What is this place?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 What is this place?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Owlpaw
StarClan
What is this place? KOapfBY
Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Owlpaw
BerichtOnderwerp: What is this place?   What is this place? Icon_minitimema 16 mei 2016 - 12:23

Owlpaw rende. Hij had weer een energie boost gekregen. Dus hij rende en rende en rende.
Totdat hij uitgeput was en vaart minderde. Hijgend stond hij stil. Hij keek om zich heen en met een schok besefte hij dat dit niet Riverclan territory was. Hij was de grens overgestoken. In zijn waas van energie en plezier heeft hij de grens niet opgemerkt en is hij gewoon in een totaal ander territory beland. En ook nogal ver weg van de grens...
Dit was niet goed, totaal niet goed. Owl keek om zich heen heen, wanhopig zoekend naar een uitweg. Als hij misschien ergens iets vertrouwds zag... Maar hij was hier nog nooit geweest, niets wat hier was was vertrouwt.
Hij stak zijn neus in de lucht. Misschien zou hij iets ruiken wat hem de weg kan leiden. Riverclan geur bijvoorbeeld. Maar hij rook niets...

First post: Slash.


Chestnutkit ~ Shadefeather ~ Owlpaw
What is this place? QS5iajG
Terug naar boven Ga naar beneden
Slash
Member
What is this place? DPKsfdL
Freedje
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Slash
BerichtOnderwerp: Re: What is this place?   What is this place? Icon_minitimema 16 mei 2016 - 18:23

Met een hongerige blik keek Slash naar het muisje dat zich in zijn buurt bevond. De grote kater boog door zijn poten heen en richtte zijn amberkleurige ogen op het muisje. De sluiphouding die zijn mentor in de ShadowClan aangeleerd had was nog niet helemaal verdwenen en dat viel te zien in de houding die de kater aannam terwijl hij het diertje besloop. Hij hoorde het hartje kloppen en zijn scherpe klauwen gingen al naar buiten. Het puntje van zijn staart zwiepte één keer en raakte expres de grond. Het muisje keek op. Een flits van een klauw en het diertje zijn lichaampje lag al doods op de grond. Tevreden zijnde boog Slash zich naar voren. Dat was weer een extra muisje voor op zijn prooistapel. Hij hield zelf een prooistapel bij en hij had nog ongeveer zes stuks liggen. Het wilde niet zeggen dat, nu hij een Rogue was, hij geen trainingen meer deed. Dagelijks deed hij nog oefenen op zijn jachttechnieken en vechttechnieken. Zijn vechttechnieken oefende hij vaak door wat vriendschappelijke gevechten te doen met een paar Rogue’s in de buurt. Er waren een paar die goed konden vechten, maar er waren er ook die geen partij voor hem waren. Slash vond echter elk gevecht wel aangenaam. De kater wilde zich net omdraaien en het diertje naar zijn schuur brengen toen hij opeens een geluid hoorde. Hij liet de prooi vallen en een visachtige geur drong zijn neusgaten binnen. Slash draaide zich om en zag een Apprentice van nog geen zeven moons oud een eindje verderop om zich heen kijken. Hij leek in paniek te zijn en Slash vroeg zich af of de Apprentice nog niet wist waar zijn territorium ophield. De kater zuchtte, keek spijtig naar het diertje en draaide zich om om naar de Apprentice te gaan. ‘Jij bent ver buiten je grenzen,’ merkte hij het logische op. ‘Ben je verdwaald?’ Zijn stem klonk een tikkeltje nors, maar er was niks van onvriendelijkheid in zijn ogen te zien. ‘Je hebt geluk dat je mij bent tegengekomen en niet één of andere gestoorde Rogue of een BloodClanner.’ Rustig wachtte hij af op wat de Apprentice ging zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlpaw
StarClan
What is this place? KOapfBY
Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Owlpaw
BerichtOnderwerp: Re: What is this place?   What is this place? Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 17:55

'Jij bent ver buiten je grenzen,' merkte iemand op. Geschrokken draaide Owlpaw zich om naar waar het geluid vandaan kwam. Hij zag een gevlekte kater staan. Zijn geur was onbekend. 'Ben je verdwaald?' Owlpaw zette een stapje naar achter maar bleef verder staan, maar wel op zijn hoede.  De kater klonk vriendelijk, maar je weet maar nooit... Hij dacht dat het wel verstandig was om gewoon de waarheid te zeggen. Tenminste, hij hoopte dat dat verstandig was... 'Ik eh... Eh... J-ja, ik ben ve-verdwaald...' zei hij stotterend. 'Je hebt geluk dat je mij bent tegengekomen en niet één of andere gestoorde Rogue of een Bloodclanner,' zei de onbekende kater. Owl knikte. Hij had wel verhalen gehoord over Rogue's. Eenlingen, zwervers of zo. Katten die niet bij een Clan hoorde. Hij had ook wel van Bloodclan gehoord, maar wel heel weinig. Dus daar wist hij eigenlijk niets van.


Chestnutkit ~ Shadefeather ~ Owlpaw
What is this place? QS5iajG
Terug naar boven Ga naar beneden
Slash
Member
What is this place? DPKsfdL
Freedje
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Slash
BerichtOnderwerp: Re: What is this place?   What is this place? Icon_minitimeza 21 mei 2016 - 15:27

Het was tegenwoordig niet echt meer veilig om buiten je Clangrenzen om verdwaald te raken. Dat was het vroeger al niet, maar met die dreiging die van de BloodClan uitkwam al helemaal niet. Slash had al vrij veel gevochten met Rogue’s, maar tussen zijn slachtoffers zaten ook een paar BloodClanners. Jonge BloodClanners die dachten dat ze zijn territory zo even in konden nemen of het hem lastig konden maken. In zijn Clan zou hij echter al de titel Senior Warrior hebben gekregen en dat wilde zeggen dat hij vrij veel ervaring had. Zijn ervaring was dankzij alle aanvaringen in zijn Rogue-leven al veel beter geworden, maar Slash had geen idee of het beter zou zijn geweest als hij nog in zijn Clan was gebleven. Het was een vraag die hij helaas nooit zou kunnen beantwoorden en rustig keek de grote kater op toen de jonge Apprentice antwoord gaf. Hij gaf een bevestigend knikje, want hij had al wel half en half verwacht dat dit zo was. Het eerlijkste was als hij hem terug zou brengen naar de Clangrenzen, maar iets hield hem tegen. Aan het knikje en aan de blik van de jonge Apprentice had hij kunnen zien dat hij van één van de twee groepen die hij net had opgesomd niet veel wist. Als hij mocht gokken – en als hij mocht afgaan op de leeftijd van de kater – ging hij voor het tweede. ‘Je weet toch wel wie of wat BloodClan is, hè?’ vroeg hij ter bevestiging. ‘En voornamelijk waarom je juist voor hun op moet passen. Tegenwoordig kun je beter niet meer buiten je Clangrenzen gaan zonder iemand bij je.’ Zijn toon klonk lichtelijk onheilspellend, maar zijn houding verraadde nog altijd niets vijandig en ook zijn ogen keken met een zachte glans naar de kater, wachtend of hij zijn uitleg mocht doen of dat de kater het al begreep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlpaw
StarClan
What is this place? KOapfBY
Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Owlpaw
BerichtOnderwerp: Re: What is this place?   What is this place? Icon_minitimeza 21 mei 2016 - 15:35

'Je weet toch wel wie of wat Bloodclan is, hè?' vroeg de kater. Owlpaw slikte. 'I-ik weet dat het een ander soort Clan is, die niet op de Big Gathering komt...' Dit was eigenlijk meer een gokje, maar hij vond het wel een logisch gokje. Hij had er nooit iets over gehoord als katten terug kwamen van de Gathering. Alleen van Thunderclan, Shadowclan en eh.. Windclan. Maar Bloodclan... Nee, nooit van gehoord. 'Eh.. Dat is eigenlijk alles wat ik weet..' zei hij 'Of komen ze wel bij de Gathering?' vroeg hij zich mompelend af. 'En voornamelijk waarom je juist voor hun op moet passen. Tegenwoordig kun je beter niet meer buiten je Clangrenzen gaan zonder iemand bij je,' zei de kater. Owl schudde zijn hoofd. Hij wist niet waarom hij voor hun op moest passen. De naam was niet zo leuk, vond Owl. Misschien had dat er iets mee te maken. Misschien waren het wel geen leuke katten... 'I-ik ging per ongeluk over de grens,' legde Owl uit. Hij wilde wel dat de kater begreep dat het per ongeluk ging en dat hij niet met opzet alleen over de grens heen ging.


Chestnutkit ~ Shadefeather ~ Owlpaw
What is this place? QS5iajG
Terug naar boven Ga naar beneden
Slash
Member
What is this place? DPKsfdL
Freedje
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Slash
BerichtOnderwerp: Re: What is this place?   What is this place? Icon_minitimedi 31 mei 2016 - 21:59

Slash trok met zijn oortje toen hij merkte dat de kater er niet veel van wist. Hij wist dat de kater vrij jong oogde en dat het misschien zelfs nog maar net van kitten naar Apprentice gegaan was, maar toch zou Slash wensen dat de Clans hun Apprentice’s beter inlichtten over de stand van zaken. Hij wist dat hij geen leader was of een Deputy, maar als hij het beleid had in zijn Clan zou hij opdracht geven om Apprentice’s vanaf het moment dat ze er rijp voor waren een goede uitleg te geven over BloodClan. Hoe wist je immers hoe je je vijand kon ontwijken als je je vijand nog niet eens kende? Slash gaf een goedkeurend knikje op wat de kater zei, maar schudde zijn hoofd afkeurend toen het gemompel direct erna aankondigde dat de kater niet zeker was van zijn woorden. ‘BloodClan is de meest afschuwelijke Clan die er bestaat. Ze noemen zichzelf wel een Clan, maar eigenlijk zijn ze geen Clan.’ Hij hoopte dat zijn stem luid genoeg was zodat al de BloodClanners in de omgeving hem konden horen. Hij was klaar voor de strijd. Hij had sowieso nog wel een appeltje met ze te schillen omwille van wat zijn vader met zijn moeder had gedaan. ‘In tegenstelling tot andere Clans nemen zij voldoening uit het verwonden of vermoorden van andere katten. Je kunt hun herkennen aan hun halsbanden,’ ging hij verder. ‘Ze zijn te herkennen aan hun vrij bloederige geur. Ze houden zich zelden aan de regels.’ De kater keek de RiverClanner strak aan. ‘En dat is dus waarom je voor ze moet oppassen. Ze kunnen vrij gevaarlijk zijn in groep, maar alleen ook omdat hun trainingen zwaarder zijn dan die van ons.’ Een korte stilte. ‘Jullie,’ verbeterde hij zichzelf en hij glimlachte. ‘En ik wil je gerust terug brengen naar je grens, hoor. Sinds dat ik Rogue ben geworden ken ik het hier allemaal vrij goed. Bovendien ben je niet ver afgedwaald en kan ik je de Clan in krijgen zonder dat een patrouille je ziet.’ Hij knipoogde naar de kater en lachte vervolgens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlpaw
StarClan
What is this place? KOapfBY
Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Owlpaw
BerichtOnderwerp: Re: What is this place?   What is this place? Icon_minitimewo 1 jun 2016 - 17:26

'BloodClan is de meest afschuwelijke Clan die er bestaat. Ze noemen zichzelf wel een Clan, maar eigenlijk zijn ze geen Clan,' legde de kater uit. Owlpaw knikte. Bloodclan, gevaarlijk. Hij besloot die twee woorden in combinatie met elkaar goed te onthouden. 'In tegenstelling tot andere Clans nemen zij voldoening uit het verwonden of vermoorden van andere katten. Je kunt hun herkennen aan hun halsbanden,' ging de kater verder. Owlpaw trok even van afschuw met zijn oren. Verwonden en vermoorden, waar was dat nu weer voor nodig? 'Ze zijn te herkennen aan hun vrij bloederige geur. Ze houden zich zelden aan de regels,' zei de Rogue. Alweer knikte Owlpaw. Als hij bloed rook moest hij wegwezen dus. 'En dat is dus waarom je voor ze moet oppassen. Ze kunnen vrij gevaarlijk zijn in groep, maar alleen ook omdat hun trainingen zwaarder zijn dan die van ons.' De Apprentice liet het even bezinken. Bloodclan, gevaarlijk, geen Clan, bloed. Die woorden met elkaar was dus.. Slecht. 'Jullie,' zei de kater. Owl keek even verbaasd op. Maar toen herinnerde hij het laatste woordje van de laatste zin. De kater had ons gezegd. Maar hij bedoelde jullie. Ons dus, dacht Owlpaw. Hij knikte. De kater kon zich vergissen, niets ergs. 'En ik wil je gerust terug brengen naar je grens, hoor. Sinds dat ik Rogue ben geworden ken ik het hier allemaal vrij goed. Bovendien ben je niet ver afgedwaald en kan ik je de Clan in krijgen zonder dat een patrouille je ziet,' zei de kater. Hij knipoogde en lachte weer. Owl lachte terug. Toch kwam er een vraag in hem op. De Rogue had gezegd dat sinds hij Rogue geworden is. Was hij dan niet altijd al Rogue geweest? Hij wilde het vragen maar bedacht dat het onbeleefd kon zijn. Hij kende de kater nauwelijks. 'Eh, graag. Als je dat wilt doen,'  antwoordde hij op de vraag. Hij kon maar beter zo snel mogelijk weer naar zijn eigen territorium gaan.


Chestnutkit ~ Shadefeather ~ Owlpaw
What is this place? QS5iajG
Terug naar boven Ga naar beneden
Slash
Member
What is this place? DPKsfdL
Freedje
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Slash
BerichtOnderwerp: Re: What is this place?   What is this place? Icon_minitimema 6 jun 2016 - 17:27

De kater leek de informatie over de BloodClan wel in zich op te nemen en daar was Slash blij mee. Hij wist dat het aannemelijk kon zijn voor de jongere katers en kattinnen om zo’n informatie niet serieus te nemen en er een eigen draai aan te geven, maar deze Apprentice leek leergierig te zijn en ook wel echt serieus te nemen wat er tegen hem werd gezegd. Als hij heel flauw was geweest had hij waarschijnlijk één of ander niet kloppend, dom verhaal verteld om er achter te komen of de kater ook weldegelijk goed oplette, maar hij vond dat dat niet nodig was en bovendien was hij iets te oud voor dat soort grapjes. Het was een goede kwaliteit van de kater dat hij veel serieus nam, maar Slash hoopte voor de kater dat hij ook weer niet alles serieus nam wat tegen hem gezegd werd. Sommige dingen moest je ook gewoon met een korreltje zout nemen en aan je voorbij laten gaan omdat je anders niet meer durfde te slapen. De kater stemde in om naar zijn territory gebracht te worden en de Rogue stond op. ‘Laten we gaan dan,’ zei hij met een zwaai met zijn staart alsof hij een Apprentice mee ging nemen op training. Goh, wat hij had graag een Warrior willen zijn, de Apprentice’s zien opgroeien en uiteindelijk zelf één toegewezen gekregen. Helaas was zijn drang naar vrijheid en naar een afgesloten hoofdstuk te groot geweest en had hij de ShadowClan, achteraf gezien een tikkeltje onterecht, in de steek gelaten. Wat hij er niet voor zou doen om terug te gaan naar de Clan, maar aan de andere kant… het was goed zo. Hij had de mogelijkheid om vrienden te maken buiten de Clan en soms kwam hij eens iemand tegen zoals de kater en had hij toch nog contact met iemand van de Clans zonder echt illegaal te zijn. ‘Je bent gelukkig niet zo heel ver van je territory afgedwaald,’ sprak hij tegen de kater. ‘Maar vertel eens…’ Hij liet een korte stilte vallen. ‘Heb je al een mentor die je meer kan vertellen over de Clans?’ vroeg hij nieuwsgierig. ‘En wat is je Apprentice-naam?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlpaw
StarClan
What is this place? KOapfBY
Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Owlpaw
BerichtOnderwerp: Re: What is this place?   What is this place? Icon_minitimedi 7 jun 2016 - 17:38

'Laten we gaan dan,' zei de andere kater. Owlpaw knikte en volgde hem. 'Je bent gelukkig niet zo heel ver van je territory afgedwaald,' sprak de kater tegen hem. Alweer knikte Owl. Gelukkig maar. Hij wist niet wat hij zou doen als hij bijvoorbeeld zo'n Bloodclanner was tegen gekomen. 'Maar vertel eens...' ging de kater verder. Er viel een korte stilte en Owl keek hem nieuwsgierig aan. 'Heb je al een mentor die je meer kan vertellen over de Clans?' Owlpaw schudde zijn hoofd. 'Ik heb al wel een mentor, maar ik heb nog geen les van hem gehad,' legde hij uit. 'En wat is je Apprentice-naam?' vroeg de kater. 'Owlpaw,' antwoordde Owlpaw. Hij was best benieuwd naar de naam van de kater maar hij was aan het twijfelen of hij het zou gaan zeggen. Toch won zijn nieuwsgierigheid het van zijn ''angst.'' 'Eh, en h-hoe heet j-jij?' vroeg hij stotterend.


Chestnutkit ~ Shadefeather ~ Owlpaw
What is this place? QS5iajG
Terug naar boven Ga naar beneden
Slash
Member
What is this place? DPKsfdL
Freedje
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Slash
BerichtOnderwerp: Re: What is this place?   What is this place? Icon_minitimedi 14 jun 2016 - 20:02

Slash gaf een kort knikje ten teken dat hij het begreep. Het was vroeger vaker in de ShadowClan voorgevallen dat Apprentice’s een mentor toegewezen kregen en dat het dan even duurde voordat de training ook daadwerkelijk begon. Naar Slash’ idee was het zo dat een training gelijk moest beginnen zodra een mentor was toegewezen aan een Apprentice, maar dat was zijn mening. Hij wist vrij zeker dat als hij een Apprentice had gekregen dat hij er alles aan had gedaan om hem te trainen en op te leiden tot een waardige Warrior. De trainingen met zijn mentor zaten nog vers in zijn hoofd en hij paste elke dag wel minstens één van die tactieken toe. Hij had zelf ook een bepaalde stijl ontwikkeld van hoe hij moest jagen en vechten en dat maakte van hem een sterke Rogue. Het hielp ook wel dat hij wat ouder was en dat hij daardoor wat meer ervaring had dan de meeste Rogue’s. Tegenwoordig zag hij vooral veel jonge Rogue’s rondlopen. De kater keek op toen hij de naam van de Apprentice hoorde en glimlachte. ‘Dat is een leuke naam,’ sprak hij tegen de kater. Hij zou het dier dat verwerkt was in de naam van de kater liever niet tegenkomen, maar de kater zou vast wel een karaktereigenschap hebben die aan het dier toebehoorde. Misschien bekeek de kater zijn prooi ook stilletjes voor hij toesloeg. Of misschien zou hij dat nog gaan doen, want nu was hij natuurlijk nog niet zo sterk en vaardig. ‘Mijn naam is Slash,’ sprak hij. ‘En die naam klinkt gevaarlijker dan zou moeten.’ Meestal als katten zijn naam hoorden dan dachten ze dat hij van de BloodClan afkomstig was. ‘Veel katten denken altijd al het ergste als ze alleen al mijn naam horen, maar eigenlijk ben ik best vriendelijk voor een Rogue. Als de anderen dat natuurlijk ook zijn.’ Hij gaf de kater een knipoogje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlpaw
StarClan
What is this place? KOapfBY
Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Owlpaw
BerichtOnderwerp: Re: What is this place?   What is this place? Icon_minitimedi 14 jun 2016 - 20:34

'Dat is een leuke naam,' sprak de kater toen Owl zijn naam had gezegd. Owl glimlachte naar de oudere kater. Zelf vond hij zijn naam ook wel cool. 'Mijn naam is Slash,' antwoordde Slash toen Owl vroeg wat zijn naam was. 'En die naam klinkt gevaarlijker dan zou moeten,' zei Slash. Owl keek hem niet begrijpend aan. 'O, ik vind van niet hoor. Ik vind het een coole naam!' zei hij enthousiast. En dat vond hij ook. Slash, ja, dat was best wel een coole naam. 'Veel katten denken altijd al het ergste als ze alleen al mijn naam horen, maar eigenlijk ben ik best vriendelijk voor een Rogue. Als de anderen dat natuurlijk ook zijn,' zei de kater met een knipoog. Owl lachte naar hem. 'Nou, ik vind het alsnog een coole naam!' herhaalde hij maar.


Chestnutkit ~ Shadefeather ~ Owlpaw
What is this place? QS5iajG
Terug naar boven Ga naar beneden
Slash
Member
What is this place? DPKsfdL
Freedje
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Slash
BerichtOnderwerp: Re: What is this place?   What is this place? Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 21:03

Slash glimlachte opgewekt toen de kater zei dat het een coole naam was. Het was een typische uitspraak voor de Apprentice’s. Hij had het vroeger ook vaak gebruikt, maar hij werd steeds ouder en vond dat het woordje ‘cool’ nu niet echt meer aannemelijk klonk uit zijn bek. Hij deed, in tegenstelling tot sommige katten, zijn uiterste best om zich te gedragen naar zijn leeftijd. Er waren soms periodes dat hij zich vrij oud voelde omdat hij, als hij er bij stil ging staan, zich moest beseffen dat hij de veertig moons al gepasseerd was. Dat wilde zeggen dat hij al ouder dan drie jaar was. Het was raar om te denken dat hij al twee jaar als Rogue leefde en het eerste jaar gespendeerd had in de ShadowClan. En dat was eigenlijk nog net geen volledig jaar geweest, want vlak voordat de leader en de Deputy een Ceremony bij een hadden geroepen was hij er al vandoor geweest. ‘Ik ben blij dat je hem ‘cool’ vindt,’ zei hij en hij grijnsde even toen hij het woordje ‘cool’ wat overdreven uitsprak. Nee, het klonk echt niet meer uit zijn bek, maar voor de Apprentice had hij gerust een uitzondering willen maken. Hij voelde een vlaag van teleurstelling door zich heen gaan toen hij de sterke visgeur van RiverClan al rook. De kater was dan ook weer niet zo ver over de grens gegaan. Slash vond het jammer, want hij vond Owlpaw een aangename kater in omgang. Toch wilde hij de Apprentice eens testen en besloot te zwijgen over de Clangrens. Hij ging plots stilstaan en keek naar de kater. ‘Ga eens zitten en open je bekje,’ sprak hij. ‘Wat ruik je? En in welke richting ruik je het?’ Hij keek de kater aandachtig aan, zich afvragend of de reukzin van de kater al zodanig ontwikkeld was dat hij de visachtige geur vanaf hier kon ruiken én kon bepalen waar het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlpaw
StarClan
What is this place? KOapfBY
Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Owlpaw
BerichtOnderwerp: Re: What is this place?   What is this place? Icon_minitimema 27 jun 2016 - 14:53

'Ik ben blij dat je hem 'cool' vindt,' zei Slash. Owl keek hem enthousiast aan. Hij merkte niet dat Slash nadruk had gegeven op het woordje cool. 'Maar hij is ook echt cool!' mauwde hij enthousiast. Plots stond de kater naast hem stil en Owlpaw keek hem niet begrijpend aan. 'Ga een zitten en open je bekje,' sprak Slash. Hij ging gehoorzaam zitten en opende zijn bekje. 'Wat ruik je? En in welke richting ruik je het?' vroeg de oudere kater. Owl begreep het niet helemaal maar deed toch wat hem gevraagd was. De zwart-witte kater sloot zijn ogen om zich beter te kunnen concentreren. Hij rook... vis! Hij opende zijn ogen en keek de kater enthousiast aan. 'Ik ruik vis!' miauwde hij. Hij rook nog wel meer dingen, maar vis sprong er wel uit. Hij sloot zijn ogen weer en concentreerde zich op de richting van de geur. Hij stak zijn neusje in de lucht en draaide het verschillende richtingen op om te bepalen waar de geur vandaan kwam. Maar dat kon hij nog niet echt goed ruiken. Toch dacht hij dat het een bepaalde richting in was en opende weer zijn ogen. Hij keek de richting op waar hij dacht dat het vandaan kwam. Het was iets naast de richting van de grens, maar alsnog zat hij er wel in de buurt, een beetje. 'Eh, die kant op,' sprak hij iets meer twijfeliger dan de eerste keer. Hier was hij ook niet zo zeker van. Hij wees met zijn neusje naar de richting.


Chestnutkit ~ Shadefeather ~ Owlpaw
What is this place? QS5iajG
Terug naar boven Ga naar beneden
Slash
Member
What is this place? DPKsfdL
Freedje
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Slash
BerichtOnderwerp: Re: What is this place?   What is this place? Icon_minitimedi 5 jul 2016 - 20:00

Slash kon een glimlach maar moeilijk onderdrukken toen hij dacht aan het feit dat de RiverClanner zijn woorden had herhaald als het ging over dat hij Slash schijnbaar een ‘coole’ naam vond. Slash had er zelf niet echt bij nagedacht toen hij de naam koos, behalve dan toen hij zich besefte dat het misschien een beetje BloodClan-achtig over zou komen als hij zich voor zou stellen aan anderen. Het was dan ook niet totaal zijn bedoeling geweest om zijn naam over te laten komen alsof hij een eersteklas moordenaar was. Toch hadden veel wel wat van hem verwacht toen ze zijn territory binnen probeerden te dringen en was hij in het begin dan ook vrij spottend benaderd toen bleek dat ze tegen een kleine Warrior moesten vechten. Nu was Slash erg groot en toonden zijn vele littekens al aan dat hoe veel gevechten hij gewonnen had. De kater ging naast de RiverClanner zitten toen deze zich begon te concentreren op de geur en hij knikte goedkeurend toen hij de opmerking van de kater hoorde. Hij gaf ook een goedkeurende zwaai met zijn staart toen de kater bijna in de juiste richting begon te zoeken. Het was niet slecht voor een Apprentice die nog maar net de zes moons was gepasseerd. ‘Prima,’ complimenteerde de Rogue de RiverClanner. ‘Je moet niet twijfelachtig zijn. Je doet het heel goed.’ De kater gaf een knikje ten teken dat ze op konden staan en dat ze in de richting moesten gaan lopen die de RiverClanner had aangegeven. Zodra ze zich dichter bij RiverClan territory zouden bevinden zou de jonge Apprentice wel op de juiste manier en de juiste tijd van koers veranderen, maar voor nu was hij heel goed bezig. ‘Je weet toch wat die visachtige geur betekent, hè?’ vroeg hij aan de kater.
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlpaw
StarClan
What is this place? KOapfBY
Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Owlpaw
BerichtOnderwerp: Re: What is this place?   What is this place? Icon_minitimedo 7 jul 2016 - 15:49

'Prima,' complimenteerde Slash hem. Een trots gevoel kwam in zijn borst. Hij hield niet van opscheppen en zou dit dan ook nooit doen. Maar het gevoel dat hij krijgt als iemand vind dat hij het goed doet vind hij wel fijn. 'Je moet niet twijfelachtig zijn. Je doe the heel goed,' zei de oudere kater. Owlpaw knikte en glimlachte. Owl stond op toen Slash een teken gaf. 'Je weet toch wat die visachtige geur betekent, hè?' vroeg Slash. 'Eh, dan is er vis?' antwoordde Owl.

- kort ;o


Chestnutkit ~ Shadefeather ~ Owlpaw
What is this place? QS5iajG
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What is this place?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: