Can't hold me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Can't hold me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Canarypaw
Member
Can't hold me Tumblr_o7cr3fCBfv1uvcgjlo3_250
Endria
248
Actief
We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Canarypaw
BerichtOnderwerp: Can't hold me   Can't hold me Icon_minitimeza 28 mei 2016 - 16:52

Tegen de tijd dat Canarypaw haar ogen opende kwam de zon al bijna op, en de jonge apprentice verspilde geen tijd aan rustig wakker worden, maar sprong gelijk op. Zachtjes trippelde ze naar de uitgang van de den, en checkte onderweg even de zieke katten die allemaal nog lagen te slapen. Vroeg wegsluipen was een nieuwe gewoonte van haar geworden, maar Canarypaw kon zich er niet toe brengen om langer in de den te blijven dan echt nodig was. Dat was natuurlijk niets nieuws aangezien ze nooit lang stil kon zitten, maar nu wierp ze voorzichtig een blik naar het nest in de hoek. Een paar weken geleden was haar eigen moeder in dat nest bezweken aan de groenhoest, en het enige waar Canarypaw nog aan kon denken was het feit dat ze haar niet had kunnen redden. Alle katten in het kamp herinnerden haar aan het feit dat er voor ieder van hen ooit een dag zou komen waarop ze hen niet zou kunnen redden, en dat drukte zwaar op haar hart. Ze wist wel dat Acefray aan haar kon merken dat er iets mis was, en ze vroeg zich af of haar mentor zich soms net zoals haar voelde, maar eerlijk gezegd wilde ze het daar niet over hebben, en zonder te checken of de kater nog sliep stapte ze naar de uitgang van de den.

-Acefray


Can't hold me 6xvodx
Thanks Dani!
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Can't hold me 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Can't hold me   Can't hold me Icon_minitimeza 28 mei 2016 - 17:29

Acefray lag op zijn rug en met zijn mond open te slapen. Hij koesterde iedere slaap die hij kon krijgen, aangezien hij best vaak eruit geschopt werd voor nachtelijk werk. Zowel de katten uit Shadowclan als uit Starclan leken dat een geweldig moment te vinden hem wakker te maken. Daarbij had de grote kat zijn slaap hard nodig. Maar net toen hij een geweldige droom had voelde hij zichzelf wakker worden. Met een kreun rolde hij om, verwachtend een kat voor zich te zien –voornamelijk Tall die als zijn wekker diende- die hem wakker had gemaakt, maar niemand stond er. In tegendeel, hij kwam een kat te kort in zijn onderkomen. Aangezien ze maar met z’n drieën hier sliepen was het makkelijk te merken als er iemand weg was, zijn vriend hielt hem in de gaten en hij zijn apprentice. Vandaar dat hij licht mopperend omhoog kwam en naar de voorkant van de den liep. Hij wist dat de gevlekte poes het moeilijk had met de dood van haar moeder, en hij wou er voor haar zijn. Vandaar dat hij ook opsprak, de slaap nog duidelijk te horen in zijn diepe stem, bij het zicht van de weglopende kattin. “Canary, je bent me een uur uitslapen te goed” De ander moest ondertussen wel aan zijn humor zijn gewend, waarschijnlijk leed ze er nog het meeste onder van heel de clan.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Canarypaw
Member
Can't hold me Tumblr_o7cr3fCBfv1uvcgjlo3_250
Endria
248
Actief
We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Canarypaw
BerichtOnderwerp: Re: Can't hold me   Can't hold me Icon_minitimeza 28 mei 2016 - 18:01

Dezwart witte apprentice was er net van overtuigd dat ze de den weer succesvol uitgeglipt was hoorde ze de slaperige stem van Acefray achter zich. “Canary, je bent me een uur uitslapen te goed” Canarypaw slaakte een diepe zucht. Ze had had hier even een onbegrepen rebelse puber momentje, en natuurlijk werd die weer onderbroken door een flauwe onnodige grap. Ze draaide zich om, en kon in het donker nog het grote silhouet van haar mentor zien. "Je hoeft niet voor zonsopgang op te staan om me te vertellen hoe superieur ik ben." Zei ze toch met een kleine grijns. Hoewel de kater haar de eerste paar weken ontzettend op de zenuwen had gewerkt, kon ze hem nu prima verdragen. Nu was echter niet het moment. "Ga maar weer terug naar je nest oude man." Ze wist wel dat ze Ace wel een verklaring schuldig was waarom zijn apprentice de laatste tijd zo afwezig was, maar dat wilde ze het liefste zo ver mogelijk uitstellen. Als ze geluk had kwam ze hier -wat het ook was- zo snel mogelijk over heen en hoefde het helemaal niet.


Can't hold me 6xvodx
Thanks Dani!
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Can't hold me 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Can't hold me   Can't hold me Icon_minitimeza 28 mei 2016 - 18:21

Langzamer hand begon de grijze kat wat wakkerder te worden, wat nogal nodig was ook want de ander begon al weer te praten. Jammer genoeg voor de kat was Ace een pro in andere irriteren en lastig vallen. Maar om eerlijk te zijn vond hij haar geklaag niet erg, hij nam het voor lief om nog iemand te kunnen zien puberen en erbij betrokken te zijn. “Ik doe het met alle liefde ma’lady” Grinnikte hij even terug, terwijl hij naast haar ging zitten op zijn resolute manier. En tja, als hij eenmaal ging zitten was het duidelijk je aan hem vast zat. De kater was dan ook vrij duidelijk in al zijn bedoelingen. “Hé, ik ben nog maar op middelbare leeftijd, nog geen grijs haartje te zien” Hierna keek hij op dramatische wijze naar zijn pels, die zoals hij altijd al was geweest grijs was “Hmm, dan moet je het maar van me aannemen dat ik nog in de bloei van mijn leven ben” Toch werd hij na deze opmerking wat serieuzer. Met een vriendelijke blik in zijn groene ogen keek hij naar Canarypaw. “Maar deze man in de bloei van zijn leven zou toch graag willen weten wat je dwars zit” Ace was lang niet de slimste maar soms kreeg je het idee dat hij wist wat hij deed. Jammer genoeg moest de ander dat nu onder ogen komen.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Canarypaw
Member
Can't hold me Tumblr_o7cr3fCBfv1uvcgjlo3_250
Endria
248
Actief
We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Canarypaw
BerichtOnderwerp: Re: Can't hold me   Can't hold me Icon_minitimeza 28 mei 2016 - 18:57

Toen de kater ging zitten wist Canarypaw meteen dat ze niet meer van hem af kwam, en moe rolde ze haar ogen. “Hé, ik ben nog maar op middelbare leeftijd, nog geen grijs haartje te zien” Weer rolde ze haar ogen. Meestal kon ze haar mentor's humor wel waarderen, en maakte hij dit soort situaties minder ernstig, maar hier was het te vroeg voor. "Dan ben je bejaard geboren, oude man." Mompelde ze. "En jammer genoeg komt wijsheid niet met de jaren." Met tegenzin ging ze toch naast haar mentor zitten, en met een zucht liet ze hem weten dat ze nu liever buiten het kamp zou zijn om iets nuttigs te gaan doen. “Maar deze man in de bloei van zijn leven zou toch graag willen weten wat je dwars zit” De apprentice zuchtte weer, en keek haar mentor aan. Moest dit echt? "Welke man in de bloei van zijn leven? Heeft hij zich soms achter je verstopt?" Vroeg ze niet bijzonder vrolijk, maar ze wist dat ze niet zo makkelijk van Ace af zou komen. "Ik weet het niet Ace.." Ze dacht even na, niet goed wetend hoe ze het uit moest leggen. "Het is gewoon.. Na de groenhoest.. Heb jij nooit het gevoel dat je ze nooit allemaal kan redden? Dat je elke kat in het kamp ooit een keer zal falen? Ik weet wel dat iedereen een keer dood gaat, maar toch gaan ze allemaal dood omdat jij ze niet kon helpen." Ze keek haar mentor een beetje hulpeloos aan. Dit was nogal diep voor haar doen, en ze vroeg zich ook af of Ace wel eens zo ver had gedacht. Hoe kon hij zo vrolijk blijven met die kennis.


Can't hold me 6xvodx
Thanks Dani!
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Can't hold me 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Can't hold me   Can't hold me Icon_minitimeza 28 mei 2016 - 19:27

De kater keek naar zijn apprentice, die een flinke oogtraining deed door deze steeds te rollen. Canarypaw was zijn eerste echte apprentice, Lurking niet meerekende voor de korte tijd dat hij die onder zijn hoede had genomen. Deels vond hij het jammer dat hij niet meer katten mocht opleiden, maar aan de andere kant zou Canary een stuk langer moeten leren dan een normale apprentice, dus het klopte wel. “Pfff, Ik heb meer dan genoeg wijsheid jongedame, wacht maar af” De grappende toon maakte wel duidelijk dat hij wel beter wist. Ace was zich heel goed bewust dat hij niet het helderste lichtje was. “Er is genoeg plek daar” Ging hij er alsnog op in, ondanks de toon. Toch luisterde hij naar de woorden van de ander, iets waar hij ondertussen heel goed in was geworden. Langzaam knikte hij bij de verklaring, om bij blik hierna lichtelijk te grijzen. “En of ik dat ken. Weet je Canary, zou ik je eens iets vertellen? Iets dat niemand anders weet?” Hij keek even naar boven, een actie die hij vaker deed als hij naar zijn woorden zocht. “Je weet dat ik warrior was toch? Nou, in die tijd was ik ook een partner, en een aankomend vader.” Tall wist het, maar weinig andere dan dat konden zijn volgende woorden bevestigen. “Toen ik mijn nieuwe rang kreeg besloten we het geheim te houden, dat ik mijn eigen kits had, voor hun eer en de mijne. Ik was nog maar een paar manen Medicine cat toen mijn partner beviel.” Even zuchtte hij en ontmoette de blik van de gevlekte poes weer. Zijn verhaaltje had een doel, want hij wou even bewijzen dat hij ook iets persoonlijks kende en dat het oké was.“De oudste kitten stierf en hierna heb ik nog veel andere katten zien sterven. Dus ik ken het gevoel, en jammer genoeg heb ik daar nog geen plant tegen gevonden” Hij had genoeg aan zijn pels hangen, maar zelfs nu hij dit vertelde stond er in zijn groene blik die altijd heldere lichtjes. “Maar een gedachte helpt. Jij helpt katten hier, houd ze in leven. En als ze hun leven geleefd hebben, helpen ze ons weer terug.” Hierna grijnsde hij even en gaf de ander een zachte tik met zijn poot. “En wat nou dat ik geen wijsheid heb”


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Canarypaw
Member
Can't hold me Tumblr_o7cr3fCBfv1uvcgjlo3_250
Endria
248
Actief
We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Canarypaw
BerichtOnderwerp: Re: Can't hold me   Can't hold me Icon_minitimeza 28 mei 2016 - 20:42

Canarypaw luisterde stilletjes naar Ace's verhaal. Ze waardeerde het dat hij zo'n groot geheim met haar durfde te delen. Het schiep een gevoel van wederzijds respect en vertrouwen, iets wat zijn en haar vorige mentor nooit hadden gehad. Het verbaasde haar ook aangezien ze zich geen medicine cat als ouder voor kon stellen. Het was altijd al verboden geweest, maar het feit dat de kittens al waren verwekt voordat Acefray zijn huidige rang had gekregen stelde haar wel gerust. Ondanks zijn sullige gedrag respecteerde ze haar mentor, en ze zou het zich niet voor kunnen stellen dat hij Starclans regels zou breken. Ze knikte zacht. “Maar een gedachte helpt. Jij helpt katten hier, houd ze in leven. En als ze hun leven geleefd hebben, helpen ze ons weer terug.” Ja, Starclan. Het was zo makkelijk om hen te vergeten. "Ik denk dat het later ook anders zal zijn." Zei ze zacht, zich ervan bewust dat zich open en bloot in het kamp bevonden. "Dood voelt voor mij gewoon als het einde, en ik weet ook wel dat ze dan naar Starclan gaan, maar ik denk dat het vanzelfsprekender is als je er zelf bent geweest." Door de groenhoest en de aanval van Bloodclan had Innerstar het zich niet kunnen veroorloven om haar beide medicine cats naar de moonstone te laten reizen, en daarom had Canarypaw nog nooit met Starclan kunnen samendromen. Het was nogal een teleurstelling, maar haar tijd kwam nog wel. Ace tikte haar aan en grijnsde. “En wat nou dat ik geen wijsheid heb” Zei hij, maar Canarypaw duwde hem terug, iets wat niet veel effect had op de grote kater. "Geef me nog maar een jaar." Zei ze, een tikkeltje zelfingenomen. "Dan zullen we nog wel eens zien wie er de meeste wijsheid heeft."


Can't hold me 6xvodx
Thanks Dani!
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Can't hold me 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Can't hold me   Can't hold me Icon_minitimevr 3 jun 2016 - 16:45

En hoe gingen de levenslessen met Ace? Verassend goed eigenlijk. Canary had haar lot geaccepteerd en luisterde netjes. Hij liet zijn gedachtes weer met rust toen de gevlekte poes begon te spreken. Blijkbaar kon ze het zich allemaal nog niet zo goed voorstellen. Dat begreep hij maar heel goed, als apprentice had hij er weinig over nagedacht wat er gaande was met Starclan en al. Voor een lange tijd geloofde hij nergens in na de dood, maar dit vooral omdat hij het zo jong had meegemaakt. Het was echter moeilijk die gedachte aan te houden als je ineens tussen de overleden katten stond en deze je naam riepen. Hij had bekende gezien uit het kamp op dat moment, katten die ineens weer in de lust van hun leven waren en een mooie look hadden met sterren in hun pels. “Ik begrijp het, en ik beloof dat als alles weer een beetje rustig is hier we naar Moonstone reizen. Dan hoor je officieel bij ons clubje” Sprak hij op een geamuseerde toon. Ja, hij gaf veel om de energieke kattin en gunde het haar om ook Starclan te zien. Toen werd hij ineens teruggeduwd, wat weinig uitmaakte voor zijn zwaartepunt. Het zorgde ervoor dat hij moest grijnzen. “Owhh, nu krijgen we het hoor. Maar deal, dan zullen we wel zien wie er wint.” Hij stond hierna op en gooide zijn pluizige staart even in het gezicht van de ander. “Maar tot die tijd, toevallig zin in normale training?” Klonk er vriendelijk. In zijn ogen was jagen of vechten de beste manier je gedachtes los te laten. Daarbij hoorde het bij de training en lag er nu toch niemand dood te gaan, beste tijd dus.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Can't hold me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: