We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 mei 2016 - 15:54
Waspsting schreef:
maakt voor mij niks uit freedje c:
ik ga stuk, kijk wasp haar mini av xD
Whut???
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 mei 2016 - 16:01
#Tinykit: Ze bedoelt het plaatje als je met haar muis over haar profiel schuift. Dan verschijnt er zo'n klein plaatje in het ronde gedeelte van het profiel :3
En bedankt! Ik heb nog gereageerd met Rapidpaw. Hoop dat het niet de laatste keer is. Ga het RPG'en echt wel missen
Stallionheart
Member
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 mei 2016 - 16:09
Ik zie allemaal grote avatar's, die van mij lijkt nu opeens heel klein x)
Ava & Sig by El4a
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on