zijn hoofd weg draaide van de kater en zijn ogen dicht kneep, "ding dong, gaat er een belletje rinkelen mijn mannetje?" Miauwde hij vragend en sloeg dit keer zijn beiden oren tegen zijn hoofd, hij keek de kater met grote ogen aan en had zijn mond hoeken hoog omhoog gezet.


Defend the territory. [&SHUN] 33yjev6
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Defend the territory. [&SHUN] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Defend the territory. [&SHUN]   Defend the territory. [&SHUN] Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 13:42

De poging om zand in de ogen van de kater te krijgen mislukte helaas omdat de kater zag aankomen wat hij wilde doen en zijn poot ophief zodat deze de meeste stof opving. Shark wilde een flauwe opmerking maken door te zeggen dat zijn poot nu wel vies werd en dat dat niet echt mooi was op een witte vacht, maar hij liet het voor wat het was. De kater nam hem nu al niet erg serieus en als hij flauwe opmerkingen ging maken nog minder. Het was de bedoeling dat hij de kater doodsbang zou maken, maar hij had niet echt het idee dat hij goed bezig was. En dat kwam natuurlijk voornamelijk vanwege het feit dat de kater gestoord was. De kater was harstikke gestoord en daarom ging de angst ook weg, want zijn staart om evenwicht te hervatten had hij niet meer. Oké, hij had zijn staart nog wel, maar het gevoel was er waarschijnlijk zo goed als uit door Shark’s krachtige beet. De kater zou niet op zijn staart kunnen rekenen en dat was waarschijnlijk een grote zwakte waarvan Shark gebruik kon maken als hij maar de juiste tactiek toepaste. ‘Heb je ondertussen al niet geleerd dat je moet vechten voor jezelf en je eigen prooi moet vangen? Dat je vroeger een vieze Clankat bent geweest die waarschijnlijk op zijn wenken bediend werd en niet veel hoefde te doen wil nog niet zeggen dat je het redt op die manier. Je moet niet afhankelijk zijn van anderen,’ spuugde de BloodClanner naar de Rogue toe waardoor hij opnieuw minder oplettend was en de kater liet ontsnappen. De trap in zijn buik was raak en daardoor was de grip al los zonder dat de Rogue echt zijn klauwen in zijn huid moest zetten. Shark hapte even naar adem en luisterde naar wat de kater zei. ‘Je wilt een BloodClanner worden?’ vroeg hij ongelovig. Qua vechter zou hij misschien wel geschikt zijn voor de BloodClan, maar Shark zag nu al aankomen dat de kater de BloodClan weer zo kon verraden. ‘Ik denk niet dat ik dat Claw erdoor ga krijgen,’ zei hij poeslief. Vervolgens deed hij een schijnbeweging naar links, sprong daarna naar rechts en haalde met zijn tanden uit naar de staart van de kater. Hij deed een extra sprong naar voren zodat hij, met geopende bek, meer kans had om de staart tussen zijn tanden te krijgen en sprong daarna naar achteren zodat hij een harde ruk aan de staart zou geven, het zou breken of het er misschien zelfs met geluk een beetje af zou kunnen trekken.

OOC: Shun doet me denken aan deze kerel (let op, 't is een griezelig filmpje): https://www.youtube.com/watch?v=_u6Tt3PqIfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Shun
Member
Defend the territory. [&SHUN] DPKsfdL
66
Actief
Shun
BerichtOnderwerp: Re: Defend the territory. [&SHUN]   Defend the territory. [&SHUN] Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 14:04

De kater voor hem verstond geen bal wat hij zei, zo leek het. De kater zou niks door hebben, dat viel hem zeker op. Hij lachte, ‘Heb je ondertussen al niet geleerd dat je moet vechten voor jezelf en je eigen prooi moet vangen? Dat je vroeger een vieze Clankat bent geweest die waarschijnlijk op zijn wenken bediend werd en niet veel hoefde te doen wil nog niet zeggen dat je het redt op die manier. Je moet niet afhankelijk zijn van anderen,’ spuugde de BloodClanner. Ha, hij was toen een kitten. Clan katten moesten ook jagen ass, de kater voor hem wist daar dus niks van. "Silence bitch! The real man is talking her." Miauwde hij met een grote glimlach, al sprak hij vaak met een rollende 'r'. Al ademde de kater voor hem even om op lucht te komen. ‘Je wilt een BloodClanner worden?’ vroeg de kater ongelovig. Shun schoot in een grote lach, natuurlijk wilde hij niet naar Bloodclan. Hij wilde misschien gewoon op dit territorium blijven, ha. ‘Ik denk niet dat ik dat Claw erdoor ga krijgen,’ zei Shark poeslief, hij klapte zijn oren in zijn nek en keek hem aan als of hij een poes was. Hij hield zijn poot voor zijn mond en keek hem onschuldig aan, "dat zullen we wel zien honneponnetje." Miauwde hij als of hij een fotomodel was. Ha, hij zou nooit naar de Bloodclan gaan. Hij draaide zich met een ruk om, de kater sprong op hem af, al wist Shun dit alles te ontwijken. Zijn staart werd niet nog eens gebeten, hij probeerde de kater een flinke klap op zijn hoofd te verkopen. Hij lachtte en keek de kater aan met een gestoord gezicht, "Ding dong, vanaf nu kan je, je niet meer verstoppen voor mij, nahahahahah." Miauwde hij kort, hij keek hem aan met een schuin kopje. Hij draaide zich om waarna de Rogue weg vluchten langs de Twolegs. Hij wist dat bij het volgende ommetje een worstjes kraam was waar hij zich kon verstoppen, hij verstopte zich daar onder het karretje. Natuurlijk was hij niet bang, al had hij nu wel genoeg gehad van de kater. Helemaal zijn arme staartje deed zeer, dus wilde hij wachtte tot deze genezen was al zou hij deze Shark vaker lastig vallen....

~Einde topic, je kan nog reageren als je wilt
Shark heeft Shun verjaagd.


Defend the territory. [&SHUN] 33yjev6
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Defend the territory. [&SHUN]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: