Searching



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Searching

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acefray
Dorpsslet
Searching 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Searching   Searching Icon_minitimeza 4 jun 2016 - 18:05

De grijze kater liep rustig door het Rogue territory. Hij was al heel de dag onderweg en nog had hij niet gevonden waarvoor hij was gekomen. Ace had Canary de leiding gegeven in het kamp tot hij terug was, wat hij nog altijd een risico vond aangezien hij het best voor zich zag dat hij uit zijn eigen taak gegooid zou worden. Maar het moest, want de rede voor zijn lange dagbesteding waren planten. Hij had gewoon wat gipskruid nodig en die verdomde planten groeide hier vorig jaar nog, die dingen konden toch niet zomaar weglopen? Je zou denken dat op planten jagen makkelijker was dan op dieren maar dit viel nog verassend tegen. Toch was de kater niet makkelijk uit het veld te slaan en liep hij op zijn eigen tempo door. Misschien even bij die ene boom daar kijken, het zag eruit als een goede en vertrouwbare boom om plantjes bij zich te hebben.

{ Eerste post Fallowpaw c:


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallowsong
Member
Searching >
Sanne
136
Actief
Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fallowsong
BerichtOnderwerp: Re: Searching   Searching Icon_minitimeza 4 jun 2016 - 18:14


Haar avontuur in het rogue territorium was nog niet voorbij. Fallowpaw was nog steeds aardig verdwaald en begon inmiddels lichtelijk in paniek te raken. Ze vertelde zichzelf rustig te blijven en snoof om de twee passen om een geur op te vangen van haar eigen Clan. Na een poos plofte de jonge apprentice neer bij een boom. Ze plaatste haar achterwerk tussen de plantjes en keek naar de lucht. De schemering begon al te vallen en er was nog steeds geen uitweg. En dat nu Futersong haar morgen bij het eerste licht verwachtte voor haar eerste training. Fallow zuchtte, ze had het goed verpest op haar eerste dag als apprentice. Wel was ze al enorm veel katten tegen het lijf gelopen, vooral van WindClan; die een soort aantrekkingskracht hadden met de fourtree's leek het wel. Stappen deden haar opkijken van haar gedachtes en een scherpe geur drong haar neus binnen.. ShadowClan. Fallow dook ineen tussen de plantjes, ze wist niet of de kat vriendelijk was maar wilde ook geen reputatie als dombo. Het was dus beter als de kat haar niet zou zien. Natuurlijk kon ze zich niet goed verschuilen en stalen haar oren boven de plantjes uit, maar het ging om het idee.

-sorry voor spelfouten post op mobiel haha


Searching EcWHm4K
If you like Pina Colada's, and getting caught in the rain. If your not into yoga, if you have half a brain.
If you like making love at midnight, in the dunes on the cape. Then I'm the love that you've looked for,
Write to me and escape.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Searching 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Searching   Searching Icon_minitimezo 5 jun 2016 - 22:00

Ace keek nu richting de boom en liep er wat loom naar toe. Hij lette er niet zo goed op, je zag toch pas of de planten er goed waren als je er eenmaal was. De kater vloekte innerlijk op zijn logge lichaam die aan het einde van de dag wel heel graag de zwaartekracht op zocht. Hij was de laatste tijd te weinig op avontuur geweest, moest hij vaker doen. Misschien eens met zijn buddy Tall erop uit? Kippen vangen ofzo, geen idee, hij wou gewoon wat quality time en aandacht. Al moest hij toegeven dat iedere nacht óp iemand slapen al aandacht genoeg was, maar hij rolde nu eenmaal in zijn slaap en de tabby lag naast hem.. dus tja, het gebeurde. Eenmaal bij de boom rook hij meteen een Riverclanner, en zag de kat die eraan hing al even snel. Maar de kater maakte zich er niet druk om, ten eerste had hij betere dingen te doen en ten tweede leek het erop dat de Riverclanner niet eens de helft van hem was. Daarbij zag hij iets veel interessanters, opgewerkt keek hij naar de witte plantjes "Gipskruid" Klonk er zo vrolijk dat je al bijna dacht dat hij tegen iets anders sprak dan de plaatselijke flora. Hij plukte wat van de planten en keek toen naar de verstopte apprentice, die hij even toegrijnsde met zijn jongensachtige uitstraling. "Sorry, ik wou je niet storen in je.. wat je ook doet. Maar ik zoek al de hele dag naar gipskruid en hwmhhemmme" De rest van zijn zin ging voor altijd verloren omdat hij hierna de plant begon te plukken. Ace deed allang geen moeite meer wat eerste indrukken betrof.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallowsong
Member
Searching >
Sanne
136
Actief
Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fallowsong
BerichtOnderwerp: Re: Searching   Searching Icon_minitimezo 5 jun 2016 - 22:15


Een beetje schaapachtig staarde Fallowpaw naar de kater die over haar heen boog en vrolijk de naam van een kruid opnoemde. Ze krabbelde overeind en keek naar de verdrukte plantjes onder en naast haar. Gelukkig waren een aantal van hen nog in tact, ze waren veilig geweest van haar achterwerk. De ShadowClanner oogde alles behalve onvriendelijk en daarom zette Fallowpaw een vriendelijke lach op. "Ik ben blij dat je, je doel hebt bereikt." Grijnsde ze, terwijl ze haar ogen op de asgrijze vacht van de kater liet glijden. De beschrijving klopte precies en het feit dat hij kruiden zocht droeg ook bij aan het herkenningsmoment dat Fallowpaw had. "Ben jij toevallig de medicine cat van ShadowClan?" Vroeg ze bewonderend. "Sorry dat je kruiden mijn achterwerk hebben ontmoet," mompelde ze. "Ik ben Fallowpaw, trouwens." Fallow zuchtte lichtjes, ze was weer veel te veel aan het beppen.


Searching EcWHm4K
If you like Pina Colada's, and getting caught in the rain. If your not into yoga, if you have half a brain.
If you like making love at midnight, in the dunes on the cape. Then I'm the love that you've looked for,
Write to me and escape.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Searching 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Searching   Searching Icon_minitimezo 5 jun 2016 - 22:28

Whoeh, kruiden. Echt, je wist dat je een nieuw soort dieptepunt had bereikt als je blij was met planten. Vooral als je naging dat hij iets meer dan een jaar geleden nog de droom had de beste Warrior ooit te worden. Maar hey, planten waren ook cool, daarbij was het wel leuk om bij de secret club van Medicine cats te horen. De poes naast hem leek niet heel erg onder de indruk en was blij voor hem, waardoor hij breed terug grijnsde. "Bedankt, ik had het nooit gekund zonder de steun van mijn neus en deze boom" Ja, liet die droom van serieuze kat worden maar even liggen. Daar waren ze allang voorbij. Toen de ander vroeg of hij de Medicine cat was, zich veronderschuldigde en zich toen voorstelde ging hij maar met een plof zitten. Hij was niet verbaast dat de jonge poes hem kende, je leerde wel wat over de andere clans en hij was niet echt makkelijk te vergeten. Een enorme kater in lengte en breedte, het tegenovergestelde van je standaard Medicine cat, met een grote snee en een geweldig -slecht- gevoel voor humor. Daar had je er maar een van. "De enige echte, de naam is Acefray -noem me maar Ace- en aangenaam" Het was maar zelden dat hij zijn volledige naam gebruikte, Ace was gewoon wat korter en makkelijker. "Geen probleem, ik heb vooral de wortels nodig, en je zou niet geloven hoeveel planten al omgekomen zijn aan mijn behind"


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallowsong
Member
Searching >
Sanne
136
Actief
Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fallowsong
BerichtOnderwerp: Re: Searching   Searching Icon_minitimezo 5 jun 2016 - 22:35


Fallow kon niet anders dan met een droge blik naar de kater kijken. Hij deed zijn reputatie eer aan. Grijnzend keek de apprentice naar de Medicine Cat en luisterde naar de kater. "Een heel andere manier van jagen, als ik het zo hoor." Grinnikte terwijl ze wat gemakkelijker ging zitten en plaatsnaam in haar relax-houding. Die overigens heel charmant was. Kuch. "Nou Ace," uiteraard legde ze de klemtoon op zijn eigen genoemde bijnaam. Ze moest natuurlijk wel duidelijk maken dat ze ook tot de vriendengroep van de Medicine Cat behoorde. "Dat is jammer, want.." ze boog voorover om spanning op te bouwen. "Mijn kont bezit magische krachten." Fluisterde ze. Haar blik was uiterst serieus en ze staarde hem met grote ogen aan.


Searching EcWHm4K
If you like Pina Colada's, and getting caught in the rain. If your not into yoga, if you have half a brain.
If you like making love at midnight, in the dunes on the cape. Then I'm the love that you've looked for,
Write to me and escape.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Searching 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Searching   Searching Icon_minitimedo 30 jun 2016 - 20:55

"Er zit toch geen plezier in hetzelfde te doen zoals de andere?" Reageerde Ace geamuseerd op de woorden van de jonge apprentice. Hij vond het leuk om te zien hoe de ander niet vijandig tegen hem was, want in de naam van Starclan, wat kon dat een gedoe zijn zeg. Dat maakte de gesprekken ook altijd zo saai. Oi, je bent een Shadowclanner. Echt, ik had het nog gemerkt. Kssttt, ga weg,mijn stuk zand, dit is [insert clan here] zand. Maar dit is rogue gebied? Ksttttt. Ja, dan gaf hij de voorkeur aan deze gesprekken. Vooral aangezien de andere zijn gevoel voor slechte humor leek te delen. Met een extreme ohhhh uitdrukking keek hij de ander aan bij de aankondiging dat ze een magische kont had. "Bij Starclan's sterren, de uitverkorene" Hij boog hierna door zijn voorpoten heen. "Al vele manen wachten wij Medicine cats op de aankomst van degene met de kracht van het achterwerk. Deel met mij u wijsheid" Shadowclan kon zo trots zijn op een kater zoals hij om hun in leven te houden.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallowsong
Member
Searching >
Sanne
136
Actief
Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fallowsong
BerichtOnderwerp: Re: Searching   Searching Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 19:55


Het kostte Fallowpaw de grootste moeite om haar gezicht in de plooi te houden toen de ShadowClanner rituele gebaren naar haar begon te maken. Met een grote grijns keek ze hem aan. "Het is al goed mijn vriendelijke onderdaan, maar mijn geheim vereist natuurlijk wel een vorm van betaling." Ze knipoogde en schudde even met haar billen. Fallowpaw haar staart zwiepte heen en weer, haar ogen bleven gefocust op de as-zwarte kater. "Dus wat stel je voor, Ace?" Fallowpaw was benieuwd waar hij mee zou komen. Ze vond hem aardig, hij was goed gezelschap.

Sorry post op mobiel :3


Searching EcWHm4K
If you like Pina Colada's, and getting caught in the rain. If your not into yoga, if you have half a brain.
If you like making love at midnight, in the dunes on the cape. Then I'm the love that you've looked for,
Write to me and escape.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Searching
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: