彡 Sharing Tongues



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 彡 Sharing Tongues

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
Snowdrop
StarClan
彡 Sharing Tongues Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues Icon_minitimewo 1 jun 2016 - 22:17


Ze kwam tevreden terug van een jacht. In haar bek had ze een eekhoorntje. Ze had hem weten te vangen. Misschien niet op de meest... eerlijke manier, maar het was haar gelukt! Het was nu echter wel al laat... Want dat had natuurlijk even geduurd. Toen ze dan ook rondkeek zag ze al enkele schimmen zich verzamelen. Het zag ernaar uit dat het een gezellig avond zou worden. Ze legde de eekhoorn op de prooistapel. Zijn voorpootjes waren verbrijzeld doordat deze vast hadden gezeten tussen een paar stenen... En zo had ze hem eigenlijk weten te vangen. De gevlekte warrior knipperde even en besloot naar de eerste de beste kat te gaan om even tevreden te spinnen. "Goedenavond," ze was zelf niet zo'n roddeltante, maar ze hoorde wel eens graag wat nieuws rondgaan.

Tag: Iemand?
-Het leek me leuk weer een sharing tongues te doen nu alles weer een beetje normaal is in tc! Iedereen is welkom!


彡 Sharing Tongues RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
彡 Sharing Tongues DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues Icon_minitimema 6 jun 2016 - 19:47


Gravelsmoke keek bewonderend naar de sterrenhemel. Ze wist dat Starclan over haar en haar clanmaten waakte, en het gaf haar een rustgevend gevoel als ze met die gedachte naar de lucht keek. Het gaf haar tijd om na te denken. Over anderen, over haarzelf. Ze kon uren onder de zilverpels zitten, alleen maar nadenkend, stilletjes. "Goedenavond" Gravelsmoke keek op, richting de grijsgevlekte poes voor haar. "S-snowdrop" zei ze tegen de oude deputy, met een beleefd knikje ter begroeting. Ze wist niet echt wat ze tegen Snowdrop moest zeggen. De laatste keer dat ze een woord tegen haar had gezegd was voor ze haar zicht verloor. Niet dat ze daarvoor veel met haar omging. Eigenlijk ging ze met weinig katten van de clan veel om. Misschien kwam het door haar terughoudende karakter, misschien kwam het gewoon omdat je moeilijk iedereen van de clan kon hebben als je beste vriend.


彡 Sharing Tongues LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpepper
Member
彡 Sharing Tongues DPKsfdL
14
Actief


Remember what the people said,
I wasn't listening,
I wasn't listening, listening at all.


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpepper
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues Icon_minitimedi 7 jun 2016 - 21:44

De poes was alweer een tijdje terug in het camp en had toen toegekeken hoe die zich langzaam weer vulde met anderen. Sommigen hadden prooi bij zich en sommigen kwamen met een patrouille mee, de laatsten van zonlaag. Inmiddels was Silverpelt al tevoorschijn gekomen en het leek erop dat het tongen ging beginnen. Blackpepper stond op en rekte zich uit, even nadenkend over of ze hier zou blijven of misschien iemand zou gaan opzoeken. Niet dat zij veel te melden had eigenlijk, maar een leuk nieuwtje kon nooit kwaad, toch? Blackpepper keek zoekend om zich heen, naar een kat waarmee ze wat op niveau kon praten, zodat ze tenminste wist waar het gesprek over ging.


彡 Sharing Tongues Oppf7a
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
彡 Sharing Tongues 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues Icon_minitimewo 8 jun 2016 - 17:57

Mistpaw stak haar kop uit de den toen ze meer stemmen van katten hoorde. Het werd steeds voller en gezelliger in Thunderclan. Een glimlach kwam rond haar mond. Dit was de clan zoals ze zich die herinnerde, gezellig en vrolijk met elkaar en alles delen. Ze zag een poes alleen staan, Blackpepper. De woorden van haar moeder galmde door haar kop heen. Ze moest nieuwe vrienden maken, niet wegkwijnen in eenzaamheid en wachten tot iemand haar kwam opzoeken. Ze stapte de den uit, om eerst een muisje van de prooistapel te pakken en dan richting de zwarte poes te lopen die nog een beetje om zich heen aan het kijken was. "Hey Blackpepper! Hoe was de jacht vandaag?" vroeg ze terwijl ze bij haar kwam zitten. Ze wist niet zeker of de poes op hunting patrol was geweest vandaag, maar zo zou ze wel een gesprek kunnen beginnen.

Tag: Blackpepper


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Jewelgleam
Member
彡 Sharing Tongues DPKsfdL
Butter(fly)
73
Actief
Guess I better wash my mouth with soap

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Jewelgleam
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues Icon_minitimewo 8 jun 2016 - 20:54




Een warme avondzon overvloede het kamp, en Jewelgleam zag verschillende katten het kamp binnendruppelen. Ze bleef zitten, en liet de heerlijke zon haar verwarmen tot hij achter de horizon verscheen. Silverpelt kwam tevoorschijn toen ze katten elkaar zag opzoeken om bij te praten over de dag. De poes hield van de rustige sfeer die het gaf, een warm clangevoel. Een lichte glimlach verscheen op haar snuit toen ze op een willekeurige kat afliep, en deze een knikje gaf. "Hey, hoe was je dag?"

Tag; Nog niemand c:




彡 Sharing Tongues 2drsaqb
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
彡 Sharing Tongues Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues Icon_minitimewo 8 jun 2016 - 22:27

"S-snowdrop" klonk er en ze knikte even met een glimlach naar de rossige poes. Haar naam was Gravelsmoke. Ze was nog een redelijk jonge warrior. Snow besloot te gaan zitten en glimlachte openlijk naar de warrior die voor haar zat. "Hoe gaat het met je, Gravelsmoke?" vroeg ze even terwijl ze knipperde. "Nog iets interessants gebeurd de afgelopen tijd?" Hm...

Tag: Gravelsmoke


彡 Sharing Tongues RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
彡 Sharing Tongues DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues Icon_minitimewo 8 jun 2016 - 22:58


Snowdrop gaat bij Gravelsmoke zitten en schenkt een glimlach aan haar. "Hoe gaat het met je, Gravelsmoke? Nog iets interessants gebeurd de afgelopen tijd?" "A-aardig goed, en met jou? Afgezien van... Ze viel stil, ze wilde de poes voor haar niet beledigen met haar woorden. Ze snapte meteen na die zin ook niet waarom ze dat eruitflapte. "Je nieuwe zicht" vervolgt ze uiteindelijk. Dat klonk nog niet zo erg. Het klonk minder.. vooroordelend. Katten die slechtziend waren konden soms namelijk nog steeds zien. Misschien niet met hun ogen, maar wel met hun oren en hun neus, zelfs met hun poten. Ze hoopte eigenlijk vooral dat ze Snowdrop er niet van streek mee ging maken met wat ze net zo nodig moest zeggen. Een handicap krijgen was zeker niet fijn. "En niet veel vrees ik. Tenminste, niks waarvan jij het nog niet weet. Ik zit niet zo vaak onder de katten. En jij? Heb jij misschien nog nieuwtjes?" zegt ze uiteindelijk, na nog eens nagedacht te hebben over wat ze eigenlijk nog wist van wat er gebeurd was.
   
   
Tag: Snowdrop


彡 Sharing Tongues LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
彡 Sharing Tongues Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues Icon_minitimevr 10 jun 2016 - 22:43


"A-aardig goed, en met jou? Afgezien van..." Ze slikte even maar bleef een vriendelijke houding aanhouden. Het was iets dat normaal moest worden en zij was de enige die daar een probleem van zou kunnen maken. "Je nieuwe zicht" Ze knikte even langzaam. "Het gaat wel, bedankt," zei ze even met een glimlach. Buiten het feit dat ze nu dus... Tja... ze zat er mee vast, niet? Met het hele gedoe van blind worden en slechter zien. Althans, ze dacht dat ze blind werd. "En niet veel vrees ik. Tenminste, niks waarvan jij het nog niet weet. Ik zit niet zo vaak onder de katten. En jij? Heb jij misschien nog nieuwtjes?" Hm. ze dacht even kort na en haalde haar schouders op. "Niet meteen," zei ze kalm waarna ze even glimlachte. "Alleen de alledaagse clandrama's en wat dingen die gebeurd zijn buiten het kamp,"

Tag: Gravelsmoke


彡 Sharing Tongues RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
彡 Sharing Tongues DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues Icon_minitimema 13 jun 2016 - 19:04


"Het gaat wel, bedankt," Gravelsmoke knikte opgelucht, blij dat de Snowdrop het niet erg vond dat ze het opmerkte. Op haar volgende vraag haalde de poes voor haar, haar schouders op. "Niet meteen. Alleen de alledaagse clandrama's en wat dingen die gebeurd zijn buiten het kamp," Weer knikt Gravelsmoke. Ja, er kon ook niet elke dag iets opmerkelijks gebeuren. "Ik gok dat Thunderclan zijn portie van ellende ook al wel gehad heeft." zei ze tegen Snowdrop.

Tag: Snowdrop


彡 Sharing Tongues LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
彡 Sharing Tongues Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues Icon_minitimema 13 jun 2016 - 22:14


De ander leek vrij opgelucht over iets. Ze wist niet meteen wat maar als het een opluchting was dan was het vast goed dat het was opgelost, niet waar? Ze glimlachte dan ook openlijk naar de ander, blij hierom. "Ik gok dat Thunderclan zijn portie van ellende ook al wel gehad heeft." Ze knikte even terwijl ze kalm glimlachend rondkeek. "Nu alles weer netjes op zijn pootjes terecht komt, vind ik het wel mooi zo..." zei ze kalm. "Ook een boel minder zorgen voor nu, wat ook mooi is," zei ze zacht met een glimlach... Hm...

Tag: Gravelsmoke


彡 Sharing Tongues RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightthorn
Member
彡 Sharing Tongues DPKsfdL
~ Moo Moo
236
Actief
I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightthorn
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues Icon_minitimewo 15 jun 2016 - 20:22


"Nu alles weer netjes op zijn pootjes terecht komt, vind ik het wel mooi zo. Ook een boel minder zorgen voor nu, wat ook mooi is" zei Snowdrop, die erg vrolijk keek. Gravelsmoke knikt instemmend. "Ik hoop maar dat het nog even zo kalm blijft. Ik vind het wel lekker zo, om alleen aan de alledaagse clanproblemen te hoeven denken. Het leven is een stuk minder stressvol zo." Tevreden beweegt ze haar staart. Ja, aan deze rust kon de wat meer verlegen poes wel wennen. Ze had nooit van alle drukte gehouden en probeerde stress te vermijden.


Tag: Snowdrop
(EHH, klein foutje, dit moest Gravelsmoke zijn, ik had niet door dat ik op Nightthorn was ingelogd tot ik het bericht al gepost had. Duizendmaal excuses Embarassed )


彡 Sharing Tongues 95NWBmN

Gravelsmoke ~ Nightthorn ~ Silverdew

PM's naar Silverdew

The Devil Within
Digital Daggers
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
彡 Sharing Tongues Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues Icon_minitimewo 15 jun 2016 - 21:33


De warrior knikte even, het duidelijk eens zijnde met haar woorden. "Ik hoop maar dat het nog even zo kalm blijft. Ik vind het wel lekker zo, om alleen aan de alledaagse clanproblemen te hoeven denken. Het leven is een stuk minder stressvol zo." Ze knikte ook even. Daar had ze een punt ja. Het leven was fijn als er ritme was. "We mogen blij zijn dit nog te hebben... Een paar moons terug was ik echt bang mijn hele leven als bloodclanslaaf te moeten leven," ze slikte even. En ook voor de rest van haar leven Silverstar missen... dat was ook iets dat ze niet zou accepteren.

Tag: Gravelsmoke


彡 Sharing Tongues RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
彡 Sharing Tongues DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues Icon_minitimezo 19 jun 2016 - 16:48


"We mogen blij zijn dit nog te hebben... Een paar moons terug was ik echt bang mijn hele leven als bloodclanslaaf te moeten leven." Gravelsmoke keek de Snowdrop verbaasd aan. Meent ze dat nou? "Werkelijk? Ik had altijd wel verwacht dat we wel bevrijd zouden worden. Desnoods met hulp van de andere clans." Al wist ze niet zeker of het de clans veel zou schelen als Thunderclan weg was, Bloodclan zou een bedreiging voor hun vormen en zeker als deze eigenlijk uit zowel de Bloodclan als de Thunderclan bestond. Ze was eigenlijk verbaasd dat andere clans hun nog niet meteen hadden geholpen.


Tag: Snowdrop


彡 Sharing Tongues LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
彡 Sharing Tongues Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues Icon_minitimema 20 jun 2016 - 15:53


Een verbaasde uitdrukking was de reactie van Gravelsmoke. Ja, soms was Snow ietsje pessimistisch. "Werkelijk? Ik had altijd wel verwacht dat we wel bevrijd zouden worden. Desnoods met hulp van de andere clans." Ze knikte even langzaam. "Ik was gewoon bang dat ons einde hier zou komen, voor velen van ons," zei ze. "En deels was ik daar verantwoordelijk voor, omdat ik mijn taken niet zoals ze moesten op me nam," zei ze met een zachte zucht... Sigh...

Tag: Gravelsmoke


彡 Sharing Tongues RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
彡 Sharing Tongues DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues Icon_minitimevr 24 jun 2016 - 22:56


"Ik was gewoon bang dat ons einde hier zou komen, voor velen van ons. En deels was ik daar verantwoordelijk voor, omdat ik mijn taken niet zoals ze moesten op me nam." Gravelsmoke schudt zuchtend haar hoofd. Zo moest de poes voor haar niet denken. Gravelsmoke was waarschijnlijk als een bange kittypet weggevlucht als ze in de positie stond waar Snowdrop in had gestaan. Snowdrop, please. De situatie was moeilijk en iedereen reageert daar anders op. Silverstar was weg, Claw regeerde streng. Ik kon hoop houden, maar als je de deputy bent van een clan en je ziet alles voor je ogen misgaan, dan is het logisch dat je niet meer functioneert zoals je achteraf zou willen dat je hebt gefunctioneerd. Je kon lastig je taken op je nemen zoals je normaal zou doen."


彡 Sharing Tongues LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
彡 Sharing Tongues Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 15:18


Ze voelde zich weer verschrikkelijk en ergens had ze nu graag de steun van iemand gehad. Eraan terugdenken was niet al te fijn. Haar oortje werden even moeilijk naar achter geplooid. Ze haalde diep adem en liet een zucht over haar lippen lopen. Dit was lastig en moeilijk en helemaal niet fijn. Nee, echt niet. Waarom moest ze er dag in en dag uit mee geconfronteerd worden? Ze had het allemaal opnieuw willen doen. Dan kon ze vroeger ingrijpen, andere paden bewandeld hebben. Maar niet nu, nu was het duidelijk te laat... Sigh. "Snowdrop, please. De situatie was moeilijk en iedereen reageert daar anders op. Silverstar was weg, Claw regeerde streng. Ik kon hoop houden, maar als je de deputy bent van een clan en je ziet alles voor je ogen misgaan, dan is het logisch dat je niet meer functioneert zoals je achteraf zou willen dat je hebt gefunctioneerd. Je kon lastig je taken op je nemen zoals je normaal zou doen." ze slikte even en zuchtte zachtjes. "Maar ik ben nooit een goede deputy geweest," zei ze kalm. "Dat is meer de reden waarom ik ben gestopt dan mijn slechte zicht," zei ze. Want tja, ze kon best nog functioneren met die ogen van der. Een echte deputy zou zich niet laten tegenhouden door een klein mankement.

Tag: Gravelsmoke


彡 Sharing Tongues RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
彡 Sharing Tongues DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 16:28


Gosh, de poes voor haar leek echt in de knoop te zitten. Gravelsmoke voelde een steek van medelijden door zich heen gaan, en spijt. Ze was altijd bezig met haar eigen leven. Ze was altijd bezig met hoe onzeker ze was en zij zich moest gaan verbeteren, terwijl er zoveel katten waren die het erger hadden. Maar door haar eigen onzekerheid had ze zich altijd verstopt van andere katten. Ze had ze geen steun gegeven toen anderen het nodig hadden, met de smoes dat ze toch niet close was met de rest van de clan en ze haar toch niet wilde zien. Ze was zo egoïstisch geweest en zo verdiept in haar eigen rommel, die ze zelf had gemaakt, dat ze de problemen van andere katten niet wilde opmerken. Gravelsmoke begreep wel dat ze niet meer onzeker moest zijn over zichzelf als andere katten zoveel moeilijker hadden. Het was alleen zo moeilijk om te veranderen.. Maar het zou haar lukken! Stapje voor stapje, elk gesprek was al een verbetering. Het gesprek met Snowdrop was niet makkelijk, maar vroeger zou ze het gesprek hebben afgekapt en ze was vastbesloten dat nu niet te doen. Ze kende Snowdrop niet goed, en was er niet close mee, maar ze was vastbesloten om de kattin niet zomaar in de steek te laten door weg te lopen zodra een gesprek moeilijker werd. "Maar ik ben nooit een goede deputy geweest. Dat is meer de reden waarom ik ben gestopt dan mijn slechte zicht." Eerlijk is eerlijk, Gravelsmoke had met geen enkele deputy echt een bond gehad en had er weinig opgelet, maar ze had dus ook niks mis zien gaan met Snowdrop. "Waarom was je dan geen goede deputy? Silverstar is niet dom. Als je zo'n slechte deputy was had hij je niet die positie gegeven."


Tag: Snowdrop


彡 Sharing Tongues LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
彡 Sharing Tongues Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 16:35


"Waarom was je dan geen goede deputy? Silverstar is niet dom. Als je zo'n slechte deputy was had hij je niet die positie gegeven." klonk er van de roestkleurige kattin. De gevlekte poes draaide even haar oortjes richting de ander en knipperde langzaam waarna ze diep adem haalde en terug zuchtte, voordat ze alles op een rijtje begon te zetten zodat ze een beetje alles kon gaan verwerken in haar gedachten. Ze moest gewoon... Hoe... Verzinnen... Nee, niet verzinnen, ze moest het leren verwoorden en dat was hoe ze het beste met die dingen zou omgaan, of niet dan? "Ik vond het toch en dat bewees de Bloodclan aanval alleen nog meer," murmelde ze zachtjes waarna ze even haar ogen toekneep. Omwille van het feit dat ze even niet zo had opgelet. Dat mag een deputy niet doen!

Tag: Gravelsmoke


彡 Sharing Tongues RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
彡 Sharing Tongues DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 16:48


"Ik vond het toch en dat bewees de Bloodclan aanval alleen nog meer." antwoord de poes op haar reactie. Tsja, vinden en bewijzen. Volgens Gravelsmoke waren dat rare begrippen. Maar Snowdrop bleek ervan overtuigt te zijn dat ze echt een slechte deputy was, al had Gravelsmoke weinig meegemaakt van die aanval. De instormende katten.. de veranderingen... Ze had niks erop tegen gezegd. Ze had niks gedaan. Ja, ze had altijd het idee dat het zou worden opgelost, maar soms vroeg ze zich af of dat niet meer een 'kop onder het zand steken' reactie was, meer dan hoop hebben. "Hoezo bewees Bloodclan het? Wat voor foute dingen heb jij gedaan toen Bloodclan er was? Je bent flink overtuigt van dat Bloodclan bewees dat je een slechte deputy was, maar wat zijn je bewijzen?" Het was misschien een wat brutalere, confronterendere, reactie als Gravelsmoke normaal zou geven, maar ze was nu nieuwschierig. Wat had Snowdrop gedaan dat ze blijkbaar zo'n slechte deputy was.

Tag: Snowdrop


彡 Sharing Tongues LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
彡 Sharing Tongues Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 16:54


"Hoezo bewees Bloodclan het? Wat voor foute dingen heb jij gedaan toen Bloodclan er was? Je bent flink overtuigt van dat Bloodclan bewees dat je een slechte deputy was, maar wat zijn je bewijzen?" klonk er van Gravelsmoke. De thunderclan poes dacht even kort na en haalde diep adem waarna ze zich wat oprichtte en dus opstond vanuit haar zittende houding. "Ik..." ze haalde diep adem en keek op, een redelijk felle blik in haar goudgele ogen. Ja, ze kon niet blijven liegen hierover. "Ik heb Thunderclan bedrogen!" zei ze plots luider, zodat meerdere katten het konden horen. Zo, dat was eruit. Ze trilde even en voelde plots tranen prikken in haar ogen. Voor een kat zo loyaal en zo gepassioneerd door haar clan, was dit echt een hele ervaring... de minste misdoening was voor haal al een fout.

Tag: Gravelsmoke & de rest van de katten


彡 Sharing Tongues RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
 
彡 Sharing Tongues
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: