Boring....



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Boring....

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Chestnutkit.
Member
Boring.... WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Boring....   Boring.... Icon_minitimema 16 mei 2016 - 15:57

Verveeld lag Chestnutkit voor de nursery. Ze had niets te doen. Verveeld keek ze het kamp rond. Ze zag Apprentices schijngevechten doen. Sommige gingen met hun mentor naar het territorium om een training te doen. Een beetje jaloers keek Chestnut het aan. Ze wilde ook al zo oud zijn! Ze wilde ook al een mentor! En ze wilde nu al goed kunnen jagen en vechten. En ze wilde nu al het territorium kennen. Weten hoe het is. Ze was al een keer bijna het kamp uitgeglipt maar werd tegen gehouden. Misschien moest ze het nog een keer proberen? Ze was nu al ouder. Ze zou haarzelf beter kunnen verdedigen. Maar ze werd waarschijnlijk nog een keer tegengehouden. Het was ook midden op de dag, iedereen zou haar zien. Of was dat misschien juist handig? Als het zo druk was, misschien zal niemand opletten... En dan kon ze ongemerkt het territorium in sluipen. Net doen alsof het moet... Ze was niet groot. Ze was nooit groot geweest. Aan haar grote zou je niet kunnen zien dat ze 4,5 Moons was. Misschien zouden sommige katten denken dat ze nog steeds 2,5 Moons was... En misschien zou dat juist weer opvallen.. Als ze nou wat groter was... Teleurgesteld zette de tabby kitten die gedachte uit haar hoofd. Het zou nooit lukken totdat ze Apprentice was...


Open voor iedereen en alles! ^^


Boring.... IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningmoon
Member
[img][/img]
juno
315
Actief
Boop!

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lightningmoon
BerichtOnderwerp: Re: Boring....   Boring.... Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 20:37

De witte poes kroop door de doorntunnel heen en legde 2 muisjes bij de prooistapel. Na het jagen wou ze weer het bos in om haar klimmen aan te scherpen. Maar eerst wat eten. 1 muisje pakte ze terug en ze zocht een plek om te zitten. Haar gele ogen vielen al snel op een kit. "Wat zit jij hier alleen!" zei ze tegen de kit. ze nam een hapje van de muis en schoof het door naar de kitten. "Sorry, ik vergeet altijd namen... Wat was de jouwe ook alweer?" Namen waren nooit haar sterkste punt geweest en dat zal het ook nooit worden.


Boring.... Giphy
[center]
Lightningmoon heeft nu de bijnaam Twinkle omdat ze geheugenverliesheeft xoxo
::
.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Boring.... WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Boring....   Boring.... Icon_minitimewo 18 mei 2016 - 18:01

'Wat zit jij hier alleen!' Zei iemand. Chestnut hief haar kopje op en zag een witte poes. Ze glimlachte zwakjes. De poes nam een hapje van haar muis en schoof het door naar haar. Chestnut ging wat rechter op zitten en nam ook een klein hapje. Ze vond de smaak van muis inmiddels maar al te lekker. Vroeger vond ze er niet veel aan, maar nu was ze eraan gewend en begon ze het echt lekker te vinden. Ze schoof de muis weer terug naar de poes. Het was haar prooi en ze vond dat zei het meeste mocht. Zelf had ze ook niet zo heel erg honger. Je kreeg niet snel honger van stil zitten. 'Sorry, ik vergeet altijd namen... Wat was de jouwe ook alweer?' Vroeg de poes toen. 'Chestnutkit,' antwoordde de tabby. Ze kende de naam van de witte poes ook niet dus vroeg ze daar ook maar naar. 'En uw naam?' Vroeg ze beleefd.


Boring.... IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningmoon
Member
[img][/img]
juno
315
Actief
Boop!

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lightningmoon
BerichtOnderwerp: Re: Boring....   Boring.... Icon_minitimedo 19 mei 2016 - 11:09

De muis werd weer terug geschoven. "Chestnutkit," ze de tabby kitten. "En uw naam?" vervolgde ze. "Je mag wel je zeggen hoor," glimlachde ze. "En waar heb jij je mooie naam aan verdiend?" De laatste hapjes muis verdwenen in haar mond. Later wou lightning ook kittens, nu was ze nog net iets te jong, ze was net minder dan een maand warrior. Ze zou gewoon te veel ervaring missen! Ervaring die ze niet mocht missen om een goede warrior te worden. Af en toe een praatje maken met een kit is genoeg... Voor nu tenminste. Ze probeerde met haar tong een stukje muis uit haar snorharen te plukken, iets wat niet lukte dus ze gaf op.


Boring.... Giphy
[center]
Lightningmoon heeft nu de bijnaam Twinkle omdat ze geheugenverliesheeft xoxo
::
.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Boring.... WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Boring....   Boring.... Icon_minitimedo 19 mei 2016 - 19:54

'Je mag wel je zeggen hoor,' glimlachte de witte poes. Chestnut glimlachte terug. 'En waar heb jij je mooie naam aan verdiend?' Vroeg de poes. Chestnutkit keek eerst naar haar vacht en keek toen weer naar de poes. 'Omdat mijn vacht een kastanje kleur heeft!' zei ze vrolijk. 'Denk ik,' voegde ze eraan toe. Ze keek de poes weer aan met een speelse blik in haar kastanje ogen. Ze realiseerde zich dat de poes haar naam nog niet gezegd had. 'Maar, wat is uw, ik bedoel je, naam dan?' Vroeg ze onschuldig.


Boring.... IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningmoon
Member
[img][/img]
juno
315
Actief
Boop!

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lightningmoon
BerichtOnderwerp: Re: Boring....   Boring.... Icon_minitimevr 20 mei 2016 - 13:53

De kitten vertelde dat ze haar naam had verdient aan haar vacht kleur, tenminste... Dat dacht ze."ik heet Lightningmoon." Oeps.. ze was vergeten haar naam te zeggen. Waarom was ze zo slecht in sociaal zijn!? "Ik ga er ook maar vanuit dat ik Lightningmoon heet vanwege mijn vacht" dat leek de witte poes het meest logisch. Het zou ook door haar felle ogen kunnen komen maar ze zag niet in Wat geel te maken heeft met bliksem.


Boring.... Giphy
[center]
Lightningmoon heeft nu de bijnaam Twinkle omdat ze geheugenverliesheeft xoxo
::
.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Boring.... WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Boring....   Boring.... Icon_minitimeza 21 mei 2016 - 13:26

'ik heet Lightningmoon.' antwoordde ze op haar vraag. Chestnut knikte even. 'Ik ga er ook maar vanuit dat ik Lightningmoon heet vanwege mijn vacht' 'Ja, dat kan,' gaf Chestnut toe.
Wat moest ze verder nog vragen? Ze wist het eigenlijk niet. En trouwens, Lightningmoon was naar haar toegegaan. Dus wat moest zij weten om te vragen? Niets toch? Nieuwsgierig en met een vragende blik keek ze naar de witte poes. Wilde ze nog wat vragen? Wat doen?

- Sorry heel kort..


Boring.... IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningmoon
Member
[img][/img]
juno
315
Actief
Boop!

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lightningmoon
BerichtOnderwerp: Re: Boring....   Boring.... Icon_minitimeza 21 mei 2016 - 22:31

'ja, dat kan' zei de kitten. Lightningmoon vond het gesprek ongemakkelijk worden. Alles wat er gezegd kon worden, was al gezegd en iets anders doen kon ook niet aangezien de poes zometeen op patrouille moest. "Sssss" klonk het uit de mond van de poes, alsof ze een slang nadeed. Ze liep achteruit, richting de warriors den. Waarom was ze zo random/apart in dit soort situaties?

-topic uit. sssss sorry ik wist niks meer xD


Boring.... Giphy
[center]
Lightningmoon heeft nu de bijnaam Twinkle omdat ze geheugenverliesheeft xoxo
::
.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Boring.... WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Boring....   Boring.... Icon_minitimezo 22 mei 2016 - 13:06

Chestnutkit wachtte totdat de poes wat zou gaan zeggen. Sssss,' was het enige wat Lightningmoon zei. Of zei, het was meer een geluid. Daarna liep ze achteruit, richting de Warriors Den. Verbaasd keek Chestnut haar na. Wat was ze nou aan het doen? Opeens ging ze weg... 'Wat...' verder kwam ze niet. De witte poes was al verdwenen. Nog steeds verbaasd keek ze weer rechtuit. 'Dat was raar,' mompelde ze in zichzelf.
Daarna ging ze weer gemakkelijk liggen. Dan maar weer verder niets doen...

- Topics gesloten dan maar? xD


Boring.... IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Boring....
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: