How lucky we are {Firedance}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 How lucky we are {Firedance}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mistgaze
Elder
How lucky we are {Firedance} 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: How lucky we are {Firedance}   How lucky we are {Firedance} Icon_minitimezo 22 mei 2016 - 23:10


Het was een warme namiddag, de avond zo zou invallen en het zou langzaam af gaan koelen. Maar voor nu was het nog lekker buiten. Mistpaw zat nog in dubio buiten, net voor de medicine cat den. Haar ogen waren half gesloten. Ze twijfelde, of ze haar geheim zou vertellen aan haar zus Firedance. Ze wist nu wel zeker dat ze heel veel hield van de grote medicine cat kater uit Shadowclan, maar ze had het nog niet durven vertellen aan iemand. Omdat het verboden was. Ze mocht geen gevoelens hebben voor een ander, maar toch kon ze het niet helpen.

Mistpaw zag haar zus iets verderop lopen. Snel liep ze naar haar toe en tikte haar zachtjes aan met haar staart. "Ben je druk?" begon ze zachtjes. "Zou je me anders zometeen bij Tallpines willen ontmoeten? Ik wil graag even praten met je." een klein nerveus glimlachje kwam van haar snoet af voordat ze zich weer omdraaide en richting de uitgang van het kamp dartelde. Zo had ze nog even de tijd om haar kop te legen voordat Firedance er zou zijn. Normaal zou ze dit soort dingen met Brightspots overleggen, maar sinds de dood van haar moeder kon ze niet meer zo makkelijk met haar praten en een reis naar de Moonstone voor één vraag zou ook niet een goed plan zijn. Toen ze eenmaal onder een boom in een van de laatste streepjes zon zat die tussen die bomen doorviel voelde ze de paniek pas een beetje door komen. Wat als Firedance het afkeurde? Het niet goed vond en haar hiervoor zou haten. In principe had ze de Warrior Code niet verbroken. Er was niets gebeurd tussen haar en Acefray, maar het feit dat ze gevoelens voor hem had voelde al als verraad jegens de medicine weg die ze had gekozen. Maar ze kon er niets aan doen, ze was verliefd.

& Firedance


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
How lucky we are {Firedance} Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: How lucky we are {Firedance}   How lucky we are {Firedance} Icon_minitimema 23 mei 2016 - 2:54

What do we say to the god of death? Not today.
De jonge warrior keek op toen ze aangetikt werd door een staart. Haar gelaatsuitdrukking verzachtte iets toen ze Mistpaw herkende. Firedance schudde haar kop toen haar zus vroeg of ze het druk had. Haar uitdrukking werd iets serieuzer toen ze werd gevraagd of ze bij Tallpines wilde komen praten. De laatste keer dat ze buiten het kamp hadden gepraat was het omdat Mistpaw bang was geweest dat Claw haar iets aan zou doen vanwege het feit dat ze naar de medicine cat gathering was gegaan. De ernst van dat gesprek was blijven hangen, zeker bij het zien van het zenuwachtige glimlachje van de medicine cat apprentice. "Is goed. Ik zie je daar," zei ze nog voor de poes van haar weg trippelde.

Ze was nerveus. Nerveus omdat ze niet wist wat het precies was dat Mistpaw haar wilde vertellen. Bang dat het iets even serieus was als de vorige keer en dat het misschien gevolgen had voor hun familie. Misschien ging het wel om Whifflepaw? Ze had geen idee. Met snelle passen trippelde ze dan ook naar haar zus toe toen deze binnen haar blikveld verscheen bij Tallpines. Er was niemand hier, de perfecte omstandigheid voor een gesprek tussen hen twee. Firedance probeerde zo gemeend mogelijk te glimlachen, maar ze had zo het idee dat ook haar lach wat nerveus overkwam. "Wat wilde je me vertellen?" besloot ze maar gelijk te vragen. Beter direct dan er lang omheen draaien.
F I R E D A N C E


How lucky we are {Firedance} RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
How lucky we are {Firedance} 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: How lucky we are {Firedance}   How lucky we are {Firedance} Icon_minitimema 23 mei 2016 - 11:24


Mistpaw zag in de verte Firedance al aankomen. Haar keel leek zich even dicht te knijpen door het nerveuze gevoel wat zich door haar lichaam verspreidde. Maar ze moest het doen, ze kon nu toch geen kant meer op. Als ze Firedance vertelde dat het maar een geintje was zou ze haar waarschijnlijk voor haar kop timmeren omdat ze haar tijd had verknoeid. "Wat wilde je me vertellen?" haar zus kwam meteen ter zake toen ze bij haar was. Maar toch zag Mistpaw dat ook zei een tikkeltje nerveus oogde. Oh jee, had zij haar ook wat te vertellen? "Niet boos worden op me alsjeblieft, ik kon er niks aan doen!" begon ze eerst. "Nou.. ja, ik weet eigenlijk niet hoe ik het moet vertellen. Ik.. eh.. ja. Heb je ooit gehad dat je van iemand houd? En dan niet als gewoon een vriend of een zus of broer of zo maar gewoon iemand waar je echt van houd? Dat je echt heel erg verlegen en giechelig wordt en ook een beetje misselijk soms maar... dat je elk moment dat je ze ziet denkt van 'ja!' met deze kat wil ik mijn leven spenderen?" het verhaal was wat langer geworden dan ze had gewild, ze was zo nerveus. "Want ik denk.. dat ik dat heb gevonden." zei ze toen snel, haar ogen schoten meteen naar de grond. Haar blauwe ogen keken weer naar Firedance, het kostte zoveel moeite om de volgende zin eruit te moeten drukken. "Ik denk dat ik verliefd ben op Acefray."


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
How lucky we are {Firedance} Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: How lucky we are {Firedance}   How lucky we are {Firedance} Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 21:26

What do we say to the god of death? Not today.
Haar uitleg begon met 'niet boos worden, ik kon er niets aan doen'. Dit maakte haar nog nerveuzer voor wat er komen ging. De vorige keer dat Mistpaw iets had gedaan wat niet had gemogen had dat haar een oog gekost. Ze vroeg zich af wat er zo erg kon zijn dat ze boos zou worden op Mist, want ze had altijd met haar kunnen opschieten. Firedance kon het zich niet voorstellen dat ze zo naar haar zus zou kunnen zijn als naar hun jongere zusje Whifflepaw bijvoorbeeld. Ze bleef echter stil, aangezien het duidelijk werd dat de medicine cat apprentice haar verhaal ging doen. De rode kattin dacht na bij de eerste vraag die haar kant op kwam. Hield ze van iemand? Ja natuurlijk, een van de katten waarvan ze hield zat momenteel voor haar. Echter werden die gevoelens ongeldig verklaard in de volgende zin. Niet als vriend of familie. Iemand waarmee ze haar leven zou willen delen. Had ze dat? Ze kon zich niet herinneren dat ze zich ooit zo gevoeld had als dat Mistpaw net had omschreven. Maar haar zus wel. Het kwartje begon te vallen. Ze hield van iemand op de manier waarop je van een partner zou houden en als medicine cat was dat verboden. Als klap op de vuurpijl kwam er achteraan dat het Acefray was voor wie ze dat voelde. De ShadowClan medicine cat, een dubbele breuk in de warrior code mocht het verder gaan dan enkel gevoel en toch kon ze het niet over haar hart verkrijgen om kwaad te worden. Wel bleef het even stil, omdat ze niet wist welke woorden ze moest gebruiken. "Weet hij dat?" vroeg ze voorzichtig. Zij zou er niet mee naar Silverstar gaan, maar dat betekende niet dat een ander dat niet bij zijn Clanleider kon doen. Het laatste wat ze wilde was meer drama voor haar familie. Ze hadden al genoeg te verduren gekregen en ze was al genoeg verloren.
F I R E D A N C E


How lucky we are {Firedance} RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
How lucky we are {Firedance} 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: How lucky we are {Firedance}   How lucky we are {Firedance} Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 22:24


Mistpaw had haar verhaal gedaan en wachtte in stilte af het vonnis van haar zus af. Het was aan de andere kant ook even stil, om het te laten bezinken waarschijnlijk. "Weet hij dat?" was de eerste vraag die Fire stelde aan haar. "Nog.. niet? Ik wou het hem laatst vertellen maar ik durfde niet. Ik vind dat hij het misschien moet weten." zei ze toen tegen Firedance. Mistpaw keek eventjes naar haar tenen. Tja.. wat moest ze nu? Het hoge woord was eruit. "Heb jij dat nooit gehad dan?" vroeg ze toen aan haar. Die avond, toen ze warrior was geworden, toen zat Zealspark bij haar. "Heb jij dat niet met Zealspark?" vroeg ze toen meteen. Oepsie.


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
How lucky we are {Firedance} Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: How lucky we are {Firedance}   How lucky we are {Firedance} Icon_minitimewo 25 mei 2016 - 3:13

What do we say to the god of death? Not today.
Mistpaw vertelde dat hij het nog niet wist, maar dat ze het hem wel wilde vertellen. De rode kattin wist niet zo goed of dat een verstandige keuze zou zijn. Haar zus kende Acefray vast veel beter dan haar, maar wanneer hij het door zou vertellen of erop in zou gaan zou Mistpaw zeker in de problemen komen. "Ik weet het niet," mompelde ze nadenkend. Hun moeder had hen wel geleerd hun hart te volgen, maar dit lag toch wat moeilijker dan dat. De medicine cat apprentice vroeg haar of zij dat niet ooit gehad had. Firedance knipperde wat nadenkend met haar ogen en staarde schaapachtig voor zich uit toen Mist haar vroeg of zij dat niet had bij Zealspark. "Zealspark?" zei ze en snoof geamuseerd, "Ik heb nooit het idee gehad dat ik mijn leven met iemand wilde spenderen. Hij is een goede vriend en ik kijk nog altijd tegen hem op, maar ik denk niet dat je dat kan vergelijken met wat jij voelt, of wat onze moeder bijvoorbeeld voor onze vader voelde," ging ze verder. Ja, misschien helemaal aan het begin, maar als ze nu zoiets sterks zou voelen voor iemand, dan zou dat toch wel duidelijk zijn?
F I R E D A N C E


How lucky we are {Firedance} RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
How lucky we are {Firedance} 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: How lucky we are {Firedance}   How lucky we are {Firedance} Icon_minitimewo 25 mei 2016 - 13:38

Oeps, ze had een gevoelige snaar geraakt bij Fire. Zealspark was geen goed gespreksonderwerp. Firedance vertelde dat ze zoiets nooit gevoeld had, dat ze nooit had gevoeld dat ze echt met iemand oud zou willen worden. Mistpaw vond het een beetje gek, maar kon het ook begrijpen. "Zou je later helemaal alleen oud willen worden dan? Natuurlijk heb je mij altijd nog maar... zou je nooit kittens willen? Iets van jezelf? Je eigen kittens.." Mistpaw had er vaak over na gedacht. Qua liefdesleven hadden Firedance en Mistpaw beter om kunnen ruilen. Al zou ze dan nog steeds niet met Acefray kunnen zijn. Mistpaw dacht eventjes na. "We hadden beter kunnen ruilen van liefdesleven, haha.." lachtte Mistpaw wat vaagjes. De realisatie dat ze nooit met Acefay samen kon zijn sloeg nu even in als een bom. Ze had zichzelf continue gek gemaakt het ideeën dat het misschien op een manier zou werken, dat Starclan haar wel zou vergeven voor haar egoïsme. Maar ze wist zelf ook wel dat ze dat nooit zouden doen.


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
How lucky we are {Firedance} Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: How lucky we are {Firedance}   How lucky we are {Firedance} Icon_minitimewo 25 mei 2016 - 20:41

What do we say to the god of death? Not today.
Firedance fronste ietwat bij de woorden van haar zus. Of ze alleen oud wilde worden en of ze dan geen kittens van haar zelf wilde? "We zijn nog jong. Er is nog genoeg tijd voor partners en kittens," merkte ze op, haar stem ietwat geïrriteerd. Waarom moest dat zonodig allemaal snel? Pas daarna had ze door dat dat natuurlijk niet voor Mistpaw gold. De medicine cat apprentice zei dat ze beter hadden kunnen wisselen van liefdesleven. "Tante worden is niet uitgesloten. Ik weet zeker dat de medicine cat vaak een bezoek mag brengen." Haar zus zou nooit zelf moeder mogen worden, maar stel dat zij ooit zo ver zou zijn om aan een eigen nest te beginnen, dan had ze iemand die op haar kittens kon letten wanneer het haar zelf te veel werd in de nursery. Als ze er nu over nadacht leek Mistpaw haar ook een veel betere moeder dan zij zelf. Als ze al niet eens haar eigen zusje op het goede pad wist te houden, hoe zou ze dan ooit een nest kittens moeten opvoeden.
F I R E D A N C E


How lucky we are {Firedance} RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
How lucky we are {Firedance} 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: How lucky we are {Firedance}   How lucky we are {Firedance} Icon_minitimewo 25 mei 2016 - 21:26

Ze merkte dat Firedance geïrriteerd was door haar vragen. Er was nog genoeg tijd voor kittens en partners. "Voor jou wel.." mompelde de poes snel terug. Ze was wel een beetje jaloers hoor. Een klein glimlachje kwam rond haar snoet toen Fire vertelde dat tante worden niet uitgesloten was. Gelukkig maar. "We moeten eerst Whifflepaw maar is terug Thunderclan in zien te trekken. Die staat al met een poot in Bloodclan. Ik zie mam steeds vaker rond Whiffle zweven, ze weet dat het foute boel is." klonk haar stem, nu iets meer bezorgd. Haar kleine zusje had alleen maar Claw als leider gekend en vond het nu maar raar dat Silverstar er opeens was. Mistpaw kon het snappen, maar Whiffle moest wel een keuze gaan maken als het op loyaliteit aan kwam. Helaas voor hun twee was de kleine apprentice pittig koppig.


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
How lucky we are {Firedance} Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: How lucky we are {Firedance}   How lucky we are {Firedance} Icon_minitimeza 28 mei 2016 - 20:11

What do we say to the god of death? Not today.
Haar zus merkte op dat dat wel voor haar gold. De rode kattin hield zichzelf in om niet te zeggen dat het een keuze was die Mist bewust zelf had gemaakt. Haar gezicht betrok wat toen Mistpaw over Whifflepaw begon. Ze wist zelf ook wel dat het mis was en dat hun moeder zich blijkbaar zorgen maakte was geen verassing. Hun jongere zusje leek compleet gehersenspoeld door de BloodClan leider en hoe meer Firedance probeerde zijn ware aard te laten zien, hoe verder ze Whiffle van zich af leek te duwen. "Ik weet het, maar alles wat ik probeer werkt averechts. Ik kom er niet meer tussen. Het enige wat ik kan doen is als fysieke barrière fungeren wanneer het zover komt," merkte ze op. Als ze dan op tijd was. Ze kon niet elke dag achter haar zusje aan lopen om te zien of deze iets stoms zou doen. Bovendien zou dat Whiffle enkel meer richting BloodClan sturen. Ze werd er moedeloos van dat niets scheen te werken.
F I R E D A N C E


How lucky we are {Firedance} RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
How lucky we are {Firedance}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Tallpines-
Ga naar: