So... do you like bread? [SHARK]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 So... do you like bread? [SHARK]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Alex
Member
So... do you like bread? [SHARK] DPKsfdL
Jacqueline
104
Actief
she's a gorgeous mess of chaos, and you can see it in her eyes.

CAT'S PROFILE
Age: eight moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Alex
BerichtOnderwerp: So... do you like bread? [SHARK]   So... do you like bread? [SHARK] Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 22:00

De tabby poes had de ongezonde gewoonte gekregen om niet te slapen in de nacht. Oké, het was rustgevend om naar de sterren te kijken, maar haar slaapje had ze ook nodig. Ze kon anders niet een hele dag chagrijnige Shark en enthousiaste Nyra aan. Alex gromde geïrriteerd toen de slaap weer niet kwam en stond op en stampte naar buiten, niet echt oplettend of ze op een paar ledematen van de andere Young Ones stapte. De koele avondbries waaide recht in de snoet van de poes en ze zuchtte. 'Great, mijn vacht weer eens door de war.' Zei ze iets luider dan haar bedoeling. Er klonk wat nijdig gesis uit het donker, niet dat Alex dat iets boeide. Ze had als enige respect voor Zira, Claw haar ouders en... Shark. Haar - permanent on his man period - mentor. Ze voelde altijd vlinders opkomen maar ook altijd flinke neigingen om haar avondeten over hem heen te spugen.
'Hij is zo'n kat die butthurt is om het eerste beste commentaar , waarom zou ik hem leuk horen te vinden?!' Siste Alex, zonder door te hebben dat ze dat hardop zei.


- First post Shark, let the awkwardness begin


So... do you like bread? [SHARK] Fvbgug
you really have to learn not to trust a fox
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
So... do you like bread? [SHARK] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: So... do you like bread? [SHARK]   So... do you like bread? [SHARK] Icon_minitimedi 24 mei 2016 - 22:44

Een zeer norse blik was te zien bij Shark terwijl hij het Twolegnest achter zich liet. De angstgeur was nog duidelijk te ruiken en ondanks dat Shark lichtelijk triomf voelde, was hij vrij kwaad. Wat er gebeurd was? Hij was een Twolegnest gaan bezoeken om te kijken of hij eventueel informatie kon vinden over zijn broers of zussen. De kat die op het hek had gezeten had hem niet vertrouwd toen hij zich voorstelde als een Kittypet. De sterke spieren die zich onder zijn robuuste lijf voortbewogen als hij door het woud liep moesten hem verraden hebben, want op een gegeven moment klapte de kater helemaal dicht en keek met grote ogen naar hem. Toen begon Shark het pas echt te krijgen en was hij op het hek gesprongen om de kater een lesje te leren. Zijn nagels waren uitgestoken geweest en zijn tanden hadden zich niet ver van de nek van de kater bevonden, maar de kater was hem te slim af geweest. Hij was gestruikeld en op zijn gezicht gevallen, maar Shark had zich net wat te goed gevoeld om achter de kater aan te gaan en het Twolegnest op stelten te zetten. Met een grom was hij van het hek gesprongen en nu liep hij dus kwaad door het woud. Het begon inmiddels nacht te worden, maar de BloodClangeur viel niet te missen en Shark opende zijn bek om de geur te verwelkomen. Ooit op één dag zou hij zijn broers en zussen vinden en dan zou hij ze vermoorden. Als hij ze zou tegenkomen in een Clan zou het des te beter zijn. Dan had hij tenminste nog wat uitdaging. Hij strompelde het kamp binnen en keek op toen hij een geluid hoorde. De geur verraadde dat het Alex was en hij rolde met zijn ogen toen hij een typische opmerking van haar hoorde komen, maar fronste toen hij de opmerking erna hoorde. Butthurted? Leuk vinden? Ha! Ze was gek. Ze was nog maar zes moons oud en ze zat nu al achter de katers aan. Toch was hij wel vrij nieuwsgierig over wie ze het had. ‘Moet ik je liefdesadvies geven?’ vroeg hij. ‘Oké, tip één. Word niet zwanger voor je minstens twaalf moons oud bent.’ Grinnikend om zijn eigen tip ging hij voor haar zitten en wachtte op antwoord. ‘Nou?’ vroeg hij ongeduldig.

OOC: Shark smooth af
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex
Member
So... do you like bread? [SHARK] DPKsfdL
Jacqueline
104
Actief
she's a gorgeous mess of chaos, and you can see it in her eyes.

CAT'S PROFILE
Age: eight moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Alex
BerichtOnderwerp: Re: So... do you like bread? [SHARK]   So... do you like bread? [SHARK] Icon_minitimewo 25 mei 2016 - 17:10

Schande, nederlaag, kleinering... Weet je wat ze allemaal met elkaar te maken hebben? Ze zijn allemaal een synoniem van vernedering. Alex haar ogen puilden uit toen ze opeens de stem van haar mentor hoorde. Net degene die ze totaal niet wilde tegenkomen! De tabby rilde met haar hele lichaam toen ze besefte waar Shark het over had. "We gaan niet dat praatje hebben!" Siste ze geschrokken met overeind staande vacht en sloeg haar poot zachtjes richting hem met ingetrokken nagels. "Dat zouden Brat en Ripa mij moeten vertellen! Niet jij, de kat die altijd chagrijnig lijkt!" Ouch, stel dat Shark nu boos zou worden op haar? De tabby poes haar vacht ging liggen en ze zuchtte. "Sorry." Mompelde ze. Jeez, Alex had echt last van stemmingswisselingen.


So... do you like bread? [SHARK] Fvbgug
you really have to learn not to trust a fox
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
So... do you like bread? [SHARK] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: So... do you like bread? [SHARK]   So... do you like bread? [SHARK] Icon_minitimedo 2 jun 2016 - 17:29

Shark trok lichtelijk geamuseerd met zijn oortjes toen hij zag hoe beschaamd Alex wel niet was. Het maakte het vooral leuk omdat ze normaal gezien zo arrogant als iets was. Ze liep altijd met haar kopje op een arrogante manier hoog in de lucht en haar nu zo beschaamd te zien was gewoon leuk. Het wilde niet zeggen dat als hij aangesteld was als haar mentor dat hij geen leedvermaak meer kon hebben. ‘Oh nee?’ vroeg hij arrogant. ‘Ik denk het wel. Dan had je het maar niet zo luid moeten zeggen zodat elke kat het in je nabije omgeving kon horen.’ Hij vroeg zich eigenlijk echt wel af over wie Alex het zou hebben. Zijn gedachten gingen naar Satsui en er ging even een rilling door hem heen van afschuw. Die kater was echt gestoord. Zag dingen die er schijnbaar niet waren en was immers ook nog eens niet bepaald respectvol over Zira. Nee, met die kater zag hij Alex niet gauw samen zijn. Met Chawl? Kleine kans. De kater was jonger dan haar en hij kon zich niet bepaald herinneren dat Chawl echt een chagrijn was. Welke kater raakte dan geërgerd van commentaar? Hij dacht aan alle Young One’s die hij al eens geïrriteerd had zien raken om commentaar, maar dat hadden alle katten wel en Alex dus ook. Over dat gedeelte moest ze dus niet al te veel zeuren. Zijn blik gleed naar haar en hij fronste toen hij hoorde hoe hij door haar werd gezien. Een bulderende lach volgde. ‘Dat vind ik wel een goede,’ zei hij geamuseerd, maar zijn blik ging direct naar kil. ‘Maar houd je een beetje in, ja? Ik ben nog altijd je mentor.’ Vervolgens deed hij een stap naar haar toe zodat de afstand tussen hun korter werd en boog hij zich laag naar haar oor. ‘Dus,’ zei hij op een zachte manier. ‘Op welke kater ben je verliefd? Laten we hopen dat het een beetje een normale is want man, er lopen hier echt wel erge rond.’ Hij trok zich weer terug en keek haar afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex
Member
So... do you like bread? [SHARK] DPKsfdL
Jacqueline
104
Actief
she's a gorgeous mess of chaos, and you can see it in her eyes.

CAT'S PROFILE
Age: eight moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Alex
BerichtOnderwerp: Re: So... do you like bread? [SHARK]   So... do you like bread? [SHARK] Icon_minitimedi 7 jun 2016 - 17:37

De reactie van haar mentor maakte haar niet bepaald erg zelfverzekerder over dit onderwerp, wat verschrikkelijk vreemd is want dé enige echte Alex staat bekend om haar zelfverzekerdheid en trots. Het liefst had de tabby kattin haar nagels naar hem uitgeslagen om die geamuseerde grijns van zijn smoel weg te halen maar ze wist haarzelf net in te houden. "Ik weet heus wel met wie ik dat praatje wil gaan houden, en waar zijn kittens goed voor!" Haar snoetje vertrok van walging toen ze dacht aan die kleine balletjes vacht. Alex met kittens? Heck no. "Ze zijn onhandig, kunnen niets zelf en zijn zwak." Alex wiebelde twijfelachtig met haar oortjes toen Shark opeens in lachen uitbarsten om haar opmerking over hem. Zijn blik veranderde in een klap naar kil en hij zette een stap richting de tabby poes en boog zijn kopje. Uiteindelijk voelde Alex de warme adem van haar mentor in haar nek. Alex begon lichtjes te trillen en vernauwde haar ogen, kon die kater niet even haar ruimte appreciëren? "Op welke kater ben je verliefd? Laten we hopen dat het een beetje een normale is want man, er lopen hier echt wel erge rond." Toen er weer een redelijke afstand tussen haar en Shark was verliet een beverig zuchtje haar lippen. "G-gaat je niks aan." Haar ogen werden groot toen ze merkte dat ze stotterde. "Verdomme, waarom stotter ik!" Riep ze opeens uit. Verdorie, kan ze niet wat geloofwaardiger overkomen?


So... do you like bread? [SHARK] Fvbgug
you really have to learn not to trust a fox
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
So... do you like bread? [SHARK] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: So... do you like bread? [SHARK]   So... do you like bread? [SHARK] Icon_minitimevr 10 jun 2016 - 9:48

Shark rolde met zijn ogen toen hij de opmerking van Alex hoorde. Met wie wilde ze dat praatje dan wel hebben? Met Nyra? ‘Ik denk dat Nyra niet de beste kat is om erover te praten, lieve schat,’ zei hij sarcastisch tegen haar. Natuurlijk wist hij wel dat ze dat praatje nooit ging houden met Nyra omdat ze een hekel had aan de witte poes, maar haar een beetje pesten was altijd leuk om te doen. Bovendien kon het hem vrij weinig interesseren dat ze zich schaamde over dit onderwerp. Ze had zelf kunnen weten dat er anderen op gingen reageren als ze in de buurt waren en hij had haar zelf geleerd dat ze altijd haar bek moest openen. Niet om te praten, want dan kon ze haar bek namelijk beter houden, maar meer om de geuren in haar omgeving op te vangen. Hij was nu wel nieuwsgierig en wilde graag weten op wie ze was. ‘Die mening deel ik,’ zei hij koeltjes refererend naar de kittens. Hij wilde er ook geen, ze zouden hem alleen maar tegenhouden in zijn greep naar macht. Hij begreep dat er katten waren die wel nestjes wilden, maar dan moest hij eerste een partner hebben en dat zag hij niet zo zitten. Hij was gewend aan zijn vrijheid en wilde dat ook graag houden. Shark fronste verbaasd zijnde toen Alex stotterend antwoord gaf en vroeg zich af of het soms iemand was die hij goed kende. Dadelijk was het Nyra. Hij grijnsde bij het idee. Maar nee, dat kon niet, want ze had het over een ‘hem’ gehad en bovendien leek een relatie tussen Nyra en Alex hem nu niet direct te gebeuren. ‘Omdat de gedachte aan die kat je overduidelijk nerveus maakt,’ zei hij grijnzend. ‘Maar nu maak je me toch echt wel nieuwsgierig hoor, Alex. Je bent niet eens zeven moons oud en je bent al tot over je oren verliefd.’ Hij grijnsde en ging weer wat dichter bij haar hangen, haar persoonlijke ruimte expres verbrekend. ‘Maar je kunt gerust alles kwijt aan je mentor, hoor. Ik houd het wel voor me. Misschien help ik je zelfs.’ Hij gaf haar een knipoogje en trok zich weer terug, wachtend op antwoord. Als ze nu niet zou antwoorden zou hij haar meenemen voor een privétraining, want aan dit gedoe had hij ook vrij weinig en hij wilde bovendien resultaten zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex
Member
So... do you like bread? [SHARK] DPKsfdL
Jacqueline
104
Actief
she's a gorgeous mess of chaos, and you can see it in her eyes.

CAT'S PROFILE
Age: eight moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Alex
BerichtOnderwerp: Re: So... do you like bread? [SHARK]   So... do you like bread? [SHARK] Icon_minitimezo 12 jun 2016 - 15:18

De poes knikte met tegenzin toen Shark een opmerking maken over "het praatje" houden met Nyra. "Misschien, ze is het zo snel vergeten in al haar verdomme enthousiasme." Dat was misschien dan ook de enige reden waarom de kattin een gesprek met haar zou aanknopen, Alex kon het niet uitstaan dat Nyra zou verschrikkelijk enthousiast is en een grote bal vacht eigenlijk is. Bij de volgende uitspraak van Shark brak er een lachje door op haar snoet. Shark als een vader? Your kidding, right? "Ik zie jou ook niet zo snel als een vader voor me hoor," Alex grinnikte geamuseerd. Na de stotterpartij van Alex kwamen er een paar serieuze vragen op haar afgestormd. Shit, hij zou er wel achterkomen, helemaal als hij weer in haar persoonlijke ruimte in zou wagen. En ja hoor, alsof hij de poes haar gedachten kon raden stapte hij weer dichterbij. "Ja neem je tijd," Begon ze sarcastisch. "Ik vind het echt super fijn in mijn steeds slinkende persoonlijke ruimte." Shark eiste zowat dat Alex antwoord moest geven. "Nee," Ze zuchtte. "Ik geef je een hint; je kent hem goed." Daarna wiebelde ze ongemakkelijk met haar oortjes. Alex had haarzelf letterlijk in de val gepraat.


So... do you like bread? [SHARK] Fvbgug
you really have to learn not to trust a fox
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
So... do you like bread? [SHARK] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: So... do you like bread? [SHARK]   So... do you like bread? [SHARK] Icon_minitimedi 14 jun 2016 - 20:54

Dat Alex zichzelf stoorde aan Nyra’s enthousiasme was nu niet bepaald schokkend, maar Shark had niet verwacht dat de poes het zo snel hardop tegen hem zou zeggen. Aan de andere kant had hij het ergens wel moeten zien aankomen aangezien Alex nu niet bepaald iemand was die dingen voor zich hield. Behalve dan als ze verliefd was natuurlijk. ‘Ik ook niet,’ antwoordde hij vrij bot op haar woorden. Nee, hij zou zeker niet haar vader willen zijn. Ze was misschien een Young One die potentie had, maar het zou niet het soort kat zijn die hij als dochter wilde hebben. Zeker niet als het zo’n jong ding was dat al heel snel op andere katten viel. Hij vond de leeftijd van haar gewoon nog niet geschikt om verliefd te zijn, maar wist dat er katten waren die die mening waarschijnlijk niet deelden. Het was dan ook vrij onverwacht voor hem dat ze verliefd was, maar in elk geval wist hij dat hij er achter zou komen. Hij negeerde haar opmerking over haar kleiner wordende persoonlijke ruimte wijselijk, maar richtte zich in plaats daarvan op wat ze zei. Hij kende hem goed? De enige die hij echt goed kende was Claw. Zijn pupillen verwijdden en zijn bekje viel bijna open. Daarna barstte hij in lachen uit. ‘Je bent verliefd op Claw?’ bracht hij ongelovig uit. Hij had wel kunnen weten dat haar crush vergezocht zou zijn, maar hij had eerlijk gezegd gedacht dat ze Chawl leuk zou vinden. Natuurlijk was Chawl’s karakter niet te vergelijken met Alex’ omschrijving, maar Claw wel. Claw had qua persoonlijkheid wel vrij veel van hemzelf weg en Shark was er vrij zeker van dat de kater niet tegen commentaar kon, maar kreeg de kater ooit wel commentaar? Misschien had ze een gesprek van Zira en Claw afgeluisterd of zo. Geamuseerd zijnde keek hij haar aan. ‘Je weet toch dat dat een liefde gaat zijn die nooit beantwoord zal worden?’ vroeg hij dramatisch. ‘Maar ik zal het tegen hem zeggen. Hij zal zich erg gevleid voelen.’ Weer begon hij te lachen en gaf Alex een harde zet waarvan niet zeker was of het opzettelijk hard bedoeld was of dat het plagerig bedoeld was.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
So... do you like bread? [SHARK]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: